Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 19:01
caroos
caroos is offline
wat vinden jullie van kleedgeld handig of niet?
en ligt de handigheid van kleedgeld af van de hoeveeelheid die je krijgt?

tell me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 19:06
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Het ligt er denk ik aan.. Hoeveel kleren je krijgt zonder kleedgeld bijvoorbeeld. Als je maar af en toe wat krijgt, ben je met kleedgeld beter uit.. krijg je al bergen kleren, kun je misschien opeens minder kopen door kleedgeld. Verder maakt het denk ook uit hoeveel je krijgt en hoe duur je smaak is...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:06
Friso
Avatar van Friso
Friso is offline
Ja, natuurlijk ligt de handigheid van kleedgeld af van de hoeveelheid die je krijgt. Ik krijg geen kleedgeld, betaal alles gewoon met het pasje van mijn ma. Als ik bijvoorbeeld maar 100 euro kleedgeld zou krijgen, zou ik het echt niet handiger vinden dan het (bijna) onbeperkt gebruik maken van een pinpasje. Ik wil dus ook geen kleedgeld, omdat ik dan bijna zeker weet dat ik minder geld te besteden heb dan nu.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:11
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik krijg officieel wel kleedgeld, vast bedrag per maand... maar in de praktijk klopt daar niks van want ik krijg ernaast ook nog gewoon kleding van m'n ouders geld... dan neemt mn moeder spul voor me mee of zo (ze weet precies mijn smaak), of als we samen gaan shoppen, dan betaalt zij, wil ze zelf, en dan hoef ik niet terug te betalen of zo... dus ja ik vind dit wel redelijk ideaal zo
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:15
Verwijderd
Ik krijg gewoon van me ouders want met 100Euro\P.Maand kleedgeld zou ik het echt nie redden.. ik mocht kieze.. of ik kleedgeld wou (dikker zakgeld waar ik alles mee mocht doen dus, maar dan moes ik me klere zelf betale) .. ik vin t maar nix ik krijg gewoon kleding van me ouders.. en ik werk daar nog bij .. k verdien genoeg om uit te gaan en me hobby's en friendin te bekostigen..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:32
caroos
caroos is offline
owkeee dat kan natuurlijk ook he!
maar k bedoel k kan me ouders niet zo gek krijgen dat ze allez betalen oor dusse das minder
dan tog maar chanteren
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:33
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
ik vin het heel handig dat ik kleedgeld heb. kan ik tenminste kopen wat ik wil, zonder dat mn ouders voortdurend kjiken of wat ik koop wel goed is en niet te duur.
het is natuurlijk wel handig als je veel kleedgeld krijgt, maar je zou zelf ook nog wel kunnen gaan werken, als je per sé meer wil. bovendien, hoe meer kleedgeld je heb hoe meer je wil kopen en hoe meer kleedgeld je dan weer nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik wil geen kleedgeld. Daarmee red ik het echt niet, dan zou ik alsnog elke keer bij m'n moeder moeten aankloppen.

Mijn ma zei ooit:
'Ouders zeggen altijd "mijn dochter krijgt 100 gulden kleedgeld, dan leert ze met geld omgaan". Maar hoe kan je nu met geld omgaan als je het nooit hebt? Je kunt er niet eens 1 broek van kopen'
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:38
caroos
caroos is offline
Citaat:
rosi schreef:


Mijn ma zei ooit:
'Ouders zeggen altijd "mijn dochter krijgt 100 gulden kleedgeld, dan leert ze met geld omgaan". Maar hoe kan je nu met geld omgaan als je het nooit hebt? Je kunt er niet eens 1 broek van kopen'
jaaah maareh nie iedereen hebt zo een flexe ma die dat zegt want alls je straks op eigen benen staat heb je ook niet elke maand 100 gulden om te besteden dus wen er maar aan
en al dat geblablabla
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:44
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ik krijg geen kleedgeld omdat ik schijnaar niet verantwoordelijk omga met mijn geld...terwijl ik al mijn geld aan kleding zowat besteed.

