Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 13:21
Brenda_88
Brenda_88 is offline
het lijkt wel of alle dingen die k doe zo ontzettend veel energie en moeite kosten.k heb vanochtend 2 uur gegymt,1 uurtje engels, 1 uurtje nederlands en heen en trug naar school gefietst (in totaal 25 km,iets wat k elke dag doe dus niks bijzonders). k ben nu zo moe.k heb net n tosti gegeten en die kan k zo weer uitkotsen.k voel me zo belabberd.vooral het naar school fietsen en weer terug koste zoveel moeite.k weet niet waarom maar het lijkt allemaal wel zo zwaar te gaan.k heb gister n heel inspannende dag gehad, k heb 2 uur bij de schoolpedagoog gezeten en daarna 1 uur met de klas gepraat over wat er nou met mij aan de hand is.misschien verklaart dat het waarom k zo moe ben vandaag.de klas heeft het wel goed opgevangen.maar mn mobiel is gister wel gejat.maar t doet me helemaal niks.k weet niet wrom ma t kan me niks schelen dat ie weg is.yah jammer.maar dat is t ook....k heb gister wel n heel goed gesprek met de schoolpedagoog gehad.k moet nog zoveel doen vandaag:huiswerk,paardestal uitmesten,eten koken,singel wassen,zelf douchen en nog op verjaardag.phoe.k heb echt geen zin meer.k denk dat k mn paardje maar moet verkopen.ze krijgt veel te weinig aandacht.rijden doe k nog maar heel erg weinig.k heb vorige week mn nieuwe zadel gehaald en k heb r nog maar 1 keer meegereden.k heb er geen zin meer in.alles is zooo zwart en zoo donker.het duurt nog tot dinsdag voordat k de schoolpedagoog weer zie.waarschijnlijk ga k n tijdje ergens anders wonen.k hoop dat dat word doorgezet.bij familie of n vriendin.al is t maar voor 1 of 2 weken..k kan hier thuis onmogelijk mezelf zijn.het lukt gewoon niet.k wou dat k al ergens anders woonde.dit leven is zo zwaar.k voel me zo nutteloos hier.nu is het half 2 en k moe nog zoveel doen.k heb geen zin meer.k wou dat k boven op mn kamer kon gaan zitten en er morgenochtend pas weer uitkomen.k wou dat k in dit leven niet bestond.k word zo gek.k heb gewoon niet meer de energie die k vroeger had.waarom is dit leven zo zwaar?wil k nog wel leven??k vind dit leven zo moeilijk.k weet echt niet meer wat k moet doen.de schoolpedagoog zei gister je hebt zelf in de hand hoever je weg zakt.en daar heeft ze wel n beetje gelijk in.want als k in zon dal zit is het leven zo zwart en somber.meestal probeer k zelf wel om er weer uit te klimmen.maar niet altijd.soms is het zo erg dat k niet meer weet waarom k uit dat dal zou komen.waar leef k nog voor??de laatste paar dagen gaat t weer nie al te best..

is er iemand die kan zeggen wat k moe doen?

Yah,k weet dat k positiever moet denken.maar t is soms zo verdomd moeilijk,zeker als je in n dal zit.zoals nu.
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2003, 13:58
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
meid.....wat doe je jezelf toch aan.....oke k heb makkelijk praten want ik kan niet in jou hoofd kijken. maar waarom doe je dit jezelf aan. waar is dat voor nodig? niet om je af te zeiken, maar zelfmedelijden heb je niets aan. dan zak je alleen maar dieper weg.

verder niet echt iets nuttigs te zeggen...
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:36
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
wow, misschien heb je wel pfeiffer ofzo?

