Oud 15-08-2008, 00:52
Chupita
Chupita is offline
Hey allemaal,

Ik zit ergens mee en wil graag jullie mening en/of advies weten. Een tijd terug heb ik een onwijs leuke jongen leren kennen, ik spreek hem niet vaak eigenlijk alleen als we uitgaan met vrienden. Ik ben 17 (over 3 maanden 18) en hij is 24 (over 4 maanden 25). Hij lijkt totaal geen 24, ook in zijn gedrag niet. In het begin had ik zoiets van ach, leuke jongen maargoed ik ga niet voor hem vallen daar is hij toch te oud voor, maar nu merk ik dat ik toch voor hem aan het vallen ben, en ik kan er niks aan doen. Er zijn van die kleine dingetjes, van die momentjes waarvan ik misschien denk dat hij er ook zo over denkt, maar dat kan ik me net zo goed in m'n hoofd halen. Bijvoorbeeld als ik sjans heb van andere mannen, doet hij bijna altijd z'n arm om me heen of trekt hij me weg en zegt ie van hé ze hoort bij mij. Hij doet het dan op dat moment wel als een soort van grapje, maar hij doet het toch. Of dat hij me nét die paar seconden langer aan blijft kijken dan gebruikelijk. Of als ik ga pinnen, vraagt hij of ik ook voor hem wil pinnen en dan zegt hij zijn pincode op zo'n leuke raadselachtige manier en vertrouwt hij mij ook gelijk met zijn pinpas toe..Ik weet het niet, het kan ook allemaal niks te betekenen hebben, of gewoon onschuldig geflirt, maar 1 ding weet ik zeker: ik vind hem meer dan leuk.
Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet..volgens mij zou mijn omgeving het ook maar raar vinden alles..
Daar komt nog bij dat ik nog geen ervaring heb met seks ook! Dus dan voel ik me nog jonger in dat opzicht zegmaar. Eigenlijk is de kans gewoon dat het echt iets kan worden supersuperklein, dat weet ik ook, maar ik kan m'n gevoelens gewoon niet negeren. Elke keer als ik hem zie dan komen ze weer...
Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie tips en of ervaring met zoiets? Ik hoor het graag van jullie! Alvast bedankt!

