Oud 26-11-2005, 00:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hoevaak zie ik het niet, reclames voor allerlei zalfjes voor een man.
Tegen prikkeltjes na het scheren, tegen rimpels, tegen een droge huid enz. enz.
Persoonlijk vind ik dit enorm GAY! .
Dingen als deodorant, scheerschuim en gel vind ik nog normaal, maar in mijn ogen zijn ze nu wel een beetje aan het doordraven.
Ik vroeg me af hoe anderen hier tegenaan kijken
En waar komt het idee dat een man vrouwelijk moet zijn eigenlijk vandaan?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:28
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
van de vrouwen

en ik ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Waar komt het idee vandaan dat jezelf verzorgen vrouwelijk is?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-11-2005 @ 01:18 :
Waar komt het idee vandaan dat jezelf verzorgen vrouwelijk is?
Van mannen die vinden dat een echte man grof, gerimpeld, prikkelig en vies hoort te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:48
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 00:24 :
Hoevaak zie ik het niet, reclames voor allerlei zalfjes voor een man.
Tegen prikkeltjes na het scheren, tegen rimpels, tegen een droge huid enz. enz.
Persoonlijk vind ik dit enorm GAY! .
Dingen als deodorant, scheerschuim en gel vind ik nog normaal, maar in mijn ogen zijn ze nu wel een beetje aan het doordraven.
Ik vroeg me af hoe anderen hier tegenaan kijken
En waar komt het idee dat een man vrouwelijk moet zijn eigenlijk vandaan?
Als je nog een handjevol botte scheermesjes nodig hebt dan hoor ik het wel he
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:53
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-11-2005 @ 01:18 :
Waar komt het idee vandaan dat jezelf verzorgen vrouwelijk is?
Van vrouwen zelf?
Ik ken iig geen mannen die 3 uur voor de spiegel staan voor een afspraakje, of er 2 uur over doen om te beslissen wat ze aan moeten, of perse tig winkels afmoeten zodat ze op het einde toch maar dat truitje uit de eerste winkel nemen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 01:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-11-2005 @ 01:22 :
Van mannen die vinden dat een echte man grof, gerimpeld, prikkelig en vies hoort te zijn.
Dat zeg ik nergens.
Ik vind het gewoon nichterig als een man allerlei rimpelcremes e.d gaat gebruiken.
Jezelf een beetje verzorgen is natuurlijk goed, maar je kan het overdrijven en de kant opgaan dat mensen ook daadwerkelijk gaan denken dat je van de verkeerde kant bent
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 02:20
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 01:53 :
Van vrouwen zelf?
Ik ken iig geen mannen die 3 uur voor de spiegel staan voor een afspraakje, of er 2 uur over doen om te beslissen wat ze aan moeten, of perse tig winkels afmoeten zodat ze op het einde toch maar dat truitje uit de eerste winkel nemen
Als je een afspraak hebt dan sta je niet 3 uur voor de spiegel. Maar je denkt wel na over wat je aan zal trekken, je neemt een douche, je scheert jezelf beter, je doet je haar extra goed, etc. Dat kost bij elkaar wel meer tijd dan je normaal zou besteden.

En als ik kleding koop dan loop ik ook eerst wat winkels af voor ik uiteindelijk beslis. Dat is gewoon vergelijken, niets geks aan.

anti-rimpel cremes voor mannen vind ik onzin, maar de rest ben ik nog niet echt tegen gekomen...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 02:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 26-11-2005 @ 02:20 :
anti-rimpel cremes voor mannen vind ik onzin, maar de rest ben ik nog niet echt tegen gekomen...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/4396122.stm

http://www.etos.nl/overetos/index.js...bericht.200413

en met dit cadeau hoeft iemand bij mij dus niet aan te komen
http://www.formeformidable.be/detail...roductID=33607

http://www.yvra.nl/gestel/mannenlerensmeren.html

enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 02:35
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
van homo`s natuurlijk en dit is pas het begin. langzaam maar zeker nemen ze de wereld over
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:50
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
echt, serieus...wat is je punt? Ik heb hier een potje face wash en after shave creme staan, maakt dat mij een nicht? Ben benieuwd wat mijn vriendin daar van vindt. Waarom maak je je er druk om? Als jij het niet wil gebruiken: doe het dan niet. Niemand die daarvan wakker ligt hoor...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:52
Verwijderd
Jongen, als jij graag een droge geirriteerde rimpelhuid wil dan mag je dat echt helemaal zelf weten hoor Daar gaan de media je niet om straffen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-11-2005 @ 09:52 :
Jongen, als jij graag een droge geirriteerde rimpelhuid wil dan mag je dat echt helemaal zelf weten hoor Daar gaan de media je niet om straffen.
Een aantal jaar geleden hoorde je er niemand over en niemand klaagde erover.
Het is niet zo dat er om gevraagd is, ik krijg meer het idee dat het opgedragen wordt, mede door hoe het gebracht wordt in bepaalde reclames.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:00
Verwijderd
Nou en? Je hoeft toch niks.

