Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2012, 08:12
hellep
hellep is offline
Ik heb nu 3 maandjes de leukste vriendin die ik kan wensen, alles gaat goed, hebben veel lol samen en genieten beide van de seks. Maar er is een probleempje, ze heeft eigenlijk altijd problemen gehad met klaarkomen, ik ben de eerste met wie ze verder gegaan is dus voor mij is het ook niemand gelukt. Het lkte haar ook pas anderhalve week geleden toen ze het zelf deed met een bepaalde techniek/plekje. Nu vertelde ze me laatst hoe ze dat deed zodat ik haar ook eens kom laten klaar komen dus ik probeerde het, na zo'n 25 minuten gebeurde er nog niets dus vroeg ik haar of ze het zelf wilde doen en ook toen lukte het niet, zelfs niet na een uur (normaal duurt het maximaal 20 min zei ze). Ze zei dat dat misschien kwam doordat ze zich gedwongen voelde om klaar te komen omdat ze mij niet teleur wilde stellen

Waarschijnlijk speelt dit een grote factor maar toch zit ik er mee omdat ik het maar een vervelend idee vind dat ze meer kan genieten zonder mij dan met mij..
Zelf zegt ze dat ze het niet erg vind dat het me niet lukt maar toch.

Dus wat ik wilde vragen:
Heeft iemand ideeën om het wél te laten lukken (zorgen dat ze zich niet gedwongen voelt etc)
En voor de dames: hebben jullie dit ook wel eens gehad dat het alleen wel lukt maar met je vriend niet? zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 09:51
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
je moet ten eerste zorgen dat ze ontspannen is, en ook zin heeft, als je geen zin hebt en het alleen doet om jou blij te maken dan gaat het ook niet lukken..
dus kusjes, en wat bij mij werkt is om eerst een hele tijd heel zachtjes met je handen over bepaalde plekken te gaan over haar lichaam, vooral de binnenkant van haar bovenbenen, maar raak haar vagina niet aan, zodat ze gaat smeken datje haar kutje aanraakt.
nouja dit kan ook anders zijn bij anderen maar volgens mij worden de meeste hier behoorlijk opgewonden van ^^
en wat voor trucje doet ze dan om klaar te komen? misschien kunnen we dan tips geven?

Laatst gewijzigd op 18-11-2012 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 11:01
Verwijderd
Je moet niet alleen per keer meer tijd besteden, maar ook gewoon vaker proberen. In één keer 25 minuten doen zonder resultaat en dat ze het dan zelf moet doen.. Dan is het ook inderdaad met het gevoel dat er koste wat kost een orgasme moet komen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 12:40
hellep
hellep is offline
Dus wat Daichi zegt, plagen en spanning opbouwen, check!
En ik heb er al vaker heel lang aan besteed, niet dat ik het erg vind maar wil ook wel een keer resultaat.
Misschien als ik haar vertel dat ik haar gewoon wil verwennen en dat ze niet per se hoeft klaar te komen (terwijl dat eigenlijk wel mijn doel blijft) dat ze zich dan niet zo gedwongen zou voelen?

En dat truukje kan ik niet echt uitleggen maar het is knap lastig om geen vermoeide vinger te krijgen heb er eigenlijk ook echt nooit over gelezen/van gehoord.

Bedankt voor de reacties tot zo ver iig!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 13:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat je meisje geen orgasme krijgt wil niet zeggen dat seks niet lekker is en dat het allemaal maar verspilde moeite is geweest. Ik kom zelf lang niet altijd klaar maar dat wil niet zeggen dat ik de seks niet fijn vind en achteraf geen voldaan gevoel kan hebben. Natuurlijk is een orgasme de kers op de taart, maar dat maakt de rest van de taart niet minder lekker! En als je vriendin er zelf al moeite mee heeft, is het helemaal niet zo gek dat het jou nu nog niet lukt. Lekker blijven oefenen en dan komt het vanzelf.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:43
Cherryheart
Cherryheart is offline
Citaat:
Dat je meisje geen orgasme krijgt wil niet zeggen dat seks niet lekker is en dat het allemaal maar verspilde moeite is geweest. Ik kom zelf lang niet altijd klaar maar dat wil niet zeggen dat ik de seks niet fijn vind en achteraf geen voldaan gevoel kan hebben. Natuurlijk is een orgasme de kers op de taart, maar dat maakt de rest van de taart niet minder lekker! En als je vriendin er zelf al moeite mee heeft, is het helemaal niet zo gek dat het jou nu nog niet lukt. Lekker blijven oefenen en dan komt het vanzelf.
Precies. Er zijn zelfs veel meiden/vrouwen kunnen niet eens klaarkomen of zijn nog nooit klaargekomen. Daarmee wil ik je niet ongerust maken, maar daarmee hoeft het niet aan jou te liggen Als de seks gewoon lekker is en je er met volle tuigen van geniet, dan is klaarkomen niet geheel noodzakelijk toch? Tuurlijk is het altijd leuk, maar hè Gewoon goed je best blijven doen dan is het altijd goed en als het dan toch lukt, prima!

