Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 21:21
megas
megas is offline
halloi,

ik kan van een vriendin van me aan ghb komen, maar ik wil toch eerst wat meer *objectieve* info drover voor ik het ga gebruiken. Hier dus een paar vraagjes:

-wat voor gevoel krijg je dr precies bij? (vaag, relaxed, tripperig?) is et zeg maar vergelijkbaar met bv paddo's of ephedra oid?
- hoe lang duurt een 'trip' ongeveer?
- is er een groot risico om een black out te krijgen?
- wat is jullei dosering?

kortom, wat vinden jullie ervan? als ik het gebruik, zal ik dat puur voor het experimenteren doen, maar ik wil toch niet helemaal zomaar iets binnenkrijgen, snap je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 22:32
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
http://www.drugsinfoteam.nl/Ghb.html
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 09:31
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
t is erg geil
gewoon een buisje rustig over een uur a 2 uur verdelen en het gevoel moet je maar gewoon zelf ervaren (hoop dat je er kapot aan gaat)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:17
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
]{ing schreef:
http://www.drugsinfoteam.nl/Ghb.html
laat deze info niet links liggen!
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:10
megas
megas is offline
okie, senk joe
.....kan ik hieruit opmaken dat het niet echt wat is? ik bedoel, als dingetje me al nara de klote wenst... naja, groets!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 23:58
Tóney
Tóney is offline
ik ken wat mensen die het regelmatig gebruiken. Dit is wat ik wat ze mij erover vertelden.
Je wordt als het ware dronken van, alleen niet op zo'n manier dat je niet meer kan lopen ofzo, en je hebt de volgende dag geen kater.
Verder schijnt de sterkte van het spul per 'geleverde lading' erg te verschillen.
Begin met een half buisje te mixen door bijv. AA of Extran. Als alles goed gaat kan je later de andere helft nemen.
Zo moet je dus per 'lading' eigenlijk eerst testen hoe sterk het spul is. Je hebt dan bijv. 5 buisjes waar dezelfde 'lading' inzit, dan weet je iig hoe sterk die is.
Je moet het niet icm alcohol gebruiken!

De mensen waar ik dit van gehoord heb zijn er iig erg enthousiast over, het heeft voor hun alleen maar voordelen. Het kost niet veel, je hoeft geen geld aan alcohol uit te geven en het geeft hetzelfde effect alleen dan zonder kater. Ik geloof dat het een paar uur werkt, weet ik niet zeker.
Je moet alleen wel heel erg uitkijken met de dosering. Teveel kan zeer schadelijk zijn.

Voor mij geen drugs, maar sommigen zijn dus erg enthousiast over G.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 15:15
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
khoop dak nie te laat ben. maar blyf toch van dat spul af joh... een vriendin van mij heeft pas 6 uur in coma gelegen door de ghb.... ze was naar de wc gegaan omdat alles draaide, daar is ze 'out' gegaan en na een uur ofzo vond de security haar daar pas. ze heb aan de beademing en alles gelegen. ik zou t niet doen. hou t lekker bij een beetje blowen joh! en als t dan perse moet een pilletje, maar das al dom...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:00
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
stond in de krant.

een man van middelbare leeftijd reed met de motor over besterd(straat in tilburg) en viel. toen lag hij in coma. hij had 25 buisjes ghb op. over de hele dag genomen dan. hij heeft in coma gelegen en is eruit gekomen. die gast had geluk en veelste veel geld over

maar probeer dit aub niet thuis dit is ongelofelijk veel aan 1 buisje kan je al dood gaan ofzo
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:00
megas
megas is offline
kijk, dit is tenminste info waar ik wat mee kan!

ik dank u allen zeer...
we zien wel wat we gaan doen, eerst idd maar gewoon lekker elaxen met wat we nu hebben... *vaag* laat maar hangen...:-D proberen ga ik het denk ik toch wel...

