Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik hoefde geen nee te zeggen tegen drank want ik heb het zelf dan wel in geschonken..

Ik ben nu helemaal van de drank af, geen druppel meer, iedereen weet dat nu en hij dus ook.
Hij werd boos op me dat ik dus geen druppel alcohol meer zou drinken, waarom? ik heb geen idee..
Tot nu toe hebben we alleen nog maar ruzie gehad
je kan als je het ziet ook wel zeggen nee nu is het genoeg
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 11:46
Verwijderd
Ja achteraf gezien had dat gekund inderdaad, waarom ik dat niet dee weet ik ook niet.
Ben gewoon klaar met alcohol.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ja achteraf gezien had dat gekund inderdaad, waarom ik dat niet dee weet ik ook niet.
Ben gewoon klaar met alcohol.
Dat weet je wel
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ik hoefde geen nee te zeggen tegen drank want ik heb het zelf dan wel in geschonken..

Ik ben nu helemaal van de drank af, geen druppel meer, iedereen weet dat nu en hij dus ook.
Hij werd boos op me dat ik dus geen druppel alcohol meer zou drinken, waarom? ik heb geen idee..
Tot nu toe hebben we alleen nog maar ruzie gehad
Je zou natuurlijk ook je onderschrift in de praktijk kunnen brengen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:10
Verwijderd
Ja heb ik gedaan bij me ex.. misschien ook maar bij deze jongen doen. Voel ik me vast beter haha
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 19:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Alcohol haalt remmingen weg... dus tja...
Kan het hem ook niet echt kwalijk nemen iets te proberen, alleen echt gentlemenlike.

Echter hoe maakt het gegeven: "hij weet dat ik nuchter nooit wat zou doen met hem" (hoe weet je dat hij dat weet?) iets uit... je was niet nuchter... je ging mee... je deed wel iets met em....

nee netjes was hij niet en ik zou het zeker misbruik maken van de situatie noemen maar je had natuurlijk ook gewoon nuchter kunnen blijven immers je wist dat hij daar was en je wist dat hij wat wou en je wist dat jij nuchter niets met em zou doen.... correct?

Dus waarom beslis je dan om jezelf lam te zuipen?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:50
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Misschien de volgende keer kokhalsen en kotsen over z'n lul als je toch dronken hebt, that'll teach him!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Alcohol haalt remmingen weg... dus tja...
Kan het hem ook niet echt kwalijk nemen iets te proberen, alleen echt gentlemenlike.

Echter hoe maakt het gegeven: "hij weet dat ik nuchter nooit wat zou doen met hem" (hoe weet je dat hij dat weet?) iets uit... je was niet nuchter... je ging mee... je deed wel iets met em....

nee netjes was hij niet en ik zou het zeker misbruik maken van de situatie noemen maar je had natuurlijk ook gewoon nuchter kunnen blijven immers je wist dat hij daar was en je wist dat hij wat wou en je wist dat jij nuchter niets met em zou doen.... correct?

Dus waarom beslis je dan om jezelf lam te zuipen?
Hij wist dat omdat ik niet verliefd op hem ben maar op iemand anders (en dat dat bijna me vriend is) en dus nooit iets zou doen op het gebied van seks. Omdat hij in de zomervakantie vroeg of we een item konden worden, maar ik wou dat dus niet en heb gelijk verteld van dat het ook nooit zou gebeuren.
Waarom ik beslis om mezelf lam te zuipen? Dat heb ik niet besloten het gebeurde, wat heel dom is, dat weet ik.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:42
Verwijderd
WAT EEN FKING HUFTER!!!! Die jongen had dit echt neit mogen doen, dronken zijn is niet handig, maar dat kan gebeuren toch? maar dat is echt geen reden dat die jongen dit allemaal doet!!!!!1 WTF! ja dit is zeker misbruik!!!
succes !
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 09:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Hij wist dat omdat ik niet verliefd op hem ben maar op iemand anders (en dat dat bijna me vriend is) en dus nooit iets zou doen op het gebied van seks. Omdat hij in de zomervakantie vroeg of we een item konden worden, maar ik wou dat dus niet en heb gelijk verteld van dat het ook nooit zou gebeuren.
Waarom ik beslis om mezelf lam te zuipen? Dat heb ik niet besloten het gebeurde, wat heel dom is, dat weet ik.
Dat gebeurt alleen als jij besluit te drinken hoor. Je moet niet doen alsof je dronkenschap je is overkomen, daar kies je zelf voor. Zeker als je wat sterkere drank gaat drinken op een lege maag.