handig: Ken alles kopen wat ik wel

Niet handig: Dat kan ik nu ook en vaak betaald mijn moeder toch wel de helft ofzo en soms helemaal

Dus voor mij zit het zo ook goed
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
caroos schreef:

jaaah maareh nie iedereen hebt zo een flexe ma die dat zegt want alls je straks op eigen benen staat heb je ook niet elke maand 100 gulden om te besteden dus wen er maar aan
en al dat geblablabla
100 Gulden per maand om te besteden, nou, dat moet toch lukken op eigen kracht
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 20:02
caroos
caroos is offline
Citaat:
rosi schreef:


100 Gulden per maand om te besteden, nou, dat moet toch lukken op eigen kracht
is dit sarcastisch bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
caroos schreef:
is dit sarcastisch bedoelt?
Mij lukt het makkelijk in ieder geval.
Ben geen verwend nest, ik heb een bijbaantje, 12 uur per week. een deel van die inkomsten spaar ik en het andere deel is voor mezelf.
Alleen al een krantenwijk van twee uur per week levert 100 gulden op. Nou, dat moet toch lukken op eigen kracht?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:

Mijn ma zei ooit:
'Ouders zeggen altijd "mijn dochter krijgt 100 gulden kleedgeld, dan leert ze met geld omgaan". Maar hoe kan je nu met geld omgaan als je het nooit hebt? Je kunt er niet eens 1 broek van kopen'
Nee je kan er 2 van kopen als je met geld om kan gaan tenminste...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:06
caroos
caroos is offline
Citaat:
rosi schreef:


Mij lukt het makkelijk in ieder geval.
Ben geen verwend nest, ik heb een bijbaantje, 12 uur per week. een deel van die inkomsten spaar ik en het andere deel is voor mezelf.
Alleen al een krantenwijk van twee uur per week levert 100 gulden op. Nou, dat moet toch lukken op eigen kracht?
jaa das waar maare k ben geen verwent nest oor
als ik naast school nog ff een bijbaantje moe neme zin ik next jaar op de mavo dus dat zullen we maar effe niet doen

maar wat de bedoeling was van die honderd gulden (ja euro sucks idd)
was daT als je eenmaal op eigen benen staat je zelfs niet eens iedere maand honderd gulden over had voor kleers

snape?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:24
Klaine Je
Klaine Je is offline
krijg ik niet
ik ga soms met mn moeder winkelen en dan krijg ik een broek ofzo

laatst shirtje gekocht van mijn zakgeld en toen kreeg ik de helft terug kzit dus niet echt ideaal qua kleedgeld, maar khoop dat ik het wel krijg als ik bewijs dat ik met geld kan omgaan
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:33
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Dat krijg ik niet. Maar ik kom geloof ik veel voordeliger uit zonder. Want de meeste kinderen uit mn klas krijgen 50 euro per maand en daar kopen ze dan (nog niet eens) 1 broek voor. Ik ga ongeveer 1x per maand winkelen en dan krijg ik lekker veel geld van mn ouders. Ik hou het liever zo dus!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:37
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Nee je kan er 2 van kopen als je met geld om kan gaan tenminste...
Heeft niet zoveel met geld om kunnen gaan te maken...meer of je genoegen neemt met een broek van 50 gulden.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2002, 12:40
Nuck
Nuck is offline
Ook nog even ontopic:

