Oud 20-02-2013, 19:30
SlechtInFrans
SlechtInFrans is offline
Hallo allemaal,

ik heb binnenkort een presentatie.. zoals de titel al verklapt, in het Frans.
Het hoeft maar 1 minuut en 30 seconden te zijn, valt wel mee dus en het is ook maar een paar regels tekst. Nou ben ik vreselijk slecht in Frans, na 3 jaar heb ik er gewoon weinig van opgestoken en verwacht dus veel foutjes.

Ik wilde vragen of iemand het een keertje kan bekijken en de echt grote en vreselijke fouten er uit wilt halen. Ik heb het al door mijn moeder laten 'controleren' maar die is ook geen natuurtalent Frans geweest.

Dit is het tekstje:
Bonjour tout le monde,
Je fais mon presentation de notre dernière vacantion d'été, l'année dernière.

Nous allons a la slovénie, à côté de la Croatie. Nous n'allâmes pas seulement – mon oncle, ma tante, et deux cousins – allés le long, heureux, parce que sans leur, il est très ennuyeux.

C'était un long trajet – douze heures long en un voiture assis n'e past chouette. Mais nous prenons un jour au lendemain au Allemagne, dans un camping.

Puis encore six heures en la voiture et nous étions arrivés a Slovénie, dans le parc vacantion nous avons reservé. S'appelle Terme Catez. C'est un camping avec beaucoup de choses de faire. Par example, on peut nagé dans un piscine extérieur grande. Nous y allons tous les jours. C'ètait très beau et chaud en Slovénie, les temps était chaque jour au-dessus de trente dégres.

C'ètait très bon!

L'année prochane nous allons a France... ca veux etre encore pluuuuuuuuus amusante.
Merci pour votre attention!

Harstikke bedankt alvast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2013, 11:11
Gðmndr
Gðmndr is offline
Citaat:
Bonjour tout le monde,
Je fais mon presentation de notre dernière vacantion d'été, l'année dernière.

Nous allons a la slovénie, à côté de la Croatie. Nous n'allâmes pas seulement – mon oncle, ma tante, et deux cousins – allés le long, heureux, parce que sans leur, il est très ennuyeux.

C'était un long trajet – douze heures long | en un voiture assis n'e past chouette. Mais nous prenons un jour au lendemain | au Allemagne, dans un camping.

Puis encore six heures en la voiture et nous étions arrivés a Slovénie, dans le parc vacantion nous avons reservé. S'appelle Terme Catez. C'est un camping avec beaucoup de choses de faire. Par example, on peut nagé dans un piscine extérieur grande. Nous y allons tous les jours. C'ètait très beau et chaud en Slovénie, les temps était chaque jour au-dessus de trente dégres.

C'ètait très bon!

L'année prochane nous allons a France... ca veux etre encore pluuuuuuuuus amusante.
Merci pour votre attention!

Harstikke bedankt alvast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans presentatie onderwerp
eyimfihlo
5 04-11-2015 18:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp met frans presentatie
Fabia
0 03-12-2011 13:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans presentatie
Bird.
3 06-06-2010 13:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Presentatie
Verwijderd
1 11-01-2010 20:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Onderwerpen voor een Frans presentatie
ronjajansz
3 28-09-2009 19:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Presentatie
Mii_Stefaniie
6 20-06-2005 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.