Trouwens, verliefd zijn op iemand anders is geen garantie voor desinteresse in seks.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:12
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja, je drinkt denkik niet om misbruikt te worden..
ik denk zoieso niet dat het jou schuld is, ik had iig wel z'n piemel eraf gebeten ofzo ;o
of.. iets anders gedaan x)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 14:16
Carlo-de-Jong
Carlo-de-Jong is offline
Je moet nooit twijfelen aan je eigen gevoel, wat andere ook zeggen. Als jij het tegen je zin deed en je dat ook heb laten merken, dan is dat zo! Ongeacht of andere het slim vinden dat je bent mee gegaan of niet. Als je met iemand naar buiten loopt dan zegt dat nog niet gelijk dat je seks wilt. Het is misschien ook een idee om niet meer naar dit onderwerp te kijken. Het maakt je alleen maar onzeker en mensen hebben al snel een mening (vooral op internet)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 14:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Je moet nooit twijfelen aan je eigen gevoel, wat andere ook zeggen. Als jij het tegen je zin deed en je dat ook heb laten merken, dan is dat zo! Ongeacht of andere het slim vinden dat je bent mee gegaan of niet. Als je met iemand naar buiten loopt dan zegt dat nog niet gelijk dat je seks wilt. Het is misschien ook een idee om niet meer naar dit onderwerp te kijken. Het maakt je alleen maar onzeker en mensen hebben al snel een mening (vooral op internet)
Als je meedoet met van alles wil dat niet meteen zeggen dat je geen seks wil.

De enige reden dat ze geen seks hebben gehad is omdat hij hem er niet in kreeg. Niet omdat ze ooit heeft gezegd dat ze haar kleren aan wilde houden of omdat ze hem heeft gezegd dat ze dit niet wilde.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Als je meedoet met van alles wil dat niet meteen zeggen dat je geen seks wil.

De enige reden dat ze geen seks hebben gehad is omdat hij hem er niet in kreeg. Niet omdat ze ooit heeft gezegd dat ze haar kleren aan wilde houden of omdat ze hem heeft gezegd dat ze dit niet wilde.

Ik heb gezegd dat ik niet wou. Hij wist dat van te voren ook..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Dat gebeurt alleen als jij besluit te drinken hoor. Je moet niet doen alsof je dronkenschap je is overkomen, daar kies je zelf voor. Zeker als je wat sterkere drank gaat drinken op een lege maag.

Trouwens, verliefd zijn op iemand anders is geen garantie voor desinteresse in seks.
Ik dronk omdat ik dat lekker vind, niet om persee dronken te worden.
Ik had 1 glaasje jagermeister gehad, had nooit gedacht dat dat zo veel invloed zou hebben..

Vind ik wel, als IK (persoonlijk) verliefd ben op iemand, gaat mijn interesse niet uit naar seks met iemand anders.. anders kan je wel elk weekend vreemdgaan of niet?
Of bedoelde je dat niet zo?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 16:24
Verwijderd
Als je verliefd bent op iemand , kun je natuurlijk wel nog iemand tegenkomen waarmee je seks zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Als je verliefd bent op iemand , kun je natuurlijk wel nog iemand tegenkomen waarmee je seks zou willen hebben.
Oh zo, ja oke.
Ja dat kan natuurlijk maar om dat nou ook te doen, nee dat zou ik niet willen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 22:56
CODGOD
CODGOD is offline
@DarkPhoenix,

Ik vind echt dat je helemaal gelijk hebt.

Maar OT, hoe wil hij je vastpakken en laten pijpen?
Volgens mij maak je toch zelf de keuze om je mond open te doen en te pijpen.
Als je het echt niet wilde kon je gewoon je mond gebruiken om te roepen i.p.v. te pijpen?
En als het echt erg was, zo erg dat je gewoon bijna geen keus had, dan zou je gewoon moeten hebben gebeten, dat doe je volgens mij wel als je het niet wilt en je word gedwongen.