Groetjes Chup
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2008, 00:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat is het probleem, dat hij 7 jaar ouder is? Ach, al was hij 20 jaar ouder, liefde is liefde. overigens, als je hem alleen bij het uitgaan ziet raad ik je aan hem ook eens daarbuiten te zien. misschien is het dan ineens wel een botte eikel.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 01:02
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Nou, ik denk dat het wel kans van slagen heeft. Waarom zou een jongen van 24 anders met een meisje van 17 omgaan? Hij geeft signalen af dat hij je leuk vindt, daar hoef je echt niet over te twijfelen. En het puntje over seks, ik denk dat het voor een jongen echt geen probleem is dat je nog maagd bent. De meeste jongens vinden het een hele eer om een meisje te ontmaagden. En als hij je echt leuk vindt en het is een betrouwbare jongen, dan heeft hij alle geduld en begrip voor je. Dus al die vragen van jou doen er niet toe.
Waar het allemaal wel om draait, ben je zeker van je gevoelens, vind je hem echt leuk en is hij te vertrouwen? Zo ja, dan moet je er voor gaan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 01:09
Chupita
Chupita is offline
Ja tot nu toe met het uitgaan, en vaak daarvoor is het voorzitten bij een vriend. Ik acht de kans erg klein dat hij buiten het uitgaan een botte eikel is omdat van wat ik tot nu toe van hem heb gezien, echt onwijs leuk is En daar komt nog bij dat hij heel goed is bevriend, met dus die vriend van mij waar we altijd bij gaan voorzitten, en die vriend van mij is zo'n leuke jongen die kan geen vrienden zijn met botte eikels als jullie snappen wat ik bedoel
En ik wil hem natuurlijk ook graag beter leren kennen, buiten het uitgaansleven om, maarja..ik durf daar dus zelf echt niet over te beginnen tegen hem. Ik weet het echt niet..ik weet niet eens zeker of hij mij uberhaupt wel ziet zitten! Hij geeft wel signalen af opzich maar, ik twijfel dat weer zo erg misschien denk ik wel dat hij dat doet misschien bedoelt hij er allemaal wel niks mee..
Maar ben wel blij om jouw reactie te horen wat betreft de seks Dat doet me wel goed. Laten we hopen dat stel het komt ooit zover, dat hij er inderdaad zo over denkt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 01:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Moet kunnen. Als je hem leuk vindt en hij jou en jullie willen het proberen?
En wat de omgeving ervan denkt moet je je niet te druk over maken, zo lang het maar geen foute jongen is, al is leeftijd in zo'n geval niet terzaken doende.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 02:16
- Pheebs
- Pheebs is offline
Ach, wat is het probleem? Ik ben ook 17 en mijn vriend (waar ik al 2 jaar iets mee heb) is ook 24. Kan perfect. Leeftijd heeft er in principe zelfs maar weinig mee te maken. Het hangt volledig van jullie gevoelens/situatie af.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:25
Chupita
Chupita is offline
En hoe ging dat met jou en je vriend..? Jij was toen 15 hij 22? Had jij er moeite mee of hij ? En wat betreft de seks als ik vragen mag? Als je daar geen antwoord op wilt geven gewoon niet doen hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:36
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik vind het het niet heel extreem hoor, vooral omdat jij bijna 18 bent en wel gewoon 'volwassen' overkomt. Als jij nou heel kinderachtig was en hij juist een oude ziel, dan zou het anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:38
Verwijderd
17-24 vind ook ik een niet al te grote drempel, vooral omdat jij zelf al bijna 18 bent.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 18:10
Chupita
Chupita is offline
Ja nu jullie het allemaal zo zeggen klinkt het wel een stuk beter dan hoe ik het in mijn hoofd had voorgesteld haha Ben wel blij zulke reacties te lezen dat doet me wel goed in ieder geval.. Nu nog maar hopen dan dat hij er ook zo over denkt en het ook niet een te grote drempel vindt, hij is tenslotte wel de 24jarige..
Hartstikke bedankt voor de reacties in ieder geval!
Nog meer reacties stel ik alsnog op prijs
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
't gaat ook vooral om de reacties van mensen om je heen die irritant zijn, maar zeker zodra je boven de welhaast magische grens van adolescentie komt is het echt niet meer dan een getal. en bedenk je dat als je 40 bent, het nauwelijks een verschil is als hij 46/47 is.

