Oud 30-06-2008, 15:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline


uit de losse pols de opzet gemaakt, daarom zuigen de verhoudingen zo. Gemaakt met letramarkers, je kunt wel zien dat ik die nog lang niet beheers maar puur als oefening.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Oud 01-07-2008, 11:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Tof, goed kleurgebruik. Mooie overgangen. Goed bezig.
Ik moet me ook eens een setje van die lethramarkers aan gaan schaffen...
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-07-2008, 12:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dankjewel, en ja ze zijn teringduur ( boven de 100 pleuro voor een set) maar ze zijn zo relaxt om mee te werken... wel zorgen voor een speciaal markerblok anders bloed alles meteen leeg.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 01-07-2008, 15:23
Verwijderd
haha ik krijg in augustus een set voor 36 euro
Oud 01-07-2008, 17:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
goh.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 02-07-2008, 13:11
Verwijderd
kon je via school regelen hè, moest je zo'n forumulier aanvragen bij karel
Oud 07-07-2008, 12:05
Verwijderd


















Zo.
Oud 07-07-2008, 15:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zonde van die opzichtige signatuur op die eerste
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 07-07-2008, 23:50
Verwijderd
Gelukkig zijn er ook veel positieve dingen over te zeggen he?


Ik vind het echt heel cool, Mijns!
Oud 08-07-2008, 00:04
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Gelukkig zijn er ook veel positieve dingen over te zeggen he?

ik ga niet iets positiefs zeggen over iets wat ik niet mooi vind.

als er zoveel positiefs over te zeggen valt, zou ik wel eens willen weten wat je dan in gedachten hebt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 08-07-2008, 00:56
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zit jij ergens in Utrecht op school? Volgens mij heb ik jou wel eens in bus 13 (geloof ik) gezien.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 08-07-2008, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Zit jij ergens in Utrecht op school? Volgens mij heb ik jou wel eens in bus 13 (geloof ik) gezien.
Zat. Deed Sociaal Cultureel Werk op het ROC.
En ga heb vandaag toelating voor Creatieve Therapie in A'foort.
Oud 08-07-2008, 22:25
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind de 7e en de laatste vooral leuk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-07-2008, 10:20
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Koel werk op de laatste pagina, van Mijns vind ik vooral die leuk die al op een bestaand werk zijn gemaakt. Het boek, de krant etc.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 09-07-2008, 19:09
hel1
Avatar van hel1
hel1 is offline
Het werk van Mijns vind ik leuk vooral de eerste tweede en 7de afbeeldingen vind ik leuk. Geeft echt een happy feeling over

ik ga ook maar weer eens wat posten



Oud 09-07-2008, 22:46
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tof, maar ik vind de lijn die vanuit de neus naar de zijkanten loopt een beetje gek, te diep zegmaar. Nu is het net of hij een tweede paar ogen onder zijn ogen heeft, of een fikse snor.
Die lijn loopt dan over de wangen en zou de rand zijn van masker naar de opening van de kaak. Die moet zeker nog bewerkt worden en er moet nog een boel aan gedaan worden (volgens mij zijn de wenkbrauwen nog een beetje hoog, maar ik moet ook nog genoeg schuren)

ik begon met aluminiumfolie om mijn hoofd en dan vervolgens flink ductapen. Je hebt dan al een redelijke basis in de juiste vorm en makkelijker (en goedkoper) dan nog een echte mal maken. Die is daarna gevuld met purschuim.
Daarop zit de klei en het geheel is hierdoor 10% groter dan het verwachte resultaat. Dit is nodig omdat latex ongeveer 10% krimpt.

Over gipsverband heb ik nagedacht, maar ik heb een stelletje rare amerikanen gevraagd en ze zeiden dat dit makklijker was en evengoed kan werken.

Als hij straks is bijgewerkt komt er een scheidingsrand dwars over het hoofd zodat ik een 2delige mal kan maken. Ik hoop de naast de mal ook de buste over te kunnen houden, maar dat is afwachten of dat lukt.
Oud 19-07-2008, 09:07
Verwijderd
Nog niet af, maar ik wil alvast wat laten zien. Het wordt een cadeau voor een vriend van me.
Sorry voor de layout



Wat details.

















