Oud 19-11-2012, 18:03
Verwijderd
En voor de bijdehandjes hier: heen hoofdhaar of wenkbrauwen. Ik bedoel echt schaam,been,arm,ect haar

Ik zoek gewoon lotgenootjes die haar ook vies/goor vind
Ik zou het er bij mij het liefst allemaal afscheren, jammer dat je dan stoppels krijgt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:30
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja, ik kan schaamhaar en okselhaar bij vrouwen heel erg vies vinden, watik best stom en oneerlijk van mezelf vind, maar ik vind het gewoon normaal als je dat wegscheert bij vrouwen, en het is ook een stuk minder hygienisch als je dat niet doet, tenzij je het heel vaak schoonmaakt natuurlijk.
en bij jongens vindik een dikke bos schaamhaar van hier tot tokio ook niet bepaald aantrekkelijk, de rest van het lichaamshaar maakt me niet zo veel uit, ik vind het vaak bestwel sexy zelfs, tis mannelijk :3

Laatst gewijzigd op 19-11-2012 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:37
Verwijderd
Ik heb het nooit geprobeerd te consumeren.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind vooral okselhaar heel smerig, bij mannen en vrouwen. Schaamhaar, ach. Ik vind het niet mooi, maar soms zit het me er best. Arm- en beenhaar boeit me niet, ik scheer mijn benen alleen als ik met iemand in bed moet liggen en armhaar is gewoon armhaar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 23:02
Verwijderd
Vowel, kom er maar in
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 23:26
Verwijderd
Schaamhaar is niet onhygiënisch.
Niet wassen, dát is onhygiënisch.
Schaamhaar scheren omdat je denkt dat dat - kaal dus - hygiënischer is, is onzin.
Bovendien heeft dat haar een functie.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 23:53
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik vind lichaamshaar er meestal vies uit zien als het lang is. Korte haartjes heb ik meestal geen problemen mee.
Persoonlijk vind ik het wel fijn als vrouwen hun oksels en benen glad scheren en de schaamstreek op zijn minst een beetje bijhouden. Zelf knip ik het bij mijn oksels en schaamstreek kort en de rest scheer ik weg. Helemaal kaal vind ik bij mezelf zo.. uhhh.. kaal

Off topic: als Vowel dit ziet breekt de hel lossssssssss
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 00:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Idd ze laat deze keer wel erg lang op haar (hahaha) wachten. Voooooooooweltje!!!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 00:37
Verwijderd
Om maar even ontopic te blijven, ik vind haar niet vies. Als iemand zich niet wast, dat is vies.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 01:07
Verwijderd
Okselhaar vind ik wel vies, omdat je daar ook zweet. En omdat het al best een heel lange tijd gebruikelijk is (bij vrouwen) dat je daar nooit meer haar ziet. Als je iemand ziet met okselhaar is toch dat best apart.

Beenhaar staat niet mooi (bij een vrouw) maar is niet vies. Schaamhaar is bijgewerkt prima, kaal hoeft niet, een naturel bos ook niet.

Bij mannen maakt het me allemaal niet uit. Hoewel te veel borsthaar liever niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 09:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Om maar even ontopic te blijven, ik vind haar niet vies. Als iemand zich niet wast, dat is vies.
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Okselhaar vind ik wel vies, omdat je daar ook zweet. En omdat het al best een heel lange tijd gebruikelijk is (bij vrouwen) dat je daar nooit meer haar ziet. Als je iemand ziet met okselhaar is toch dat best apart.

Beenhaar staat niet mooi (bij een vrouw) maar is niet vies. Schaamhaar is bijgewerkt prima, kaal hoeft niet, een naturel bos ook niet.

Bij mannen maakt het me allemaal niet uit. Hoewel te veel borsthaar liever niet.
Waarom is okselhaar wel vies en schaamhaar prima (genoeg) als je het bijwerkt? Als je het dan toch vies vindt, is schaamhaar toch veel viezer, want daar zweet je en hebben meiden afscheiding en zijn ongesteld enzo. Toch, of niet? Ik snap het niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 14:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer aan. Het enige dat ik de TS even wil vertellen is dat iedereen OVERAL haar heeft. In de nek, op de armen, de dijbenen, de rug, de handen; zo'n beetje overal op het lichaam. En ik denk ook dat hij heeeeel lang moet zoeken naar iemand die zich overal scheert. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gezien die zijn/haar armhaar scheert, of vrouwen die hun rug scheren, of hun nek, of hun handen, dus als de TS dat vies vindt () heeft 'ie een probleem ooit een vriendin te vinden die hij niet vies vindt. Vrouwen hebben ook haar op hun wangen en voorhoofd en hun borsten en billen (!!), dus misschien moet de TS maar voor altijd vrijgezel blijven.

