Oud 24-03-2010, 14:01
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
Citaat:
Juist.

Lijkt me juist vreselijk als ze gaan scheeuwen van de pijn. Zit er sowieso al wel in, met een omtrek van 17 cm. Ik zeg het je, iedereen wil graag een dikke lul hebben, maar er zitten meer nadelen als voordelen aan.

Denk maar aan het zwembad, moet ik altijd als ik uit het zwembad kom de handel even een beetje in een positie hangen dat het niet al te veel opvalt, en kan ik niet zomaar even relaxt weg lopen. Met gym moet je soms wel eens bank drukken, nou zo'n lange -(hoe moet ik het noemen, een drempel vorm zeg maar)- in je broek die omlaag loopt is dat echt geen feest.

Daarbij heb ik liever dat het meisje het fijn vind, als ik zelf. Maar met zo'n ding ben ik bang dat het alleen maar pijn doet en ongemakkelijk wordt


Ojha, ik heb nog geen seks gehad, om nog een schammele poging te doen om ontopic te blijven. Iig mag ze wel iets minder strak zijn, zodat ik ook pas.

ze was zelf ook nog niet ontmaagd en ik hoor wel vaker dat het de 1ste x pijn doet. aight. ik heb geen omtrek van 17 cm.

wat voor zwem en gym broeken draag jij dan?
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:47
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
ze was zelf ook nog niet ontmaagd en ik hoor wel vaker dat het de 1ste x pijn doet. aight. ik heb geen omtrek van 17 cm.

wat voor zwem en gym broeken draag jij dan?
Boxer, maar door het water gaat het allemaal een beetje plakken, en met gym, tja, zo'n trainingsbroek met korte pijpen, maar zelfs daar zie je het nog door heen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 20:52
Descholier
Descholier is offline
krijg bijna medelijden omdat je groot geschapen bent haha niet dat ik kleine heb ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 20:53
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
boxer? met zwembroek eroverheen neem ik aan
probeer een donnay maargoed ik ben zieke donnay-gek. me hele kast ligt er vol mee.
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:08
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
boxer? met zwembroek eroverheen neem ik aan
probeer een donnay maargoed ik ben zieke donnay-gek. me hele kast ligt er vol mee.


deze heb ik, met een strakke byorn borg boxer d'r onder om hem toch zoveel mogelijk binnenboord te houden. //
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, dit topic gaat over of je als seks hebt gehad of niet. Niet over zwembroeken, boxers en piemelgroottes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:23
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
ja sorry meneer.
ik heb al vaker sex gehad en ik vond het heerlijk
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:43
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
ja sorry meneer.
ik heb al vaker sex gehad en ik vond het heerlijk
Miekje is vrouw btw
het lijkt me heerlijk
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:48
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
weetiktoch:$
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 01:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ook 15 en geen pijn. Wel een klein beetje bloed. Als het pijn doet doe je volgens mij echt iets verkeerd.
Ik was 15 toen ik voor het eerst aan seks ging doen, 16 toen ik ontmaagd werd, wat nou niet bepaald de mooiste ervaring van mijn leven te noemen valt, want ik ging echt kapot van de pijn. Maar ik hoor net dat ik dus wat verkeerd heb gedaan. Blijkbaar

Wat wil je nog meer weten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 18:15
Verwijderd
Heb nog geen seks gehad en weet niet of ik het al wil
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 14:59
loep
Avatar van loep
loep is offline
lijkt me niks zo vroeg al..
vooral als meisje...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 01:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lekker rustig aan doen ook hoor! Geen dingen doen waarvan je later spijt krijgt.

Ik heb het ook eens met iemand gedaan, waarvan ik nu achteraf denk: "Had ik dat eigenlijk maar niet gedaan." Nu niks meer aan te doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 23:50
Jwz.
Jwz. is offline
Ik ben 14 jaar, en ben ontmaagd, het was heel fijn ik heb al vanaf mijn 5e met die jonge waarmee ik het heb gedaan. hij is lief en teder, en als je het graag wilt, moet je er gewoon voor gaan, en Neuken met die Hap!

Hahaha,,

xx.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 23:50
Jwz.
Jwz. is offline
Citaat:
[afbeelding]