Mijn mening. (krijg vast een hoop commentaar maargoed)
Ik denk dat je het op dat moment niet zo erg vond, en dat je, je naderhand rot voelde omdat je verliefd was op een andere jongen. Dat je geen kans bij hem hebt zo, en dat je de schuld op hom wilt steken.
Te merken aan de laatste zinnen van je eerste post, in de trend van: ''Hij deed dit en dat, toch?''.

Waarschijnlijk zal geen hond het ermee eens zijn, maar daarom heet het ook mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
@DarkPhoenix,

Ik vind echt dat je helemaal gelijk hebt.

Maar OT, hoe wil hij je vastpakken en laten pijpen?
Volgens mij maak je toch zelf de keuze om je mond open te doen en te pijpen.
Als je het echt niet wilde kon je gewoon je mond gebruiken om te roepen i.p.v. te pijpen?
En als het echt erg was, zo erg dat je gewoon bijna geen keus had, dan zou je gewoon moeten hebben gebeten, dat doe je volgens mij wel als je het niet wilt en je word gedwongen.

Mijn mening. (krijg vast een hoop commentaar maargoed)
Ik denk dat je het op dat moment niet zo erg vond, en dat je, je naderhand rot voelde omdat je verliefd was op een andere jongen. Dat je geen kans bij hem hebt zo, en dat je de schuld op hom wilt steken.
Te merken aan de laatste zinnen van je eerste post, in de trend van: ''Hij deed dit en dat, toch?''.

Waarschijnlijk zal geen hond het ermee eens zijn, maar daarom heet het ook mijn mening.

Probleem alleen is dat ik op dat moment inderdaad dingen dee niet slim zijn geweest, alleen ik was bang en wat als ik hem pijn ging doen kon hij me net zo goed helemaal in elkaar slaan, daar was ik op dat moment bang voor.
en dank je voor je mening, heb er alleen niet zoveel aan..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 23:45
CODGOD
CODGOD is offline
Wat hoop je eigenlijk voor soort reactie's te krijgen dan?
Wat je moet doen?
Of met die jongen?
Dit topic is best ver afgedwaald.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 10:29
Verwijderd
Waarom reageer je er dan op?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 13:08
CODGOD
CODGOD is offline
De Hack?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 22:15
Verwijderd
Lever dit topic gewoon in bij de politie anders
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Lever dit topic gewoon in bij de politie anders

Krijgt die gast op zeker 5 jaar..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 00:32
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Wetboek van Strafrecht
Titel XIV. Misdrijven tegen de zeden
Artikel 247

Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van
bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatstgemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

I'll just leave this here...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 11:29
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Ik had een feestje en ik was dronken afgelopen weekend en ik wist dat er een jongen was die mij leuk vond.
Hij wist dat ik nooit nuchter iets bij hem op seksueel gebied zou doen.
Toen ik dus dronken was heeft ie mij mee meegenomen waar we alleen waren, ik was best wel dronken dus hoe dat gebeurd is weet ik echt niet meer.
Hij heeft geprobeerd om in mij te komen (neuken) maar dat lukte niet omdat hij totaal geen ervaring had (zijn 1e keer) en ik te dronken was om ook maar mee te werken.
Ik heb hem toen gepijpt dat herinner ik mij nog wel, ik wou helemaal niet maar hij hield me vast.
Toen kwamen vrienden binnen heb ik gehoord en die hebben mij meegenomen.
Ik voel me echt vies en smerig en nu zegt 1 vriend dat het mijn eigen schuld is..
Maar hij heeft toch misbruik van mijn dronkenschap gemaakt? want nuchter zou ik nooit iets met hem doen want ik ben verliefd op een jongen en dat weet hij.
Dag Vlindertje,

iemand bewust zat voeren met de intentie van dit te doen, is volgens de wet pure verkrachting. (als het niet de intentie was, is het een verzachtende omstandigheid).

Mits er ook nog meerderen in het complot zaten, zijn zij hier even schuldig aan.
Gezien jij 17 bent, en ALS 1 van die anderen meerderjarig was, zal deze de meeste verantwoordelijkheid dragen. Als volwassene heb je de plicht om minderjarigen te beschermen. (sterker nog: zelfs een volwassen vrouw of man dien je te beschermen, het is bij wet verboden om een dronken iemand te laten rijden, en er geslachtsgemeenschap mee hebben is ook verboden, met uitzondering als je hem of haar vriendje of vriendinnetje bent).

