Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2009, 15:04
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Naar aanleiding van het topic genaamd: ''Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?''

Dus wat dachten jullie toen je voor het eerst een vagina zag en hoe oud was je toen
__________________
Wat kijk jij nou?

Laatst gewijzigd op 07-12-2009 om 15:28. Reden: even de spellingsreacties voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 15:27
Boompjess
Boompjess is offline
Ik neem aan wel een echte, niet op televisie/internet

naja, ik heb het nog niet mogen meemaken dus kan ik geen antwoord geven

./follow this topic
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 15:43
ikonzeker
ikonzeker is offline
lekker geil, daar heb ik zin in
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:20
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik dacht niet zoveel, ik werd op dat moment geboren.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 16:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
geboorte daargelaten... ik kan me niet herinneren wanneer dat voor het eerst was eigenlijk... mja vast in de rooie oortjes boekjes van het broetje van mijn beste vriendin. Ik vond het geloof ik vooral vreemd en kon me niet voorstellen dat ík dat ook had. Maar 'het zal wel' De eerste echte ben ik tegen gekomen bij het maken van een uitstrijkje. En ik moet zeggen 'gadverdamme' Blij dat ik daar m'n hoofd niet dichtbij hoef te houden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 18:20
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
In tegenstelling tot kim vindt ik het niet erg om met mn hoofd er dichtbij te zijn. (bij mn vriendin dan )

Ik weet het niet precies meer - vond het niet echt raar ofzo. Meer zo van 'yay laten we nu leuke dingen doen!'

edit: was 16

Laatst gewijzigd op 07-12-2009 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:20
Goldinates
Avatar van Goldinates
Goldinates is offline
Citaat:
vond het niet echt raar ofzo. Meer zo van 'yay laten we nu leuke dingen doen!'
Geniaal antwoord
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:25
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Genitaal antwoord
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
en TS zelf?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:45
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
mijn eerste keer dat ik zoiets zag was in de schoolbus (groep 8 ofzo) ik zat altijd als een van de laatste in de bus samen met iemand anders (jongen) en dan die meid.

die vroeg ineens van ''als ik die van jullie mag zien mag jij die van mij zien''
en ja, de rest kunnen jullie wel invullen reactie weet ik niet meer, zal zoiets zijn geweest van Mmmm

edit: ik zit nu in de 4de dus dat zal 3.5 jaar geleden geweest zijn dus was ik 13
__________________
Wat kijk jij nou?

Laatst gewijzigd op 07-12-2009 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:24
Verwijderd
En ik maar denken dat ze dat ze dat alleen in films doen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 22:58
Verwijderd
Toen ik 8 was oid, logeerden de kinderen van vrienden van mijn ouders eens bij ons, en toen ging het idd zo van "als ik de jouwe mag zien, laat ik die van mij zien". Zij was (is) iets van 3 jaar ouder.

En een keertje toen we met kennissen op een naaktstrand waren (ook toen was ik zo'n 8 jaar en moést ik mee). Een 15-jarige vriendin van de dochter van die kennissen was ook mee, en op een moment zaten we aan een picknicktafel bij de tent te kaarten. Toen besloot ik eens onder tafel te kijken hoe haar vagina eruit zag. Zij had een hele bos schaamhaar en dat vond ik toen echt viesss. Overigens deed ik dat blijkbaar zo sneaky dat ze niet eens vroeg waarom ik zo naar haar vagina zat te staren.