Ik ga ook niet 40 kilo wegen en een borstvergroting nemen en l'oreal lippenstiften kopen en mijn broek in mijn schoenen proppen omdat de media dat lijken voor te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Katje schreef op 26-11-2005 @ 10:00 :
Nou en? Je hoeft toch niks.

Ik ga ook niet 40 kilo wegen en een borstvergroting nemen en l'oreal lippenstiften kopen en mijn broek in mijn schoenen proppen omdat de media dat lijken voor te schrijven.
Het enge is dat veel mensen dat dus wel doen
Ik heb het sowieso niet op dingen uit reclames en van tv, die dingen koop ik uit principe al niet of iig zo weinig mogelijk.
Maar het ging er niet om of IK het wel of niet moet kopen, het ging er om of jullie het eens of oneens waren met de stelling en dan vooral waarom wel of niet.
Of is het normaal dat een goed functionerende hetero man anti rimpel creme gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:10
Verwijderd
Als veel mannen dat doen is het normaal ja. Dat iets 'normaal' is wil toch niet zeggen dat het (moreel) goed is of dat je het leuk moet vinden.

Ik hoef idd geen vriend die elke dag scrubt, smeert en epileert maar ik vind iedereen, m of v, die imo te veel bezig is met uiterlijk vertoon een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De media (wat overigens meervoud is), doen helemaal niks met mannen hoor.

Er zijn alleen nieuwe producten uit die je als man zou kunnen gebruiken. Weet je hoeveel mannen er zijn die tot voorkort waren aangewezen op het potje creme van hun vriendin/vrouw? Nu kunnen ze hun eigen pot kopen.

Als jij dat niet wilt, prima. Beetje raar om dan te zeggen dat de mannen vrouwelijk worden

Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 01:53 :
Van vrouwen zelf?
Ik ken iig geen mannen die 3 uur voor de spiegel staan voor een afspraakje, of er 2 uur over doen om te beslissen wat ze aan moeten, of perse tig winkels afmoeten zodat ze op het einde toch maar dat truitje uit de eerste winkel nemen
Creme opsmeren duurt 1 minuut
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-11-2005 @ 10:12 :
De media (wat overigens meervoud is), doen helemaal niks met mannen hoor.

Er zijn alleen nieuwe producten uit die je als man zou kunnen gebruiken. Weet je hoeveel mannen er zijn die tot voorkort waren aangewezen op het potje creme van hun vriendin/vrouw? Nu kunnen ze hun eigen pot kopen.

Als jij dat niet wilt, prima. Beetje raar om dan te zeggen dat de mannen vrouwelijk worden
Worden gemaakt... door invloeden van de media.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-11-2005 @ 10:12 :
Creme opsmeren duurt 1 minuut
Daar begint het allemaal mee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:47
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Met die dingen smijt men je al jaren de kop in, hoor. Misschien begin je er nu pas op te letten, maar dat maakt het niet echt een nieuwer fenomeen.

Ik heb er geen probleem mee. Door wat jij beïnvloeding door de media noemt, ben ik erachter gekomen dat heel wat van die dingen een hele verbetering zijn t.o.v. jouw (?) blokje Sunlight.
Ja, van scrubgel word je veel schoner.
Ja, af en toe een klein beetje crème en je huid ziet er gezonder, en minder als een lap leer uit.


Ik vind het een hele vooruitgang dat ook mannen zich hoe langer hoe beter gaan verzorgen, en erg kortzichtig om dat dan maar meteen gay (in hoofdletters) te gaan noemen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 26-11-2005 @ 10:47 :
Ik vind het een hele vooruitgang dat ook mannen zich hoe langer hoe beter gaan verzorgen, en erg kortzichtig om dat dan maar meteen gay (in hoofdletters) te gaan noemen.
Ik heb niets tegen een beetje verzorging, maar je kunt het overdrijven...
Ik douche ook elke dag en gebruik ook gel, dit vind ik niet overbodig om een beetje goed voor de dag te komen, die anti rimpel cremes en scrubgels e.d. wel.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:10
Estar
Estar is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 10:28 :
Daar begint het allemaal mee
Ik ken meer mannen die een creme opsmeren dan die het niet doen hoor.