groets!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:52
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
jammer...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:18
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Goed, ik heb het laatst ook voor het eerst uitgeprobeerd. Wij hadden in totaal 7 ml. (we hebben het afgemeten in zo'n maatbekertje dat wel eens bij hoestsiroop zit van de apotheek, dus we wisten zeker dat dat klopte). We hebben die 7 ml. GHB gemixed met vruchtensap, en dit mengsel over 2 glazen verdeeld, zodat we twee normale glazen vruchtensap hadden. Wat betreft hoeveelheid vruchtensap dan We hebben dit verdeeld over een half uur opgedronken. Na 10 minuten voelde mijn vriend al wat. Bij mij begon het na een minuut of 20 te werken. Overigens hadden we bijna niks gegeten, met opzet, want MOCHT je er misselijk van worden dan hoef je in ieder geval niet je hele maaginhoud naar buiten te werken. Het voelde alsof je zwaar aangeschoten bent. Maar ik werd er ook wel heel actief van, wat raar was, want de meeste mensen in mijn omgeving worden er juist moe van. Ook raakte ik na een uurtje in een juichstemming, beetje dat gevoel van coke. Kijk wel uit; ik ben bijna in de Oudegracht gevallen toen we de Winkel van SInkel binnen gingen. Ik vond het een groot succes. Ga het zeker vaker doen. Het enige keyword bij GHB blijft inderdaad: GEEN DRANK! Ik hoop dat je hier wat aan had.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:45
megas
megas is offline
hmmm, het klinkt idd erg plezierig jah... niet dat ik een vergelijking met coke zou kunen maken, ben tot nu toe niet verder dan paddo's, speed en xtc geweest, maar toch..

enneuh, hoeveel betalen jullei drvoor? zeg maar, ik kan het in een flugelflesje voor 25 eurie krijgen. is dat veel te veel of niet?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
alle drugs zijn te doen, zolang je je eigen grenzen kent en het met mate gebruikt


k zou het niet kunnen doen omdat alcohol erbij gevaarlijk is. en als k aan t feesten ben wil k alcohol drinken
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:51
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ja ik zou het zelf nooit proberen, want als ik zie hoe sommige mensen zich gaan gedragen gatver! Alsof ze het niet meer houden zo geil worden ze. Maar...het schijnt wel vet relaxed te zijn. Maar wees er wel voorzichtig mee!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:03
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 25-03-2003 @ 22:45:
hmmm, het klinkt idd erg plezierig jah... niet dat ik een vergelijking met coke zou kunen maken, ben tot nu toe niet verder dan paddo's, speed en xtc geweest, maar toch..

enneuh, hoeveel betalen jullei drvoor? zeg maar, ik kan het in een flugelflesje voor 25 eurie krijgen. is dat veel te veel of niet?
das omgerekend 5euro per buisje. een buisje is nl. 5ml. en in een flugelflesje passen ongeveer 5 buisjes

dat is wel te doen, al is het natuurlijk makkelijk goedkoper te vinden
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:47
megas
megas is offline
owjah? zoals bij wie?

nog leute uit zwolle eo die het es gebruiken (willen)? lijkt me niet leuk om inme eentje te doen, en mn vrienden zijn er allemaal DOOD tegen...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:52
Rufus
Rufus is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-03-2003 @ 16:15:
khoop dak nie te laat ben. maar blyf toch van dat spul af joh... een vriendin van mij heeft pas 6 uur in coma gelegen door de ghb.... ze was naar de wc gegaan omdat alles draaide, daar is ze 'out' gegaan en na een uur ofzo vond de security haar daar pas. ze heb aan de beademing en alles gelegen. ik zou t niet doen. hou t lekker bij een beetje blowen joh! en als t dan perse moet een pilletje, maar das al dom...

Alleen de dosis is kut
oftewel 't is goed te doen. vond het zelf beetje op gewoon zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar relaxed zijn lijken. In combinatie met blowen. is eigenlijk nog beter dan wiet/hasj omdat het na 6 uur compleet uit je systeem is. maar je moet natuurlijk niet gelijk 3 liter naar binnen werken want dan kan 't wel mis lopen en dat je door de security gevonden moet worden etc. etc. etc.