En dit inderdaad:
Citaat:
Om maar even ontopic te blijven, ik vind haar niet vies. Als iemand zich niet wast, dat is vies.

Laatst gewijzigd op 20-11-2012 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 14:25
Terminator17
Terminator17 is offline
Schaamhaar vind ik zo vies, ik vind mezelf iemand met een schaamhaarfobie , maarjah daar zijn de meningn over verschild
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom is okselhaar wel vies en schaamhaar prima (genoeg) als je het bijwerkt? Als je het dan toch vies vindt, is schaamhaar toch veel viezer, want daar zweet je en hebben meiden afscheiding en zijn ongesteld enzo. Toch, of niet? Ik snap het niet zo goed.
Schaamhaar op (vooral de) venusheuvel dat gewoon (neem ik aan) elke dag gewassen wordt, vind ik minder vies dan okselhaar op een plek waar je heel de dag zweet. En okselhaar ziet er viezer/onverzorgder uit.

Schaamhaar op andere plekken dan de venusheuvel vind ik ook wel vrij vies ja, dus vandaar dat ik zeg bijgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 21:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
topic opgeschoond en flauwe bijdragen verwijderd.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 00:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Om maar even ontopic te blijven, ik vind haar niet vies. Als iemand zich niet wast, dat is vies.
Dit dus. En nog even dit: voor je hoofdhaar hoef te toch ook niet te kiezen OF een kale knikker OF tot op je schouders?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer aan. Het enige dat ik de TS even wil vertellen is dat iedereen OVERAL haar heeft. In de nek, op de armen, de dijbenen, de rug, de handen; zo'n beetje overal op het lichaam. En ik denk ook dat hij heeeeel lang moet zoeken naar iemand die zich overal scheert. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gezien die zijn/haar armhaar scheert, of vrouwen die hun rug scheren, of hun nek, of hun handen, dus als de TS dat vies vindt () heeft 'ie een probleem ooit een vriendin te vinden die hij niet vies vindt. Vrouwen hebben ook haar op hun wangen en voorhoofd en hun borsten en billen (!!), dus misschien moet de TS maar voor altijd vrijgezel blijven.

En dit inderdaad:
Alsof je het bij iedereen doorhebt? Overal waar het anders is dan donshaar, is het niet gek dat je het weghaalt. Ik ken genoeg mensen die de vijf haren op hun dikke teen weghalen, en genoeg mensen die hun armhaar weghalen. Een meisje dat zelf een schoonheidssalon heeft, harst heel wat weg bij iedereen, maar mensen delen het gewoon niet allemaal onderling. Voor mezelf vind ik het soms fijn als er zoveel mogelijk weg is. Ben ik klaar met benen, oksels en schaamhaar (waar ik soms wel, soms niet wat van overlaat), dan ga ik ook weleens door met armhaar ja. Ik epileer wel daadwerkelijk alles, scheren vind ik smerig qua stoppels. De boel aanpakken heb ik soms een bui van, en dat komt wel goed uit want bij epileren hoeft het niet dagelijks
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 01:59
Verwijderd
Ik vind het maar raar dat het als vies wordt gezien, je vindt het toch ook niet vies om armen of benen te hebben? Vind het ook echt weer zo'n cliché dingetje van deze maatschappij om over te vallen en waarvan iedereen vindt dat je dat moet denken. Haar is niet vies

Je kunt het wel mooier of verzorgder vinden zonder haar, maar dat maakt het haar op zichzelf nog steeds niet vies.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 02:38
Verwijderd
Je kunt lange (teen?)nagels toch ook vies vinden? Dan gaat het gewoon om een semi-irreële afkeur voor iets.

En het is ook een beetje terminologie, tegenwoordig noem je al snel iets vies terwijl je het gewoon onaantrekkelijk vindt
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 04:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mensen die hun armhaar scheren maar raar. Tenzij je echt yeti-armen hebt met heel donker haar, zie ik het probleem niet zo. Ik heb heel veel, lang blond haar op mijn armen en soms zie je dat heel erg. Dan strijk ik het een beetje plat en haal ik mijn schouders op.

Maar goed, ik ben ook van het 'hoezo, benen scheren voor mezelf', dus misschien moet ik niks zeggen maar ik heb absoluut geen problemen met haar op armen/benen/whatever, alleen okselhaar vind ik onfris/onaantrekkelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar raar dat het als vies wordt gezien, je vindt het toch ook niet vies om armen of benen te hebben? Vind het ook echt weer zo'n cliché dingetje van deze maatschappij om over te vallen en waarvan iedereen vindt dat je dat moet denken. Haar is niet vies

Je kunt het wel mooier of verzorgder vinden zonder haar, maar dat maakt het haar op zichzelf nog steeds niet vies.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 13:56
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.