Laatst gewijzigd op 07-12-2009 om 23:04.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 23:30
Verwijderd
N00dles! Dat had ik nooit achter jou gezocht, dat initiatief, dat doorzettingsvermogen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 00:11
Verwijderd
Citaat:
N00dles! Dat had ik nooit achter jou gezocht, dat initiatief, dat doorzettingsvermogen
Jaja, ik wist wel hoe ik aan mijn dagelijkse portie vrouwelijk naakt moest komen!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 06:07
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Citaat:
toen besloot ik eens onder tafel te kijken hoe haar vagina eruit zag. Overigens deed ik dat blijkbaar zo sneaky dat ze niet eens vroeg waarom ik zo naar haar vagina zat te staren.
Lang leven het klijn zijn dan mag dat nog
als je zoiets nu zou doen dan vinden ze dat weer raar
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 06:24
Verwijderd
^ Vind je dat nou echt zo vreemd dan?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 06:30
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
na ik zou het behoorlijk raar vinden als een meid onder de tafel begint te kijken zonder dat je er wat mee hebt, maar dat kan ook aan mij liggen
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 08:44
Verwijderd
Nee, dat snap ik wel maar die "" van jou deed mij denken dat jij niet snapte waarom mensen dat raar vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 09:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jaja, ik wist wel hoe ik aan mijn dagelijkse portie vrouwelijk naakt moest komen!

toen wel ja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Omdat het zo moeilijk is om bij jezelf te kijken had ik toen ik 5/6 was met een vriendin afgesproken bij elkaar te kijken. Piemeltjes hadden we namelijk zat gezien maar hoe het bij een meisje zat wisten we niet. Ik kan me nog heel goed herinneren dat toen ik keek het eerste wat ik zei was: "Oh, het lijkt wel een soort poortje, een roze poortje. Wat saai."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja bij mij ging het ook ongeveer zoals bij Volk. Ik vond er ook niks aan.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 00:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
toen wel ja
autsj


Ik vond er niet bijzonder veel aan, heb het eigenlijk altijd rare dingen gevonden.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 09:03
Verwijderd
ik zou het echt niet weten eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 12:41
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
pff ff denken in t echt neej op tv joa en tsjah ik zat eigenlijk heel anders aan te deneken XD
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 20:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Op internet was dat, vond het echt ranzig Nog niet in het echt gezien bij iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 11:44
Verwijderd
Ik zag niks door de bos haren. was toen 15.
De eerste kale vond ik erg geil waar ik me dan ook op heb uitgeleefd. Toen was ik 17 of 18.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 12:21
littlesunshine
littlesunshine is offline
ik zou het echt niet meer weten ;4
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 19:59
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Toen ik een jaar of 13 was las ik een artikel in de volskrant over Sex and the city. Daarin werd verteld dat in de serie Charlotte, nadat ze had bekend haar eigen vagina nog nooit te hebben bekeken, naar huis werd gestuurd met een spiegeltje. Toen ben ik zelf ook gaan kijken met een spiegeltje en ik vond het er nogal vies uitzien.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 21:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar gaat dit over de eerste keer dat je een vagina zag of dat je er een zag in een seksuele aangelegenheid? Aangezien het naar aanleiding was van dat andere topic en dat ging ook over je eerste stíjve penis.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 06:02
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
de eerst keer dat je er een zag, maar voel je vrij om die andere ook te beantwoorden.
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 18:40
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik ben opgegroeid met een meisje uit de straat en de badkamer bij mijn ouders gaat nooit op slot, dus heb mijn hele leven wel vagina's gezien. De eerste keer dat het van seksuele aard was, verbaasde ik me erover hoe simpel het er eigenlijk uitzag. Ook geschoren, dus veel meer dan een klein streepje waar mijn vinger kennelijk in moest, zag ik niet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 20:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja ook de eerste keer van seksuele aard dan maar. Ik had met mijn beste vriendin een hele fles koffielikeur en een sixpack kersenbier leeggedronken en toen besloot ik dat ik haar ging beffen en dat vond zij wel een goed idee. Het was wel spannend maar ze was kaal en dat vond ik heel gek. Maar ik heb het maar even gezien want toen kwam haar moeder thuis en toen moesten we snel de broek aan en de flessen verstoppen. Ik weet trouwens niet waarom we altijd de flessen verstopten want onze moeders vonden het niet erg als we dronken. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 21:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Schaamte, waarschijnlijk? Veel gedronken voelt altijd een beetje gênant.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmnee, het was niet awkward ofzo. Het smaakte naar koffielikeur en het was echt heel grappig
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Nouja ook de eerste keer van seksuele aard dan maar. Ik had met mijn beste vriendin een hele fles koffielikeur en een sixpack kersenbier leeggedronken en toen besloot ik dat ik haar ging beffen en dat vond zij wel een goed idee. Het was wel spannend maar ze was kaal en dat vond ik heel gek. Maar ik heb het maar even gezien want toen kwam haar moeder thuis en toen moesten we snel de broek aan en de flessen verstoppen. Ik weet trouwens niet waarom we altijd de flessen verstopten want onze moeders vonden het niet erg als we dronken. Maar goed.
Dit vind ik nog wel best heftig hoor. Ik kan best zuipen met beste vriendin, maar kan me niet voorstellen dat ik haar zou beffen of zij mij..? Was dat niet achteraf ontzettend ongemakkelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Van jou had ik het toch wel verwacht eigenlijk. 't Is vrij normaal bij goede vrienden die je al heel lang kent hoor. ^^ Wanneer je in een experimentele fase zit, that is...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:27
Verwijderd
Ik ben niet zo experimenteel blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
en ik maar hopen en hopen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 01:07
Verwijderd
Citaat:
't Is vrij normaal bij goede vrienden die je al heel lang kent hoor. ^^ Wanneer je in een experimentele fase zit, that is...
O rly
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 01:12
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ ?