Succes. en chill. make love geen oorlog in irak
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:33
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
hey,

ik hoorde later dat ze er ook bij had geslikt.... dus dat kan t ook geweest zijn
maar ze had precies t zelfde op als haar vrienden + tweelingzus dus blijft vaag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2003, 12:14
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
pinhead schreef op 26-03-2003 @ 07:03:
das omgerekend 5euro per buisje. een buisje is nl. 5ml. en in een flugelflesje passen ongeveer 5 buisjes

dat is wel te doen, al is het natuurlijk makkelijk goedkoper te vinden
Psies, we hebben vorig weekend een literfles gekregen van mijn zwager En daar had hij 100 euro voor betaald Via vrienden die het spul met badkuipen vol maken geloof ik
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:22
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ghb werd vroeger gebruikt als verdovingsmiddel in ziekenhuizen. omdat het redelijk sterk was is het later meer en meer in de dierengeneeskunde in gebruik geraakt (vandaar de bijnaam olifanten verdovingsmiddel)

doordat het in geneeskunde wordt gebruikt zijn er een paar prettige eigenschappen aan ghb verbonden, nl: geen kater gevoel achteraf, niet schadelijk voor het lichaam, dood geen hersencellen, is na 2 uur volledig uit het bloed verdwenen

het gevoel: je wordt er een beetje draaierig achtig van, alsof je op een wolk loopt, je krijgt heel veel zin in sex, je hebt zin om met mensen je gevoel te delen (een grote samenvoeging van gevoelens van drank, xtc, coke en nog meer)

het gevaar: er is eigenlijk geen gevaar op zich, omdat het een lichaamseigenstof is. MAAR! je mag absoluut geen alcohol erbij nuttigen, de ghb en alcohol maakt een chemische reactie waardoor je in coma raakt.
als je een te hoge dosis ghb neemt, kan je natuurlijk out gaan, maar dat is bij andere drugs net zo, het verschil is, dat je na out gaan van ghb als gevolg van een te hoge dosis gewoon weer wakker wordt zonder kater.

ghb is harstikke leuk en zeker en aanrader, het is een van de veiligste drugs die bestaan maar net zoals bij andere drugs moet je een beetje op jezelf passen.

Je moet inderdaad proberen een literfles ofzo te kopen, hoe meer je koopt namelijk, hoe goedkoper het uiteindelijk is. in amsterdam hebben ik en mijn zus altijd een literfles in de ijskast staan, en het is al zo vaak goed uitgekomen dat ie er stond. een tip: het is echt de beste afterparty drugs. en... probeer het samen met je vriendinnetje of met een meisje te nemen dat je leuk vind, dat is altijd wel grappig
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:51
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
coecie schreef op 02-04-2003 @ 17:22:
ghb werd vroeger gebruikt als verdovingsmiddel in ziekenhuizen. omdat het redelijk sterk was is het later meer en meer in de dierengeneeskunde in gebruik geraakt (vandaar de bijnaam olifanten verdovingsmiddel)

doordat het in geneeskunde wordt gebruikt zijn er een paar prettige eigenschappen aan ghb verbonden, nl: geen kater gevoel achteraf, niet schadelijk voor het lichaam, dood geen hersencellen, is na 2 uur volledig uit het bloed verdwenen
het wordt juist NIET meer gebruikt als narcosemiddel in ziekenhuizen omdat patienten soms gingen kotsen (een negatief verschijnsel wat op kan treden wanneer je Ghb ophebt)). dr kwamen gewoon veel betere middelen (met minder bijwerkingen) om mensen onder narcose te brengen, waardoor Ghb dus niet meer gebruikt wordt daarvoor.
en voor olifanten is het al helemaal nooit gebruikt...

Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 01:31
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
hmmz.. kep geen andwoord op je vraag maar wel een advies.

