Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2016, 10:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Gefeliciteerd **Miekjuh**!!!!!!!11!!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 14-02-2016, 14:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel lieve Lennart
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-02-2016, 21:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn dikke vraatzuchtige poes had vandaag een elastiekje opgegeten en weigerde te kotsen, dus ik mocht weer een tripje naar de dierenarts maken lekker het weekendtarief natuurlijk, plus een injectie waar ze slaperig van zou worden, maar vooral van zou gaan kotsen.

NU IS HET 8 UUR LATER EN HEEFT MEVROUW NOG STEEDS NIET GEKOTST GODVERDOMME
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-02-2016, 22:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat ben ik met je eens, maar dan zal dat gedrag op den duur weer verdwijnen.
Soms. Maar aangezien het op dit moment niet "op den duur" is, kun je onmogelijk van iedere vorm van menselijk gedrag beweren dat het bestaan ervan bewijst dat het goed is voor de soort.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 15-02-2016, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn dikke vraatzuchtige poes had vandaag een elastiekje opgegeten en weigerde te kotsen, dus ik mocht weer een tripje naar de dierenarts maken lekker het weekendtarief natuurlijk, plus een injectie waar ze slaperig van zou worden, maar vooral van zou gaan kotsen.

NU IS HET 8 UUR LATER EN HEEFT MEVROUW NOG STEEDS NIET GEKOTST GODVERDOMME
Ik moest lachen

Inmiddels gekotst?
Oud 15-02-2016, 12:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
fijne dag van de betaalde liefde iedereen! <3
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-02-2016, 16:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier volgt een anekdote over wonen en werken in Frankrijk.

Op mijn werk is een koffieruimte. Op één van de tafeltjes is een briefje geplakt met de tekst: "heb je een kakkerlak? Neem toch een bakje koffie!" (blijkbaar is in het Frans "een kakkerlak hebben" zoiets als "balen") Dit heeft een dubbele betekenis omdat er daadwerkelijk kakkerlakken in de koffieruimte zitten; toen mijn baas dit vertelde dacht ik dat het een grapje was of zo, maar ze zitten er dus echt. Nu heeft een administratief persoon besloten dat dit wellicht een oplossing vereist, en de correspondentie die zij heeft gehad met de verantwoordelijke m.b.t. dit probleem is doorgestuurd naar de mailinglist. Deze correspondentie kan als volgt geparafraseerd worden:

Administratief persoon: "er moet OGENBLIKKELIJK iemand komen om de PLAAG van kakkerlakken te bestrijden!!111~"
Verantwoordelijke: "ik kom vliegensvlug volgende week langs."

Frankrijk. <3
Oud 15-02-2016, 23:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moest lachen

Inmiddels gekotst?
Nee, natuurlijk niet (Mijn eigen DA legde me uit dat sommige katten gelijk gaan kotsen van die injectie en anderen alleen maar gaan slapen, en dat we hadden kunnen weten dat het bij mijn kat(ten) niet zou doen wat het zou moeten ) DA zei dat ik het maar even moest afwachten of ze het uit zou kakken. Laten we het in godsnaam hopen, want het geld is wel weer op deze maand en ik moet vrijdag weer met die andere debiel.

Ze is wel al de hele avond vet baldadig. Met me komen knuffelen en me dan bijten, die kleine snol
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-02-2016, 07:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hier volgt een anekdote over wonen en werken in Frankrijk.

Op mijn werk is een koffieruimte. Op één van de tafeltjes is een briefje geplakt met de tekst: "heb je een kakkerlak? Neem toch een bakje koffie!" (blijkbaar is in het Frans "een kakkerlak hebben" zoiets als "balen") Dit heeft een dubbele betekenis omdat er daadwerkelijk kakkerlakken in de koffieruimte zitten; toen mijn baas dit vertelde dacht ik dat het een grapje was of zo, maar ze zitten er dus echt. Nu heeft een administratief persoon besloten dat dit wellicht een oplossing vereist, en de correspondentie die zij heeft gehad met de verantwoordelijke m.b.t. dit probleem is doorgestuurd naar de mailinglist. Deze correspondentie kan als volgt geparafraseerd worden:

Administratief persoon: "er moet OGENBLIKKELIJK iemand komen om de PLAAG van kakkerlakken te bestrijden!!111~"
Verantwoordelijke: "ik kom vliegensvlug volgende week langs."

Frankrijk. <3
Oud 17-02-2016, 09:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Administratief persoon: "er moet OGENBLIKKELIJK iemand komen om de PLAAG van kakkerlakken te bestrijden!!111~"
Verantwoordelijke: "ik kom vliegensvlug volgende week langs."

