Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2012, 18:50
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Ik ben sinds een maand aan het daten met een jongen.
Hij is 6 jaar ouder dan mij en heeft voor mij met heel veel jongens sex gehad.
Soms wel 2 jongens in 1 week. Maar hij heeft nooit gevoelens voor ze gehad of ze leuk gevonden.
Sinds we daten, is hij verliefd op me geworden en praten we de heledag door op whatsapp.
Als we samen zijn hebben we een geweldige tijd, we gaan naar een grote stad, shoppen en eten japans. De laatste uren knuffelen we op de achterbank.
Maar dan komt seks ter sprake.. we hebben nog geen sex gehad.

In het begin had ik er geen behoefte aan omdat ik hem nog beter wilde leren kennen, en ik had nog een andere persoon in me hoofd.
Hij heeft wel aangegeven dat hij het wil, dus op ons 5e date hebben we het geprobeerd.
Maar hij kreeg hem niet omhoog. Hij was ook niet geil, ik ook niet maar toch wilden we het allebei wel. Maar het lukte niet..
De date erna werd hij geil tijdens auto rijden, en toen we een uur later aan het knuffelen waren, was hij niet meer geil en kreeg hem niet omhoog.
En nu heb ik zijn leven overhoop gehaald, hij krijgt geen eten door zijn keel, is 3 kilo afgevallen, op zijn werk word hij ineens chagarijnig en word boos op zn personeel.
Kortom, hij voelt zich "abnormaal" sinds hij mij heeft ontmoet, en nu denkt hij dat hij impotent is geworden door de verliefdheid.

Nu de laatste date werd hij een beetje opgewonden maar weer kreeg hij hem niet omhoog.
Hij is helemaal van slag en gestresst omdat hij dit nog nooit heeft meegemaakt.
Hij heeft tientallen, als het niet honderden is.. keer sex gehad.
Maar die jongens betekenden niks voor hem.

We denken dat het komt door zijn verliefdheifd onze situatie qua familieomstandigheden en toekomst.
Alsof er geen ruimte is voor seks.. toch willen we die ruimte creeëren maar die is er gewoon niet?

Hij vroeg me of hij sex mocht hebben met een andere jongen om erachter te komen of hij hem nog omhoog kan krijgen. Dan weten we waarschijnlijk wat de probleem is.
Maar voordat hij dat gaat doen.. was ik benieuwd of ik hier nuttige feedback en en highlighters kon krijgen.

What's going on here?
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 01-12-2012 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 19:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zenuwen en spanning! Je omschrijft het zelf al: met die andere jongens was seks niet zo belangrijk omdat hij er niet om gaf, en nu met jou wil hij er echt z'n best voor doen en wordt het ineens heel belangrijk. En ja dan lukt het niet meer.
Probeer je een tijdje niet zo te focussen op het omhoog krijgen en gewoon op het fijn samen zijn en strelen en alles. Dan komt het vanzelf wel weer, want lichamelijk gezien is er waarschijnlijk niks mis met hem.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 19:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ja, dat leek mij ook al heel erg: spanning. Als hij hem voor die andere jongens niet omhoog kreeg, maakte het waarschijnlijk niet zoveel uit (hij dacht er waarschijnlijk niet eens over na), maar van jou verliest hij z'n eetlust en raakt ie gestrest en wil hij het zo goed mogelijk doen. En als je je eetlust kan verliezen aan vlindertjes, kun je er ook zo zenuwachtig van worden dat je lichaam niet meer zo goed meewerkt.

Ik denk ook dat als hij alleen is en niet hoeft te 'presteren' van zichzelf, dat hij dan prima nog een erectie kan krijgen. Of als de druk er wat minder opligt, omdat hij toch geen seks kan hebben, als ie autorijdt bijvoorbeeld.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 20:21
Verwijderd
Ik vind het heel erg lief klinken. Ga voortaan maar niet meer seks proberen te hebben als hij toch niet geil is. En ga ook gewoon eens wat frunniken zonder dat het doel seks is. Dan kan een keertje frunniken ook 'per ongeluk' uitlopen op seks.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 22:59
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Bedankt, dit is wat ik zelf ook al dacht.
Nu kan ik het bevestigen en jullie reacties aan hem laten lezen.
Hopelijk krijgt hij wat rust in zijn bol nu en gaan we een stapje terug nemen.
Lekker spontaan!

