Oud 30-06-2016, 21:38
Molly
Molly is offline
Het was een mooie zomerse dag in juli en ik ging samen met 3 andere vriendinnen camperen aan zee. Het beloofde een geweldig Girls- weekendje te worden.
Het was al snel avond geworden en we zaten gezellig buiten met een glaasje wijn.
Al snel werden het enkele glaasjes... ik moet toegeven dat ik heel dronken was, zo dronken zal ik nooit meer in mijn leven worden besloot ik achteraf.
We gingen naar de zee want we wilden nog een late night swimming placeren.
Na een duikje in de zee besloten we om terug te gaan naar de camping, het was immers al heel laat en verlangden toch wel naar ons bedje.
Ik vertelde mijn vriendinnen dat ze al mochten gaan omdat ik even nog het toilet ging passeren.
Mijn oriëntatie op campings zijn nooit goed geweest, ik kan er altijd wel mijn weg kwijtspelen. Aan de rand van het padje opweg naar de wc stond een kerel van ongeveer tussen de 20 - 30 jaar. (ik was toen 16 jaar).
Ik geraakte aan de babbel met hem. Ik herinner me bitter weinig van die avond, het is 1 groot zwart gat.
Ik herinner me nog dat ik de ene moment met hem aan het praten was en de andere moment op de grond lag... ik lag op de grond naar de sterrenhemel aan het kijken, het was een mooie nacht en er waren weinig wolken aanwezig. Toen ik weer bij mijn zinnen was voelde ik dat terwijl ik naar de sterren aan het kijken was hij ondertussen mij aan het beffen en vingeren was. Ik had er totaal geen besef meer van, ik voelde het allemaal ook niet meer goed. Ik zei hem te stoppen en mij naar het wc toe te brengen want ik moest nog steeds nodig gaan. Hij deed verder... Ik was zo dronken dat ook al mijn krachten weg waren. Uiteindelijk stond hij op en liep met me mee naar de toiletten. Aan de toiletten aangekomen ging hij mee in het kotje en rukte de kleren van mijn lichaam. Zijn ene hand zat al snel op mijn borst terwijl zijn andere hand al in mijn kutje zat. hij duwde me tegen de muur en begon me stevig te kussen.
Ik besefte niet wat er aan het gebeuren was en onderging het allemaal maar gewoon...
Hij nam mijn hoofd vast en duwde die tot aan zijn penis, ik moest hem pijpen ... hij kwam klaar en verlaatte het kotje. Daar zat ik dan ... op de grond zonder kleren met al het zaad in mijn mond. Ik liep naar de lavabo en spoelden 1000 keer mijn mond, ik voelde me walgelijke. Ik wist niet wat ik moest doen.
Ik ging naar mijn tent terug bij mijn vriendinnen die inmiddels al sliepen. De volgende dag heb ik gedaan alsof er niets was gebeurd. Het was uit mijn geheugen verdwenen en naarmate de dag vorderde kwamen er kleine flitsen weer naar boven.
Een jaar later besloot ik het aan mijn vriendinnen te vertellen.
Gepenetreerd heeft hij me niet, maar hij heeft me een trauma voor het leven gegeven.
Die kerel herinner ik me ook niet meer, hoe hij er uit zag, wat hij aan had... slechts enkele details weet ik nog maar over hem maar verder niets.

Kan ik hier spreken over aanranding? over misbruik?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2016, 23:06
Verwijderd
Oh wat naar.

Hij is met zijn vinger in je geweest en heeft je gedwongen hem te pijpen? Ik denk dat je wel van verkrachting zou kunnen spreken. En dat jij dronken was excuseert hem niet en maakt ook niet dat het jouw schuld is.

Maar hoe je het noemt is minder belangrijk dan wat je er nu mee moet doen. Ik denk dat het een goed idee is om aangifte te doen - misschien niet eens voor jezelf, maar omdat die man een klootzak is die dronken meisjes verkracht en misbruikt, en het is goed als de politie dat soort dingen weet. Niet dat ze hem per se oppakken, want eerlijk gezegd acht ik de kans dat ze hem nog gaan vinden niet super groot, maar misschien zijn dit soort dingen daar vaker gebeurd. Misschien komt hij nog steeds af en toe naar die camping om iemand te misbruiken. Als al die meisjes hun mond houden ('ik was immers dronken en ik weet niet meer of ik wel genoeg heb geprotesteerd'), gaan dit soort dingen nooit ophouden.

Voor jou wellicht nuttiger is het om er met iemand over te praten. Misschien is het een idee om eens naar een psycholoog te gaan. Niet om daar een half jaar elke week te komen - misschien besluit die psycholoog na een paar keer dat je het eigenlijk heel goed in je eentje kan verwerken - maar om eens voor jezelf uit te zoeken hoe je ermee om moet/wil gaan, wat het nu eigenlijk met je heeft gedaan, hoe je het een plekje kunt geven etc.

Heel veel sterkte ermee iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Aanranding
Verwijderd
4 28-08-2011 23:03
Psychologie Aanranding.
rattenkruid
5 22-02-2005 19:11
Psychologie verwerking aanranding
aapje
24 30-03-2004 16:09
Liefde & Relatie aangerand........of vrijwillig?
HelpMePlease
206 22-03-2004 20:38
Psychologie Aanrandingen veel voorkomen
Linlilalove55
127 18-08-2003 16:01
Psychologie ben ik aangerand???
rabecca
24 26-08-2002 01:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.