Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 15:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Gisteravond wilde ik, zoals elke dag, even de bloemen op m'n kast aanraken. Die bloemen zijn uit januari, van de crematie van m'n oma. Die bloemen waren mijn gedenksteen voor oma, een soort herinnering.
Maar de bloemen waren weg.
Moedertje heeft ze in een vuilcontainer gegooid, mijn herinnering aan oma word nu in een vuilverbrandingsinstallatie vernietigd.
Ik heb m'n moeder tientallen keren gezegd dat die bloemen erg veel voor mij betekenen.
Om 23:00 heb ik nog in die vuilcontainer staan graven, zoeken waar de bloemen waren, maar die waren niet meer te vinden. Na 5 minuten kwam m'n moeder me dreigend uitschelden.
'en nu meteen naar binnen of ik sla je plat, je rot maar op, we hoeven je nooit meer terug te zien!'

Wat ik vandaag aan moest horen, een kleine selectie:
'jij misselijkmakend rotkind!'
'val maar dood, dan hebben wij feest!'
'ik haat je!'
'jij misschepsel van de natuur!'
'ik hoop dat je van de aardbodem verdwijnt, dan hebben wij ook eens een dagje rust!'
'jij maakt iedereen gek!'
'jij bent ziek, je bent getikt en gestoord!'

Zo gaat het hier dus elke dag.

Heb net ook m'n arm opengekrast, m'n linker onderarm is rood.

Ik ga zo, waarheen weet ik nog niet.
Als ik een week verdwijn en me dan op een politiebureau ver weg meldt, in Duitsland ofzo, dan zullen ze zeker snel een plek in een inrichting voor me kunnen regelen.
Ik heb geen inrichting nodig, geen psychiater, geen medicijnen.
Wat ik nodig heb is een huis: al is het maar een oude verrotte flat, al moet ik ergens leven tussen 10.000 anderen, als het maar zonder m'n ouders is!
Want zo kan ik niet meer, ik kan geen uur meer door zo, ik wil nu weg hier. Weg, weg, gewoon WEG van huis. Weg van m'n ouders.

Nu zijn ze weg, een paar uurtjes, dus ik ga nu snel m'n rugzak inpakken en dan ga ik zo. Hoe, dat weet ik nog niet. Wat moet ik meenemen? En ik heb maar €27, meer niet, daar moet ik het mee redden. Maar thuis kan niet meer: dit is niet langer te doen.
De tijd is gekomen om een briefje op tafel te leggen met een heel eenvoudige tekst erop: 'Vaarwel. D.'
Of ik laat helemaal niets achter, ook goed.

Maar nu ga ik m'n tas inpakken, ze kunnen al om 18:00 terug zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 15:32
Verwijderd
Jemug man..

Wat een dramatische beslissing zeg maar..

Is er niet iemand waar je heen kunt, familie, vrienden of iets dergelijks?

Zorg alsjeblieft goed voor jezelf, probeer goed terecht te komen. Heeft het op deze manier wel zin?

Is het niet beter om op zoek te gaan naar woonruimte, ms via krakers, anti-kraak en dergelijke. Dat kan snel.. en dan even proberen te sparen, om wat geld te hebben, zoiets?

Zou je niet naar Amerika gaan? Lukt het echt niet daar nog op te wachten?

Maak geen overhaaste beslissing, ga bij jezelf na waar je uiteindelijk het beste van wordt, en niet op dit moment.. Want misschien ben je dan weg, maar wat dan? Is dan nog even blijven tot je een echte optie hebt beter?

Kwou dak je kon helpen, want dit verdien je niet op deze manier..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Pffff, k weet niet wat ik hierop moet zeggen...... *is er even stil van*

Het helpt jou nu niet als ik zeg dat je gewoon thuis moet blijven. Daarom zeg ik maar:
Misschien is het goed wat je gaat doen. Je zult ervan leren en misschien bedenk je wel dat je toch weer terug wil naar je ouders. Of weet ik veel wat voor oplosssing.
Je hebt iig ff tijd om na te denken en geen last te hebben van je ouders!
K wens je heeel veel sterkte en succes!!!!!!!!