maar mensen die gaan lopen zagen over jullie leeftijdsverschil, zijn waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze zelf ook wel een jongere partner zouden willen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:09
Verwijderd
Waarom maken mensen zich toch altijd zo druk over dit soort triviale dingen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:12
Verwijderd
Omdat de mens een kuddedier is en jammer genoeg vaak veel zelfvoldoening haalt uit de goedkeuring van zijn of haar medemens.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Waarom maken mensen zich toch altijd zo druk over dit soort triviale dingen?
je zou voor de gein de margriet of de libelle eens open moeten slaan. Ik wist niet dat vrouwen zo idioot waren. Die denken echt over ELK klein dingetje na... vage wezens.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 20:57
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Houdt hem jong
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 21:02
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
je zou voor de gein de margriet of de libelle eens open moeten slaan. Ik wist niet dat vrouwen zo idioot waren. Die denken echt over ELK klein dingetje na... vage wezens.
Ik zou haast denken dat die V naast je naam niet klopt, of denk jij gewoon heel mannelijk?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 21:11
Chupita
Chupita is offline
Haha ja, dat vraag ik me ook wel af nu inderdaad
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 21:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben een trucker zonder lul, kort gezegd
( ach ik ben wel gewoon vrouwelijk maar ik kan me beter in het denkpatroon van een man verplaatsen dan dat van een vrouw.)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2008, 00:22
- Pheebs
- Pheebs is offline
Citaat:
En hoe ging dat met jou en je vriend..? Jij was toen 15 hij 22? Had jij er moeite mee of hij ? En wat betreft de seks als ik vragen mag? Als je daar geen antwoord op wilt geven gewoon niet doen hoor!
Wij hadden er beiden totaal geen moeite mee, omgeving soms wel, maar dat boeit niet.
Met de seks...
In principe ben ik van mening dat je beter af bent met iemand ouder, want die toont meestal wel meer begrip voor je als je liever nog wilt wachten, dan een jongen van 16 die zo snel mogelijk zijn maagdelijkheid wel eens kwijt wil.
Natuurlijk verschilt dit persoon, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 00:36
Chupita
Chupita is offline
Citaat:
Wij hadden er beiden totaal geen moeite mee, omgeving soms wel, maar dat boeit niet.
Met de seks...
In principe ben ik van mening dat je beter af bent met iemand ouder, want die toont meestal wel meer begrip voor je als je liever nog wilt wachten, dan een jongen van 16 die zo snel mogelijk zijn maagdelijkheid wel eens kwijt wil.
Natuurlijk verschilt dit persoon, maar toch.
Daar zit ook wel wat in inderdaad..
Maar was jij ook nog maagd toen je iets met je vriend begon? Als ik vragen mag!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 09:45
- Pheebs
- Pheebs is offline
Citaat:
Daar zit ook wel wat in inderdaad..
Maar was jij ook nog maagd toen je iets met je vriend begon? Als ik vragen mag!
Nou, om eerlijk te zijn, niet precies.
Eenmaal een (nare) ervaring gehad met mijn ex-vriendje.
Was ik toen totaal nog niet klaar voor, dus qua ervaring telt dat niet echt mee wil ik maar zeggen. Met mijn huidige vriend heb ik gewacht tot ik er echt klaar voor was, wat in ons geval, 2 maand nadat we iets begonnen waren, was.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 14:11
Chupita
Chupita is offline
Citaat:
Nou, om eerlijk te zijn, niet precies.
Eenmaal een (nare) ervaring gehad met mijn ex-vriendje.
Was ik toen totaal nog niet klaar voor, dus qua ervaring telt dat niet echt mee wil ik maar zeggen. Met mijn huidige vriend heb ik gewacht tot ik er echt klaar voor was, wat in ons geval, 2 maand nadat we iets begonnen waren, was.
Oke, ja het is bij mij niet persee een kwestie van "er niet klaar voor zijn", het is meer dat ik me dan een beetje schaam dat ik nog geen ervaring heb. Terwijl ik natuurlijk weet dat hij zat ervaring heeft op 24 jarige leeftijd..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 17:32
Smokin'
Smokin' is offline
15 en 22 is wel redelijk lijp. Dat een meisje van 15 verliefd wordt op een oudere gast zie ik wel gebeuren, maar het is toch op zn minst apart dat een 'jongen' van 22 achter een meisje van 15 aangaat.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
15 en 22 is wel redelijk lijp. Dat een meisje van 15 verliefd wordt op een oudere gast zie ik wel gebeuren, maar het is toch op zn minst apart dat een 'jongen' van 22 achter een meisje van 15 aangaat.
Waarom is dat apart?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 18:31
Verwijderd
omdat je geestelijk op een ander niveau (kan) zit(ten). ik begrijp het wel als mensen dat vreemd vinden hoor, voor een meisje is het leuk als als een jongen meer ervaring heeft en ouder is. maar wat moet je als oudere jongen met een meisje van 15?

een jongen van 22 is al veel verder dan een meisje van 15 jaar, op die leeftijd ben je toch echt wel met andere dingen bezig lijkt me.

maargoed, je hebt natuurlijk altijd mensen die wel op dezelfde golflengte zitten. een goede vriendin van me is 17 jaar en gaat met iemand van 23 en die begrijpen elkaar erg goed.

maar dat maakt verder niet zoveel uit! je moet gewoon doen waar je zin in hebt en je niks aantrekken van anderen. als jullie elkaar leuk vinden dan maakt de rest helemaal niet uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2008, 18:55
- Pheebs
- Pheebs is offline
Citaat:
Oke, ja het is bij mij niet persee een kwestie van "er niet klaar voor zijn", het is meer dat ik me dan een beetje schaam dat ik nog geen ervaring heb. Terwijl ik natuurlijk weet dat hij zat ervaring heeft op 24 jarige leeftijd..
Maakt niet uit, meeste jongens hebben wel respect en geduld met je, en als jullie goed met elkaar kunnen praten komen jullie daar wel aan uit. Niets om je nu al zo'n zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 18:58
- Pheebs
- Pheebs is offline
Citaat:
15 en 22 is wel redelijk lijp. Dat een meisje van 15 verliefd wordt op een oudere gast zie ik wel gebeuren, maar het is toch op zn minst apart dat een 'jongen' van 22 achter een meisje van 15 aangaat.
Pardon, waarom zou dat 'redelijk lijp' zijn? Leeftijd heeft er hier niets mee te maken, wij persoonlijk zitten volledig op dezelfde golflengte, maar dat ligt natuurlijk ook aan onze situaties.
En in feite was het toen nog echt een 'jongen' ja. In onze omgeving is het de gewoonte nogal om lang te blijven thuiswonen. Dus hij studeerde nog en woonde nog thuis, dat maakt al een heel verschil dan dat hij zou werken en alleen zou wonen in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
omdat je geestelijk op een ander niveau (kan) zit(ten). ik begrijp het wel als mensen dat vreemd vinden hoor, voor een meisje is het leuk als als een jongen meer ervaring heeft en ouder is. maar wat moet je als oudere jongen met een meisje van 15?