Zo
Oud 19-07-2008, 12:12
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Wauw Rasmusje.... Hoe groot is het doek oid? Die baby's vind ik helemaal geweldig. ^_^
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 19-07-2008, 20:54
Verwijderd
Dankje, en het doek is 70 x 90 cm.
Oud 19-07-2008, 21:21
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
ik begon met aluminiumfolie om mijn hoofd en ...
Ik had aangenomen dat je de buste from scratch had gekleid. Folie en tape geeft vast ook een stuk minder troep dan gips. Maak je ook foto's van de mal?
Oud 19-07-2008, 21:38
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Wow Rasmusje, hier kun je hele verhalen van schrijven
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 21-07-2008, 12:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Omggggg Rasmusje ik betaal je goud om mijn huis ooit te beschilderen
Oud 21-07-2008, 18:32
Verwijderd
Gaaf, wanneer zal ik langskomen?
Ik ben een beetje verslaafd geloof ik.
Oud 22-07-2008, 15:07
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Rasmusje, ik vind echt dat je talent hebt, originele ideeën en oog voor detail.
Er zit zo enorm veel in dat schilderij, ik snap dat het één geheel is maar veel van de dingen zouden ook op zichzelf kunnen staan, en zouden dan misschien beter tot hun recht komen. Maar ja, ik hou van minimalistische beelden, dat is gewoon een kwestie van smaak heh.

In ieder geval mooi om te zien wat er in jouw hoofd zit, en dat je de aandacht en tijd ervoor kunt nemen het zo uit te drukken. Daar ben ik best jaloers op.
Oud 24-07-2008, 15:51
Verwijderd
Bedankt Flijn.
Nou, het lukt lang niet altijd om alles wat ik in mijn hoofd heb ook uit te werken. Hangt heel erg af voor wie ik het maak, want als ik niet bijzonder veel met iemand heb ga ik me toch al gauw een beetje inhouden, merk ik. Ik ben dan bang dat het te persoonlijk wordt of zo? Maar daar had ik hier dus geen last van.

Ik heb het schilderij vandaag afgemaakt en ik zal strakjes wel een topic openen om alles te laten zien, want dit hoort niet echt in het simple-art topic thuis.
Whoeii
Oud 26-07-2008, 12:32
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Kleine update van mijn werk.





__________________
Abc.
Oud 26-07-2008, 15:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline


en

__________________
Du bist ein N00b!
Oud 26-07-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Nog niet af, maar ik wil alvast wat laten zien. Het wordt een cadeau voor een vriend van me.
Sorry voor de layout

[afbeelding]

Wat details.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo
Echt heel gaaf. Vooral die baby-boom <3
Oud 26-07-2008, 18:10
hel1
Avatar van hel1
hel1 is offline
maxwell ik vind jou werk echt super super vet. het mooiste werk wat ik tot nu toe hier heb gezien. Vooral het laatste plaatje van de 3 vind ik geweldig. erg mooi kleurgebruik
Oud 26-07-2008, 19:25
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
haha hatice
Oud 26-07-2008, 21:58
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
maxwell ik vind jou werk echt super super vet. het mooiste werk wat ik tot nu toe hier heb gezien. Vooral het laatste plaatje van de 3 vind ik geweldig. erg mooi kleurgebruik
Dankje!

Citaat:
haha hatice
Waar?
__________________
Abc.
Oud 28-07-2008, 16:28
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Dankje!


Waar?
Oud 01-08-2008, 13:37
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
noes
het is te warm geworden en de kleilaag heeft het niet overleeft
in het najaar maar een nieuwe poging
Oud 09-08-2008, 18:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline

Hij is nog niet af, ik ben er al mee verder gegaan maar daar heb ik nog geen foto van.
Ik heb nu als achtergrond tot ongeveer 2/5e een oneindig veld met watermeloenen en ik zit te denken wat ik met de bovenkant moet doen, ik vind hem zo nogal leeg. Suggesties zijn welkom.

EDIT: Toch maar een foto gemaakt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 09-08-2008 om 18:29.
Oud 10-08-2008, 22:32
Verwijderd
Vandaag even een schilderijtje gemaakt.



En dit is nog wat van een paar weken terug. Niet bepaald iets hoogdravends maar ja, ik verveelde me nogal.





Oud 11-08-2008, 18:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tip: volgende keer ff kleinere bestanden uploaden want dit laadt echt als dikke stront.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-08-2008, 19:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind vooral die wat oudere man erg leuk gelukt. Bij de tweede vind ik de kleuren nogal raar, dat roze en geel. Heb je dat expres zo gedaan?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 11-08-2008, 22:37
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik mis de handen op de bovenste plaat
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 12-08-2008, 21:13
Verwijderd
Echt, ik wil een beetje discipline van rasmusje jatten.

