Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2007, 22:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de vorige is hier!

zo kunnen we weer verder praten over tje best serie ever
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2007, 22:19
Verwijderd
leuk nieuwe

ot: ik heb één keer half gekeken, dat iemand ouders kwamen en ze dan een huwelijk met een manneke ging veinzen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 13:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG ik was best wel geschokt! Hoewel ik wel vermoedde dat Nick niet dood zou zijn...

Maar dat van die kist snapte ik ook niet helemaal, Moira zag toch juist dat Nick levend in een ziekenhuisbed lag? Eerst dacht ik dat ze net deed alsof ze zag dat hij dood was om Tess geen valse hoop te geven, maar dat klopte niet echt met dat gezicht dat ergens op neerkeek toch? Dat kwam weer uit haar echte visioen

Nou ja, iig leeft hij dus nog!
En ik vind dat het nog veel te lang duurt voordat het weer zaterdag is
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:06
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 10-06-2007 @ 14:00 :
OMG ik was best wel geschokt! Hoewel ik wel vermoedde dat Nick niet dood zou zijn...

Maar dat van die kist snapte ik ook niet helemaal, Moira zag toch juist dat Nick levend in een ziekenhuisbed lag? Eerst dacht ik dat ze net deed alsof ze zag dat hij dood was om Tess geen valse hoop te geven, maar dat klopte niet echt met dat gezicht dat ergens op neerkeek toch? Dat kwam weer uit haar echte visioen

Nou ja, iig leeft hij dus nog!
En ik vind dat het nog veel te lang duurt voordat het weer zaterdag is
neeeee wat is er gebeurd?? moest oppassen, had het gemist. Maar is Nick weer terug???
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tess komt een nieuwe buurman tegen, en ze denkt dat hij meer van haar wil, ze voelt zich ongemakkelijk en doet kortaf tegen hem. Hij hoort later het verhaal van Nick en wil zich verontschuldigen, maar Tess reageert boos: hoe weet hij nou hoe zij zich voelt?
Er wordt gebeld dat de DNA testen gedaan zullen worden, en dat snel kan worden vastgesteld of de 'menselijke resten' die ze hebben gevonden van Nick zijn. Dan zal zijn stoffelijk overschot naar huis worden gestuurd.
Er moeten koeien worden gedreven. Dus dat gaan Tess, Stevie, Jodi, Alex en Fiona doen. (Kate was van een laddertje gevallen en had zere ribben, kon niet mee) Fiona probeert een kalf terug te drijven, maar dat lukt niet, dus Tess erachteraan. Helaas valt ze in een gat (een kelder van een oud huis geloof ik) en ze kan er niet meer uit. Door de klap is ze helemaal versuft en denkt ze Nick te zien. De anderen zien Oscar zonder haar terug komen, en zetten een zoektocht op. De nieuwe buurman (Greg?) vindt haar. Hij gaat ook in het gat om haar een touw te geven, Tess is in de war en zegt dat Nick hem heeft gestuurd om haar te redden. Hij zegt dat het hem spijt, maar dat hij Nick niet is. Het dringt tot haar door en ze moet huilen. Als hij haar heeft thuisgebracht verteld hij haar dat zijn vrouw 4 jaar geleden is gestorven. Ze praten even met elkaar en begrijpen elkaars verdriet.
Ondertussen heeft Moira de hele dag al visioenen, elke keer als ze iets aanraakt wat van Nick is geweest, ziet ze een witte gang, deuren die opengaan, een plafondventilator, een hoofd van iemand die op haar neerkijkt en uiteindelijk... Nick in een bed aan de beademing. Stevie wil niet dat ze het tegen Tess zegt, die heeft al genoeg aan haar hoofd.
Dave ontvoerd Kate, hij wil perse dat ze naar een dokter gaat, want ze heeft ook een verdachte moedervlek. Kate gaat naar de dokter en zegt erna tegen Dave dat alles in orde is. Maar thuis zie je haar bellen naar een huidarts geloof ik, ze kijkt bezorgd.
Moira heeft weer een visioen en zegt dat tegen Stevie, net op het moment dat Tess binnenkomt. Moira vertelt Tess dat ze een kamer zag, een ventilator en een doodskist. Tess vraagt: en een hoofd? Tess heeft hetzelfde gezien. Dan gaat de telefoon. Tess neemt op. "Hey wifie, it's me, Nick!" Tess schrikt heel erg en valt flauw.

