Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 22:00
Dalamar
Avatar van Dalamar
Dalamar is offline
Eventjes een apart topic (en niet in het GFT), zodat ik meer mensen bereik, en om gechat in het topic zelf te voorkomen (FB's, als ik in overtreding ben doe maar een slotje )

Waar kun je het best gewaagde fotos maken? Aangezien ik een beetje ben uitgekeken op de slaapkamer (tamelijk standaardplek voor gewaagde fotos), dus waar kan het nog meer?
Oud 16-05-2004, 22:11
Verwijderd
overal alleen lijkt me in het opbaar niet altijd even prettig

nee, ehh de badkamer?
Oud 16-05-2004, 22:12
Verwijderd
achtertuin?
Oud 16-05-2004, 22:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Bos, strand, duinen, verlaten fabrieksloods?
Oud 16-05-2004, 22:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Strand bij de hand hier, en toch niet verder gekomen dan slaap - en badkamer. Ook de tuin en zelfs mijn eigen fuckin' woonkamer bleken niet veilig voor glurende buren...

Kutburen.
Oud 16-05-2004, 22:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
juno schreef op 16-05-2004 @ 23:30 :
Strand bij de hand hier, en toch niet verder gekomen dan slaap - en badkamer. Ook de tuin en zelfs mijn eigen fuckin' woonkamer bleken niet veilig voor glurende buren...

Kutburen.
Wat is't verschil tussen buren die kijken of mensen op internet?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-05-2004, 22:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 16-05-2004 @ 23:30 :
Kutburen.
Euh, boeie?
Oud 16-05-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 16-05-2004 @ 23:38 :
Wat is't verschil tussen buren die kijken of mensen op internet?
de buren zien alles wat je doet en voor de mensen op internet kun je het moment en de hoek en belichting en alles bepalen waarop ze het zien

maar bij ons is dat weer andersom loop ik smorgens relaxed even naar het balkon loopt de buurman nudist te spelen in hun tuin
Oud 16-05-2004, 23:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-05-2004 @ 23:40 :
Euh, boeie?
Hij gluurt en rukt al op me sinds ik dertien ben. Dat ben ik echt wel zat.
Oud 17-05-2004, 00:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tja... Eigenlijk is dit niet de bedoeling van het forum, dus ik moet er maar een slotje op doen. Om alsnog wat ideeën op te doen moet je maar gewoon goed naar de foto's kijken. je zult zien dat de meeste in de slaapkamer, of in ieder geval thuis gemaakt zijn. Dat zijn rustige plekken waar je alles kunt verzetten en rustig je foto's kunt maken zonder dat iemand het ziet (met uitzondering van de buurman van juno ).
Wil je je foto's niet thuis nemen kun je natuurlijk ook een rustig natuurgebied in gaan, maar dan moet je wel een beetje oppassen niet betrapt te worden (ervan uitgaande dat je dat niet leuk zou vinden). Maar dat zouden wel hele originele foto's worden!

*klik*
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.