Ik was een paar dagen terug aan een doek begonnen:

en dan heb ik geen zin meer
Oud 12-08-2008, 23:36
Verwijderd
Ik ken het wel; ben je een tijdje bezig met iets, wil je het niet meer afmaken. Wel zonde.

@ Rasmusje: de oudere man en de jonge meid erna zijn tof! Het karakter van dat meisje komt heel sterk naar voren.
Oud 14-08-2008, 23:02
Verwijderd
een paar nieuwe dingetjes:







ik heb een beetje geoefend op het inkleuren van tekeningen met photoshop.

en nog wat andere tekeningetjes:





dat was het.
Oud 15-08-2008, 20:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mooi, tof kleurgebruik ook
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-08-2008, 17:08
Verwijderd
Cherry Springs: Nou eh ja, min of meer expres, maar achteraf was ik er ook niet zo weg van. Het is wel duidelijk de minste.
Giles: Op het plaatje waar ik het van geschilderd heb had ze ook geen handen en ik was een beetje te lui om ze er zelf bij te verzinnen.
En ecnelis, hoe komt het dan dat je opeens geen zin meer hebt, want ik heb dat zelf eigenlijk nooit.. Tenzij ik er heel lang aan bezig ben en het gewoon maar niet lijkt te worden wat ik wil, maar anders ben ik veels te nieuwsgierig naar wat ik zelf ga maken.

Hier nog de producten van verveling van vandaag.



Dit is trouwens hetzelfde meisje als op het laatste portret uit mijn vorige post. Het is heel erg klodderig, maar helaas kun je dat op de foto niet zo goed zien.




Elmer het olifantje.
Oud 16-08-2008, 22:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word knettergek van die reflectie. Gebruik je steeds een flits ofzo?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 17-08-2008, 15:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet hier eigenlijk niet kijken. En ik ben bang dat mijn moeder het topic ziet - ik hoor haar al- "dat kan jij beter, maar jij moest het weer zo nodig opgeven om te zingen, terwijl je in tekenen en schilderen de beste zou kunnen zijn en in zingen niet. En je stelt je aan!"

OMG sorry nu zit ik weer te huilen
Ik vind het erg mooi wat jullie maken!
Oud 17-08-2008, 16:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik moet hier eigenlijk niet kijken. En ik ben bang dat mijn moeder het topic ziet - ik hoor haar al- "dat kan jij beter, maar jij moest het weer zo nodig opgeven om te zingen, terwijl je in tekenen en schilderen de beste zou kunnen zijn en in zingen niet. En je stelt je aan!"

OMG sorry nu zit ik weer te huilen
Ik vind het erg mooi wat jullie maken!
Je huilt veel de laatste tijd.

Rasmusje die eerste vind ik zelf heel mooi en die tweede van elmer is wel vrolijk, maar je moet idd de flitser af zetten.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 18-08-2008, 21:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja jeetje!

Ik vind trouwens CS erg mooi tekenen! En van Rasmusjes werk ga ik me heel gek voelen, een beetje nostalgisch-melancholisch ofzo.
Oud 20-08-2008, 13:26
Verwijderd
Waarom zou je het één moeten (tekenen/schilderen) opgeven om het andere (zingen) na te kunnen streven?
Oud 20-08-2008, 15:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
, een beetje nostalgisch-melancholisch ofzo.
het doet me denken aan een strip met een kat van een hele tijd terug en aan een prentenboek wat ik vroeger had.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 20-08-2008, 18:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik moet hier eigenlijk niet kijken. En ik ben bang dat mijn moeder het topic ziet - ik hoor haar al- "dat kan jij beter, maar jij moest het weer zo nodig opgeven om te zingen, terwijl je in tekenen en schilderen de beste zou kunnen zijn en in zingen niet. En je stelt je aan!"

OMG sorry nu zit ik weer te huilen
Ik vind het erg mooi wat jullie maken!

W. T. F.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Schrappen Simple Art-topic
Cherry Springs
21 08-11-2008 04:26
ARTistiek Rode Panda Art.
Verwijderd
9 14-10-2008 18:39
ARTistiek Simple art-topic
Verwijderd
500 24-05-2007 16:52
ARTistiek [discussietopic] Eigen topic's?
Verwijderd
5 11-05-2006 14:13
ARTistiek Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic
Verwijderd
11 13-03-2006 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.