Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 18:45
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik heb een vraag aan jullie:

Is er wel eens een vriend/vriendin met jouw zus/broer geweest?
Wat vond je daar dan van?
Hoe reageerde je daar toen op?

Een maat van mij is namelijk een afgelopen weekend met mijn zus geweest. Ook al wist hij dat ik dat niet leuk vindt en ik vroeg me af hoe jullie op dergelijke situaties reageren.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2006, 18:45
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
''Is geweest" meaning, seks hebben met?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:47
vedetje
vedetje is offline
ja, en ze was een player... en ik waarschuwde hem ervoor, maar hij was verliefd, en ze heeft zijn hart gebroken...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:07
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-10-2006 @ 19:45 :
''Is geweest" meaning, seks hebben met?
Zoenen met, excuus, dacht dat dat algemeen bekend was

Maar de vraag geldt ook als zij/haar met hem/haar sex heeft gehad natuurlijk

ja, en ze was een player... en ik waarschuwde hem ervoor, maar hij was verliefd, en ze heeft zijn hart gebroken...

En wat deed je toen?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:23
Verwijderd
Haha, toen ik veertien was, heeft mijn broertje met mijn beste vriendin verkering gehad. En hun eerste zoen. Ik vond het wel grappig, toen, boeide vrij weinig.

Daarna ben ik eigenlijk alleen maar de zus geweest die met een vriend van 't broertje gezoend heeft, en ik geloof dat hij daar vooral om moest lachen. Het was dan ook niet bepaald een serieuze of uberhaupt nuttige actie.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nope, nooit gebeurd.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:27
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Mijn beste vriendin heeft eh.. 3 weken ofzo iets met mijn broer gehad. Ik vond het wel grappig. Maar goed, dat ging dus snel uit omdat ze beiden toch vonden dat ze meer vrienden waren dan wat anders.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou nee.
Mijn zus is ten eerste 7 jaar ouder dan ik en ze heeft al 10 jaar een vriend die nog eens 7 jaar ouder is als haar ook.
Die 'jonge broekies' waar ik op val ziet ze niet zitten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:49
Nuck
Nuck is offline
Haha ja, een aantal vriendinnetjes van mij hebben met m'n broer gezoend, ik vond het alleen maar grappig
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Een toen goede vriend van me heeft een maand of 10 wat met mijn vier jaar oudere zus gehad. Ik baalde als een stekker, want hij vertelde dingen door aan m'n zus die ik hem in vertrouwen verteld had. Ik voelde me nogal bedrogen. Heeft heel lang geduurd voor ik het ze vergeven had, maar heb die vriend nooit meer dingen in vertrouwen verteld.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:10
Verwijderd
Ik heb drie maanden iets gehad mijn een vriend van mijn zus. De eerste twee maanden was mijn zus in Frankrijk, op stage. De maand erna kwam ze terug en zei ze: 'Jullie zijn leuk bij elkaar, maar ik denk dat het goed is dat ik er de eerste tijd niet ben geweest.' Ze bedoelde dit zeker niet gemeen, maar t was gewoon dat het idee heel erg wennen was. Uiteindleijk bleek het toch niet te werken. Mijn zus is gewoon vrienden met hem gebleven (na veel gedoe ik uiteindelijk ook).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, want ik ben enig kind.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ja, keer met een vriendin van m'n zusje. Beetje lastige situatie en dus zijn we d'r maar mee gestopt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:37
smvs
smvs is offline
Ik heb nooit gesnapt wat er mis is met dat soort constructies. Tsja het maakt het er misschien niet eenvoudiger op, maar kom op zeg je zusje is toch mans genoeg om haar wil te bepalen. Ik bedoel, het is aannemelijk dat het gewoon uit vrije wil is, wie ben jij dan om daar je mee te bemoeien. Bovendien heb je als het goed is leuke vrienden, beter een leuk iemand dan een of andere hork.

Dezelfde mensen die zeiken over dit soort dingen willen vaak ook niks met een collega, klasgenoot etc. Maarja, zomaar een wildvreemde in een kroeg oppikken dat is ook wat hč. Als je zo redeneert blijft er weinig over. Flikker gewoon op en doe waar je zin in hebt, praktische bezwaren aandragen als reden waarom een liefde niet tot stand kan komen is sowieso gay.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:41
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-10-2006 @ 19:45 :
Ik heb een vraag aan jullie:

Is er wel eens een vriend/vriendin met jouw zus/broer geweest?
Wat vond je daar dan van?
Hoe reageerde je daar toen op?

Een maat van mij is namelijk een afgelopen weekend met mijn zus geweest. Ook al wist hij dat ik dat niet leuk vindt en ik vroeg me af hoe jullie op dergelijke situaties reageren.
Een van mn beste vrienden heeft een relatie met mn zusje voor ik weet net hoe lang (lang iig, dat zeker) op zich ist best relaxed.
Mn ouders bemoeien zich wel wat meer met m gezien t t vriendje van mn zusje is, das wel ff wennen maar gezien ie nu ook vaak bij mn ouders is zie ik m wel vaak en das op zich wel chill
Ik vind t wel gezellig ;xxx

Dus op zich reageer ik dr prima op, ik zal mij nooit met de relaties van mijn zusje bemoeien tenzij ik iets flink fout zie gaan maar daar praat ik dan alleen over en de keuze's moet ze zelf maken.

edit: voeg ik dan wel bij dat ik NIETS van hun prive leven hoef te weten en dat weten ze zelf ook wel
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:43
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
smvs schreef op 23-10-2006 @ 22:37 :
Ik heb nooit gesnapt wat er mis is met dat soort constructies. Tsja het maakt het er misschien niet eenvoudiger op, maar kom op zeg je zusje is toch mans genoeg om haar wil te bepalen. Ik bedoel, het is aannemelijk dat het gewoon uit vrije wil is, wie ben jij dan om daar je mee te bemoeien. Bovendien heb je als het goed is leuke vrienden, beter een leuk iemand dan een of andere hork.