een jongen van 22 is al veel verder dan een meisje van 15 jaar, op die leeftijd ben je toch echt wel met andere dingen bezig lijkt me.

maargoed, je hebt natuurlijk altijd mensen die wel op dezelfde golflengte zitten. een goede vriendin van me is 17 jaar en gaat met iemand van 23 en die begrijpen elkaar erg goed.

maar dat maakt verder niet zoveel uit! je moet gewoon doen waar je zin in hebt en je niks aantrekken van anderen. als jullie elkaar leuk vinden dan maakt de rest helemaal niet uit
Dat vind ik altijd zo'n onzinargument, als ik een vrouw zou moeten vinden die geestelijk op ongeveer hetzelfde niveau zit kan ik beter gelijk priester worden. Daarnaast: het fysieke is nog altijd het belangrijkste, en daarvoor hoeft zo'n leeftijdsverschil geen probleem te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 11:53
Smokin'
Smokin' is offline
Het is apart om de volgende redenen. Meisjes van 15 hebben over het algemeen interesses die ver afstaan van die van een 22 jarige knul, maar dat is nog geeneens het belangrijkste. 15-jarigen zijn ook veel onzekerder dan een meisje van laten we zeggen, 19 a 20. Als je 22 bent heb je toch geen zin om de hele tijd tegemoet te komen aan de zorgen en onzekerheden van een 15-jarige. Mensen gaan dan zeggen dat er uitzonderingen van 15-jaar zijn. Dat zal vast, maar dat maakt het niet minder vreemd dat een 22-jarige zich in de eerste plaats interesseert voor een dergelijk jong meisje.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 13:14
Chupita
Chupita is offline
Ik weet niet waarom jullie het nu telkens over 15 en 22 hebben? Maar in mijn geval gaat het over 17(bijna 18) en 24(bijna 25)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik altijd zo'n onzinargument, als ik een vrouw zou moeten vinden die geestelijk op ongeveer hetzelfde niveau zit kan ik beter gelijk priester worden. Daarnaast: het fysieke is nog altijd het belangrijkste, en daarvoor hoeft zo'n leeftijdsverschil geen probleem te zijn.
Ja ik had het misschien beter anders kunnen zeggen maar het wil me niet helemaal lukken. Zit hier al een kwartier lang te denken hoe ik dit ga typen.

Intelligentie staat natuurlijk los van je leeftijd dus dat zou geen rol moeten spelen. Als je jongere vriendinnetje minder ervaring heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn.
En als je elkaar aantrekkelijk vindt zit alles snor.

Maar een meisje dat in de puberteit zit, maakt allemaal ontwikkelingen door. Althans ik ben anders na gaan denken over bepaalde dingen en nog steeds kan ik vrij veranderlijk zijn.

Ik denk dat de kans van slagen niet zo groot is omdat de puberteit ook meespeelt.

ik kan niet meer nadenken
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 14:26
Chupita
Chupita is offline
Ja.. je hebt wel een punt helaas. Ik moet zeggen dat ik het grootste deel van de puberteit al gehad heb, en in mijn iets jongere jaartjes ook een aantal ingrijpende dingen heb meegemaakt die me sterker hebben gemaakt, alleen ik kan niet ontkennen dat ik er al helemaal van verlost ben nee
Ach...Ik zie wel wat er gebeurt en hoe het verloopt. Ik acht de kans telkens weer kleiner dat de interesse wederzijds is..
Ik laat het allemaal wel gewoon over me heen komen..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ja ik had het misschien beter anders kunnen zeggen maar het wil me niet helemaal lukken. Zit hier al een kwartier lang te denken hoe ik dit ga typen.