En als je het niks vindt gebruik je het lekker niet, ga er dan niet zo wijvig over zitten zeuren
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 26-11-2005 @ 02:35 :
van homo`s natuurlijk en dit is pas het begin. langzaam maar zeker nemen ze de wereld over
Hehe inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:34
Verwijderd
ik heb serieus huidverzorgende creme nodig na het scheren omdat ik anders onder de pukkelige uitslag zit. Daar zit ik niet op te wachten.

dan maar nichterig
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:41
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-11-2005 @ 11:34 :
ik heb serieus huidverzorgende creme nodig na het scheren omdat ik anders onder de pukkelige uitslag zit. Daar zit ik niet op te wachten.

dan maar nichterig
Dan is het nog terwijl enigszins om een medische reden, het gaat mij er om dat mannen het doen enkel om een zachtere/gladdere huid te krijgen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 11:41 :
Dan is het nog terwijl enigszins om een medische reden, het gaat mij er om dat mannen het doen enkel om een zachtere/gladdere huid te krijgen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is.
ah
naja ach, ik ben te lui om voor de spiegel te staan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wil je weten wie op het onganse idee is gekomen om die zalfjes, voorzien van een ander etiketje dan de vrouwelijke versie, dat dan weer wel, ook aan mannen te gaan verkopen ?

een hele slimme manager van een cosmetica-product natuurlijk. Is toch logisch ? als je de mannelijke helft van de samenleving ook tot je klantenkring kan gaan rekenen, vergroot je je omzet en daarmee als het goed is ook je winst.

Maar je hebt wel gelijk, als je beweert dat 'de homo' tegenwoordig nogal vaak wordt ingezet als 'modebewust rolmodel', met als gevolg dat kerels van veertig in de meest idiote outfits - 'kleren' klinkt zo heteroseksueel - en 'hairstyles' op televisie komen, en dan vervolgens nog denken dat ze er beter uit zijn gaan zien ook.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 01:53 :
Van vrouwen zelf?
Ik ken iig geen mannen die 3 uur voor de spiegel staan voor een afspraakje, of er 2 uur over doen om te beslissen wat ze aan moeten, of perse tig winkels afmoeten zodat ze op het einde toch maar dat truitje uit de eerste winkel nemen
jongen, ik heb het over verzorgen; niet over opmaken.
Jij hebt het zelf over spullen tegen prikkeltjes na het scheren, tegen rimpels, tegen een droge huid enz. Daar doe je toch geen 3 uur over? (Sowieso: vind jij serieus maar eens meisjes die 3 uur doen over het opmaken en aankleden: je moet niet zo overdrijven).
Het is toch doodnormaal dat je een geïrriteerde huid verzorgt, zoals na het scheren of bij droge lucht?

En je zegt dat een paar jaar terug daar nog niet aan gedaan werd, maar dat is echt onzin.

En áls dit alles al verzonnen is door een vrouw, wat jij lijkt te suggereren, dan zijn het nog altijd de mannen die er aan meedoen. Je kan je ook afvragen of het beeld dat jij van mannen hebt wel klopt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:24
Encrypted
Encrypted is offline
Het heeft niet alleen met de media te maken, eigenlijk gewoon met onze gehele samenleving. Deze samenleving hecht, vergeleken met het verleden, heel veel waarde aan een mooi en verzorgd uiterlijk. Bij vrouwen zal die waarde altijd wat hoger zijn dan bij mannen, maar het is al een hele tijd gewenst om een verzorgd uiterlijk te hebben als man. Dat is gewoon een kenmerk van onze cultuur.

Als jij het te ver vindt gaan, prima, maar ga je nou niet druk maken over dit soort dingen, is helemaal nergens voor nodig. Dit is alleen een probleem als jij er een probleem van maakt.

Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:40
Verwijderd
Ach een cremetje hier en daar is best handig als je een droge/geirriteerde huid hebt, of je nou man of vrouw bent. Maar sommige mannen gaan er wel te ver in ja. Als een man 100 verzorgingsproducten gebruikt vind ik hem maar eng.