Dezelfde mensen die zeiken over dit soort dingen willen vaak ook niks met een collega, klasgenoot etc. Maarja, zomaar een wildvreemde in een kroeg oppikken dat is ook wat hč. Als je zo redeneert blijft er weinig over. Flikker gewoon op en doe waar je zin in hebt, praktische bezwaren aandragen als reden waarom een liefde niet tot stand kan komen is sowieso gay.
Toe maar, stoer man met je krachttermen.
En nee ik heb geen leuke vrienden
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:43
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Nee, want mijn zus (nu bijna 22) heeft vanaf haar 16de al een vriend, waar ze inmiddels zelfs al mee getrouwd is en een kindje mee heeft. Zij hebben vooral vriendinnen, en de mannen trekken me niet aan. Mijn zus zou er ook absoluut geen problemen mee hebben trouwens.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 22:05
smvs
smvs is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-10-2006 @ 22:43 :
Toe maar, stoer man met je krachttermen.
En nee ik heb geen leuke vrienden
Ik vrees dat dat dan je werkelijke probleem is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2006, 09:39
Verwijderd
Mijn zus heeft nog nooit gezoend met een vriend van me, maar als ze dat zou willen dan zou ik daar geen bezwaar in zien (behalve dan dat ze een vriend heeft ).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Mijn jongere zusje heeft ooit een verwoede poging gedaan een vriend van mij te versieren, tervergeefs...
En jongens kwamen vroeger bij mij alleen maar over de vloer om mijn oudere zus te bezichtigen. Ook hier zijn geen relaties in ontstaan
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:28
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb wat gehad met een vriend van mijn broer. Maar hij was er niet zo goed bevriend mee en ik ben nu eigenlijk meer bevriend met die vriendengroep dan hij .
en hij vond het wel grappig ook geloof ik.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 11:47
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
haha, ik heb iets gehad met de vriend van mijn broer..en een aantal keer gezoend, enzo met een andere vriend van mijn broer.
Hij vond het niet zo heel erg cool, maar het is gedoogd.
Hij zoent nl met mijn vriendinnen..

Ik heb ook 2x gezoend met de broer van een vriendin, maar dat vond die vriendin alleen maar cool..
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 15:56
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik heb nu een relatie met de broer van een vriendin van mij. Tenminste, paar jaartjes terug was ze een goede vriendin van mij. Daarna kreeg ik met haar broer, en dát vond ze minder leuk zullen we maar zeggen..

Ze vond het niet heel erg leuk, maar was wel blij voor me. Uiteindelijk is het vriendinnen zijn ook een beetje over gegaan.. Wel jammer opzich. Voor mij was het ook heel erg wennen. Want ja, ze wilden allebei met mij iets leuks doen of zij wilde het over vriendjes e.d hebben. Dus ook mijn vriend kwam dan aan bod. Stom als ik daarop moest reageren, maarja.. Het is goedgekomen.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb een vriend die anderhalve maand iets met mijn zusje heeft gehad. Vond ik geen probleem, want het was een goede jongen. Bepaalde eigenschappen die ik had, had hij ook, dus we kunnen goed met elkaar opschieten. Ook zag ik hem iets meer in die tijd omdat-ie dan meer bij ons thuis kwam.
Momenteel heeft mijn zusje een nieuwe vriend waar ik het ook supergoed mee kan vinden. Die kan ik inmiddels ook wel als vriend bestempelen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 16:44
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik heb nu 8 maanden met een vriend van m'n broer. M'n broer dacht dat we totaal niet bij elkaar zouden passen dus vond hij het niet echt super in het begin. Hij ziet liever een super brave jongen bij mij Maar nu doen we heel vaak iets met de hele vriendengroep bij elkaar. Erg gezellig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 18:35
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 18:51
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Mijn broer dankt zijn ex aan mij. Dat was een vriendin.. Die hebben 2 jaar gehad en vanaf dag 1 dat het wat werd heb ik geen "vriendschap" meer met dr gehad...
Ze had meer aandacht voor dr love dan voor friends... En aan dat soort personen heb ik n hekel..
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie over relatie, en nu?
msmells
4 23-03-2015 11:27
Liefde & Relatie Verliefd op zus van vriend
EagletonVegas
3 23-04-2010 19:39
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie Mijn zusje (en moeder)
Verwijderd
28 16-05-2004 13:49
Liefde & Relatie Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'?
Severus
13 26-01-2003 21:55
Liefde & Relatie Lippiercing en vriendje=probleem
MeJulie
33 18-09-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.