Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2012, 16:07
Verwijderd
Vraagje aan de vrouwen, iedereen kent wel de streep haar die onder de navel groeit richting het schaamhaar heen(de schaamstreep).

Nu is mijn vraag aan vrouwen. Vinden julie dit tof of hebben julie liever dat je vriendje dat ook afscheert met zijn schaamhaar?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 16:18
Verwijderd
Dat verschilt per vrouw. En schaamhaar is weer wat anders natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 16:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dit past denk ik iets beter op Seksualiteit...
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 16:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En het zal inderdaad heel erg verschillen van vrouw tot vrouw. Ik denk dat het de meesten niet zo heel veel uitmaakt.
Doe gewoon wat je zelf fijn vindt, zodra je zo ver bent met een vrouw dat ze je schaamhaar/streep ziet (of niet, als het weg is) zal ze je daar niet om laten vallen (en als ze dat wel doet is ze de moeite niet waard ).

Overigens vindt bijna niemand een zweterig oerwoud fijn, dus wat trimmen met een tondeuse kan nooit kwaad als dat het geval is.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 18:50
Verwijderd
Schaamstreep? Lang niet iedereen heeft hem, en ik ken hem niet als schaamstreep hoor. Treasure trail wel En ik vind het wel leuk, maar natuurlijk wel op een mooie buik.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 21:20
Verwijderd
Schaamstreep vind ik trouwens een gekke benaming voor een streepje schaamhaar hebben zoals veel vrouwen hun schaamhaar 'dragen'.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 22:04
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
vind pikwijzer altijd wel sexy en stoer staan
maar dat is mijn mening
is inderdaad heel verschillend per persoon
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 01:22
Verwijderd
Vind ik wel sexeh.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 08:03
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Heel sexy!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 08:10
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
Citaat:
Schaamstreep vind ik trouwens een gekke benaming voor een streepje schaamhaar hebben zoals veel vrouwen hun schaamhaar 'dragen'.
dat wordt er niet mee bedoelt
hij bedoelt de streep die bij mannen van het schaamhaar naar de navel loopt
buikhaar dus
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 09:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het wel mooi, onder de navel. Soms loopt hij ook boven de navel en dat is me wat teveel. Maar mijn vriend moet zelf weten wat hij met al zijn haren overal doet qua scheren, knippen, trimmen, harsen. Ik ga het echt niet uitmaken om iets wat hij met zijn haren we of niet doet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 10:43
Verwijderd
Als je je schaamhaar afscheert, moet dat streepje er ook af, anders krijg je zo'n doodlopende-straat effect. Maar van mij hoef je je schaamhaar niet af te scheren en dat streepje dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 14:25
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Oeeh ik vind het heel sexy!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 19:02
Verwijderd
zijn de personen die hier te kennen geven het sexy te vinden dezelfde die schaamhaar dat een paar cm lager zit ineens VIES noemen?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 20:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik die te kennen geef het scheissegal te vinden ben wel de zelfde die het schaamhaar een paar cm lager ook scheissegal vindt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 12:06
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik vind schaamstreep meer een omschrijving van zoiets...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 14:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
zijn de personen die hier te kennen geven het sexy te vinden dezelfde die schaamhaar dat een paar cm lager zit ineens VIES noemen?
Nouja, een treasure trail heeft natuurlijk vooral iets uitdagends/ondeugends, het doet denken aan wat er zich in aan het einde van het 'pad' bevindt, en dat is voor veel mensen de charme.
Maar als dat pad leidt naar een ondoordringbaar struikgewas met tropische luchtvochtigheid en een onprettig riekende microflora en fauna is dat natuurlijk wel iets minder. De meeste mensen geven de voorkeur aan een kalme vlakte waar de beplanting niet zo hoog groeit, je gewoon frisse lucht kunt ademen en geen kapmes nodig hebt om je doel te bereiken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 14:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De lengte van het schaamhaar heeft niet te maken met hoe het ruikt, dat ligt aan hoe vaak en grondig de persoon zich wast in verhouding tot hoe snel die persoon zweet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 17:31
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
zolang je geen mollige buik ofzo hebt is het best sexy, het herinnert je aan wat er onder die zwembroek zit
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 18:44
Verwijderd
Een functie die doorgaans door de zwembroek zelf vervult wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 10:29
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
zijn de personen die hier te kennen geven het sexy te vinden dezelfde die schaamhaar dat een paar cm lager zit ineens VIES noemen?
Nee, schaamhaar is oké. Het maakt mij echt niet uit wat mijn vriend met zijn schaamhaar doet. Hij vindt het zelf wel fijn om het 1x per week/anderhalve week te scheren, nou, prima toch? Ik laat mijn schaamhaar ook gerust anderhalve week staan hoor, als ik lui ben.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Nouja, een treasure trail heeft natuurlijk vooral iets uitdagends/ondeugends, het doet denken aan wat er zich in aan het einde van het 'pad' bevindt, en dat is voor veel mensen de charme.
Maar als dat pad leidt naar een ondoordringbaar struikgewas met tropische luchtvochtigheid en een onprettig riekende microflora en fauna is dat natuurlijk wel iets minder. De meeste mensen geven de voorkeur aan een kalme vlakte waar de beplanting niet zo hoog groeit, je gewoon frisse lucht kunt ademen en geen kapmes nodig hebt om je doel te bereiken.
Hahaha, zeer mooi omschreven! Lol
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 19:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je je schaamhaar afscheert, moet dat streepje er ook af, anders krijg je zo'n doodlopende-straat effect. Maar van mij hoef je je schaamhaar niet af te scheren en dat streepje dus ook niet.
Dit dus.

En het streepje zelf is natuurlijk wel sexy, mits op een mooie buik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 15:32
Verwijderd
Ok. allemaal hartelijk dank voor de antwoorden ik vroeg het me gewoon af
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.