@ Em.
Hij heeft indd onlangs nog een erectie gehad, middernacht en daar werd hij wakker van.
Dat was enkele uren na onze date waar hij hem niet omhoog kon krijgen.
Hij had toen ook zoiets van "waarom kon je een paar uur geleden niet stijf worden en nu wel?"

Maar hij hoeft nu dus niet met een andere jongen sex te hebben om een erectie te krijgen?
Het is beetje een stom idee maar misschien moet ik het toelaten omdat hij nu onzeker is geworden.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Maar hij hoeft nu dus niet met een andere jongen sex te hebben om een erectie te krijgen?
Het is beetje een stom idee maar misschien moet ik het toelaten omdat hij nu onzeker is geworden.
Wat? Nee joh.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 01:51
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Oh nou hij wilt het zelf ook niet meer. Meneer heeft vanmiddag gerukt.. terwijl hij streng tegen rukken was. Heb die nooit gedaan.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oh nou hij wilt het zelf ook niet meer. Meneer heeft vanmiddag gerukt.. terwijl hij streng tegen rukken was. Heb die nooit gedaan.
Dit duidt dan wél weer op dat hij in de knoop zit met z'n seksualiteit. Zelfs als hij liegt. Of misschien zelfs juist dan.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:46
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waarom zou je in &€@&#snaam iets tegen rukken hebben? Seks met anderen mag wel maar niet met je zelf??
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:54
Verwijderd
Oh ja dat is een goeie. Hem niet meer omhoog krijgen en dan suggereren om het bij iemand anders te proberen. Die ga ik onthouden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 13:37
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Waarom zou je in &€@&#snaam iets tegen rukken hebben? Seks met anderen mag wel maar niet met je zelf??
Hij heeft een maand geen orgasme gehad omdat ie niet wilde rukken en wachtte op seks met mij. Ik vroeg hem "waarom ruk je niet?"
Hij reageerde verontwaardigd "nee ben je gek, waarom zou ik rukken als ik met iemand sex kan hebben".
Hij word wekelijks, is het niet dagelijks.. gebeld door gewillige jongens en meisjes voor sex.
Hij is gewend om te krijgen wat ie wil.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 13:43
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Dit topic.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 13:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ja ok, maar wat voor bezwaar heeft hij tegen rukken?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 21:08
Verwijderd
Maar is het nu afgelopen omdat hij gemasturbeerd heeft?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 22:00
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ja ok, maar wat voor bezwaar heeft hij tegen rukken?
Hij gaat liever vreemd.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja dat is een goeie. Hem niet meer omhoog krijgen en dan suggereren om het bij iemand anders te proberen. Die ga ik onthouden
Whoehahaha.

Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 18:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat is dit voor een raar topic?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 19:03
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Maar is het nu afgelopen omdat hij gemasturbeerd heeft?
nee daar ging het niet over (:

gister werd ie weer stijf in de auto, en toen we geparkeerd hadden was die weer slap.
maar tijdens het knuffelen is die wel een paar half-stijf geweest dus dat is een vooruitgang.

hij heeft zelf ook ingelezen hierover met de conclusie dat die tijd nodig heeft omdat zijn psychose van slag is geraakt door zijn verliefde gevoelens. logisch ook.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 19:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
logisch ook.
Ik weet niet hoor, maar er is maar heel weinig logisch aan je verhaal.. of zijn verhaal eigenlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 19:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar er is maar heel weinig logisch aan je verhaal.. of zijn verhaal eigenlijk.
Dit dacht ik eigenlijk ook al. Wat een vreemd verhaal.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 19:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het, gezien de vorige posts / topics van de TS, wel intrigerend.

