Oud 07-12-2012, 11:31
Highhumping
Highhumping is offline
Vier dagen geleden was ik op een feestje met mijn beste vriend. Het was bij iemand thuis en we zaten met wat mensen op een slaapkamer op een bed. Mijn vriend lag met zijn hoofd op mijn schoot en ik zat aan zijn haar te frummelen terwijl hij mijn voeten masseerde. Ik was lichtelijk aangeschoten (dacht ik op dat moment maar het bleek iets ernstiger te zijn dan lichtelijk) Een paar mensen gingen naar de woonkamer en toen kwam hij naast me zitten. Ik had een deken over me heen en hij ging met zijn hand langs de binnenkant van mijn benen strelen. Ik wet niet meer precies wat ik dact maar ik vond het neit vervelend. De mensen die er nog waren hadden het niet door. Na een tijdje gingen alle andere mensen die op het bed lagen ook terug naar de woonkamer en waren we met z'n tweeen. Toen hebben we eventjes gepraat maar al heel snel zoende hij me vol op mijn mond, we hebben ongeveer een kwartier heel heftig gezoend en hij wilde meer, en ik ook. Maar al snel kwam er bijna iemand binnen dus leek het ons slimmer om niet verder te gaan. De volgende dag hadden we er een gesprek over, waarom zou het zijn gebeurd? was het alleen de alcohol? Hij zei dat hij gewoon heel erg veel zin had in seks de laatste tijd en dat hij dacht dat de alcohol hem een extra zetje had gegeven. Hij wilde een friends with benefits achtig iets met me.... Ik stemde hiermee in want ik had een beetje hetzelfde probleem.. We spraken af dat hij de volgende dag naar mijn huis zou komen en dat we dan wat huiswerk konden maken en tja... seks konden hebben..... Erover praten en voorbereiden was heel erg leuk, Hij vertelde wat hij leuk vond ik vertelde wat ik leuk vond enzoverder.. Hij kwam de volgende dag langs en na een beetje een awkward begin hebben we het gedaan. Het was voor ons allebei de eerste keer zonder verliefd te zijn op iemand. En het was niet te vergelijken met 'Het echte werk'. Het probleem is alleen dat ik mijn vriend al een tijdje leuk vond... Niet smoorverliefd leuk, maar meer o hij is eigenlijk wel leuker dan een vriend leuk. Stiekem denk ik dat ik had gehoopt op iets meer dan wat er was. Hij heeft me erna verteld dat hij het hele seks zonder relatie gedoe toch niks vind en ik ben het daar helemaal mee eens. Nu voel ik me alleen zo leeg en naar. Ik ben vandaag niet naar school gegaan want hij zit bij me in de klas en ik hoopte gewoon echt op iets speciaals wat er niet was. Ik weet dat het naief is, en ik weet ook zeker dat dit helemaal niet slim was. We hebben wel afgesproken dat we gewoon goede vrienden blijven maar ik merk nu al dat het zooo anders is. Wat ik eigenlijk ook al wist toen ik eraan begon. Maar heeft iemand hier misschien een reactie op, een tip om het normaal te maken of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 12:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, je hebt het geprobeerd, en je vond het allebei toch niet zo leuk, en nu doe je het niet meer, prima toch? Verder met je leven en weer normaal met elkaar omgaan
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 14:22
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Ik denk dat het probleem juist is dat ze als vrienden verder willen, maar het niet meer als vrienden aanvoelt na deze situatie.

Jij voelt klaarblijkelijk nog wat voor hem. heb je hem ooit verteld dat je deze gevoelens voor hem hebt?

en nog als tips om jullie relatie weer vriendschappelijk te maken.
Probeer hem ook als normale vriend te zien en probeer niet terug te denken aan wat jullie hebben gedaan. anders blijf je met het gevoel zitten dat jullie nog steeds in een friends with benefits relatie zitten. en als er problemen zijn praat erover.

communicatie is het belangrijkst in welke relatie dan ook
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 14:59
Highhumping
Highhumping is offline
Citaat:
Ik denk dat het probleem juist is dat ze als vrienden verder willen, maar het niet meer als vrienden aanvoelt na deze situatie.

Jij voelt klaarblijkelijk nog wat voor hem. heb je hem ooit verteld dat je deze gevoelens voor hem hebt?

en nog als tips om jullie relatie weer vriendschappelijk te maken.
Probeer hem ook als normale vriend te zien en probeer niet terug te denken aan wat jullie hebben gedaan. anders blijf je met het gevoel zitten dat jullie nog steeds in een friends with benefits relatie zitten. en als er problemen zijn praat erover.

communicatie is het belangrijkst in welke relatie dan ook
Nee, dat heb ik hem neit verteld want ik weet dat het niet wederzijds is, en ik denk dat als ik het wel vertel dat ik hem dan helemaal kwijt raak.... En dat wil ik echt niet. Daarom was dit hele seks hebben gedoe niet heel slim, ik wist zelf ook dat het niet slim was door wat ik voel..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:16
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Dan moeten jullie beide elkaar dus als vrienden gaan zien. en dat zal waarschijnlijk wel ff duren voordat alles weer zoals vroeger is. gewoon proberen om als vrienden verder te gaan en tijd doet de rest.
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:20
Highhumping
Highhumping is offline
Dat klinkt als een goed plan dankjewel
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Och dat friends with benefits kan best werken, maar niet als het akward is.

Heb dat toch meermaals gedaan soms omdat er geen sprake van was dat er een relatie inzat bijvoorbeeld omdat er buiten seksueel geen aantrekkingskracht was, of omdat het door ons werk niet praktisch was, omdat 1 van beiden of beiden geen verandering wilde in het leven (in de zin van zelfstandig zijn of blijven) of zelfs puur omdat we "te ver" uit elkaar woonde.

Het valt of staat een beetje met het gegeven of je in staat bent seks en liefde los van elkaar te zien, dat is niet voor iedereen weggelegd.

Maar ik neem aan dat jullie elkaar niets kwalijk nemen, beiden stonden erachter en beiden vonden het achteraf gezien niet leuk.
Lijkt me dat je gewoon verder kan met je leven en het er gewoon niet meer over hebt, zie het als een experimentje
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vakantie
alex1
12 06-07-2016 22:32
Seksualiteit Friends with benefits
Anon12345
6 03-12-2014 14:49
Liefde & Relatie Friends with benefits
Tessebezz
3 28-05-2014 07:55
Seksualiteit Friends with benefits?!
JustEline
10 08-07-2012 14:03
De Kantine And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646
Spoiler-Dude
500 21-04-2012 01:50
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent +1
Verwijderd
500 09-01-2012 11:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.