deze heb ik, met een strakke byorn borg boxer d'r onder om hem toch zoveel mogelijk binnenboord te houden. //
lekker!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 16:46
Elephant
Avatar van Elephant
Elephant is offline
Ben 17 en nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 23:30
xxboyxx
Avatar van xxboyxx
xxboyxx is offline
Ik heb het nog nooit gedaan heb wel vriendin maar wrom zon haast aan een jaar later ga je niet dood?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 09:14
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik heb het nog nooit gedaan heb wel vriendin maar wrom zon haast aan een jaar later ga je niet dood?
Of wel
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 09:18
XalionX
Avatar van XalionX
XalionX is offline
Citaat:
Of wel
Of een dag later
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 14:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik heb het nog nooit gedaan heb wel vriendin maar wrom zon haast aan een jaar later ga je niet dood?
Hoeft ook niet meteen ofzo hoor! Maar het is wel leuk Als jullie er allebei klaar voor zijn hoef je ook niet te wachten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 12:57
XalionX
Avatar van XalionX
XalionX is offline
Of het leuk is moet ik nog uitproberen (A)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 21:07
zuipenvoorleven
zuipenvoorleven is offline
ben 16 seks gehad toen ik 15 was.. zij mij gepijpt en getrokken ik haar gevingerd wilde ook beffen alleen dit kwam er niet meer van..is over gegaanwat ik heel graag terug wil
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:12
Yasminalove
Avatar van Yasminalove
Yasminalove is offline
uhja ik heb het al gehad ik was 14 maar ik was gewoon een heel stuk serieuzer dan de anderen van mijn leeftijd en ik heb zeker geen spijt.

veel meer details geef ik niet want de rest is een beetje prive
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 10:03
XalionX
Avatar van XalionX
XalionX is offline
Ahh komop!
__________________
Ik ben ik. Jij bent jij. Maar wie zijn wij?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 20:35
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 21:39
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Mijn eerste keer was helemaal niet pijnlijk, leuk zelfs! Ik was 16.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 14:37
angelieke
Avatar van angelieke
angelieke is offline
Hands: Check
Mouth: Check
Sex: Check
allemaal op mn 14e.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 17:03
pieceofshit
Avatar van pieceofshit
pieceofshit is offline
Ja, ik was 14. en nu ben ik nog 14. en het was geweldig, de eerste keer.
het deed wel pijn , maar na 5 minuten genoot ik er alleen nogmaar van !


Citaat:
Hands: Check
Mouth: Check
Sex: Check
allemaal op mn 14e.
ik ook alles op mn 14e

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 17:19. Reden: dp
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 00:46
Daanaap
Avatar van Daanaap
Daanaap is offline
Citaat:
Juist.

Lijkt me juist vreselijk als ze gaan scheeuwen van de pijn. Zit er sowieso al wel in, met een omtrek van 17 cm. Ik zeg het je, iedereen wil graag een dikke lul hebben, maar er zitten meer nadelen als voordelen aan.

Denk maar aan het zwembad, moet ik altijd als ik uit het zwembad kom de handel even een beetje in een positie hangen dat het niet al te veel opvalt, en kan ik niet zomaar even relaxt weg lopen. Met gym moet je soms wel eens bank drukken, nou zo'n lange -(hoe moet ik het noemen, een drempel vorm zeg maar)- in je broek die omlaag loopt is dat echt geen feest.

Daarbij heb ik liever dat het meisje het fijn vind, als ik zelf. Maar met zo'n ding ben ik bang dat het alleen maar pijn doet en ongemakkelijk wordt


Ojha, ik heb nog geen seks gehad, om nog een schammele poging te doen om ontopic te blijven. Iig mag ze wel iets minder strak zijn, zodat ik ook pas.
Het is niet fijn; een grote voor de eerste keer. Ik spreek uit ervaring nu ik een hele lieve/leuke/grappig/slimme etc. vriend heb voor 2 maanden. Zelf ben ik 16 en hij is 19. De eerste keer (dus mijn eerste keer) ging het ontzettend stroef. Het deed bij mij best wel pijn, terwijl hij heel lief en voorzichtig was en ik hem volledig vertrouw. Daarna nog een beetje gebloed en de keren daarna (en nu nog steeds een beetje) ging het nog steeds niet makkelijk. Het gaat wel steeds makkelijker! (En het wordt steeds leuker!)
Ik ben niet echt voor de uitspraak: gewoon doorduwen. Wel voor duwen tot het niet meer gaat en dan even wat anders doen , opdat het daarna beter is.

Laatst gewijzigd op 20-06-2010 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 00:48
Daanaap
Avatar van Daanaap
Daanaap is offline
Whoeps! Dat was eigenlijk nog een reactie op Pyro Power, maar dat was de vorige pagina.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 19:03
hometownheroine
Avatar van hometownheroine
hometownheroine is offline
13, niks.
lalala.
__________________
writing my own little fairytale.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 13:57
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
vandaag precies twee maanden geleden. samen met de jongen waarmee ik nu 13 maanden heb. ik wou al eerder maar hij vond me veels te jong en nu vind ik het eigenlijk wel lief dat hij me tegenhield. Hij is namelijk 18 nu, we schelen ongeveer drie jaar en hij was al ontmaagd.

eerste keer was tja.. het deed wel pijn maar ik bloedde niet en de pijn viel wel mee. laten we zeggen dat ik het wel gevoeld heb. maar de keren daarna waren geweldig. (:
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:16
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
14, niks.
lalala.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 23:00
Kimberley4
Kimberley4 is offline
ja heb sex gehad
1e x was op me 13e
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 23:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zestien en enkel gezoend. Ik wacht wel weer tot er een prins op het witte paard langskomt EN DAN DUIK IK MET HET PAARD IN BED JEEEJ.