Ik krijg geen kleedgeld. Ik heb het ooit wel gehad (3 jaar geleden ofzo), maar dat was na een half jaar al weer ingetrokken omdat mijn broer er niet mee om kon gaan. Op dit moment mág ik wel kleedgeld, alleen ik wil het niet. Nu betaalt mijn moeder mijn kleren (naja, het grootste gedeelte) en aangezien dat best veel is, vind ik het wel prima zo .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:47
Verwijderd
Officieel krijg ik ergens ver, ver weg wel kleedgeld, 't probleem is dat ik daar nooit mee rond kan komen, dus het komt ongeveer ehmz.. 1 keer in de week voor dat ik meer geld van m'n moeder krijg, omdat ze het anders 'zo zielig vindt'. Erg handig. Het idee van kleedgeld is waarschijnlijk wel goed, je leert wel het geld dat je hebt waarderen, maar dat doe ik ook wel zonder kleedgeld, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Nuck schreef:


Heeft niet zoveel met geld om kunnen gaan te maken...meer of je genoegen neemt met een broek van 50 gulden.
Tsja als je graag een wit/rood labeltje aan je broek hebt hangen, dan red je het niet met 50 gulden.. Wil je gewoon een mooie broek en boeit dat labeltje je niet dan is het makkelijk te vinden (alle broeken zijn toch hetzelfde... gewoon kwestie van beetje zoeken..)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:53
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Neej ik krijg geen kleedgeld en ik denk oowk nie dat ik het nodig heb om 'met geld te leren omgaan' want ik ben zelf krenteriger dan mijn ouders, als ik al een keer met mijn moeder ga winkelen dan is het neej mam dat is veel te duur! ach doe nou maar voor een keer... Maar goed normaal koop ik gewoon dingen en dan krijg ik het later weer een keer terug...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:02
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ja wel handig
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Friso schreef:
Ja, natuurlijk ligt de handigheid van kleedgeld af van de hoeveelheid die je krijgt. Ik krijg geen kleedgeld, betaal alles gewoon met het pasje van mijn ma. Als ik bijvoorbeeld maar 100 euro kleedgeld zou krijgen, zou ik het echt niet handiger vinden dan het (bijna) onbeperkt gebruik maken van een pinpasje. Ik wil dus ook geen kleedgeld, omdat ik dan bijna zeker weet dat ik minder geld te besteden heb dan nu.
Máár 100 Euro :eek

Ik krijg 50 euro per maand, en ik hou zelfs nog geld over. En nee, ik zie er (meestal) niet uit als een sloeber
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:18
NaSgIrL
NaSgIrL is offline
Kleedgeld is heel handig vind ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Tsja als je graag een wit/rood labeltje aan je broek hebt hangen, dan red je het niet met 50 gulden.. Wil je gewoon een mooie broek en boeit dat labeltje je niet dan is het makkelijk te vinden (alle broeken zijn toch hetzelfde... gewoon kwestie van beetje zoeken..)
Als je m maar aan kan trekken.. das t belangrijkste..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:31
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
ik vind kleedgeld wel fijn, ik kan er wel mee rondkomen meestal, aleen ik geef lang niet alles uit aan kleren.
bijbaantje heb ik nu niet, maar binnekort ga ik wel op zoek.
nadeel van kleedgeld is dat men ouders het zo kunnen stopzetten als ik iets doe wat niet mag ossow..
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:43
Alet
Alet is offline
Ik krijg in principe geen kleedgeld. Ik werk zo'n 10 uur in de week, daarnaast pas ik geregeld op bij mensen bij mij in de buurt. Als ik grote aankopen wil doen sponsoren mijn ouders me wel. Ze doen niet echt moeilijk over geld, en ik ben niet erg veeleisend.
Ik ben helaas niet zo goed in sparen, maar daar maak ik me niet echt zorgen om eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:50
Li
Avatar van Li
Li is offline
ik wil geen kleedgeld.. Mijn ouders zouden me kleedgeld willen geven (200 gulden per maand), maar daar moet ik dan ook echt superveel van betalen (ook cadeautjes etc)
heb dus met mijn ouders afgesproken dat ik geen kleedgeld krijg, want in praktijk krijg ik nu veel meer
Aan de andere kant ook nadelig: Je hebt niet altijd direct geld bij de hand om een mooie broek te kopen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SE schreef:
Als je m maar aan kan trekken.. das t belangrijkste..
Juist! En liever 5 verschillende broeken voor 200 piek dan 1 voor 200 piek!