Intelligentie staat natuurlijk los van je leeftijd dus dat zou geen rol moeten spelen. Als je jongere vriendinnetje minder ervaring heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn.
En als je elkaar aantrekkelijk vindt zit alles snor.

Maar een meisje dat in de puberteit zit, maakt allemaal ontwikkelingen door. Althans ik ben anders na gaan denken over bepaalde dingen en nog steeds kan ik vrij veranderlijk zijn.

Ik denk dat de kans van slagen niet zo groot is omdat de puberteit ook meespeelt.

ik kan niet meer nadenken
Alsof vrouwen na de puberteit mentaal zo stabiel zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 15:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
De meeste jongens vinden het een hele eer om een meisje te ontmaagden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 16:36
wenn13
wenn13 is offline
Ik vind ook dat je je echt niks moet aantrekken van het leeftijdsverschil, dat is wel het laatste waar je je druk over moet gaan maken. Dus niet doen!
Het kan prima en ik zou zeggen, neem het initiatief en zeg hem wat je voelt ofzo.
wat betreft de seks is het geen probleem, als hij je echt leuk vind heeft hij respect voor je
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 21:03
Chupita
Chupita is offline
Ja maar om het gewoon zo tegen hem te zeggen durf ik dus echt niet Niet persee omdat het eng is face to face ofzo, daar heb ik geen problemen mee, meer het feit dat de kans toch wel redelijk groot is dat hij mij gewoon níet zo ziet aangezien ik toch wel een aantal jaartjes jonger ben..En als dit dus het geval is, zou het mij gewoon in een superongemakkelijke situatie stoppen en dan voel ik me best vernederd denk ik! Plus, dan zou hij gelijk heel anders tegen me gaan doen denk ik, en aangezien we vaak op dezelfde plek ergens voorzitten ofzo zou dat wel raar en jammer zijn vind ik..
Dus nogmaals toch maar weer: ik weet echt niet wat ik moet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2008, 22:43
Captured2
Captured2 is offline