Dit is dus volgens mij, misbruik. De zaak, kan wel lastig gemaakt worden omdat je alcohol genuttigd hebt en dat het verhaal tegen verhaal zal zijn.

Persoonlijk vind ik dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar daden. Iemand dronken voeren met die intentie om met hem of haar te neuken, is iets wat je naar mijn mening niet doet. Informeer eens bij juridisch advies. Dat kan gratis :3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
iemand bewust zat voeren met de intentie van dit te doen, is volgens de wet pure verkrachting. (als het niet de intentie was, is het een verzachtende omstandigheid).
Er is alleen niemand dronken gevoerd.
Citaat:
Gezien jij 17 bent, en ALS 1 van die anderen meerderjarig was, zal deze de meeste verantwoordelijkheid dragen. Als volwassene heb je de plicht om minderjarigen te beschermen.
Waar haal je dat vandaan?
Citaat:
(sterker nog: zelfs een volwassen vrouw of man dien je te beschermen, het is bij wet verboden om een dronken iemand te laten rijden, en er geslachtsgemeenschap mee hebben is ook verboden, met uitzondering als je hem of haar vriendje of vriendinnetje bent).
Volgens mij heb jij geen flauw benul van hoe de wet in elkaar steekt.
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar daden. Iemand dronken voeren met die intentie om met hem of haar te neuken, is iets wat je naar mijn mening niet doet.
Dat gebeurt elke dag wereldwijd. Mensen vinden dat doorgaans ook prima. Maar wat er met TS gebeurt is is een heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 14:32
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Ik vind het naïef om je schuld aan drank te wijden eigenlijk, als je weet dat je zulke dingen gaat doen waar je je later ontzettend voor schaamt, waarom zuip je je dan helemaal lam..?
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 15:08
ShySora
ShySora is offline
Er is alleen niemand dronken gevoerd.
Citaat:
Ik had een feestje en ik was dronken afgelopen weekend en ik wist dat er een jongen was die mij leuk vond.
Je hebt gelijk. Maar heb even wat opzoekingswerk gedaan:

Citaat:
Seksueel misbruik vindt plaats wanneer iemand onder valse voorwendselen wordt verleid, gedwongen of overgehaald tot seksuele handelingen. Seksueel misbruik veroorzaakt leed. Soms lichamelijk, maar veel vaker psychisch leed. Het kan angst, verwarring, woede, schaamtegevoel, schuldgevoel en verlies van zelfrespect veroorzaken.
Hieronder, een artikel van 2007, volgens mij goedgekeurd in België. *

Citaat:
In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt een wetsvoorstel gepresenteerd dat vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar verklaart. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw toen ingestemd met seks. De wet moet er voor zorgen dat het aantal veroordelingen van ‘date rapes’ stijgt. Nu wordt slechts vijf procent van de aangeklaagde mannen veroordeeld in Engeland. Dat komt omdat het lastig te bewijzen is of een vrouw wel of geen toestemming heeft verleend voor seks. Eenvoudiger is het om aan te tonen dat een vrouw dronken is geweest op het bewuste moment. Bewijs hiervoor kan worden verzameld uit bloedmonsters en getuigenverslagen. Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting. Tegenstanders vinden dat vrouwen met deze wet kunnen doen alsof ze verkracht zijn wanneer ze spijt hebben van seks onder invloed. De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje.
Waar haal je dat vandaan?
Je bent ten alle tijde verplicht als meerderjarige om hulp te verlenen of op zijn mist hulpdiensten te verwittigen.
Voorbeeld: Je ziet iemand verdrinken.
In dat geval verplicht de wet jou om hem te helpen en/of de hulpdiensten te bellen.
Anders heet men dat in België schuldig verzuim. Hier zijn al veroordelingen op geweest, aldus Het Laatste Nieuws.
Daar hal ik het vandaan. Iedereen heeft toch in zekere zin een verantwoordelijkheidsgevoel nodig.