Tip: veel meiden kunnen pas klaarkomen door stimulatie van de clitoris. Probeer dat dus met je vingers en tong die te stimuleren. Laat haar ontspannen en op haar gemak voelen, het gaat hier ook om een stukje vertrouwen. Wellicht komt het nog vanzelf

Laatst gewijzigd op 19-11-2012 om 16:47. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:49
hellep
hellep is offline
Wauw, niet veel te zeggen, voel me er een stuk beter over, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:04
Verwijderd
Ik moet wel aanvullen dat wat Pluis en Cherryheart over klaarkomen zeggen bij vrouwen, een mening is die ik en veel vrouwen met mij, niet zullen delen. Leg nu geen druk op de seks dat zij per se moet klaarkomen, maar uiteindelijk is het toch wel de bedoeling dat het lukt. Alle vrouwen kunnen klaarkomen en vrijwel alle vrouwen willen toch wel klaarkomen bij seks, dus niks kers op de taart. Het hoort er, als het eenmaal een beetje begint te lukken, echt bij. Als het herhaaldelijk achter elkaar niet voorkomt, vinden heel veel vrouwen dat toch wel bijzonder naar.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 15:11
KROKOBIL
KROKOBIL is offline
Ik heb dit probleem ook gehad. Ik kwam eerst alleen bij mondwerk en met de hand was een jongen zolang bezig dat we het maar opgaven. Uiteindelijk is het toch bij iemand gelukt en nu lukt het bij andere ook.
Ik denk dat het een kwestie is van tijd en je kunnen overgeven. Je moet je op je gemak voelen, niet denken dat het moet en dan lukt het vanzelf.
Een beetje glijmiddel op je vingers zou misschien ook nog kunnen helpen? En voor de rest is het veel uitproberen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 15:16
Verwijderd
Seks is heel tof en klaarkomen is zeker heel erg lekker, maar het moet imho geen doel zijn van de seks die je hebt. Ik kwam in eerste instantie ook niet klaar en heb heel lang gefocust op 'OMG nu moet ik klaarkomen, aaargh waarom lukt me dat neit?" en pas op het moment dat ikd at niet meer deed, kwam ik klaar. Hoe standaard het misschien ook klinkt, ik denk dat jij en je vriendin veel te veel bezig zijn met dat zij niet klaarkomt en dat eigenlijk wel zou moeten/willen in plaats van met gewoon samenzijn en van elkaar genieten. Probeer daar op te focussen in plaats van het dat ze klaar moet komen.

En daarmee wil ik zeggen dat een orgasme niet belangrijk is en het hoort er ook zeker bij, maar in mijn ogen gaat er iets fout als je als doel hebt "zo, nu zal ik eens een orgasme krijgen", ik vind dat vreemd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 21:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Seks is heel lekker en klaarkomen ook, maar voor mij geldt dat klaarkomen de seks niet beter maakt. Het is een leuke toevoeging, maar zonder orgasme geniet ik net zo veel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 21:30
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Ik moet wel aanvullen dat wat Pluis en Cherryheart over klaarkomen zeggen bij vrouwen, een mening is die ik en veel vrouwen met mij, niet zullen delen. Leg nu geen druk op de seks dat zij per se moet klaarkomen, maar uiteindelijk is het toch wel de bedoeling dat het lukt. Alle vrouwen kunnen klaarkomen en vrijwel alle vrouwen willen toch wel klaarkomen bij seks, dus niks kers op de taart. Het hoort er, als het eenmaal een beetje begint te lukken, echt bij. Als het herhaaldelijk achter elkaar niet voorkomt, vinden heel veel vrouwen dat toch wel bijzonder naar.
Dit.

Citaat:
Seks is heel lekker en klaarkomen ook, maar voor mij geldt dat klaarkomen de seks niet beter maakt. Het is een leuke toevoeging, maar zonder orgasme geniet ik net zo veel.
Ik vind seks zonder klaarkomen bijzonder onprettig en ben het hier dus echt niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 18:16
LotjeMarmotje
LotjeMarmotje is offline
Ik ben een meisje van 18 en ik heb het ook aan de hand..
Als we seks hebben voel ik me niet gedwongen of gespannen,
maar toch kom ik altijd nét niet klaar..
Het is enkele keren wel al 'gelukt', maar meestal is het zo dat het voelt
alsof ik ga klaarkomen en dan gebeurt het nét niet..
Best vervelend, maar ik durf het niet aan mijn vriendje te zeggen :/
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 19:49
Verwijderd
Gewoon zeggen!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 20:22
LotjeMarmotje
LotjeMarmotje is offline
Het probleem bij mij is dat ik er zo mee zat
en hem zich niet slecht wou doen voelen
dat ik al een hele tijd mijn orgasmes fake..
En nu begon hij enkele dagen geleden ineens over dit
onderwerp en dat hij niet snapt waarom meisjes dat zouden
faken en dat hij zich echt slecht zou
voelen als ik dat zou doen en pas achteraf zou
zeggen dat ik fake..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 15:32
Noortjexx
Avatar van Noortjexx
Noortjexx is offline
Bijna alle meisjes komen niet klaar tijdens
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Bijna alle meisjes komen niet klaar tijdens seks
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 16:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat een leuke mythe hebben jullie daar.

Ontopic: Gewoon praten ja. Zeggen wat je lekker/leuk vind etc.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 21:26
Chawson
Avatar van Chawson
Chawson is offline
Koop een vibraring.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriendin komt nooit klaar
J19help
6 17-01-2017 20:09
Seksualiteit Vriendin komt eerder klaar dan ik.
Verwijderd
17 11-12-2013 02:11
Verhalen & Gedichten Nep
Inferno
3 25-06-2004 18:54
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Seksualiteit Hij komt niet klaar...
KiMZz
12 05-11-2002 12:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.