Vuistregel: als de man meer verzorgingsproducten gebruikt dan de vrouw dan is er iets goed fout.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 16:36
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
O kom op zeg, jezelf een beetje verzorgen en onderhouden is nooit mis.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:14
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 00:24 :
Hoevaak zie ik het niet, reclames voor allerlei zalfjes voor een man.
Tegen prikkeltjes na het scheren, tegen rimpels, tegen een droge huid enz. enz.
Persoonlijk vind ik dit enorm GAY! .
Dingen als deodorant, scheerschuim en gel vind ik nog normaal, maar in mijn ogen zijn ze nu wel een beetje aan het doordraven.
Ik vroeg me af hoe anderen hier tegenaan kijken
En waar komt het idee dat een man vrouwelijk moet zijn eigenlijk vandaan?
Goh, wat wil je nu? Dat we alle mannen die die dingen gebruiken uit gaan schelden voor homo omdat ze anders denken dan jij?

Goh wat ben je stoer en grappig.
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:45
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
de metroseksueel is alweer uit, je loopt achter
De uberseksueel word het helemaal de aankomende jaren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 19:22
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Inderdaad, de mode vindt mannenlijke watjes aantrekkelijker dan stoere mannen. Waar gaat het heen met Nederland.
__________________
Live Life.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:05
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
De feminisatie is inderdaad een beetje aan het doorslaan.
Je ziet ook steed meer van die nichterige types met die strakke truitjes en extreem modieus geklede gasten.
Nog even en ze lopen met make up rond.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Niets mis mee. De mannen die het willen gebruiken krijgen hierbij de mogelijkheid, de rest laat het gewoon staan. Je hebt er toch geen last van? Ik vind het juist wel leuk
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:09
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah ik ben een echte nicht, dus ik mag het.
ben de hele dag al bezig met denken wat ik de volgende dag aandoe.
sta veel voor de spiegel.
En heb erg veel potjes, zalfjes, poeders, en make up, meer dan de meeste meiden iig.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:11
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik vind het zelf een beetje overdreven als een jongen een crempje gebruikt. Aftershave, deo, en zich scheert ( in zn gezicht en de rest bijhoudt) vind ik normaal.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:32
Verwijderd
Als een man nou bijv. een slechte huid heeft, of acné(clearasil), of juist een extreem droge huid(nivea), kan ie dr best wat opsmeren toch?
Ik vind anti-rimpel-troep en enge crèmes niet ok..maar jezelf verzorgen is alleen maar goed.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 01:39
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
kvindt het ook een beetje overdreven

na het douchen houd het bij deo after-shave en gel wel op.

maar idd sommige mensen kunnen wel irri worden met al die troep.

droge huid, smeer dit erop.
wallen leg dat erop.
keertje buikpin gebruik dit
schaafwondje smeer dit erop
spierpijn smeer dat erop

ik vindt het allemaal onzin.
Slim van de fabrikanten natuurlijk, want die hebben weer een afzetmarkt.

en nu ik toch bezig ben:
dat ongeveer ales wat je kan bedenken light wordt krijg ik ook een dikke van:
-frisdrank
-bier
-snoep
-vruchtensap

en nog de ergste dat gezeik over de evenwichtige darmflora
die actimel shit etc

kom je op school in d ekantine heb je zin in yogo
hebben ze allen van die actimel troep, naja dan pak je die maar

en idd je hebt zeker geen last van constibpatie meer, ik heb gvd 3 uur op de plee gezeten

zo dat was het weer
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 03:28
Verwijderd
Ik gebruik best veel van die rotzooi. Je moet eens weten hoeveel complimentjes ik krijg

Verder werkt het echt goed en waarom zou je er niet op je best uit willen zien?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 10:57
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ach, ze proberen de consumenten gewoon gek te maken.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 01:53 :
Van vrouwen zelf?
Ik ken iig geen mannen die 3 uur voor de spiegel staan voor een afspraakje, of er 2 uur over doen om te beslissen wat ze aan moeten, of perse tig winkels afmoeten zodat ze op het einde toch maar dat truitje uit de eerste winkel nemen
Ik ken ook geen vrouwen die dat doen...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 16:16
Verwijderd
Oh enne, wat er vooral zo stom is aan die reclames, is dat ze producten speciaal voor mannen gaan maken. Die zijn dus gewoon precies hetzelfde als de normale producten, maar men is bang dat mannen dat niet kopen, denk ik. Vrij triest als je als man een dure nivea for men gaat kopen als het trekpleister huismerk minstens zo goed is en 3x zo goedkoop
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 16:43
FLuKee
FLuKee is offline
Zolang het werkt, waarom niet. Het kan toch geen kwaad een hydraterende creme te gebruiken bij een droge huid. Of een reinigingsgel voor na het scheren.