Kuzz
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:

Misschien is het goed wat je gaat doen. Je zult ervan leren en misschien bedenk je wel dat je toch weer terug wil naar je ouders. Of weet ik veel wat voor oplosssing.
Je hebt iig ff tijd om na te denken en geen last te hebben van je ouders!
K wens je heeel veel sterkte en succes!!!!!!!!Kuzz
Ja, dit heb ik owk hoor!!

Kwou alleen dat je dan echt een plek had om heen te gaan.. dat je niet vannacht ergens op straat moet overnachten..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Kwou alleen dat je dan echt een plek had om heen te gaan.. dat je niet vannacht ergens op straat moet overnachten..
Precies
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:47
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Dit kan ik nu eens écht niet begrijpen, dat ouders zulke dingen zeggen over hun zoon! Ik zou ook zo reageren als jou denk ik, weg willen, mijn ouders niet meer willen zien na zo'n woorden, met de hoop dat ze na een tijd beseffen dat ze me met hun gezeik in een diepe put hebben geduwd.
MAAR wat je doet is zeker niet de oplossing, met zo weinig geld kan je zeker niet in Duitsland geraken. Ga bij een kennis of iemand van je familie bij wie je terecht kan..
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:53
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ja misschien is dat wel het beste, thuis kan je echt ni blijven en wacten om geplaatst te worden is eveneens hell. ik vind het heel moedig van je, maar zorg er alsjeblieft voor dat je ergens terecht kan!!! ga niet langs de kant van de weg liggen ofzo. een vriend die op kamers zit ofzo (je zou hier mogen zitten, maar ik moet er 1 juli al uit :/) of ... ik weet het niet. maar zorg goed voor jezelf ajb, en laat iets weten

veel sterkte , Eva
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:01
Verwijderd
*gescheld*
raar :/

mee, 'k denk iets van rugzak met (regen)jas, paar extra kleren, wat eten en drinken. . .

heb je geen aardige familie, vrienden?
ga als je weer "rustig" bent je aanmelden voor begeleidend wonen oid.. of laat een psych of ander persoon eens met je ouders praten
je kunt misschien ook regelen dat je een maand of langer op werkvakantie gaat; kost niet veel geld, je zit er zonder je ouders en kunt es ff nadenken wat je nou wil

succes ermee iig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Vandaag blijf ik wel thuis...

Ben te moe om iets te kunnen doen, ik kan het fysiek niet aan.

Zal dus nog langer het gescheld van m'n ouders moeten aanhoren...

Maar ik wil hier weg, ik kan niet langer.

Wil gewoon weg, en nooit meer naar huis!

Maar nu ben ik zelfs te moe om nog op te eten...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En overigens is Duitsland niet zo heel ver weg...
Maar 40km fietsen, ik woon in Zutphen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
k vind het goed dat je het vandaag toch niet doet

Ik snap dat je echt wil uit huis, maar probeer dat voor te bereiden. En zorg dat je weet waar je heen gaat, en dat je daar ook een dak boven je hoofd hebt. Trek bij iemand in huis of misschien heb je een vriend die op vakantie is en kun je op z'n huis passen.....

Iig bedenk wat, en bereid het goed voor. Niet onverwachts rare dingen gaan doen!!!

Kuzzzz
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:11
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
dreen schreef:
k vind het goed dat je het vandaag toch niet doet

Ik snap dat je echt wil uit huis, maar probeer dat voor te bereiden. En zorg dat je weet waar je heen gaat, en dat je daar ook een dak boven je hoofd hebt. Trek bij iemand in huis of misschien heb je een vriend die op vakantie is en kun je op z'n huis passen.....

Iig bedenk wat, en bereid het goed voor. Niet onverwachts rare dingen gaan doen!!!

Kuzzzz
ja

*
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:12
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Denk er eens goed over na voor je vertrekt. Het is geen slechte beslissing (die heb ik ook al eens genomen) maar het is wel riscant dat je zonder geld zit en wat moet je dan?
Maar waarom schelden ze zo? Heb je dan iets verkeerds gedaan?
Ik hou het hier thuis soms ook niet uit omdat ik gesteld ben op mijn vrijheid, maar heb je er nooit aan gedacht een job te doen waardoor je je van je ouders verwijdert? Zo ben je eens in andere sferen en moet je niet constant het gezeik aanhoren..
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:21
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
lady_x schreef:
maar heb je er nooit aan gedacht een job te doen waardoor je je van je ouders verwijdert? Zo ben je eens in andere sferen en moet je niet constant het gezeik aanhoren..
deed ik ook, maar het helpt alleen als je echt je ouders nie meer veel ziet (ik zit nu op kamers) je kan niet blijven dromen, zo sluit je je af en blijf je in een droomwereld hangen en is de werkelijkheid des te contrasterender.