Heel enthousiast. Fijn om te weten....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 23:02
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Heel enthousiast. Fijn om te weten....
Waarschijnlijk hoor ik gewoon niet bij 'de meeste'
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ja maar om het gewoon zo tegen hem te zeggen durf ik dus echt niet Niet persee omdat het eng is face to face ofzo, daar heb ik geen problemen mee, meer het feit dat de kans toch wel redelijk groot is dat hij mij gewoon níet zo ziet aangezien ik toch wel een aantal jaartjes jonger ben..En als dit dus het geval is, zou het mij gewoon in een superongemakkelijke situatie stoppen en dan voel ik me best vernederd denk ik! Plus, dan zou hij gelijk heel anders tegen me gaan doen denk ik, en aangezien we vaak op dezelfde plek ergens voorzitten ofzo zou dat wel raar en jammer zijn vind ik..
Dus nogmaals toch maar weer: ik weet echt niet wat ik moet
Flirten kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 22:38
Chupita
Chupita is offline
Oke, het is ondertussen allemaal iets duidelijker. Ik heb zo het vermoeden dat hij ook wel interesse in mij heeft, in ieder geval laat hij dat wel blijken! Maar nu twijfel ik nog steeds! Alleeen maar vanwege die leeftijd, en mijn geen ervaring met seks..terwijl het wel echt een onwijs leuke jongen is.
En dan bedoel ik ook echt onwijs leuk..
Pff.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 22:42
Verwijderd
Het maakt echt niet uit dat je geen ervaring hebt met seks hoor, ik zat in een soortgelijke situatie en de desbetreffende persoon vond dat helemaal niet erg. Misschien zelfs opwindend op een bepaalde manier omdat hij me van alles kon leren. Dus echt, maak je daar maar geen zorgen om.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:44
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Op een oude fiets moet je het leren, om het leeftijdsverschil hoef je het dus niet te laten.En ik spreek uit ervaring
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:50
Verwijderd
Mijn vriend is ook 7 jaar ouder, en dat gaat prima Ligt denk ik vooral aan hoe jullie zijn als persoon.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 14:07
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Oke, het is ondertussen allemaal iets duidelijker. Ik heb zo het vermoeden dat hij ook wel interesse in mij heeft, in ieder geval laat hij dat wel blijken! Maar nu twijfel ik nog steeds! Alleeen maar vanwege die leeftijd, en mijn geen ervaring met seks..terwijl het wel echt een onwijs leuke jongen is.
En dan bedoel ik ook echt onwijs leuk..
Pff.
als de reden 'geen ervaring met sex' je blijft tegenhouden iets met 'm te nemen, dan krijg je misschien wel nooit ervaring met sex. vind het een rare reden om niets met iemand te willen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 14:56
Chupita
Chupita is offline
Citaat:
als de reden 'geen ervaring met sex' je blijft tegenhouden iets met 'm te nemen, dan krijg je misschien wel nooit ervaring met sex. vind het een rare reden om niets met iemand te willen.
Ja kijk, zo'n opmerking had ik dus echt ff nodig
Je hebt echt helemaal gelijk! Nu pas realiseer ik me hoe dom het is haha! Het is alleen meer het feit dat hij 24 is en het idee dat hij dus al véél meer ervaring heeft met seks dan mij maargoed..ervaring met seks of veel ervaring met seks ach ja. Het is en blijft gewoon echt een leuke jongen dus ik ga nog even afwachten zeker weten of het goed zit dan ga ik er gewoon voor
Misschien wordt het wel even raar maar misschien ook niet.. alleen van de omgeving gaan we denk ik wel last krijgen.
Stel nog meer reacties op prijs!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 16:29
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Mijn vriend en ik schelen 14 jaar, het dubbele van jou dus. Veel mensen vinden het leeftijdsverschil te groot, maar wij hebben het fijn samen & daar gaat het om toch? 7 jaar vind ik zat kunnen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 16:38
Verwijderd
Moet kunnen. Als jullie elkaar echt leuk vinden, moet dat te doen zijn. Misscihen kun je gewoon eens aangeven: 'goh, ik vind het altijd zo gezellig als we bij elkaar zijn met uitgaan, heb je geen zin om daarbuiten eens af te spreken?' Werkt meestal goed.

Zeven jaar valt nog wel mee. Een vriendinnetje is 18 en gaat met een jongen van 31. Ze wonen vanaf het begin (door omstandigheden) samen, en dat gaat al dertien maanden goed. Die twee zijn voor elkaar gemaakt. Dus jij valt nog wel mee met zeven jaar.

Wat betreft dat hele seks-gebeuren, natuurlijk is dat spannend enzo, maar het is niet ander. Net dat Tonsillitis (ofzo) zegt, ervaring krijg je alleen maar door het werkelijk te doen. Het is opzich wel herkenbaar. Mijn vriendje had al twee serieuze relaties achter de rug, dus ook veel meer ervaring dan ik. De enige ervaring die ik had, was met mijn ex. En dat was niet meer dan 'liggen, erover heen en weer gaan.' Letterlijk. Ik vind het dus ook heel eng allemaal, en nu is dat helemaal over en uhm... ja. Is het gewoon heel lekker
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 20:51
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Handig als je dingen voor recente geschiedenis moet weten ook
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 22:29
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mijn vriend en ik schelen 14 jaar, het dubbele van jou dus. Veel mensen vinden het leeftijdsverschil te groot, maar wij hebben het fijn samen & daar gaat het om toch? 7 jaar vind ik zat kunnen.
Hoe oud bent u dan?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 06:14
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Citaat:
Hoe oud bent u dan?
Net zo oud als de topicstarter..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op meisje die 7 jaar ouder is en in North Carolina, Amerika
BaYa
11 20-12-2016 00:57
Liefde & Relatie Zus en vriend
Magican
26 25-10-2006 19:51
Liefde & Relatie Waarom is bij jou de relatie misgegaan?
BananaSplit
68 29-12-2005 00:24
Liefde & Relatie ouder vinden mijn 7 jaar oudere vriend niet goed.
annetjuh90
86 16-03-2005 21:11
Liefde & Relatie hoe oud is jullie vriend/vriendin?
Naru
126 25-06-2004 16:46
Liefde & Relatie Hoeveel jaar ouder mag hij/zij zijn??
Shadina
60 10-11-2002 11:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.