ik werk in een discotheek/ afterclub in tilburg

ik ken de gevolgen van ghb.
als je enkele van deze mensen ooit afgevoerd ziet worden zul je niet meer twijfelen of je het wel of niet moet doen...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:06
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
in de Zino komen dan ook wel de meest stomme figuren
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:33
megas
megas is offline
okie, ik heb et gisteren gehad, ik vond et vet eng maar het was idd wel extreem leuk jah... ik viel telkens om, idd net alsof ik vreselijk bezopen was, behalve dan dak nie misselijk was en kwas heel opgewekt, ook niet very common bij moi... een kater heb ik nie gehad, maar dat kan ook zo lijken omdat ik vandaag uitgeslapen heb en gelijk speed heb genomen... Morgen maar weer ff verder koeken.. (A) lol... doegies!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 00:05
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 03-04-2003 @ 17:06:
in de Zino komen dan ook wel de meest stomme figuren
Die de meest stomme waaiers voor de stomste prijs kopen
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 20:47
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 16-04-2003 @ 17:33:
okie, ik heb et gisteren gehad, ik vond et vet eng maar het was idd wel extreem leuk jah... ik viel telkens om, idd net alsof ik vreselijk bezopen was, behalve dan dak nie misselijk was en kwas heel opgewekt, ook niet very common bij moi... een kater heb ik nie gehad, maar dat kan ook zo lijken omdat ik vandaag uitgeslapen heb en gelijk speed heb genomen... Morgen maar weer ff verder koeken.. (A) lol... doegies!
Ja, lekker slim; 1e keer GHB combineren met speed. Way to go Vooral zo door blijven gaan.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:11
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ADHD schreef op 17-04-2003 @ 21:47:
Ja, lekker slim; 1e keer GHB combineren met speed. Way to go Vooral zo door blijven gaan.....
En als je het dan niet meer aankan, gewoon nog 5 flesjes achterelkaar opdrinken.... werkt altijd
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:31
megas
megas is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 17-04-2003 @ 22:11:
En als je het dan niet meer aankan, gewoon nog 5 flesjes achterelkaar opdrinken.... werkt altijd
euh, ok, typisch geval van miscommunicatie oid:::: ik had dinsdagmiddag ghb op, ging lekker slapen tegen 11 uur, werd om 11 uur woensdagmorgen weer wakker, ging naar mijn werk om 12 uur, en nam TOEN een speedpil. DUZZ...

ik ben over het algemeen nog wel snugger genoeg om geen prut te combineren, daaaah...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 23:00
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 19-04-2003 @ 11:31:
euh, ok, typisch geval van miscommunicatie oid:::: ik had dinsdagmiddag ghb op, ging lekker slapen tegen 11 uur, werd om 11 uur woensdagmorgen weer wakker, ging naar mijn werk om 12 uur, en nam TOEN een speedpil. DUZZ...

ik ben over het algemeen nog wel snugger genoeg om geen prut te combineren, daaaah...
Ooooh, nou, das natuurlijk een heel ander verhaal, speed slikken tijdens je werk!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:26
megas
megas is offline
naja, eigenlijk wel jah! (tjeetje, dit is echt heel ernstig: ik, die de drang voel mezelf te verdedigen tegenover mensen die ik helemaal niet ken....) <- vage zin, ik weet
iig, ik werk elke woensdag bij een telemarketingbedrijf (mocht iemand nog twee weken een bronwatersysteem willen uitproberen... ) en dat is echt mega-geestdodend. DUS, over het algemeen neem ik dus elke woensdag 4her. Is gewoon makkelijk om de dag mee door te komen en aan de klets te blijven zonder paranoia te worden. Maarrr die waren op, dus vandaar dat ik eens speed probeerde. Het is nl echt niet zo dat je daar ontoerekeningsvatbaar van wordt oid .
om eerlijk te zijn beviel het best goed! ...het is me alleen veel te duur allemaal om een chronische gebruiker te zijn. Bovendien is dat ook niet zo gezond, heb ik gehoord

DUZZ, pleaz, als je wat zinnigs te melden hebt, doe dat. zo niet, doe dat ook
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:27
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 26-04-2003 @ 23:26:
Het is nl echt niet zo dat je daar ontoerekeningsvatbaar van wordt oid .
om eerlijk te zijn beviel het best goed! ...het is me alleen veel te duur allemaal om een chronische gebruiker te zijn. Bovendien is dat ook niet zo gezond, heb ik gehoord

ontoerekeningsvatbaar?
speed duur???
ja, erg ongezond mevrouwtje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:10
megas
megas is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 27-04-2003 @ 21:27:
ontoerekeningsvatbaar?
speed duur???
ja, erg ongezond mevrouwtje
ok, nu vind ik dat je zeurt
dagdag!

*gaat koninginnenacht vieren*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:40
Egidius
Egidius is offline
lekker slikken meid!!!

