Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 15:05
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik zit met een super probleem, ik moet fotos van internet af zien te krijgen, een vriend heeft een aantal maanden geleden een site gemaakt met een paar foto's, op de fotos stonden wat kutdingen dat te maken had met school, en nu is ons school daar8er gekomen en moeten de fotos binnen een week van internet, lukt het niet schakelen ze de politie in En de gene die het heeft gemaakt is en zn password en zn geheime vraag en alle gegevens vergeten. HOE KRIJGEN WE HET VAN GEOCITIES AF!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 15:07
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Dit lijkt me niet echt een vraag voor het forum, misschien is emailen naar geocities een idee?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:08
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef:
Dit lijkt me niet echt een vraag voor het forum, misschien is emailen naar geocities een idee?
al gedaan
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:08
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
al gedaan
en?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:10
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef:
en?
je moet van alles versturen, we hebben nu gezegd dat er iemand overleden is en dat de ouders willen dat de fotos eraf worden gehaald(niet mijn idee btw), maar dat gaat niet binnen een week. Is het technische gezien mogelijk om het snel van een site af te krijgen al is het op een illegale manier *hint: email eminem_henri@hotmail.com*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:11
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
je moet van alles versturen, we hebben nu gezegd dat er iemand overleden is en dat de ouders willen dat de fotos eraf worden gehaald(niet mijn idee btw), maar dat gaat niet binnen een week. Is het technische gezien mogelijk om het snel van een site af te krijgen als is het op een illegale manier *hint: email eminem_henri@hotmail.com*
illegaal is niet toegestaan, ik neem aan dat je hacken bedoelt.

Just face the consequences.....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:12
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef:
illegaal is niet toegestaan, ik neem aan dat je hacken bedoelt.

Just face the consequences.....
daarom stond mn email erbij, maar help me plzzzz, we(anders ik) zullen je met van alles en nog wat bedanken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:45
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
jah dude kan je niet helpen, je bent gewoon sukkel... EN NU, VERTEL ME DE LINK

veel succes Frenkie F.
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:46
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
jah dude kan je niet helpen, je bent gewoon sukkel... EN NU, VERTEL ME DE LINK

veel succes Frenkie F.
JIJ krijgt echt geen link , je wil alleen de site zien en net helpen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:50
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
jah tuurlijk zal ik je niet helpen duhhh... maar weet wel hoe het moet dosatack op de server van geocities...

geef nou ff die link man, ik wil zien wat nou zo erg is is, vast naaktfoto's je ma die met een strap-on door je opa op je bureau waar weer boeken liggen van je school,..... en daarom moet het eraf


DEZE POST WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR TAFKAB PRODUCTIONS
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:54
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
jah tuurlijk zal ik je niet helpen duhhh... maar weet wel hoe het moet dosatack op de server van geocities...

geef nou ff die link man, ik wil zien wat nou zo erg is is, vast naaktfoto's je ma die met een strap-on door je opa op je bureau waar weer boeken liggen van je school,..... en daarom moet het eraf


DEZE POST WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR TAFKAB PRODUCTIONS
k heb nix aan een dosattack op geocities, behalve als het alleen op de site zelf kan. En de fotow hebben met school te maken, dus net met sex
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:55
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef:
reageer dan gewoon NIET
idd
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:59
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
idd
voel me gekwetst
en is best dom gewoon dat je het dan niet gewoon zelf gedaan hebt... en je kan bij geocities ook als het goed is password recovery doen doormiddel van een geheime vraag
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:02
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
voel me gekwetst
en is best dom gewoon dat je het dan niet gewoon zelf gedaan hebt... en je kan bij geocities ook als het goed is password recovery doen doormiddel van een geheime vraag
als je nou eerst alles leest, en mn topic niet verneukt heb maar een week de tijd jah
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:03
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef:
Lezen is niet je sterkste punt?
idd en mn topic gaat weer naar de klote
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:07
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
jah kijk ik probeer alleen maar te helpen eikel als je dat al niet wilt rot je maar lekker op en mag ik hopen dat je van je school afgekicked word... en een armzalig leven krijgt. achtelijk schooier kind.
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:09
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
sabre schreef:
jah kijk ik probeer alleen maar te helpen eikel als je dat al niet wilt rot je maar lekker op en mag ik hopen dat je van je school afgekicked word... en een armzalig leven krijgt. achtelijk schooier kind.
Ik krijg niet echt de indruk dat je hem wilt helpen. En anders stop je even met flamen.

Misschien kan een FB even de offtopic-replies verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:10
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
jah kijk ik probeer alleen maar te helpen eikel als je dat al niet wilt rot je maar lekker op en mag ik hopen dat je van je school afgekicked word... en een armzalig leven krijgt. achtelijk schooier kind.
als je het effe leest, ik heb geen antwoord op de geheime vraag, en al die andere mogelijkheden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2003, 16:13
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
nou meer dan emailen naar geocities helpt niet, misschien moet je aan geocities de ware rede melden... en dat anders politie erbij betrokken raakt, hoop voor je dat ze dan begrip hebben..
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:22
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
nou meer dan emailen naar geocities helpt niet, misschien moet je aan geocities de ware rede melden... en dat anders politie erbij betrokken raakt, hoop voor je dat ze dan begrip hebben..
juist niet, als mn school er8er komt gaan ze zelf naar de politie
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:23
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
jah dat bedoel ik er dus mee, je moet geocities vertellen dat er dingen op de site staan die nite toegestaan zijn dan halen ze het er wel af..
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:24
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
maarheb nu dus een idee, opra heeft een auto refresh functie, als k dat aanlaatstaan en met mn vriendin afwissel raakt ie zo overbelast, en dan hebben we iig meer tijd om met geocities te onderhandelen , denken jullie dat het werkt??
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:31
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
dat is dus hetzelfde als een dosatack alleen een dosattack is massaler
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:39
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
geocities heeft een data-limiet...
pagina's of foto's die bijv. gelinkt worden op een forum, en vervolgens veel bezocht worden worden dan tijdelijk gesloten...
moet je eigenlijk ff kijken hoe lang dat precies is...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:39
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Doe ff normaal man. Geocities heeft tientallen servers op een gigantisch netwerk staan. Al laat je 1000 pc's elke 10 seconden een pagina refreshen, dan staat Geocities nog compleet uit z'n neus te vreten.