Maar goed, wat betreft mijn ontopic reactie, bobje kan het denk ik beter zeggen dan ik, dus:

He's just not that into you.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 20:14
Verwijderd
Dubieus verhaal, ja. Dubieuze knul, ook.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 23:09
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar er is maar heel weinig logisch aan je verhaal.. of zijn verhaal eigenlijk.
dan heb je het verhaal niet goed begrepen.

Citaat:
Hij is te opgewonden dat hij effe niet meer weet hoe het moet,
kan gebeuren, vooral geen zorgen over maken, dat hoort erbij!
veel succes dermee
jup & thankyou
iemand die het snapt c:

Citaat:
Ik vind het, gezien de vorige posts / topics van de TS, wel intrigerend.

Maar goed, wat betreft mijn ontopic reactie, bobje kan het denk ik beter zeggen dan ik, dus:

He's just not that into you.
wat doe je nou dom? je kent hem niet eens.

als die niet into mij was, zou die niet 2x per week vanuit antwerpen, 3 uur heen en weer rijden. ik heb veel jongens leren kennen, maar niet zo sensueel iemand als hem.

als je niks nuttigs te zeggen hebt, zeg dan helemaal niks.
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 04-12-2012 om 19:07. Reden: language people
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 23:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dan heb je het verhaal niet goed begrepen.



jup & thankyou
iemand die het snapt c:



wat doe je nou dom? je kent hem niet eens.

als die niet into mij was, zou die niet 2x per week vanuit antwerpen, 3 uur heen en weer rijden. ik heb veel jongens leren kennen, maar niet zo sensueel iemand als hem.

als je niks nuttigs te zeggen hebt, zeg dan helemaal niks.
Ik zal het iets vriendelijker verwoorden: als hij je echt zo leuk had gevonden, dan had hij geen seks met een ander willen hebben. En waarschijnlijk wel seks met jou kunnen hebben. Maar vooral geen seks met anderen willen hebben.

Oh, en hoewel ik hem niet ken, geldt datzelfde voor iedereen op het forum, dus dan is het niet zo nuttig om hier om advies te vragen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 04-12-2012 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 23:38
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ik zal het iets vriendelijker verwoorden: als hij je echt zo leuk had gevonden, dan had hij geen seks met een ander willen hebben. En waarschijnlijk wel seks met jou kunnen hebben. Maar vooral geen seks met anderen willen hebben.

Oh, en hoewel ik hem niet ken, geldt datzelfde voor iedereen op het forum, dus dan is het niet zo nuttig om hier om advies te vragen.
fijn dat je het vriendelijker hebt willen formuleren.

Citaat:
Oh nou hij wilt het zelf ook niet meer. Meneer heeft vanmiddag gerukt..
maar in de bovenstaande, eerdere post heb ik al laten weten dat hij geen seks met een ander wil.

hij was gestrest en paniekerig toen hij met het idee kwam "wat als ik sex heb met een ander? dan krijg ik hem waarschijnlijk wel omhoog omdat ik niks voor ze voel"
maar daar was hij niet serieus over.. was meer een idee van 'wat als?'

als die sex met een ander zou willen, zou die ook niet een maand droog staan voor ons eerste keer. en wanneer een slet hem benaderd voor een sexdate, weigert hij netjes door te zeggen dat hij al een vriend heeft, ik dus.

advies vragen is wel nuttig geweest omdat anderen mijn gedachte hierover hebben bevestigd.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 23:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
advies vragen is wel nuttig geweest omdat anderen mijn gedachte hierover hebben bevestigd.
Ze hebben je gedachtes bevestigd omdat je elke andere suggestie uit het raam werpt of negeert.

Oh en dat iemand masturbeert is niet echt een teken van enorme liefde, en droog staan (= geen seks met je (willen) hebben) ook niet.

Maar goed, succes ermee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 23:47
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ze hebben je gedachtes bevestigd omdat je elke andere suggestie uit het raam werpt of negeert.

Oh en dat iemand masturbeert is niet echt een teken van enorme liefde, en droog staan (= geen seks met je (willen) hebben) ook niet.