Maargoed uuh ja, soms wordt je wel eens moe van hoe dingen gaan, mn potemonnee was gejat, net nu ik eindelijk een btje geld gespaard had(zat geen geld in, maar nieuwe pasjes enzo zijn DUUUUUR), toen viel na het uitgaan ook nog eens de trapper van mn fiets waardoor ik nu elke dag met de bus naar school moet(dat kost me 5€ per dag want mn ov is dus gejat), maarjah nu begint alles weer een beetje op gang te komen... na regen komt zonneschijn.. sterkte
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:48
snoops
Avatar van snoops
snoops is offline
Ik ken dit! Dit heb ik dus ook gehad. Ik had helemaal nergens zin meer in, niks kon me wat schelen, ik had alles opgegeven en ik kon alleen maar piekeren. En moe dat ik daar van werd! Toen gebeurde er iets heel leuks waardoor het weer een beetje beter ging. En op een dag kwam ik tot het inzicht dat ik ervoor moest vechten om er weer bovenop te komen. Hoe moe je ook bent en hoe weinig zin je er ook in hebt. Als er goed resultaat komt ga je je weer beter over jezelf voelen. En raak je gemotiveerder om door te vechten. en zo kom je van een neerwaartse spiraal in een opvaartse spiraal. Het is moeilijk maar het is mij gelukt. Het is zoveel waard om er weer bovenop te komen! Echt heel veel. Geef niet op en vecht ervoor! Het valt niet mee maar het werkt echt!
Succes,
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:59
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
snoops schreef op 31-10-2003 @ 17:48:
Ik ken dit! Dit heb ik dus ook gehad. Ik had helemaal nergens zin meer in, niks kon me wat schelen, ik had alles opgegeven en ik kon alleen maar piekeren. En moe dat ik daar van werd! Toen gebeurde er iets heel leuks waardoor het weer een beetje beter ging. En op een dag kwam ik tot het inzicht dat ik ervoor moest vechten om er weer bovenop te komen. Hoe moe je ook bent en hoe weinig zin je er ook in hebt. Als er goed resultaat komt ga je je weer beter over jezelf voelen. En raak je gemotiveerder om door te vechten. en zo kom je van een neerwaartse spiraal in een opvaartse spiraal. Het is moeilijk maar het is mij gelukt. Het is zoveel waard om er weer bovenop te komen! Echt heel veel. Geef niet op en vecht ervoor! Het valt niet mee maar het werkt echt!
Succes,

goede raad dit, helemaal mee eens !!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 17:00
Verwijderd
Moeheid kan een gevolg zijn van een depressie. En gezien de rest van je post en je vorige topics, zou het daar denk ik best wel eens aan kunnen liggen.

Maak een lijstje van dingen die je moet doen, als je ze gedaan hebt kun je ze doorstrepen, vaak is dat een goed gevoel. Spreek met jezelf af hoeveel dingen je op een dag doet en probeer je daar aan te houden. Probeer niet alles op één dag te plannen, want dat lukt niemand, maar doe wel iets.

Misschien is het iets om over anti-depressiva na te denken en het daar eens met bv. je huisarts over te hebben?

Ik denk dat de schoolpedagoog gelijk heet met "je hebt zelf in de hand hoever je weg zakt", natuurlijk niet helemaal, maar wel gedeeltelijk.

Mischien kun je proberen alles een beetje in de topics te houden die je nu hebt ipv steeds een nieuwe topic te openen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:06
Qme
Qme is offline
hej,

Kheb dat ook hoor, het is nu 9uur en ik zit al n uur van 'wanneer kan ik eens naar bed zonder dat t teveel opvalt'.
dat is gewoon psychische vermoeidheid, valt NIETS maar dan ook NIETS aan te doen. Als je gewoon doorgaat met dingen die je normaal ook doet, gebeurt er vrij weinig. Als je je er aan toe gaat geven, ga je meer slapen en wil je nogmeer en nogmeer...
niet doen meisje!!

Als je wil mailen, mag t

xxx
__________________
Why?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek 08/05/09 -ZWAAR- @ trix,A'pen
droon
1 16-04-2009 09:17
Lichaam & Gezondheid Zwaarder en zwaarder:S
Diageo18
8 01-08-2008 09:24
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 17:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terrorisme wordt zwaarder bestraft
Gatara
55 12-08-2004 22:45
Algemene schoolzaken Profielkeuze --> NT+NG zwaar?
Verwijderd
52 27-01-2004 22:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bruggers hun tassen te zwaar
Yamyam
65 13-10-2002 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.