Oud 24-11-2006, 20:31
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
nog even wat he, aan de gene die al een BVK gehad hebben: kregen jullie voor / na de operatie fraxiparine? Ik heb nl bij afgestudeerd als HBO-verpleegkundige, en altijd al benieuwd geweest hoe het is om jezelf te injecteren... dus als ik fraxi zou krijgen kan daar achter komen!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 10:02
Verwijderd
Citaat:
FrantiC schreef op 24-11-2006 @ 20:31 :
nog even wat he, aan de gene die al een BVK gehad hebben: kregen jullie voor / na de operatie fraxiparine? Ik heb nl bij afgestudeerd als HBO-verpleegkundige, en altijd al benieuwd geweest hoe het is om jezelf te injecteren... dus als ik fraxi zou krijgen kan daar achter komen!
Ik weet niet wat fraxiparine is, maar ik heb mezelf nooit moeten injecteren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 12:17
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-11-2006 @ 17:02 :
Ik weet niet wat fraxiparine is, maar ik heb mezelf nooit moeten injecteren ofzo.
het is een soort bloedverdunner, om te voorkomen dat er bloedpropjes ontstaan...
normaal gesproken doet de verpleegkundige dat, maar ik wil het graag zelf doen (en ik ben dan ook verplegkundige!)
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 13:05
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 30-11-2006 @ 12:17 :
het is een soort bloedverdunner, om te voorkomen dat er bloedpropjes ontstaan...
normaal gesproken doet de verpleegkundige dat, maar ik wil het graag zelf doen (en ik ben dan ook verplegkundige!)
Voor zover ik weet heb ik dat nooit gekregen. Wel tromboseprikjes gehad.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 13:18
Verwijderd
Dat is hetzelfde, trombose houdt in dat door een bloedpropje een bloedvat verstopt raakt
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 16:06
Mirjam85
Mirjam85 is offline
Hey, ik ben ook HBO verpleegkundige en heb ook een borstverkleining gehad. In principe krijg je geen fraxi, omdat je, als alles goed gaat, de dag erna al weer uit bed bent en in mijn geval zelfs thuis!

Het is mij SUPER meegevallen en ik zou zo opnieuw de keuze maken voor een borstverkleining. Aangezien ik door het bijkomen van gewicht weer op een D/E zit. Maar dit keer zien mijn borsten er heel anders uit. Ze hebben bij mij alles onderhuids gehecht en je ziet bij niks van de littekens. Ik ben trots op mijn borsten na de operatie en dat was ik ervoor niet!

Ik wens je heel erg veel succes toe en jezelf subcutaan injecteren moet je kunnen. Ik kan iedereen prikken, spuiten e.d. maar mezelf niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 18:54
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Mirjam85 schreef op 30-11-2006 @ 23:06 :
Hey, ik ben ook HBO verpleegkundige en heb ook een borstverkleining gehad. In principe krijg je geen fraxi, omdat je, als alles goed gaat, de dag erna al weer uit bed bent en in mijn geval zelfs thuis!

Het is mij SUPER meegevallen en ik zou zo opnieuw de keuze maken voor een borstverkleining. Aangezien ik door het bijkomen van gewicht weer op een D/E zit. Maar dit keer zien mijn borsten er heel anders uit. Ze hebben bij mij alles onderhuids gehecht en je ziet bij niks van de littekens. Ik ben trots op mijn borsten na de operatie en dat was ik ervoor niet!

Ik wens je heel erg veel succes toe en jezelf subcutaan injecteren moet je kunnen. Ik kan iedereen prikken, spuiten e.d. maar mezelf niet.
kijk, dit is nou leuk om te lezen
maar ik zal het ook vast wel kunnen, maar het lijkt me wel net ff anders als wanneer je het bij iemand anders doet!
ow ik ben zo benieuwd hoe het wordt... ik ben volgende week jarig, en ik kreeg gisteren t cadeautje van mn lover al: voor 100 euro shoppen in een lingeriezaak naar keuze! K kan niet wachten!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 19:53
Estar
Estar is offline
Verklaar me voor gek, maar als je niks hebt waarom zou je dan een bh gaan dragen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 21:45
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Estar schreef op 30-11-2006 @ 19:53 :
Verklaar me voor gek, maar als je niks hebt waarom zou je dan een bh gaan dragen?
huh de persoon in kwestie heeft wel degelijk wat, aangezien ze 75FF heeft
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:03
Estar
Estar is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 30-11-2006 @ 21:45 :
huh de persoon in kwestie heeft wel degelijk wat, aangezien ze 75FF heeft
Als ze haar gewenste maat heeft, want ze wil toch absoluut geen borsten meer hebben??
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 30-11-2006 @ 22:03 :
Als ze haar gewenste maat heeft, want ze wil toch absoluut geen borsten meer hebben??
Dat was Didimeid.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 16:23
Estar
Estar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-12-2006 @ 09:14 :
Dat was Didimeid.