Eva (die alweer een maand thuis moet gaan wonen )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:53
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Je kunt ook gewoon naar een crisiopvang gaan...om hulp vragen, gesprekken met hulpverlener en je ouders krijgen... Langzaam zullen die inzien dat het fout zit, en zul jij ook je fouten gaan herkennen. Jij ziet je ouders als DE fout, hun zien jou als DE fout, daar kom je alleen maar overheen door te praten. En wees niet te koppig om niet naar de hulpverlening te gaan. Dan zal je zeggen: Maar de hulpverlening is klote en ik heb hele vrotte ervaringen!
Maar je kunt ook zeggen: Ik heb vrotte ervaringen en het liefst wil ik er niks meer mee te maken hebben, maar ik wil uit deze situatie en ik wil beter worden en ik laat me helpen hierbij.
Wat je nou doet is telkens te koppig zijn om naar de hulp te gaan, maar je blijft wel om aandacht schreeuwen. Dan vraag ik me af: Wat wil je nou?
Wil je dat wij je helpen? Denk je dat i-net alle oplossingen heeft?! Je moet het zelf doen! JIJ moet je keuzes maken, niet wij! Wij kennen de verhalen maar van 1 kant en dat is de jouwe, maar wie weet hebben je ouders ook wel een verhaal? Misschien hebben je ouders het wel enorm moeilijk met je en zijn ze zo hopeloos, dat ze het niet meer weten en op je beginnen te schelden? Probeer er eens voor open te staan, niet iedereen is in het echt even fout als ze in je gedachtes zijn.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:28
Verwijderd
Je kunt, als je echt een tijdje weg wilt, kijken of je een baantje in het buitenland kunt vinden. Wat je in ieder geval niet moet doen, is met net iets meer dan 20 euro op stap gaan. Hoe ver en hoe lang denk je daarmee te komen? Wat nog belangrijker is: hoe denk je met dat beetje geld onderdak te kunnen vinden. Dan zit je toch wel in de richting van het Leger des Heils te denken. Heb je (zoals vaker is geopperd) geen vrienden of familieleden waar je een tijdje kunt verblijven? Bel anders eens de Kindertelefoon (jaja ). Misschien kunnen zij je helpen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:47
Verwijderd
Ga idd naar een crisisopvang, vraag uit huis plaatsing aan. Doe het allemaal op de normale manier, met weglopen bereik je niks, hoogstens dat ze je weer terug brengen naar je ouders. (denk ik) Doe mee met zo'n begeleid op kamers wonen project. Zoek hulp (bv. maatschappelijk werk kan je daar wel bij helpen) en vraag naar de mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Zou je niet naar Amerika gaan? Lukt het echt niet daar nog op te wachten?


Moet je eerst een baan hebben. Daar kennen ze niet een dergelijke sociale voorzieningen als wij die kennen.

On-topic:
ik zou even de kindertelefoon bellen, als ik jou was...
Voor advies.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2002, 18:41
Verwijderd
Succes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:46
mainsupreme
Avatar van mainsupreme
mainsupreme is offline
weet je iets, ik geloof je niet. Jij bent vaag figuur ik heb nog bij je in de klas gezeten, jij zou veel voor aandacht doen.
Ik heb er een raar gevoel bij als ik dit lees.........


uit je oude 2B klas van het SGA
__________________
je ogen zijn als friese meren: dof, ondiep en grijs
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:48
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
mainsupreme schreef:
weet je iets, ik geloof je niet. Jij bent vaag figuur ik heb nog bij je in de klas gezeten, jij zou veel voor aandacht doen.
Ik heb er een raar gevoel bij als ik dit lees.........


uit je oude 2B klas van het SGA
Wij hebben

de D
de A
nog een x een A
en een N

wij hebben

DAAN
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:59
[tux_rocker]
[tux_rocker] is offline
Citaat:
mainsupreme schreef:
weet je iets, ik geloof je niet. Jij bent vaag figuur ik heb nog bij je in de klas gezeten, jij zou veel voor aandacht doen.
Ik heb er een raar gevoel bij als ik dit lees.........