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:14
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik vind kleedgeld makkelijker. Ik kan nu gewoon zelf kopen wat ik wel. Ik koop ook veel meer kleren nu. Voorheen ging ik altijd met m'n moeder kleren kopen maar als m'n moeder 't niet nodig vond om iets te kopen (bijv. een broek omdat ik er nog genoeg had ofzo) kreeg ik 't ook niet en nu koop ik 't gewoon Als ik nu thuiskom zit m'n moeder heel de tijd te mekkeren dat ik niet zoveel moet kopen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:30
Verwijderd
Ik denk dat als je ouders betalen je wel meer krijgt.. kleedgeld is meestal toch minder... je moet gewoon een bedrag aan kleedgeld hebben en hele relaxte ouders (voornamelijk moeder ) hebben die winkelen leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:17
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
vanaf nu krijg ik geen kleedgeld meer. Ik krijg vo 18+ iets van 90 euro en ik krijg nog €30,- zakgeld van mijn ouders.Verder werk ik ook nog. Op zich ben ik wel blij dat mijn ouders niet meer zoveel geven, volgend jaar ga ik studeren en dan zal ik ook van mijn studiefinanciering grotendeels moeten rondkomen (mijn ouders betalen dan wel kamer, collegegeld, boeken enz) maar ik moet daar wel kleding van kopen. Dus is redelijk goede leerschool, voorheen had ik ook kleedgeld iets van 170 gulden, daar redde ik het best wel van. Meeste geld wat ik met bijbaantje verdiende ging ook richting kleding
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 09:38
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Het is wel goed opzich.. je leert ervan en blablabla.. maar tis af en toe wel klote..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:14
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik krijg 50 euro per maand aan kleedgeld...
en 20 euro zakgeld per week

daarmee moet ik rondkomen...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
heb dus met mijn ouders afgesproken dat ik geen kleedgeld krijg, want in praktijk krijg ik nu veel meer
Dat heb ik héél lang volgehouden, maar op het laatst vonden ze het toch geen goed idee meer

Gelukkig heeft m'n broertje nu ongeveer dezelfde kledingsmaak als ik, en voor hem betalen m'n ouders nog wel alles, dus als ik een keer in nood zit zou ik daar vast eventueel wel iets van aankunnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2002, 10:18
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
sinds wanneer heeft je broertje smaak ?
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:19
Verwijderd
Een halfjaartje

Da's wel handig, die kerel loopt nu ook in royale Paul & Shark rugby's en broeken van Gant en Polo enz
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:20
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
wtf !