Maar goed, succes ermee.
er was geen andere suggestie, behalve jou onbenullige opmerking die bedoeld was om te provoceren.

ik heb niet beweerd dat masturberen een teken van liefde is, leer lezen wat er staat.
droogstaan als je iedere week sexdates hebt gehad, zegt mij meer dan genoeg.
een maand omdat we elkaar pas een maand kennen.

your argument is invalid :/
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 03:47
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
wat doe je nou dom?

als je niks nuttigs te zeggen hebt, zeg dan helemaal niks. imbeciel.
Jij bent hier degene die met een vreemd verhaal aan komt zetten, niet hij, "imbeciel".

Laatst gewijzigd op 04-12-2012 om 03:54.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 03:48
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
oplossing voor de gehele situatie: laat hem zijn asscheeks spreiden en verneder hem keihard anaal misschien houdt je relatie het dan nog wel 2 weekjes uit. Met wat geluk staat zn pik hard van pijn zodat jij kunt ontvangen. Veel plezier en kijk uit voor AIDS, als ik het hoor is het een echt sletje, die Belg van je.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 03:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou zeg, doe eens normaal.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 11:16
Verwijderd
Maar ik snap niet hoe het nu zit. Je bent aan het daten met een jongen die voor jou alleen maar seks voor de lol had met heel veel verschillende mensen op heel veel momenten. Hij krijgt wel een stijve piemel maar op momenten dat er werkelijk actie ondernomen kan worden, wordt hij weer slap? En om te proberen of hij überhaupt nog een stijve piemel kon krijgen, wilde hij seks met anderen en toen ging hij masturberen? Maar toen had hij gelezen dat zijn psychose (bedoel je niet psyche?) van slag was en bedacht hij dat hij er aan moest wennen dat hij weer verliefd was?
Ik snap het niet zo goed meer. Wat is nu eigenlijk het probleem?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 13:26
Verwijderd
Het probleem is dat TS in -elk- topic waarin hij een vraag stelt alleen maar antwoorden wilt die hij wíl horen, want anders gaat hij stampvoetend iets boos schrijven over dat mensen dom zijn en het niet begrijpen. Lees zelf terug en zie het patroon.

Enige tip die ik de TS kan geven is om volwassen te worden en met normale mensen moet omgaan. Wellicht heeft die normaliteit een positieve invloed op hemzelf.

Laatst gewijzigd op 04-12-2012 om 17:58. Reden: ff dimmen ja
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 15:53
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Het probleem is dat TS in -elk- topic waarin hij een vraag stelt alleen maar antwoorden wilt die hij wíl horen, want anders gaat hij stampvoetend iets boos schrijven over dat mensen dom zijn en het niet begrijpen. Lees zelf terug en zie het patroon.

Enige tip die ik de TS kan geven is om volwassen te worden en met normale mensen moet omgaan. Wellicht heeft die normaliteit een positieve invloed op hemzelf.

Laatst gewijzigd op 04-12-2012 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 18:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens, houd eens op met flamen. Sergay, als iemand een andere mening heeft dan jij (en dat wat tactloos uit) maakt hem dat niet gelijk een imbiciel of wat dan ook. Rest: dat je het niet met hem eens bent en hem wijzen op zijn flaws qua discussie: prima, maar niet met krachttermen of zwakzinnigheid gaan smijten, daar heeft niemand wat aan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 17:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond. Wie problemen heeft met mijn manier van modereren moet me gewoon even pm'en, dan praten we er rustig even over. Maar geen gezeik meer in dit topic.

Iedereen die nu nog doorgaat met flamen krijgt een waarschuwing.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Verhalen & Gedichten Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd.
Kraai
27 26-11-2012 17:50
Seksualiteit Vriend, "probleem"
o0jess0o
7 13-03-2010 16:48
Seksualiteit niet omhoog
XXtrust
32 25-07-2006 00:06
De Kantine Hoe zou ... in bed zijn?
Uice
302 12-02-2005 23:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.