uit je oude 2B klas van het SGA
Met alles wat ik van die ouders heb gehoord als 2B-SGA'er leken die mij toch ook wel weird genoeg. Mensen worden niet uit zichzelf gestoord, maar ook ergens van. En dat kunnen heel goed ouders zijn.
Al heb ik er evengoed een raar gevoel bij...
__________________
<SKA/PUNK RAAD RULES!>
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:02
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
mainsupreme schreef:
weet je iets, ik geloof je niet. Jij bent vaag figuur ik heb nog bij je in de klas gezeten, jij zou veel voor aandacht doen.
Ik heb er een raar gevoel bij als ik dit lees.........
Ja seg als dat zijn bedoeling is om aandacht te vragen, zoals de vorige keer met het afschaffen van internet door zijn ouders, tja dan vind ik het wel 'nbeetje zielig van je fleet!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:08
dystopia
dystopia is offline
Zoek hulp in plaats van WEG TE LOPEN voor je PROBLEMEN
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
mainsupreme schreef:
weet je iets, ik geloof je niet. Jij bent vaag figuur ik heb nog bij je in de klas gezeten, jij zou veel voor aandacht doen.
Ik heb er een raar gevoel bij als ik dit lees.........


uit je oude 2B klas van het SGA
Helaas is het de harde realiteit...

Ik zou niet zóveel doen voor aandacht!

Een raar gevoel... ja, dat heb ik er ook bij...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 20:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Zoek hulp in plaats van WEG TE LOPEN voor je PROBLEMEN
Weet ik...
Maar wáár zoek je die hulp?

De inrichtingen hier werken via Bureau Jeugdzorg...
En die zijn verwant aan de JJG, de jeugdhulpverlening.
Dezelfde instantie die mij heeft beschuldigd van drugsgebruik, drugshandel, geweldsmisdrijven, en m'n ouders heeft beschuldigd van mishandeling en misbruik (wat ze NOOIT gedaan hebben ).
De instantie die mij 3x voor de kinderrechter heeft gehaald.
De instantie die mij 2 jaar een gezinsvoogd gaf, wiens enige doel was mij z.s.m. in een inrichting voor criminele jongeren te krijgen.

Lang Leve de Zutphense Jeugdhulpverlening...


Dat is dus ook geen oplossing... wat dan wél?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ja seg als dat zijn bedoeling is om aandacht te vragen, zoals de vorige keer met het afschaffen van internet door zijn ouders, tja dan vind ik het wel 'nbeetje zielig van je fleet!
Dat is het niet...
En dat over internet is ook serieus...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:33
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Wat je ook doet, doe wat het beste is voor jou.. Zorg dat je weet wat je doet en waarom. Doe iets niet zomaar.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:38
She_me
She_me is offline
Kijk ff bij het Jip. IS niet alles, maar dan heb je een plekje. Rust om je heen. Dan kun je tot jezelf komen.
En ja, zoek hulp. Ook al is het maar dat iemand even wat dingen voor je op een rijtje kan zetten.
Sterkte, probeer bij jezelf te blijven

PS: 't klinkt nu wel een beetje dwingend allemaal . Sorry, je moet niks. Maar je kunt wel wat van me aanemen.
__________________
Goh...apart!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:39
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


Weet ik...
Maar wáár zoek je die hulp?

De inrichtingen hier werken via Bureau Jeugdzorg...
En die zijn verwant aan de JJG, de jeugdhulpverlening.
Dezelfde instantie die mij heeft beschuldigd van drugsgebruik, drugshandel, geweldsmisdrijven, en m'n ouders heeft beschuldigd van mishandeling en misbruik (wat ze NOOIT gedaan hebben ).
De instantie die mij 3x voor de kinderrechter heeft gehaald.
De instantie die mij 2 jaar een gezinsvoogd gaf, wiens enige doel was mij z.s.m. in een inrichting voor criminele jongeren te krijgen.

Lang Leve de Zutphense Jeugdhulpverlening...


Dat is dus ook geen oplossing... wat dan wél?
Je hoeft niet via Bureau Jeugdzorg hulp te zoeken als je daar in het verleden slechte ervaringen mee hebt gehad. Je kunt ook in de Gouden Gids kijken of er bij jou in de buurt psychologen met een eigen praktijk zitten en zo'n praktijk bellen om een afspraak te maken voor een intakegesprek. Ik zou je in ieder geval, net als dystopia, met klem aan willen raden om hulp te gaan zoeken en er niet langer mee rond te blijven lopen. Mocht je er met mij over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 22:43
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Wat je ook doet, doe voorzichtig....