best wel vet, had ik niet achter hem gezocht...
royaaaaaal !!!
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
Het ligt er denk ik aan.. Hoeveel kleren je krijgt zonder kleedgeld bijvoorbeeld. Als je maar af en toe wat krijgt, ben je met kleedgeld beter uit.. krijg je al bergen kleren, kun je misschien opeens minder kopen door kleedgeld. Verder maakt het denk ook uit hoeveel je krijgt en hoe duur je smaak is...
indeed *wat een bijdrage :>
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:22
Verwijderd
ik krijg geen kleedgeld!!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:27
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik krijg 70 € maandgeld. Dat is dus voor uitgaan, cadeautjes, concerten, treinreizen, jassen, schoenen, kleding, toiletartikelen, kappersbezoekjes, tekenspullen, alles. Dat is dus best wel weinig. Ik verdien zelf nog zo'n 100 € in de maand en meestal gaat alles er ook doorheen en heb ik ook tekort. En mijn ouders stoppen me eigenlijk nooit kleding ofzo toe. Ik zeg niet dat ze verschrikkelijk zijn, maar ze willen dat ik met geld om leer gaan. En daar zit natuurlijk wel wat in. Want misschien zit je later als student met minder dan honderd piek per maand voor kleding en moet je op je 20e nog wekelijks bij je pappie en mammie aankloppen. Jah, tis maar wat je wil he.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:20
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ik krijg €50 in de maand, dat is inclusief zakgeld
ik vind 't wel best, dan kan ik kopen wat ik wil
en ik heb er helemaal niet te weinig aan, eerder teveel
M'n kast ligt al propvol (toen ik voor het eerst kleedgeld kreeg al) dus alles wat ik koop is eigenlijk extra.
Ik vind het plezieriger om elke maand standaard het geld op m'n rekening te krijgen dan iedere keer bij m'n moeder om geld te moeten bedelen, daar heb ik een hekel aan. Bovendien hoeft zij nu niet bij iedere uitgave van mij te gaan bepalen of het wel nodig en zinnig is
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 09:22
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik krijg €50 zakgeld per maand en meestal betaald mn pa ook nog kleine dingen zoals beltegoed enzo.
Kleedgeld heb ik niet, hebben we het ook nooit over gehad. De kleren die ik koop die niet zo duur zijn, van de H&M of Vero Moda bijvoorbeeld, betaal ik vaak zelf. De duurdere kleren laat ik betalen door mn pa. Mn moeder koopt ook af en toe wat voor me.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:26
flamez
flamez is offline
ik vind het echt geweldig, nooit meer zeurende ouders dat je te goedkope of te dure kleren koopt...

en ik krijg 70 euro in de maand

greetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:01
Verwijderd
jah...gaat wel....ik krijg 50 euro kleedgeld...per maand....( hoef ik geen jassen en schoenen van te kopen)
ik vind het wienig...naja van mijn moeder moet ik maar gaan werken als ik meer wil...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:35
nouk16
nouk16 is offline
ik krijg ongeveer 100 euro per maand van m''n ouders. Mag zelf indelen hoeveel zakgeld/hoeveel kleedgeld. Meestal doe ik het door de helft. Koop niet zulke hele dure kleren alleen eigenlijk soms dure broeken, vind wel dat die van een goeie kwaliteit moeten zijn(ik zeg niet dat goedkopere broeken slechter zijn hoor!).omdat ik er de hele dag in loop. Truitjes vind ik niet zo heel belangrijk.

Ik werk ook nog waarmee ik zo''n 80 euro verdien. Krijg dus best veel geld binnen elke maand. En dan er ook goed van rondkomen. Maar nu ik meer geld krijg merk ik ook dat het er sneller uitvliegt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:18
Verwijderd
hmm ik krijg stufi, daar koop ik meestal kleertjes van, das zo'n 70 euro, verder krijg ik af en toe geld voor nieuwe kleren van men ouders...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:41
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Ik haat kleedgeld..Eerst mocht ik gewoon alles kopen wat mijn hartje begeerde..Maar nee, nu krijg ik maar 100 euro per maand om wat te kopen..."Ja, je moet de waarde van het geld leren kennen"...Ja heel leuk, die ken ik nu wel, kunnen we asjeblieft weer het oude systeem invoeren..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:27
caroos
caroos is offline
Citaat:
Paige schreef:
Ik haat kleedgeld..Eerst mocht ik gewoon alles kopen wat mijn hartje begeerde..Maar nee, nu krijg ik maar 100 euro per maand om wat te kopen..."Ja, je moet de waarde van het geld leren kennen"...Ja heel leuk, die ken ik nu wel, kunnen we asjeblieft weer het oude systeem invoeren..
soorrie hoor maare ik geef per maand egt geen ogndert euro uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 07:24
Werk, Geld & Recht Kleedgeld
Lobke1988
51 16-10-2003 19:35
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 18:51
Lifestyle Hoeveel kleedgeld krijg jij?
D-sire
70 05-10-2002 18:32
Lifestyle Kleedgeld
Verwijderd
98 02-09-2002 17:24
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.