ow shit

Sorry FrantiC
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 18:03
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-12-2006 @ 23:23 :
ow shit

Sorry FrantiC
shame on you!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 18:08
Estar
Estar is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 01-12-2006 @ 18:03 :
shame on you!
Behoorlijk ja,t was erg beledigend
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 15:19
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-11-2006 @ 13:18 :
Dat is hetzelfde, trombose houdt in dat door een bloedpropje een bloedvat verstopt raakt
Oj, nou ja... weet ik dat ook weer Ik doe geen medische opleiding oid en die kennis van wat het is heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad

Ik kreeg die tromboseprikjes trouwens wél elke dag, ook al liep ik de dag na de operatie wel rond in het ziekenhuis. Reken erop dat je daarna nog heel snel moe bent. Ik lag overigens in totaal 3 dagen in het ziekenhuis, 2 dagen na de operatie mocht ik weer naar huis. Ik ben een dag van tevoren opgenomen, en om eerlijk te zijn vond ik dat wel zo relaxed Niet 's ochtends hoeven racen om op tijd te komen enzo

NB: houd er trouwens rekening mee dat artsen GEEN verstand hebben van cupmaten. De uiteindelijke cupmaat valt vaak anders (lees: groter) uit dan verwacht. Als je borsten breed zijn, kan er niet zoveel verkleind worden omdat je dan een groot risico loopt op complicaties en omdat het anders een esthetisch ongewenst resultaat wordt.

Is dat shoppen trouwens nog voor je operatie? Dan raad ik het merk Freya aan, aangezien die mooie, goede spullen hebben en het is niet superduur (ongeveer E45-50 voor beha). Ook belangrijk: die hebben die maat, want heel veel merken verkopen jouw maat niet
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:11
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
El Kim schreef op 05-12-2006 @ 22:19 :
Is dat shoppen trouwens nog voor je operatie? Dan raad ik het merk Freya aan, aangezien die mooie, goede spullen hebben en het is niet superduur (ongeveer E45-50 voor beha). Ook belangrijk: die hebben die maat, want heel veel merken verkopen jouw maat niet
ow nee juist voor erna
maar Freya is idd , draag ik nu ook, en nog wel redelijk betaalbaar.. maar toch bedankt voor de tip
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:24
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 05-12-2006 @ 16:11 :
ow nee juist voor erna
maar Freya is idd , draag ik nu ook, en nog wel redelijk betaalbaar.. maar toch bedankt voor de tip
Graag gedaan Veel plezier bij het shoppen... je zult merken dat je dan ineens weer heel veel beha's kan kopen... (Alhoewel ik dan wel weer moet zeggen dat je, als je eenmaal echt goede lingerie gewend bent, niet zo snel meer naar de Hunkemoller zult stappen)
Nu zelf nog een kledingzaak vinden waar betaalbare kleding gemaakt wordt waar je borsten inpassen én dat strak zit bij de taille. Heb jij nog tips?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 19:59
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
El Kim schreef op 05-12-2006 @ 23:24 :
Graag gedaan Veel plezier bij het shoppen... je zult merken dat je dan ineens weer heel veel beha's kan kopen... (Alhoewel ik dan wel weer moet zeggen dat je, als je eenmaal echt goede lingerie gewend bent, niet zo snel meer naar de Hunkemoller zult stappen)
Nu zelf nog een kledingzaak vinden waar betaalbare kleding gemaakt wordt waar je borsten inpassen én dat strak zit bij de taille. Heb jij nog tips?
niet bepaald nee..
bij alle truitjes zit het eigenlijk vreemd, maar bloesjes enzo is al helemaal n ramp! ik heb er nog geen een gevonden waar ze uberhaupt in passen (ok, ik vertik het om vanwege mijn borsten naar n grote maten kledingzaak te gaan ) , laat staan dat ze bij de taille ook nog mooi zitten
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 00:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Als je geen verpleegkundige bent mag je fraxi ook wel zelf doen hoor, en erg bijzonder is het niet, maar ik wilde het ook graag eens proberen, mezelf injecteren
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 18:37
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Bloem schreef op 06-12-2006 @ 07:29 :
Als je geen verpleegkundige bent mag je fraxi ook wel zelf doen hoor, en erg bijzonder is het niet, maar ik wilde het ook graag eens proberen, mezelf injecteren
dat geloof ik direct, is n eitje
maar sommige mensen vinden het raar dat ik het uberhaupt wil, dus k dacht ik zal t ff uitleggen
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 13:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
@ Didimeid: Kan een B-cup dan niet? Zit je tussen A en C in

ik heb zelf 70B en dat is niet echt groot hoor (vind ik) Ik weet niet hoe jouw bouw is, maar ook als je wat forser gebouwd bent dan ik (ik ben tenger en mini ) dan zal het nog kleiner lijken. Maar ik weet niet of G-B een te grote stap is, ik heb helemaal geen verstand van borstverkleiningen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.