Vergeet een aanval op Geocities. Dat hebben echt al wel meer mensen geprobeerd die nét ff wat professioneler te werk gaan dan wij met z'n allen.

Als je werkelijk alle info kwijt bent, dwz pass, geheime vraag, enz, dan zit er niks anders op dan op Geocities te wachten tot zij met een oplossing komen. Zie je school er maar van te overtuigen dat dat het geval is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 16:43
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Koen schreef:
Doe ff normaal man. Geocities heeft tientallen servers op een gigantisch netwerk staan. Al laat je 1000 pc's elke 10 seconden een pagina refreshen, dan staat Geocities nog compleet uit z'n neus te vreten.

Vergeet een aanval op Geocities. Dat hebben echt al wel meer mensen geprobeerd die nét ff wat professioneler te werk gaan dan wij met z'n allen.

Als je werkelijk alle info kwijt bent, dwz pass, geheime vraag, enz, dan zit er niks anders op dan op Geocities te wachten tot zij met een oplossing komen. Zie je school er maar van te overtuigen dat dat het geval is.
de site is nu offline omdat de datalimiet is bereikt en dat hebben we met zn 2en in 10 min geflinkt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:45
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
de site is nu offline omdat de datalimiet is bereikt en dat hebben we met zn 2en in 10 min geflinkt
dan raad ik je aan om gewoon die programma's te laten draaien voor een paar weken zodat ie constant offline is en dat geeft je tijd om te babbelen met geocities, over ditjes en datjes ff vragen hoe het met ze is enzo
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:59
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
dan raad ik je aan om gewoon die programma's te laten draaien voor een paar weken zodat ie constant offline is en dat geeft je tijd om te babbelen met geocities, over ditjes en datjes ff vragen hoe het met ze is enzo
en dat is pcies wat ik nu van plan ben, wou net zelf een prog schrijven maar een vriend zei dat opra zon functie heeft dus waarom meoilijkdoen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:30
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
de site is nu offline omdat de datalimiet is bereikt en dat hebben we met zn 2en in 10 min geflinkt
Constant page views generen is héél wat anders dan een DDoS attack, en daar ging het over.. Dit is ook een manier ja.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:32
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Koen schreef:
Constant page views generen is héél wat anders dan een DDoS attack, en daar ging het over.. Dit is ook een manier ja.
om de 5 sec een pageview
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:49
Knolly
Knolly is offline
Kun je de link even geven, misschien kan ik je helpen. Door middel een bepaalde html code te zoeken.
__________________
I'm the devil
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:50
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Knolly schreef:
Kun je de link even geven, misschien kan ik je helpen. Door middel een bepaalde html code te zoeken.
en wat wil je dan in hemelsnaam doen? Hij heeft toch al een (tijdelijke) oplossing.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:10
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Knolly schreef:
Kun je de link even geven, misschien kan ik je helpen. Door middel een bepaalde html code te zoeken.
een vriend is een phpscript aan het schrijven waarmee automatisch de site om de zoveel sec word ingelezen(vernieuwd oid)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:11
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Knolly schreef:
Kun je de link even geven, misschien kan ik je helpen. Door middel een bepaalde html code te zoeken.
ga naar igf(inside gamer forum) en zoek naar een topic van terrorrobbie, die is daar een actie gestart. Je mag altijd meedoen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:41
sabre
Avatar van sabre
sabre is offline
das dees dus...http://www.geocities.com/operatiekuil/operatie
__________________
wat mot jij nou weer! http://sgd.woven.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:52
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
wordt ik nog bedankt of hoe zit dat
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2003, 11:23
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
-niels- schreef:
wordt ik nog bedankt of hoe zit dat
thnx
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:24
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
sabre schreef:
das dees dus...http://www.geocities.com/operatiekuil/operatie
mongool , waarom post je m!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:48
bam
Avatar van bam
bam is offline
Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
http://www.geocities.com/operatiekuil/operatie

Als de school het niet mag weten,waarom wij dan ook niet:/

Is dit netzoals die fotos van een maand of 2 geleden? waar je ook al zo geheimzinnig over dee?

En BTW je kan geloof ik je passwoord naar je email adres later sturen.
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:51
bam
Avatar van bam
bam is offline
http://edit.yahoo.com/config/eval_forgot_pw
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Stijve piemels
ClaraW
21 14-04-2016 23:16
Liefde & Relatie Vertellen of niet?
paddestoeltje1
12 08-08-2012 19:31
Psychologie internetgeneraties
Verwijderd
26 26-11-2003 12:36
Liefde & Relatie Opeens is het allemaal voorbij
CryingHeart
8 07-04-2003 09:40
Liefde & Relatie internetliefde
me_86
89 02-02-2003 21:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap UT Twente in brand...
Verwijderd
41 25-11-2002 13:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.