Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 16:46
DBB_1990
DBB_1990 is offline
Dames en heren,

kep sinds een half jaar last van rode plekker op de eikel en als ik mn voorhuid naar achter trek stinkt dit af en toe ook gigantisch!!

Ook heb ik veel jeuk tussen mn balzak en mn anus...

Tis echt heel irritant en vraag me af wat het is en hoe ik er vanaf kom want hier ben ik niet erg blij mee...

Alvast bedankt,

gegroet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 16:49
Verwijderd
Schimmelinfectie misschien? Als je je normaal wast enzo, dan wordt 't misschien eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts. Die zal vermoedelijk een zalfje voorschrijven.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 16:50
Verwijderd
Uhm, dit is vast een overbodige opmerking, maar was je het wel goed? Elke dag, maar met lauw water zonder zeep!

Het klinkt geďrriteerd, maar ik zou maar gauw even naar de dokter gaan, want waarom het geďrriteerd is weten wij niet - kan schimmel zijn of een soa of gewoon een huidontsteking op een nare plek.

En een hálf jaar, jezus Dan ga je toch eerder naar de dokter?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 19:18
DBB_1990
DBB_1990 is offline
ik was et 2x per dag.. daar ligt het niet aan dus..

En na de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 19:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ik was et 2x per dag.. daar ligt het niet aan dus..

En na de dokter gaan
1) Teveel wassen kan net zo goed tot irritatie leiden
2) Een arts is getraind om met dat soort dingen om te gaan. Hij snapt waarschijnlijk ook de schaamte die er bij komt kijken.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 20:13
DBB_1990
DBB_1990 is offline
Schaamte is er niet zo, sta ook wel onder de douche met voetbal maar ik heb niet echt veel zin in een spuit erin!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 20:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nou, dan blijf je er toch lekker mee rondlopen tot ie eraf valt? Denk toch niet dat je 'm veel zult gebruiken als het zo stinkt en er ook niet normaal uitziet. Gewoon niet naar de dokter gaan, je loopt er nu al een half jaar mee rond, over een week of drie is het vanzelf weer voorbij.

zucht...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 01:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Schaamte is er niet zo, sta ook wel onder de douche met voetbal maar ik heb niet echt veel zin in een spuit erin!!
Je krijgt echt geen spuit in je lul. Als je daar al verdoofd moet worden prikken ze je erboven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 14:08
DBB_1990
DBB_1990 is offline
Ok, zal volgende week wel even langs gaan dan.. Kijken wat hij/zij ervan denkt...

Bedankt
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.