Volgens mij heb jij geen flauw benul van hoe de wet in elkaar steekt.
Ik heb er wel benul van, maar heb geen rechten gestudeerd. Ik ben het meest op de hoogte van verkeerswetgeving. Maar in België hebben we een hof, dat werkt met een Jury, waarbij dus een aantal mensen oordeelt over schuld en straf. En de Belgische en Nederlandse wetgeving verschilt.

Dat gebeurt elke dag wereldwijd. Mensen vinden dat doorgaans ook prima. Maar wat er met TS gebeurt is is een heel ander verhaal.
Dat was puur mijn mening dat ik eventjes deelde :3
Misschien vertrouwde ze die jongen wel.


Maar euhm, we gaan nu beter back on topic
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 13:46
dtcboy
dtcboy is offline
ik heb je al een keer aangeboden om op msn er over te praten
en ik begrijp je zeker wel maar goed

hoop je nog te spreken we hebben ook prive contact
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
ik heb je al een keer aangeboden om op msn er over te praten
en ik begrijp je zeker wel maar goed

hoop je nog te spreken we hebben ook prive contact
Mooie up plus je meldt je nu als dader? Nice. Ik denk dat er dan best wat mensen zijn die verder willen met de discussie
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 03:52
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
ik heb je al een keer aangeboden om op msn er over te praten
en ik begrijp je zeker wel maar goed

hoop je nog te spreken we hebben ook prive contact
Ik kan me écht intens boos maken om types als jij. De dame in kwestie geeft openlijk aan dat ze kwetsbaar is als het gaat om seksualiteit. En dan ga jij als man contact zoeken. Blijkbaar heeft ze je eerdere aanbod (bewust) niet aangegrepen, en nu waag je nog een keer een poging. Echt, get a life gast. Als ik mod was dan had ik je direct een pm-verbod opgelegd.

Mijn advies aan TS:
1. Die jongen had NOOIT je lichamelijke integriteit mogen schenden. Juist als er alcohol in het spel is. Ik heb me zelf een keer schuldig gemaakt aan het dronken zoenen met een eveneens dronken meisje, en daar heb ik ondanks dat er geen kwaad woord over gesproken is, ook schuldig over gevoeld.

2. Het is goed dat je je gevoelens probeert te uiten en je dingen duidelijk wilt hebben, maar pas alsjeblieft op met types die je erna willen 'helpen'. Vooral bij mannen. Als je jezelf kwetsbaar opstelt via internet dan komen er de meest ranzige types met verborgen agenda's op je af. Jong + kwetsbaar + seksueel actief is voor hen echt enorm aantrekkelijk. Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in de (verifieerbare) dames op dit forum. Maar misschien is het alsnog beter om je verhaal te doen bij mensen die professionele hulp kunnen bieden.

3. Aangifte doen lijkt me best wel heftig, maar allicht dat je met professionele hulpverlening het hoofdstuk toch kunt afsluiten.

Wat een kneus ook dat hij op die manier zijn maagdelijkheid heeft proberen kwijt te raken, dronken of niet.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 14:34
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline
Het is je eigen schuld, moet je maar niet zo dom zijn om teveel te zuipen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 19:22
Verwijderd
Heerlijk topic, hahaha. Verder heeft Dr.Durr een goed punt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 00:12
stephanbruoyly
stephanbruoyly is offline
Ik weet niet waar wascht je op
Bel de politie alleen als dit hele verhaalfake is durf je politie niet te bellen?!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 01:29
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ik weet niet waar wascht je op
Bel de politie alleen als dit hele verhaalfake is durf je politie niet te bellen?!
redenen dat ze eventueel de politie niet belt:
# schaamte
# angst voor de dader
# geen vertrouwen in de politie

het is niet zo zwartwit als jij het ziet.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 14:55
Psychologie monoloog: seksueel misbruikt
HelpMePlease
42 31-05-2007 14:26
Psychologie Wat doet een verkrachting/aanranding,langdurig seksueelmisbruik met je ???
Tieneke
86 20-08-2005 21:11
Psychologie Gelukkig worden is accepteren?
Verwijderd
40 21-12-2002 20:51
Psychologie Waardoor is verkrachting zo erg?
Rerisen Phoenix
73 27-07-2002 07:59
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.