Aan de andere kant: er bestaat niet zoiets als een anti-rimpel créme of zalfjes die de huid verjongen. Wat de industrie ook moge beweren
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 18:18
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 18:59
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Niks mis mee, ik gebruik face wash. Ik was eigenlijk wel kritisch, want ik geloofde er ook nooit echt in. Maar mijn huid is veel zachter geworden, ziet er beter uit en heb minder last van talg.
En nee, ben geen homo.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 20:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 27-11-2005 @ 01:39 :
kvindt het ook een beetje overdreven

na het douchen houd het bij deo after-shave en gel wel op.

maar idd sommige mensen kunnen wel irri worden met al die troep.

droge huid, smeer dit erop.
wallen leg dat erop.
keertje buikpin gebruik dit
schaafwondje smeer dit erop
spierpijn smeer dat erop

ik vindt het allemaal onzin.
Slim van de fabrikanten natuurlijk, want die hebben weer een afzetmarkt.

en nu ik toch bezig ben:
dat ongeveer ales wat je kan bedenken light wordt krijg ik ook een dikke van:
-frisdrank
-bier
-snoep
-vruchtensap

en nog de ergste dat gezeik over de evenwichtige darmflora
die actimel shit etc

kom je op school in d ekantine heb je zin in yogo
hebben ze allen van die actimel troep, naja dan pak je die maar

en idd je hebt zeker geen last van constibpatie meer, ik heb gvd 3 uur op de plee gezeten

zo dat was het weer
Sorry, maar het meerendeel van de spullen die je noemt zijn helemaal geen verzorgingsproducten zoals de TS ze bedoelt.
Spullen voor schaafwondjes, spierpijn en buikpijn zijn gewoon medicijnen of verwondingsspullen. Dat heeft toch niks te maken met of je een jongen of meisje bent?
En als je een droge huid hebt doet het gewoon pijn als je d'r geen crème op smeert, dus waarom zou een man dat niet mogen?
En die spullen als voor een evenwichtige darmflora die gebruiken vrouwen ook niet standaard hoor? Dat is alleen als je daar last van hebt en valt dan ook onder de medicijnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-11-2005 @ 20:57 :
Sorry, maar het meerendeel van de spullen die je noemt zijn helemaal geen verzorgingsproducten zoals de TS ze bedoelt.
Spullen voor schaafwondjes, spierpijn en buikpijn zijn gewoon medicijnen of verwondingsspullen. Dat heeft toch niks te maken met of je een jongen of meisje bent?
En als je een droge huid hebt doet het gewoon pijn als je d'r geen crème op smeert, dus waarom zou een man dat niet mogen?
En die spullen als voor een evenwichtige darmflora die gebruiken vrouwen ook niet standaard hoor? Dat is alleen als je daar last van hebt en valt dan ook onder de medicijnen.
Ik heb ook wel eens last van droge/schrale huid, waarom zou ik daar wat opsmeren?
Als ik last heb van m'n buik/ingewanden gebruik ik er ook niets voor, gewoon onzin, dat soort dingen gaan vanzelf wel weer eens over.
Ik heb er minder problemen mee als iemand zo'n creme gebruikt voor een droge huid als hij er wat last van heeft (sommige mensen zijn nu eenmaal kleinzerig) dan dat hij het gewoon gebruikt om een mooi zacht, glad huidje te krijgen, waar het mij dus om gaat. Dat is gewoon nichterig
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:09
Verwijderd
Omdat het nou eenmaal veel fijner is om met je vriendje te knuffelen als die glad geschoren is, een zachte, schone huid heeft en lekker ruikt...

Maar ach, als jij het niet wilt, doe je het toch lekker niet?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 22:34
Levensbeschouwing & Filosofie lief-de
Love & Peace
49 18-04-2006 11:50
Verhalen & Gedichten De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek
Reynaert
9 04-01-2006 16:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Twee arrestaties in trein bij A'dam
T_ID
172 15-11-2005 15:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.