Zet 'em op, je kan het.... een pil per dag en je komt je leven wel door!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:48
Mir-idiotA
Citaat:
gekkewoos schreef op 16-04-2003 @ 23:33:
okie, ik heb et gisteren gehad, ik vond et vet eng maar het was idd wel extreem leuk jah... ik viel telkens om, idd net alsof ik vreselijk bezopen was, behalve dan dak nie misselijk was en kwas heel opgewekt, ook niet very common bij moi... een kater heb ik nie gehad, maar dat kan ook zo lijken omdat ik vandaag uitgeslapen heb en gelijk speed heb genomen... Morgen maar weer ff verder koeken.. (A) lol... doegies!
leuk dat omvallen¿? kan er de lol niet van inzien.
Had ik bij eerste xtc pil (hartje)..
nou wat een lol...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 02-04-2003 @ 17:22:
ghb werd vroeger gebruikt als verdovingsmiddel in ziekenhuizen. omdat het redelijk sterk was is het later meer en meer in de dierengeneeskunde in gebruik geraakt (vandaar de bijnaam olifanten verdovingsmiddel)

doordat het in geneeskunde wordt gebruikt zijn er een paar prettige eigenschappen aan ghb verbonden, nl: geen kater gevoel achteraf, niet schadelijk voor het lichaam, dood geen hersencellen, is na 2 uur volledig uit het bloed verdwenen

het gevoel: je wordt er een beetje draaierig achtig van, alsof je op een wolk loopt, je krijgt heel veel zin in sex, je hebt zin om met mensen je gevoel te delen (een grote samenvoeging van gevoelens van drank, xtc, coke en nog meer)

het gevaar: er is eigenlijk geen gevaar op zich, omdat het een lichaamseigenstof is. MAAR! je mag absoluut geen alcohol erbij nuttigen, de ghb en alcohol maakt een chemische reactie waardoor je in coma raakt.
als je een te hoge dosis ghb neemt, kan je natuurlijk out gaan, maar dat is bij andere drugs net zo, het verschil is, dat je na out gaan van ghb als gevolg van een te hoge dosis gewoon weer wakker wordt zonder kater.

ghb is harstikke leuk en zeker en aanrader, het is een van de veiligste drugs die bestaan maar net zoals bij andere drugs moet je een beetje op jezelf passen.

Je moet inderdaad proberen een literfles ofzo te kopen, hoe meer je koopt namelijk, hoe goedkoper het uiteindelijk is. in amsterdam hebben ik en mijn zus altijd een literfles in de ijskast staan, en het is al zo vaak goed uitgekomen dat ie er stond. een tip: het is echt de beste afterparty drugs. en... probeer het samen met je vriendinnetje of met een meisje te nemen dat je leuk vind, dat is altijd wel grappig
VEILIG? Het is anders overal op het nieuws geweest een jaar geleden ongeveer. Het was de nieuwste drugs en er vielen heel wat doden. Het wordt ook wel een rape-drug genoemt, omdat veel vrouwen er van out zijn gegaan en de hele avond niet meer wisten wat ze hadden gedaan en toen zijn verkracht. Mannen doen het vaak ook wel eens bij een meisje in het drinken...

Het schijnt één van de meest riskante drugs te zijn, want je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt gekocht en de dosering is heel nauwkeurig!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:34
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
omajunk schreef op 03-06-2003 @ 17:06:
VEILIG? Het is anders overal op het nieuws geweest een jaar geleden ongeveer. Het was de nieuwste drugs en er vielen heel wat doden.
ohja hoeveel doden dan? en het is zeker geen nieuwe drug, het is in 1961 uitgevonden.
Citaat:
omajunk schreef op 03-06-2003 @ 17:06:

Het schijnt één van de meest riskante drugs te zijn, want je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt gekocht en de dosering is heel nauwkeurig!
je kan dat wel weten, maar dat is gekomen omdat het verboden is geworden, maar de dosering is idd vrij nauwkeurig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2003, 19:12
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 03-06-2003 @ 18:34:
ohja hoeveel doden dan? en het is zeker geen nieuwe drug, het is in 1961 uitgevonden.

je kan dat wel weten, maar dat is gekomen omdat het verboden is geworden, maar de dosering is idd vrij nauwkeurig.
ghb is niet altijd even sterk....

risico's kan je minimaliseren maar nooit uitsluiten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:21
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
pinhead schreef op 03-06-2003 @ 20:12:
ghb is niet altijd even sterk....