En zorg dat je er geen spijt van krijgt

*Knuffel*
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, bedankt voor alle replies wel...

Weet alleen niet echt wat ik nu moet: nú is alles opeens weer goed.
Zo gaat dat... minuut 1 zijn ze helemaal gek, een minuut later doen ze alsof er nooit iets gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:23
whizzer
whizzer is offline
zo lang mogelijk thuis blijven zou'k zeggen....
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:31
mieltje
mieltje is offline
oooh mijn god, als ik dit lees dan weet ik gewoon ech ff nie wat ik moe doen...
(ben tijdje nie online geweest dus lees nu voor eerst)

ik kan ook waarschijnlijk ook nie zo veel voor je beteken, ookal zou ik dat willen.

dus ik zeg maar gewoon wat de andere ook doen....
pas asjeblieft goed opjezelf!!!!

en als er iets is, en ik toch, onverhoopt, iets voor je zou kunnen betekenen...call on me!!

KNUFFEL!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Zoek hulp in plaats van WEG TE LOPEN voor je PROBLEMEN
idd...
(en anders PROBEER hulp te zoeken, zo begon ik ook...)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 16:30
DwergHamstertje
DwergHamstertje is offline
Fleet Admiral

Denk na voordat je tot handelen overgaat.
Bloemen kunnen een herinnering zijn voor je. Maar het belangrijkste zit in je hart. Ik weet dat het moeilijk is te geloven, maar herinneringen zijn dierbaarder dan bloemen.
Dat je ouders je uitschelden, moet je niets van aantrekken.
Door weg te lopen los je niets op en maak je het enkel erger. Politie kan je terug sturen en dan krijg je het nog erger op je dak dan het nou is. Praat er eens rustig over en probeer je ouders te begrijpen. Wanneer jij weet waarom ze zo handelen, kan je hen helpen om er vanaf te komen. En zij kunnen jou leren te begrijpen.
Is gezins terapie niet iets voor jou en je ouders??? Het helpt vast wel iets in jou situatie...

Maar nogmaals, denk na voordat je handeld. Je laat meer mensen in wanhoop achter dan je nu zal denken.

DwergHammie
__________________
Ik ben ik, maar wie is is...*~**~**~*Enkel gij die de sleutel hebben, hebben hoop. Gij die geen hoop hebben, hebben ook geen sleutel...*~**~**~*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2002, 01:00
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Wat een vreemd verhaal. Geef eens een goede verklaring waarom de jeugdzorg niets beters te doen zou hebben dan valse beschuldigingen te verspreiden en jongeren in de gevangenis te krijgen, in plaats van eruit? Ze hebben al een overbelasting, dus ik wil wel eens een uitleg horen hoe dat dan zat.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wat een vreemd verhaal. Geef eens een goede verklaring waarom de jeugdzorg niets beters te doen zou hebben dan valse beschuldigingen te verspreiden en jongeren in de gevangenis te krijgen, in plaats van eruit? Ze hebben al een overbelasting, dus ik wil wel eens een uitleg horen hoe dat dan zat.
Jij hebt nog nooit de JJG gesproken...
Wees blij!

Volgens hen ben ik een gevaarlijke, jonge crimineel.
Ze hebben me voor de rechter gesleept.

Ik wil er liever niet meer over praten...
Voordat ik vanavond besluit er met een brandbom op af te gaan!

(Heb een halve week geen internet gehad, k*tstoring bij UPC.)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ga je eigenlijk nog weg? Of niet meer?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Weet ik niet...
Komende weken blijf ik wel.

Maar ik weet niet hoe het verder moet...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:22
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Weet ik niet...
Komende weken blijf ik wel.

Maar ik weet niet hoe het verder moet...
*knip*
__________________
*MaskedMage fan*

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 06:33.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:09
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Komende weken blijf ik wel.