Citaat:
en ik maar hopen en hopen
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 12-12-2009 om 01:38. Reden: Meerdere.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 09:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit vind ik nog wel best heftig hoor. Ik kan best zuipen met beste vriendin, maar kan me niet voorstellen dat ik haar zou beffen of zij mij..? Was dat niet achteraf ontzettend ongemakkelijk?
Nee dat viel eigenlijk wel mee! Als je erover nadenkt is het best heftig ja. Maar we zijn nog steeds heel goede vriendinnen en we hadden ook geen vriendje toen ofzo dus het was niet dat we iets heel erg immoreels hadden gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
en ik maar hopen en hopen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 14:35
synbitz
synbitz is offline
niets speciaal... best lekker toch
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 23:35
Dave303
Dave303 is offline
DmCraanen schreef:
vond het niet echt raar ofzo. Meer zo van 'yay laten we nu leuke dingen doen!'


ben ik mee eens
xxx

Laatst gewijzigd op 26-12-2009 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 15:13
Jassszzzz
Avatar van Jassszzzz
Jassszzzz is offline
Mijn vriendin zij zomaar in eens van: vind je dat ik te veel schaamhaar heb?" Toen ik om keek stond ze daar in d'r blote ding... Dacht eerst van 'niet kijken, niet kijken...' Maar ik was toen 13... Vond het een beetje ongemakkelijk...
__________________
JSZ
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 17:18
Verwijderd
groep 5 ofzo van de basis, gemengd douchen, niks bijzonders alleen de reactie van de andere jongens vond ik zo wild en vaag en waarom?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 18:28
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
ik dacht veel
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 20:11
Verwijderd
^ Zou eerder denken: weinig.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 10:35
Verwijderd
Ik heb als kind redelijk vaak naakte vrouwen gezien, we gingen naar naturistencampings enzo, dus dan is dat heel normaal. Maar daar is dan ook echt niets seksueels aan...
Ik heb een keer een beetje geexperimenteerd met een vriendinnetje toen ik een jaar of 13 was - ook een beetje dat 'ik laat die van mij zien als jij die van jou laat zien', maar dan dus met twee meisjes - dat was wel een beetje seksueel, maar verder dan kijken ging het niet.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 13:29
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik heb als kind redelijk vaak naakte vrouwen gezien, we gingen naar naturistencampings enzo, dus dan is dat heel normaal. Maar daar is dan ook echt niets seksueels aan...
.
Dit. Maar eigenlijk als je een vrouw naakt rond ziet lopen zie je nog niet zo veel.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 13:44
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.