Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 10:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Heej, verandert jouw lifestyle wel eens? Onder bepaalde omstandigheden (bijv. vakantie, maar ook minder normale dingen, bijv. als iemand overlijdt, of weet-ik-veel)? Ikzelf hou me eigenlijk altijd aan m'n patroon, ik sta bijna altijd op dezelfde tijd op, hou m'n ritme etc... (nou ja, in de vakantie ga ik niet naar school, etc., maar je snapt me wel). Daar beb ik eigenlijk wel benieuwd naar!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 10:39
Faery
Faery is offline
hoe laat je op staat, wat een groots aspect van mun lifestyle >:]

muzieksmaak verandert wel langzaam.. waar 't ooit begon met nirvana en silverchair en green lizard is het fijn richting nu-metal gehuppeld.. en inmiddels is dat thrash/power/death/heavy metal. Hoort muzieksmaak bij je lifestyle? Anders verander ik niet echt.

Ben me wel minder in school gaan interesseren, meer in .. mja.. de wereld om me heen, mezelf, kweet niet.. blaat.. :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik denk dat je lifestyle continue verandert...maar misschien niet in zulke grote mate dat je het direct doorhebt,ik merk het vooral aan mn kledingsmaak dat ik verander,mn interesses zijn gegroeit en door de jaren heen is mn muzieksmaak ook drastisch verandert.
Maar ik denk dat dit eigenlijk meer dan normaal is...onderdeel van je ontwikkeling
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:12
Faery
Faery is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
...onderdeel van je ontwikkeling
och, 't zou wel vet zijn als ik nog steeds dol was op Kinderen voor Kinderen en in gestreepte tuinbroekjes liep
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Faery schreef:


och, 't zou wel vet zijn als ik nog steeds dol was op Kinderen voor Kinderen en in gestreepte tuinbroekjes liep
WAT IS ER MIS MET GESTREEPTE TUINBROEKEN?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:36
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik denk dat je lifestyle continue verandert...maar misschien niet in zulke grote mate dat je het direct doorhebt,ik merk het vooral aan mn kledingsmaak dat ik verander,mn interesses zijn gegroeit en door de jaren heen is mn muzieksmaak ook drastisch verandert.
Maar ik denk dat dit eigenlijk meer dan normaal is...onderdeel van je ontwikkeling
Precies
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik denk dat je lifestyle continue verandert...maar misschien niet in zulke grote mate dat je het direct doorhebt,ik merk het vooral aan mn kledingsmaak dat ik verander,mn interesses zijn gegroeit en door de jaren heen is mn muzieksmaak ook drastisch verandert.
Maar ik denk dat dit eigenlijk meer dan normaal is...onderdeel van je ontwikkeling
Ik heb het vaak wel door, maar 't gaat wel geleidelijk. 't ligt er bij mij ook wel een beetje aan hoe ik me voel, maar ook hoe ik bv. over wil komen (ik loop nu niet meer in skate kleding ed ). So wie so vind ik dat als ik voor de klas sta me volwassen moet gedragen, plus dat ik volwassener ben geworden, denk dat je door je ontiwkkeling idd 'veranderd'.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 15:25
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik denk dat je lifestyle continue verandert...maar misschien niet in zulke grote mate dat je het direct doorhebt,ik merk het vooral aan mn kledingsmaak dat ik verander,mn interesses zijn gegroeit en door de jaren heen is mn muzieksmaak ook drastisch verandert.
Maar ik denk dat dit eigenlijk meer dan normaal is...onderdeel van je ontwikkeling
Natuurlijk, dat is ook niet meer dan logisch

maar mijn lifestyle verandert ook wel eens tijdelijk hoor. Als ik op vakantie ben, ben ik echt superlui, terwijl dat normaal wel meevalt. En ik douche met gemak 3 dagen niet En dan doe ik ook minder moeilijk over kleding en uiterlijk, ga zo met mijn out - of bed look ( nu valt het wel mee als ik uit bed stap, vorig jaar zag het er niet uit ) boodschappen doen ofzo.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:23
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Hmmz ja, ik ben verhuisd van Hilversum naar een of ander klein boerengat vlakbij Hoorn (n-h), tuurlijk daar verander je door. Ik was hmmz net 14, op zo'n leeftijd dat je vet gelukkig bent (of juist niet) met een groepje vriendjes/vriendinnetjes en van alles onderneemt. Als je daar plots uit weg wordt getrokken, tja moet je compleet opnieuw beginnen. Maar je wordt daar alleen maar sterker van, leert mensen te vertrouwen en juist minder te vertrouwen..
fuck it dit is niet de bedoeling van het topic... naja jammer dan.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
jullie berijpen niet zo goed wat ik bedoel... hmm. misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Maar wat ik bedoelde: je hebt een patroon (bijv. eetpatroon, slaappatroon), verandert dat onder bepaalde omstandigheden, waarna het weer terugverandert, als die omstandigheden weer over zijn? (ik gaf hier dus als voorbeeld vakantie.)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik denk dat je lifestyle continue verandert...maar misschien niet in zulke grote mate dat je het direct doorhebt,ik merk het vooral aan mn kledingsmaak dat ik verander,mn interesses zijn gegroeit en door de jaren heen is mn muzieksmaak ook drastisch verandert.
Maar ik denk dat dit eigenlijk meer dan normaal is...onderdeel van je ontwikkeling
*eens*