Einde ep

Wel een beetje warrig volgens mij
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:49
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-06-2007 @ 23:16 :
de vorige is hier!

zo kunnen we weer verder praten over tje best serie ever
Pak zakdoeken erbij, die Claire-aflevering... That's for sure! Sterkte alvast En jeeeeeeeeeeej Nick komt terug!!! Trouwens wel vaag dat ze niks hebben laten zien van dat Tess nagekeken werd ivm de baby na die val...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:55
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Ugh... Fucking Nick...
Ja dat van Moira was inderdaad vaag, ik ergerde me daar nogal aan, die visioen was duidelijk genoeg volgens mij, maar misschien zien wij alles wel duidelijker dan haar
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 23:08
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 10-06-2007 @ 17:45 :
Tess komt een nieuwe buurman tegen, en ze denkt dat hij meer van haar wil, ze voelt zich ongemakkelijk en doet kortaf tegen hem. Hij hoort later het verhaal van Nick en wil zich verontschuldigen, maar Tess reageert boos: hoe weet hij nou hoe zij zich voelt?
Er wordt gebeld dat de DNA testen gedaan zullen worden, en dat snel kan worden vastgesteld of de 'menselijke resten' die ze hebben gevonden van Nick zijn. Dan zal zijn stoffelijk overschot naar huis worden gestuurd.
Er moeten koeien worden gedreven. Dus dat gaan Tess, Stevie, Jodi, Alex en Fiona doen. (Kate was van een laddertje gevallen en had zere ribben, kon niet mee) Fiona probeert een kalf terug te drijven, maar dat lukt niet, dus Tess erachteraan. Helaas valt ze in een gat (een kelder van een oud huis geloof ik) en ze kan er niet meer uit. Door de klap is ze helemaal versuft en denkt ze Nick te zien. De anderen zien Oscar zonder haar terug komen, en zetten een zoektocht op. De nieuwe buurman (Greg?) vindt haar. Hij gaat ook in het gat om haar een touw te geven, Tess is in de war en zegt dat Nick hem heeft gestuurd om haar te redden. Hij zegt dat het hem spijt, maar dat hij Nick niet is. Het dringt tot haar door en ze moet huilen. Als hij haar heeft thuisgebracht verteld hij haar dat zijn vrouw 4 jaar geleden is gestorven. Ze praten even met elkaar en begrijpen elkaars verdriet.
Ondertussen heeft Moira de hele dag al visioenen, elke keer als ze iets aanraakt wat van Nick is geweest, ziet ze een witte gang, deuren die opengaan, een plafondventilator, een hoofd van iemand die op haar neerkijkt en uiteindelijk... Nick in een bed aan de beademing. Stevie wil niet dat ze het tegen Tess zegt, die heeft al genoeg aan haar hoofd.
Dave ontvoerd Kate, hij wil perse dat ze naar een dokter gaat, want ze heeft ook een verdachte moedervlek. Kate gaat naar de dokter en zegt erna tegen Dave dat alles in orde is. Maar thuis zie je haar bellen naar een huidarts geloof ik, ze kijkt bezorgd.
Moira heeft weer een visioen en zegt dat tegen Stevie, net op het moment dat Tess binnenkomt. Moira vertelt Tess dat ze een kamer zag, een ventilator en een doodskist. Tess vraagt: en een hoofd? Tess heeft hetzelfde gezien. Dan gaat de telefoon. Tess neemt op. "Hey wifie, it's me, Nick!" Tess schrikt heel erg en valt flauw.

Einde ep

Wel een beetje warrig volgens mij
wow thnx voor het uitgebreide verslag!! Kan niet wachten tot volgende week!!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:07
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Kate belde met een dermatoloog, dus wel voor die 'moedervlek'.
Ik hoop echt niet dat het iets ernstig is...
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 19:35
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 11-06-2007 @ 17:07 :
Kate belde met een dermatoloog, dus wel voor die 'moedervlek'.
Ik hoop echt niet dat het iets ernstig is...
Of wel... En dat zij en Dave dan eindelijk naar elkaar toegroeien... Vind dat zo'n leuk stel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 21:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oeoeooe ik wil steeds alles vertellen (heb vooruit gelezen)
damn..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 07:18
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-06-2007 @ 22:25 :
oeoeooe ik wil steeds alles vertellen (heb vooruit gelezen)
damn..
Sssssssssssssssssssssst... En ook niet in een spoiler aub... Kan me zelf er nooit van weerhouden om te spieken
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 08:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee ik doe niets.. maar ik wil t ik wil t
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 09:27
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-06-2007 @ 22:25 :
oeoeooe ik wil steeds alles vertellen (heb vooruit gelezen)
damn..
Haha, ik ook
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:54
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Hahah ik hoop ook al een stuk vooruitgelezen, maar niks over Kate.
Ik hoop ook dat Dave en Kate naar elkaar toe groeien...
Als het kanker is, is het wel een beetje deja vu, want dat hebben we ook al gezien bij Tess...
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:23
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat me eigenlijk wel opvalt, dat in heel veel afleveringen er wel iemand valt, ongeluk krijgt met de auto, van het paard afvalt, altijd iets in de trant van een ongeluk..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 12-06-2007 @ 20:23 :
Wat me eigenlijk wel opvalt, dat in heel veel afleveringen er wel iemand valt, ongeluk krijgt met de auto, van het paard afvalt, altijd iets in de trant van een ongeluk..
het is en blijft een drama serie hé, ookal is het australisch en dus iets minder voorspelbaar dan de standaard amerikaanse (of nog erger; nederlandse)

