Oud 07-07-2018, 23:28
kippie007
kippie007 is offline
Kippie😉

Laatst gewijzigd op 15-12-2019 om 23:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2018, 23:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je hebt iets meegenomen wat niet van jou is. Zonder te vragen. Diefstal heet dat...

Ik zou me meer zorgen maken over je baan en de reactie van je baas dan over een boze reactie van je ouders
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2018, 23:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hallo beste forumleden
Ik was vandaag gaan werken en in de pauzeruimte stond een doosje met een nieuwe smartwatch in (tomtom touch)
En het stond daar maar want niemand deed er iets mee dus ik heb em meegenomen naar huis en nu vragen mijn ouders waar ik hem vandaan heb en ik durf niet echt de waarheid te zeggen omdat ik bang ben voor hun reactie ze gaan echt heel boos zijn dus weten jullie misschien een goede smoes om te verzinnen zodat het lijkt dat ik em gekregen heb van het werk omdat hij onderdelen ontbrak ??? Alvast bedankt
Kippie😉
Je moet hem niet houden. Zeg gewoon dat je hem zag liggen en dat je dacht dat het slim was om mee te nemen naar huis zodat het niet zou worden gestolen. Ik zou het aan je baas geven. Ben jij ervan af en denkt je baas dat je eerlijk en te vertrouwen bent. Win win situatie...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 08:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je hebt dus gewoon iets gestolen vriend. Volgende keer dat je werkt dat ding weer meenemen en rondvragen van wie hij is. Beetje lullig voor degene die dacht dat z'n nieuwe smartwatch in de kantine vast niet gestolen zou worden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Je moet hem niet houden. Zeg gewoon dat je hem zag liggen en dat je dacht dat het slim was om mee te nemen naar huis zodat het niet zou worden gestolen. Ik zou het aan je baas geven. Ben jij ervan af en denkt je baas dat je eerlijk en te vertrouwen bent. Win win situatie...
Ik denk niet dat er veel bazen zijn die denken dat iemand te vertrouwen is als hij een smartwatch mee naar huis neemt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:07
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik denk niet dat er veel bazen zijn die denken dat iemand te vertrouwen is als hij een smartwatch mee naar huis neemt.
Wel als je hem mee terug neemt...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wel als je hem mee terug neemt...
Misschien in jouw wereld.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Wel als je hem mee terug neemt...
Naief. Iedereen begrijpt exact wat er gaande was. De topicstarter moet 'm inderdaad mee terugnemen, maar terugleggen op een "veilige" locatie en hopen dat de eigenaar daar (nog) niet heeft gekeken in de tussentijd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:50
kippie007
kippie007 is offline
Beste leden zoals velen van jullie zeggen en aangezien het volgens jullie diefstal is zal ik de smartwatch terug meenemen en hem o terug leggen waar hij lag
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Beste leden zoals velen van jullie zeggen en aangezien het volgens jullie diefstal is zal ik de smartwatch terug meenemen en hem o terug leggen waar hij lag
Het zou niet alleen "volgens ons" diefstal moeten zijn, pik. Heb je echt niet in de gaten dat je hier een enorme blunder hebt begaan waar jij je diep voor moet schamen? Ik zou jou niet als collega willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Beste leden zoals velen van jullie zeggen en aangezien het volgens jullie diefstal is zal ik de smartwatch terug meenemen en hem o terug leggen waar hij lag
Wat Tuzu zegt, het is niet "volgens ons" diefstal, het is gewoon diefstal. Punt uit. Je hebt iets dat niet van jou is onrechtmatig in bezit genomen. De definitie is niet zo moeilijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:30
Verwijderd
Tuzu? TUZU? FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUuuuuuuuu
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 12:09
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 13:13
Verwijderd
TS weet vast wel dat hij gejat heeft. Hij is namelijk bang voor de reactie van zijn ouders.

BTW ik heb een smartwatch en die draag ik zowat altijd en doe er ook veel mee. Als ik hem na het werk weer om zou willen doen, miste ik hem dus meteen.

Veel succes met straks weer op het werk komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Goedkope smartwatch WhatsApp probleem.
BlikjeDrinken
2 09-09-2017 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.