risico's kan je minimaliseren maar nooit uitsluiten.
stel dat dit door een farmeutisch bedrijf zou worden gemaakt, en gewoon in de winkel verkocht zou worden dan zou het echt wel even sterk zijn hoor of zou de dosis iig duidelijk aan worden gegeven op de verpakking, maar omdat het illigaal is is verschilt de sterkte.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 23:11
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 03-06-2003 @ 20:21:
stel dat dit door een farmeutisch bedrijf zou worden gemaakt, en gewoon in de winkel verkocht zou worden dan zou het echt wel even sterk zijn hoor of zou de dosis iig duidelijk aan worden gegeven op de verpakking, maar omdat het illigaal is is verschilt de sterkte.
ja maar dan nóg is het doseren vrij klote. de ene keer reageert men veel heftiger op het spul dan een andere keer.
kijk,,,jij en ik zijn wel redelijk op de hoogte van de risico's van het spul waardoor je het voor 99% veilig kan gebruiken, maar n hoop gebruikers kennen de risico's niet en voor hun is G een link goedje.
die kan je beter pillen geven aangezien je die met zowat alles kan combineren zonder dat je ineens in een levensbedreigende situatie terecht komt..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 01:25
megas
megas is offline
ik ben inmiddels wel aardig op de hoogte van de voor en nadelen en de effecten en gevolgen enzow... en om eerlijk te wezen, het is hardstikke lekker! alleen niet als je iets moet, gewoon om te relaxen, ideaaal!!!

*mijn mening*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:37
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 17-04-2003 @ 01:05:
Die de meest stomme waaiers voor de stomste prijs kopen
krijgt die zooi gratis omdat mn vriend er de lampies doet
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 21-09-2003 @ 13:37:
krijgt die zooi gratis omdat mn vriend er de lampies doet
........Is dit in het kader van 'oude toppics uit het archief vissen'

Joyce
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:47
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 03-06-2003 @ 20:21:
stel dat dit door een farmeutisch bedrijf zou worden gemaakt, en gewoon in de winkel verkocht zou worden dan zou het echt wel even sterk zijn hoor of zou de dosis iig duidelijk aan worden gegeven op de verpakking, maar omdat het illigaal is is verschilt de sterkte.
Vroeger werd t in smartshops verkocht..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:58
Griller
Griller is offline
je kunt het ook makkelijk zelf maken....
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Griller schreef op 23-09-2003 @ 20:58:
je kunt het ook makkelijk zelf maken....
Oooooowh, heb niets kunnen traceren in ons kookboek
Ken je misschien ff een beknopte beschrijving geven?
......Of is dit een 'grapje' waar ik nu héél naïef op reageer?..

Joyce
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:30
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
je kunt veel drugs zelf maken maar dan moet je wel de nodige produkten hebben en iets afweten van chemie.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:44
Griller
Griller is offline
met ghb-l en wcontstopper
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:33
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
je kan het gewoon via internet bestellen
een vriendje van mij maakt ook altijd ghb voor iedereen, in bad

gewoon twee dingen bij elkaar gieten schijnt


en de mensen die geloven dat ghb een rape drugs is, nee dus, het smaakt zo blaartrekkend walgelijk dat je het nooit ongemerkt in je drankje zou kunnen krijgen
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coecie schreef op 24-09-2003 @ 20:33:
je kan het gewoon via internet bestellen
een vriendje van mij maakt ook altijd ghb voor iedereen, in bad

gewoon twee dingen bij elkaar gieten schijnt


en de mensen die geloven dat ghb een rape drugs is, nee dus, het smaakt zo blaartrekkend walgelijk dat je het nooit ongemerkt in je drankje zou kunnen krijgen
Ken je ff vragen welke componenten? (Snapt nx van de erwid site)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:26
mind
Avatar van mind
mind is offline
GBL, Noah en Sodium Hydroxide of Potassium Hydroxide.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol drugs en gebruik (new is GHB!)
heidimeisje
9 03-01-2005 12:30
Drugs & Alcohol Ghb
Tuinkabouter9
29 18-11-2004 18:03
Drugs & Alcohol GHB,alcohol artikel
ESCO
1 30-12-2003 14:13
Drugs & Alcohol Dosering van GHB....
Pan Am
25 30-12-2002 19:35
Drugs & Alcohol Ghb
Mr_Heineken
27 11-05-2002 03:07
Drugs & Alcohol Ghb
tommy_h
2 18-01-2002 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.