Nee oké. Ik wacht gewoon op een jongen met een fiets en het ontbreken van een liefdeloze instelling. Die mij ook ziet staan. Hummmhm. Toch maar weer de fiets uit het eisenlijstje schrappen, anders wordt het nog niets.

En o ja, 'gewoon doordouwen' lijkt me niet het beste idee. Tenminste, niet vóórdat alle pogingen tot natter heter rustiger wijder vertrouwder en wat al niet meer uitgeprobeerd zijn. En anders schaven we er gewoon stukjes af. [Note to self: laatste niet uitproberen indien prins eindelijk gevonden is.]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 12:13
Verwijderd
Jij bent een vrouw die niet zo kieskeurig is...? Aangezien de meeste het wel zijn
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 12:26
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
ik ben 16 en ben ontmaagd op men 15
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 12:28
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
Jij bent een vrouw die niet zo kieskeurig is...? Aangezien de meeste het wel zijn
er zijn minder vrouwen kieskeurig dan je denkt chris
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 12:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Jij bent een vrouw die niet zo kieskeurig is...? Aangezien de meeste het wel zijn
Nou nee, zo zou ik het niet willen zeggen. Ik ben ab-so-luut niet iemand die met de eerste de beste het bed induikt. En er zijn inderdaad een heleboel vrouwen niet zo kieskeurig, maar daar heb ik dan weer helemaal niets mee. Van die 'als het een lul heeft is het genoeg' typjes die met alles het bed induiken, nee bedankt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 13:08
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
je hebt groot gelijk em! ik zou het niet beter kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 23:36
Verwijderd
Ja, ik heb al seks gehad, op mijn 15e, toen was ik jaar samen met haar. Uiteindelijk hebben we het 2 jaar volgehouden. Tja, de dingen lopen zoals ze lopen. Naïviteit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 01:19
***Silke***
***Silke*** is offline
Ben 14, heb nog geen sex gehad, ben ook nog niet echt van plan. Heb nog niet eens een lief gehad of gekust ofzo. So what? Het maakt me echt nog niks uit. En ik wacht dan liever om het tegoei te doen dan de slet te spelen en er dan later spijt van te hebben..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 19:24
Verwijderd
Ik was 15 toen ik ontmaagd werd. Het deed wel een beetje pijn, maar niet heel erg. Hij was verder wel heel lief enzo (toen nog wel, achja..). Dus het was wel een positieve ervaring..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 12:59
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Je zou bijna denken dat het een hobby is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 00:38
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Nog niet ontmaagd aleen gezoend
ik vind sinds kort wel een jongen leuk maar dat heeft der niks mee te maken
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 22:04
jenteaap2
Avatar van jenteaap2
jenteaap2 is offline
Citaat:
ja sorry meneer.
ik heb al vaker sex gehad en ik vond het heerlijk
geniaal XD

OT: nog niet gedaan wel van plan,
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 14:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Het is niet fijn; een grote voor de eerste keer. Ik spreek uit ervaring nu ik een hele lieve/leuke/grappig/slimme etc. vriend heb voor 2 maanden. Zelf ben ik 16 en hij is 19. De eerste keer (dus mijn eerste keer) ging het ontzettend stroef. Het deed bij mij best wel pijn, terwijl hij heel lief en voorzichtig was en ik hem volledig vertrouw. Daarna nog een beetje gebloed en de keren daarna (en nu nog steeds een beetje) ging het nog steeds niet makkelijk. Het gaat wel steeds makkelijker! (En het wordt steeds leuker!)
Ik ben niet echt voor de uitspraak: gewoon doorduwen. Wel voor duwen tot het niet meer gaat en dan even wat anders doen , opdat het daarna beter is.
Wat ik nou helemaal moet met deze reactie is mij onduidelijk, maar goed.
De "gewoon doorduwen"-instelling hou ik helemaal niet van, mensen waar ik van hou doe ik niet graag pijn, ookal heeft ze er later alleen maar profijt van.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 22:11
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ben 16 en nog maagd.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ben 14, heb nog geen sex gehad, ben ook nog niet echt van plan. [...] Het maakt me echt nog niks uit. En ik wacht dan liever om het tegoei te doen dan de slet te spelen en er dan later spijt van te hebben..
Verstandig

Als ik dit topic lees lijkt het wel alsof het cool is om op je 12e ontmaagd te zijn..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 22:22
Verwijderd
Nee nog maagd.. Schaam me dood
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seks op vakantie
KROtv
4 04-04-2012 21:29
Seksualiteit hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc.
Verwijderd
1 22-04-2010 18:14
Seksualiteit Verantwoordelijkheid anticonceptie
Thee Muts
98 05-11-2006 13:45
Seksualiteit Welke plaatsen heb jij seks gehad?
Verwijderd
66 13-04-2005 12:59
Seksualiteit Seks hebben zonder te willen
Evil creature
19 22-04-2003 09:50
Seksualiteit Enquete voor wiskunde over seks
ActaniA
47 10-03-2003 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.