Frankrijk. <3
Er moet natuurlijk eerst met de vakbond overlegd worden of dit wel binnen de taken past (misschien voor de zekerheid toch maar een kruispunt blokkeren met brandende autobanden?), er moet een anti-kakkerlakkenmiddel van Franse bodem worden gekocht en uiteraard moet het allemaal tijdens werktijden en zeker niet tijdens lunchtijd gebeuren. Vereist wat planning allemaal!
__________________
you're not my demographic
Oud 17-02-2016, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit heel narcistisch mijn eigen YouTube filmpjes te bekijken en ik roep alleen maar "omg wat was mijn haar daar lang!" en "wat zit mijn haar leuk!" en "wat een leuke trui!" /wijf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2016, 18:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En met elke video valt het me op hoe groot mijn oude woonkamer was.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2016, 18:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
EN IK DAT IK MIJN SLAAPKAMER MIS!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2016, 18:48
Verwijderd
EY LITTLE POEPJE!
Oud 17-02-2016, 21:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zit heel narcistisch mijn eigen YouTube filmpjes te bekijken en ik roep alleen maar "omg wat was mijn haar daar lang!" en "wat zit mijn haar leuk!" en "wat een leuke trui!" /wijf
Ik moet altijd een beetje huilen van mijn oude youtube-video's, mijn haar was daar zo prachtig lang en roodbruin
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-02-2016, 21:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb nog nooit een youtube filmpje gemaakt. Eigenlijk heb ik sowieso geen filmpjes van mezelf, want iewl.
En met oude foto's heb ik meestal hetzelfde. Op sommige foto's ben ik wat slanker en denk ik 'mwah, nou, okee...', maar meestal is het echt huilen met de spreekwoordelijke pet op. Ik weet niet of het komt dat ik er beter uitzie of dat ik gewoon beter selfies kan maken, maar er zit iig iets van vooruitgang in.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2016, 21:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik deze wil maken. Ik ben alvast begonnen met het hart. Manmanman
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-02-2016, 21:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een youtube filmpje gemaakt. Eigenlijk heb ik sowieso geen filmpjes van mezelf, want iewl.
En met oude foto's heb ik meestal hetzelfde. Op sommige foto's ben ik wat slanker en denk ik 'mwah, nou, okee...', maar meestal is het echt huilen met de spreekwoordelijke pet op. Ik weet niet of het komt dat ik er beter uitzie of dat ik gewoon beter selfies kan maken, maar er zit iig iets van vooruitgang in.
Ik vind jou er op de meeste foto's juist heel leuk uitzien.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-02-2016, 21:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind jou er op de meeste foto's juist heel leuk uitzien.
Dank je, das lief, maar ik ben erg goed in 'the angles'. Als anderen een foto van me maken zie ik er meestal uit als een gepofte aardappel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2016, 21:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb in mijn hoofd gehaald dat ik deze wil maken. Ik ben alvast begonnen met het hart. Manmanman
Oh wow, das wel heel cool. Paper art is sowieso supervet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2016, 21:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dank je, das lief, maar ik ben erg goed in 'the angles'. Als anderen een foto van me maken zie ik er meestal uit als een gepofte aardappel.
Ik wist dat je dat ging zeggen en heb zitten overwegen om preventief te zeggen dat ik het alsnog vind. Maar eh, dat zal best wel, ik vind alsnog dat je er vaak leuk uitziet op je foto's!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-02-2016, 21:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind selfies juist moeilijk. Poseren voor foto's van anderen is nog moeilijker, want die klikken vaak zonder te kijken of de hoek of mijn blik oké is. Op foto's waar ik actief ergens mee bezig ben (of dat nu geconcentreerd borduren, hard nadenken, of gitaarspelen is) sta ik vaak juist heel mooi, omdat ik de camera niet opmerk, of net heel spontaan opmerk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-02-2016, 22:09
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb pas net een telefoon met selfiecamera, maar ik merk dat ik altijd een raar hoofd trek voor een selfie, omdat het er anders ook niet zo flatteus uitziet. Heb ik bij gewone foto's een stuk minder last van.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 18-02-2016, 22:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik wist dat je dat ging zeggen en heb zitten overwegen om preventief te zeggen dat ik het alsnog vind. Maar eh, dat zal best wel, ik vind alsnog dat je er vaak leuk uitziet op je foto's!
Nou, okee, bedankt!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-02-2016, 22:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Spontane foto's van mij zijn meestal juist stom of raar. Verder ben ik best fotogeniek
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-02-2016, 22:28
Abby.
Abby. is offline
Spontane foto's pakken bij mij meestal rampzalig uit. Then again, poseerfoto's ook Selfies ben ik dan nog redelijk in.
Oud 19-02-2016, 09:25
Verwijderd
Spontane foto's zijn vrijwel altijd stom. Ik heb altijd zestig onderkinnen of halfdichte ogen of kroeshaar of zo. Geposeerde foto's zijn meestal wel leuk. Ik moet altijd wel dertig selfies maken voor er eentje tussenzit die ik goed vind Die maak ik ook niet zoveel, dat scheelt misschien.
Oud 19-02-2016, 10:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb pas net een telefoon met selfiecamera, maar ik merk dat ik altijd een raar hoofd trek voor een selfie, omdat het er anders ook niet zo flatteus uitziet. Heb ik bij gewone foto's een stuk minder last van.
Op de één of andere manier heb ik bij selfies in negentig procent van de gevallen een vervormd hoofd.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-02-2016, 10:22
Verwijderd
Misschien is dat gewoon dr vorm van je gezicht.
Oud 19-02-2016, 10:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nee, volgens mij valt dat wel mee.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-02-2016, 10:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Misschien is dat gewoon dr vorm van je gezicht.
Oud 19-02-2016, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Misschien is dat gewoon dr vorm van je gezicht.