ik denk dat het ook erg aan je vriendenkring kan liggen, welke kant je op verandert bedoel ik. ik denk dat als ik een bepaalde vriendin niet had leren kennen ik zwaar christelijk zou zijn, aangezien mijn ouders allebei nogal op geloof hameren, en zij en haar moeder geinterreseerd zijn in spiritualisme, sjamanisme en boeddhisme. ook is het zo dat ik sinds mijn verhuizing nogal veranderd ben, aangezien je dan idd uit je dagelijkse leven wordt gerukt en in een totaal nieuwe omgeving wordt gedropt. Bij mij gaat (ging) het jammer genoeg de negatieve kant op, ik ben geslotener geworden, en ik doe gemener tegen mensen die me op een bepaald moment irriteren. Het is wel zo dat ik mede door die verhuizing zekerder ben geworden van mezelf, en het nu een stuk minder erg vind om alleen te moeten zijn. zo vond ik het vroeger verschrikkelijk om in mn eentje door een winkelcentrum te moeten lopen of in mn eentje op iemand te wachten, terwijl het me nu niet veel meer uitmaakt, aangezien ik hier in uithoorn niet veel mensen (kuch, twee mensen) ken. Daarbij vind ik wel dat alle verandering (in je levensstijl) positief is, aangezien het een extra punt toevoegt aan je persoonlijkheid - of die nou positief of negatief is.
als muzieksmaak een onderdeel is van je levensstijl, dat verandert ook erg veel. ikzelf ben naar meer dingen gaan luisteren, en terwijl ik me ooit krampachtig vasthield aan nirvana heb ik nu een brede muzieksmaak waar veel verschillende dingen onder vallen.

[edit] gezien verandering/uitleg van het onderwerp
mmz ja, mijn levenspatroon (jaja) verandert heel erg in de vakantie, mn algehele bioritme wordt door elkaar gegooid en ik lig de hele dag in bed waarna ik de hele nacht uit ben of met mensen aan de telefoon hang/aan het msn'en ben. tis ook zo dat ik me meer 'ontspan' in de vakantie, ben veel minder vaak geirriteerd enzo - dat komt waarschijnlijk door de stress die er ontstaat door school en het gebeuren er om heen (ouders die je elke dag achterna rennen met boze kreten dat je nog huiswerk moet maken, foute planningen waardoor je een hoop werkstukken in 1 week moet maken, het vroege opstaan.. als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel vroeg opstaan).

Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
jullie berijpen niet zo goed wat ik bedoel... hmm. misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Maar wat ik bedoelde: je hebt een patroon (bijv. eetpatroon, slaappatroon), verandert dat onder bepaalde omstandigheden, waarna het weer terugverandert, als die omstandigheden weer over zijn? (ik gaf hier dus als voorbeeld vakantie.)
Hm nu vind ik het onderwerp al een stuk oninteressanter *sorry*
Maar ik denk dat je leefpatroon zoiezo verandert als het uit ritme valt,je hebt vakantie dus je hebt meer tijd...en dus verandert het want je doet andere dingen in die tijd.

Voor mij is er deze vakantie niet zo veel verandert omdat ik bot gezegd heel vorig jaar absent ben geweest op school...dus ik heb nog steeds even veel tijd,ik doe nu alleen meer met vrienden ga meer uit omdat mijn vrienden nu ook vrij zijn en meer tijd hebben.
Mijn slaappatroon verandert ook,ik ga later slapen en sta later op...en zo is het een kettingreactie want alles word dan later
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 22:33
Verwijderd
M'n kledingstijl veranderd niet (meer). M'n denkbeelden wel, omdat ik elke dag met nieuwe mensen in contact kom met andere denkbeelden. Hartstikke interessant.

Zo zou ik een jaar geleden nog keihard VVD hebben geroepen - nu vind ik het een oubollige tandartsenpartij met een graaimentaliteit en heb ik links gestemd. The times, they are a-changin'
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:52
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Mmz mja vakantie heeft wel een beetje invloed, ik staat later op ga langer en vaker uit en sja ik werk ook in de vakantie dus dat is heel wat anders dan maar een uurtje of 7 per dag naar school en een beetje zitten en in boekjes turen.

en sja je zult toch nooit het zelfde blijven dus sja...
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:54
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
uhh jah best wel. Ik veranderde vrij vaak van vrolijk naar helemaal zwart!
Ik heb alleen nu het gevoel dat dit wel ff blijft hange
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:02
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Hmmm neej maar komt ook doordat het al zo veranderlijk is...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:18
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik heb geen vast ritme..
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:19
Verwijderd
Als het warm weer is doe ik korte broeken aan
dat verandert er, verder niks..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-06-2002, 12:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Als het warm weer is doe ik korte broeken aan
!!!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:57
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
misschien hele kleine dingetjes ofzo maar niet echt dat je van de ene op de andere dag zou zeggen van wow wat ziet hij eruit
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ogen veranderen snel?
Daantje_0705
8 20-09-2008 12:47
De Kantine Wat zou jij graag willen veranderen?
TopDrop
149 29-05-2007 16:13
Software & Hardware [Linux] Wachtwoord veranderen
Verwijderd
3 22-02-2006 06:45
Psychologie Het veranderen van een bepaalde instelling/mentaliteit.
Quiana
9 05-04-2004 07:29
Verhalen & Gedichten Ik verander
Neliz
8 17-07-2003 21:24
Psychologie Leren 'veranderen'
mixtape
12 05-06-2003 14:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.