anyway, ik heb de vorige gemist en ik zet het net op dus ik zat even verbaasd te kijken dat ik Nick weer zag lopen. Ik wilde bijna gaan vloeken dat ze zonder aankondiging weer opnieuw waren begonnen, maar oke...

Wtf is er met Nick gebeurd daar
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 16:10
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
moet wel zeggen dat ik het allemaal erg verwarrend vond! Had de vorige epi ook gemist maar ok.

Dus Nick is niet neergestort? Hij zat dus niet in het vliegtuig? Hij is daarvoor dus aangevallen? Pff kwam daar geloof ik pas aan t eind van de uitzending achter, snapte er niets van!

En Jodie is ook dom om nr dat graf te gaan. En Rob is dom om haar daar heen te sturen. Hij weet hoeveel Jodie op zijn exvrouw lijkt!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2007, 17:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
claire gaat ging dood en heb heel veel gehuild
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 23:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Sasz schreef op 18-06-2007 @ 17:10 :
moet wel zeggen dat ik het allemaal erg verwarrend vond! Had de vorige epi ook gemist maar ok.

Dus Nick is niet neergestort? Hij zat dus niet in het vliegtuig? Hij is daarvoor dus aangevallen? Pff kwam daar geloof ik pas aan t eind van de uitzending achter, snapte er niets van!

En Jodie is ook dom om nr dat graf te gaan. En Rob is dom om haar daar heen te sturen. Hij weet hoeveel Jodie op zijn exvrouw lijkt!
Ik heb de aflevering gemist, kan je een uitgebreidere samenvatting geven? Ik word nu wel erg nieuwsgierig namelijk!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 15:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jemig, wat onduidelijk zeg! Ik had idd ook pas aan het eind door dat Nick niet in dat vliegtuig zat, leek net of ik iets gemist had, maar heb alles tot nu toe gezien

En idd heel erg dom om Jodi naar dat graf te sturen van Rob Hij weet toch dat hij gevaar loopt en dus iedereen die hij goed kent ook??

Ik vond het toch wel een beetje een anticlimax aflevering na die van vorige week...

En zou Terry iets met Moira krijgen ik voel het aankomen, en natuurlijk net als Meg terug gaat komen...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 09:14.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 16:05
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Dat met Nick was inderdaad erg vaag...
En ja Moira en Terry, ik denk hetzelfde als Chick Rock
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 16:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb dvd 4.2 (L)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 13:24
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-06-2007 @ 17:20 :
ik heb dvd 4.2 (L)


Ik vond dit ook weer zo'n rare ep. Er werd even in 10 min. besloten dat ze naar Argentinië gingen. Ik had niet verwacht dat ze al meteen zouden vertrekken, maar eerst de baby zouden afwachten ofzo
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 17:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze zijn zomaar weg ik ging bijna huilen...

Wat was het einde ook alweer? Iets heel erg cliffhangerigs, maar ben het alweer vergeten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2007, 18:01
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Jodi en Rob/Matt werden achtervolgd door die überlelijke gast
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 19:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 24-06-2007 @ 14:24 :


Ik vond dit ook weer zo'n rare ep. Er werd even in 10 min. besloten dat ze naar Argentinië gingen. Ik had niet verwacht dat ze al meteen zouden vertrekken, maar eerst de baby zouden afwachten ofzo
ik had al vooruit gelzen dus wist dat ze al zouden vertrekken..
wel stom ja
beetje heel snel. zoiets doe je niet in een minuut of 10

en jodi en rob werden achtervolgd en er werd geschoten op jodi
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 12:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 24-06-2007 @ 19:01 :
Jodi en Rob/Matt werden achtervolgd door die überlelijke gast
Oja

Ik ging even kijken bij de blokker of ze seizoen 3 hadden, en toen zag ik dat dat sezoen in 2 delen is, en dat die delen allebei 30 euro zijn