Maar ik weet niet hoe het verder moet...
Als je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:23
*x*x*Faith*x*x*
*x*x*Faith*x*x* is offline
Hey lievie

damn dit is echt super klote weetje.. Ik heb vaak ruzie met mn moeder en weet dus ook al dat ik over 3 jaar weg ben op kamers.. Maar doe inderdaad dingen die je nog kan omkeren, dingen zoals zelfmoord (je hebt het er niet overgehad maar kweet wel zeker dat je er over na ging denken) kunnen niet meer omgedraaid worden... Naar familie? Kweenie, ik wens je iig super veel succes, zorg dat jij de slimste bent lieverd

x x x

Knuffols
__________________
dark surrounds you can hear the silence, you can hear me, silence
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:58
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Chelsea schreef:


*knip*
*knip*
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:
*knip*
Wijziging was door dystopia..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 16:37
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
ik heb ook een uithuisplaatsing gehad, ik vond het vreselijk..
maar heb rust gehad..

ik heb het via via gedaan..zo ben ik belandt bij breau Jeugdzorg..
zorg dat je ergens terecht kan en het opgelost wordt.

ik wil je veel sterkte toe wensen...
en als je echt iets wilt..lukt het je!

mocht je met me willen praten SweetyStarr@hotmail.com
is me email en me msn-adres...

Liefs Norena
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Maybe moet je eens goed na gaan denken hier over. Ja, dat zul je nu ook wel doen, maar dan op een andere manier.

Probeer het eens zo:

Geen hulp - Voor altijd "ziek" blijven
Wel hulp - Grote kans dat het beter wordt
Ouders - Weglopen of blijven?
Geen ouders - Wat dan?
Ouders - Ruzie, maar kan opgelost worden door hulp

Je kunt er voor altijd voor weg blijven lopen, of jezelf in de weg blijven zitten voor alles. Dat is een keuze die je moet maken, en als ik je zo hoor, geef je jezelf niet echt de kans om beter te worden. Wat is het? De angst? Of gewoon echt niet willen door bijv. wraak op je ouders te nemen? Anyway, zelfs de hulpverlening kan je helpen door vertrouwen in de hulpverlening te krijgen (klinkt dom, maar is toch echt zo)
En als ze je voor de rechter gesleept hebben en je het er niet mee eens bent, waarom zeg je dan niet wat er wel aan de hand is? Als je het in je houdt weet je zeker dat het er nooit beter van wordt...

Je kan ook uit huis geplaatst worden, maar of de problemen dan opgelost zullen zijn... Het kan gebeuren, dat het ruzie maken in jou zit zeg maar, dan heb je nu je ouders om tegen aan te hakken, maar dan je pleegouders, dan blijf je in het cirkeltje.

Dus ik geef je 1 tip, die hier al tig keer genoemd is, maar je voor die angst of wat het dan ook is weg blijft lopen, ZOEK HULP!
Blijf niet in het cirkeltje hangen om aandacht te blijven vragen hier, met telkens bijna dezelfde soort topics, dat heeft geen zin, totaal geen zin. Red jezelf er uit, ik weet nou wel wat er aan de hand is...

Eendje

Ook deze replay van mij zou je natuurlijk weer kunnen negeren, het is aan jou wat je er aan doet
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:54
Verwijderd
eh... wa moek hier nou op zegge?

kvin het egt kut voor je...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:57
Verwijderd
tip: ga naar familie ofzo.

je bent 16.

kan me niet echt voorstellen dat je al weet hoe je je eigen leven moet runnen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Iedereen bedankt voor alle replies enzo...

En ja, ik ga maar volgend jaar proberen op het KIM te komen (marine).
Dan zijn ook meteen alle problemen opgelost, en het kost me niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken heey ik ga van de basisschool af :( ... geef tips :(
Charlene7
29 02-09-2009 19:56
Lichaam & Gezondheid Soms vage dingen als ik ga slapen
schoenzool
21 14-01-2006 14:10
Liefde & Relatie Ik ga op stage naar Ierland voor 10 maanden. Wat te doen met mijn vriendje?
alanis
54 24-05-2005 23:02
Drugs & Alcohol Het grote IK GA BEGINNEN MET topic
Mafheid
26 31-01-2004 23:03
Verhalen & Gedichten Ik ga terug in de tijd
Verwijderd
2 10-11-2003 21:13
Films, TV & Radio Ik ga donderdag naar de bios en ik weet geen fillum! JULLIE?
Vi$TiKjûHtjûH
8 22-01-2002 06:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.