// Iets in dit artikel maakt me echt heel boos.
Oud 19-02-2016, 19:09
Verwijderd
Citaat:


// Iets in dit artikel maakt me echt heel boos.
Wat een vreselijk slecht stuk
Oud 19-02-2016, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Wat een vreselijk slecht stuk
Ja, ik wou 'artikel' nog tussen haakjes zetten. :')
Oud 19-02-2016, 19:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:


// Iets in dit artikel maakt me echt heel boos.
Dat je net een minuut van je tijd hebt verspild aan zo'n flutschrijfseltje?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-02-2016, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dat je net een minuut van je tijd hebt verspild aan zo'n flutschrijfseltje?
zoiets
Oud 19-02-2016, 19:28
Verwijderd
Ik vraag me af wanneer Erdogan genoeg excuses heeft om dat armenië-trucje te herhalen.
Oud 19-02-2016, 19:28
Verwijderd
Verder sta ik over het algemeen lelijk op onverwachte foto's en neutraal op selfies, mocht dit iemand interesseren.
Oud 19-02-2016, 20:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:


// Iets in dit artikel maakt me echt heel boos.
Na het zien van de stockfoto wist ik al dat het stuk kankeraids was, maar ik heb na twee zinnen niet verder kunnen lezen omdat mijn monitor toen al verbrijzeld was en mijn schedel in stukken over het bureau verspreid lag.
Oud 19-02-2016, 20:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
hoe kom je überhaupt op zo'n afschuwelijke site terecht
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-02-2016, 22:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben weer in Wenen en nou mis ik mijn geliefde
Oud 20-02-2016, 07:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Na het zien van de stockfoto wist ik al dat het stuk kankeraids was, maar ik heb na twee zinnen niet verder kunnen lezen omdat mijn monitor toen al verbrijzeld was en mijn schedel in stukken over het bureau verspreid lag.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-02-2016, 07:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik ben weer in Wenen en nou mis ik mijn geliefde
Maar je bent wel weer in je geliefde Wenen!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-02-2016, 09:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar je bent wel weer in je geliefde Wenen!
Klopt!
Hoewel op het moment mijn liefde voor mijn geliefde groter us dan die voor Wenen.
Oud 20-02-2016, 13:29
Verwijderd
Citaat:
hoe kom je überhaupt op zo'n afschuwelijke site terecht
Via facebook. Het is al 5500+ keer gedeeld.
Oud 20-02-2016, 16:35
Bugsy
Bugsy is offline
Citaat:
Dat je net een minuut van je tijd hebt verspild aan zo'n flutschrijfseltje?
Ik denk niet dat dat een issue is voor Azeche.
Oud 20-02-2016, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat dat een issue is voor Azeche.
Huh?
Oud 20-02-2016, 21:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie de fuk is Bugsy

Oh en Azeche vertel eens even hoe het met je gaat aan tante fizzle!!! Mag ook per PM
Oud 20-02-2016, 22:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn gok is dat Bugsy Lisaaaaaah is.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-02-2016, 23:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn gok is dat Bugsy Lisaaaaaah is.
Wow, kan me niet herinneren dat zij zo dom was.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.