Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2016, 21:29
phanteks
phanteks is offline
Beste scholieren en studenten,

Volgend jaar doe ik hopelijk eindexamen in 5 HAVO met profiel NT met informatica en economie. In de zomer van 2017 zal ik achttien jaar oud zijn.

Ik word echter wel geforceerd door de mensen hier op school om me goed te oriënteren en omdat ik het erg leuk vind om te ondernemen en mijn passie toch ook wel ligt bij de technologie lijkt mij de HBO opleiding Business IT & Management erg leuk.

Ik heb begrepen dat dit een soort mix is tussen de bedrijfskunde en informatica, dat het valt onder HBO-ICT en dat je zelf vaak nog kunt bepalen waar je meer de nadruk op wilt leggen. (meer bedrijfskunde of meer ICT)

Ik moet nog de verschillende open dagen bezoeken maar ben wel al aan het kijken naar welke scholen ik dan toe zou moeten gaan. Ik ben uiteindelijk op de site van kiesjestudie.nl terecht gekomen en de volgende scholen zouden een optie zijn:
  • (Zwolle) Windesheim
  • (Breda) Avans
  • (Alkmaar) Inholland
  • (Amsterdam) Inholland
  • (Rotterdam) Hogeschool Rotterdam
  • (Leeuwarden) NHL Hogeschool

Verder lees je een hoop op verschillende fora dat sommige scholen beter zijn dan de andere. In hoeverre is dat waar en met welke scholen hebben jullie ervaring?

De locatie maakt niet echt uit. Ik zal waarschijnlijk op kamers gaan en zou zelf nog het dichts bij Adam / Alkmaar wonen. Wat zijn de betere steden uit deze lijst qua studentenleven?

Alvast bedankt voor jullie input!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.