Gaan ze je eerste verlekkeren en verslaafd maken met de eerste 2 seizoenen heel goedkoop en dan moet je ineens 60 euro voor seizoen 3 betalen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 13:39
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Ja, het is echt belachelijk dat ze McLeods nu ook hebben gesplitst... Je wordt gewoon fucking genaaid wil je nog dvd's kopen van series... Ik download het wel als het moet
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 18:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de eerste twee dvd's zijn door een ander bedrijf op de markt gebracht. dit bedrijf wilde alleen met 2 dvd boxen werken ofzo
ik heb ze voor 28 bij de mediemarkt.. scheelt toch 2 euro
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 14:30
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Op bol.com is het ook zo iets. Die import dvds zijn echt gigantisch duur Dan kun je ze beter van ebay afhalen...
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:38
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-06-2007 @ 19:57 :
ik heb ze voor 28 bij de mediemarkt.. scheelt toch 2 euro
ehh... twee dvds, dat scheelt toch al € 4,-!!!!!!
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 17:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 27-06-2007 @ 17:38 :
ehh... twee dvds, dat scheelt toch al € 4,-!!!!!!
ja ik reken voor 1 dvd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 12:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ja bij bol.com zijn ze ook iets van 27 euro per stuk, met nog wel 2 euro verzendkosten er overheen.

Maar scheelt dus ook iets van 4 euro.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 17:04
Verwijderd
vanavond
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 12:01
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Vorige ep Tess & Nick weg en nu Rob?

Was wel een hele spannende aflevering verder! Dat mocht ook wel weer eens.
En ik dacht dat Meg en Terry al lang getrouwd waren
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2007, 17:19
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Terry en Meg hadden eerst toch zo'n geheime relatie? Het was iig wel bekend dat ze niet getrouwd zijn.
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 20:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
toen jodi bijna ging trouwen zijn meg en terry toch getrouwd?
omdat die man er toch al was..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 23:00
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja dat dacht ik eigenlijk ook ja!

wel stom: tess & nick zijn nu ook helemaal weg uit de intro

jezus wat een spannende epi zeg! Ik wist helemaal niet hoe het af ging lopen, d8 steeds: zometeen wordt Jodi nog neergeknald ofzo!! Maar ja, dan is er natuurlijk geen McLeod meer over...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:05
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 21:37 :
toen jodi bijna ging trouwen zijn meg en terry toch getrouwd?
omdat die man er toch al was..
nee, toen hebben ze elkaar de liefde verklaard in het bijzijn van vrienden en familie, maar echt getrouwd zijn ze toen niet...
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
naaaaaaaaaaah ze hebben tess er al in het voorstukje uitgehaalt
(of ben ik weer de laatste die dit ziet en was dat 3 mnd geleden al het geval )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:38
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik heb die van vorige week niet gezien, maar Tess is er wel net uitgehaald... En Rob ook al... En nu Meg en Terry ook al weg... Iedereen gaat weg, naja zeg!
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:04
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2007 @ 15:19 :
naaaaaaaaaaah ze hebben tess er al in het voorstukje uitgehaalt
(of ben ik weer de laatste die dit ziet en was dat 3 mnd geleden al het geval )
Dat was me niet opgevallen, wel dat Meg uit het voorstukje was en Pat erbij was gekomen. Geen slechte ruil
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 11:10
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 09-07-2007 @ 13:04 :
Dat was me niet opgevallen, wel dat Meg uit het voorstukje was en Pat erbij was gekomen. Geen slechte ruil
Een McLeod's zonder Meg is geen echte McLeod's meer..
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 15:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest echt bijna huilen bij de vorige ep arme arme arme Rob (of Matt)!

Was echt een superzielig aflevering zeg, en ik vodn Rob juist zo leuk, en nou istie dr uit
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 16:05
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
~SmG~ schreef op 10-07-2007 @ 12:10 :
Een McLeod's zonder Meg is geen echte McLeod's meer..
Meg was al een hele tijd weg...
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tis echt stom dat charlotte wegging vanaf drovers..

en dan zo een stom zielig lied erbij.. kon ik weer dweilen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 21:49
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 10-07-2007 @ 17:05 :
Meg was al een hele tijd weg...
Ach ja, dat weet ik wel. Maar zo denk ik steeds als ze weer terugkomt en weggaat... en dat is dus zo ongeveer 1 keer per maand.

Ben benieuwd of ze dit keer wel weer terugkomt trouwens...
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 18:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe lang blijft net5 het eigenlijk nog uitzenden deze zomer? Want ga op vakantie en wil zoveel mogelijk opnemen...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 15:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mn tv is gister ontploft.. heb nu wel een nieuwe maar kan em denk niet opnemen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [ Tv series ] Top 5 TV series
desperadoz
100 04-06-2008 23:05
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio DVD's kopen, deel vier.
DanielC
500 11-08-2007 20:45
Films, TV & Radio Welke DVD's heb je net gekocht? #3
DanielC
500 27-02-2007 17:51
Lifestyle Confessions lifestyle.
Tom Violence
332 10-04-2006 11:55
Films, TV & Radio Net5 in het voorjaar
Verwijderd
67 16-03-2006 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.