Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2015, 04:33
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Hey
Ik ben Ruben, ik ben 18 jaar. Ik heb blauw/groen/grijze ogen en heb blondhaar. Ik zit op fitness en hockey.

Maar zoals de titel eigenlijk al zegt, waar vallen meisjes / vrouwen nou echt op?

Ik bedoel ermee op sexueel en relatie gebied.

Groetjes

Ruben
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 06:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat verschilt natuurlijk per meisje en per vrouw. De meeste mensen vallen op iemand die oprechte interesse in hen toont, een beetje seks uitstraalt en enige raakvlakken met ze heeft wat betreft hobby's of vrienden ofzo.

Ik val persoonlijk op ronde vormen, grote ogen, schattig uiterlijk dus, en dan mensen die ergens goed in zijn - beter dan ik - en interesse hebben in waar ik goed in ben. Verder moeten ze veel seks willen en veel energie hebben om leuke dingen te doen samen. En lekker kunnen zoenen.
Maar dit laatste lijstje is bij idereen verschillend.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 08:28
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Okeee thankyou, alle tips zijn welkom!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 08:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh wil je tips? Vind een meisje dat jou net zo leuk vindt als jij haar. Dat is langer leuk dan iemand voor wie je moet veranderen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 08:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wanneer ik een jongen net leer kennen vind ik uitstraling heel belangrijk! Heeft hij zelfvertrouwen, straalt hij dat uit? Hij moet niet arrogant zijn, maar iemand die trots durft te zijn op wat hij bereikt heeft en tevreden kan zijn met wie hij is vind ik sneller aantrekkelijk. Mensen die vol passie over hun interesses kunnen praten vind ik ook snel aantrekkelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 11:53
DriesDW
DriesDW is offline
Zelfvertrouwen en iemand die zichzelf is zonder zich te schamen. Ik ben transgender (meisje naar jongen) en veel meisjes vinden mij toch aantrekkelijk, waarom? Omdat ze het cool vinden dat ik ondanks dat nog altijd heel veel zelfvertrouwen heb en ik ook best trost ben op mezelf. Verder geef ik de raad om vooral jezelf te zijn, anders val je na 3 maanden toch door de mand. Meisjes willen iemand die sociaal heel leuk is, iemand die goed met hun vriendinnen overeenkomt en iemand die voor hen zorgt, zonder ze echt te overdreven te vertroetelen. Alle meisjes zijn anders uiteraard, maar met deze "basics" kom je volgens mij wel al ver.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 01:28
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
dikke portemonnee en bankrekening. Ferrari helpt ook
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 04:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
dikke portemonnee en bankrekening. Ferrari helpt ook
Dikke portemonnee en een Ferrari helpen ongeveer net zo veel als dikke tieten en een modellencarrière. Zeker erg leuk, maar voor 99% van de mensen geen verplichting, en puur die Ferrari of die tieten vinden mensen ook niet genoeg voor een relatie.

Financieel stabiel zijn en/of vooruitgang boeken in je leven helpt dan weer ongeveer net zo veel als regelmatig douchen en naar de tandarts gaan. Vrijwel iedereen stelt 't op prijs, je wordt er zelf een beter mens van, en als je 't mist wordt het moeilijker om iemand te vinden die in je geïnteresseerd is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 04:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Verder sluit ik me aan bij Fizzle.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 22:09
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
Ik vind het vooral belangrijk dat een jongen een aangename stem heeft om naar te luisteren en hij moet humor hebben, humor vind ik heel belangrijk, in tegenstelling tot fizzle-fluffy vind ik het net hatelijk als een jongen vaak seks wilt, ik vind het leuker als een jongen me echt kan begrijpen met al mijn rariteiten x
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 23:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
in tegenstelling tot fizzle-fluffy vind ik het net hatelijk als een jongen vaak seks wilt
Want je houdt niet van seks? Of wil maar weinig seks?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2015, 10:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
in tegenstelling tot fizzle-fluffy vind ik het net hatelijk als een jongen vaak seks wilt, ik vind het leuker als een jongen me echt kan begrijpen met al mijn rariteiten x
Elkaar echt begrijpen kan prima samengaan met veel seks. Dat jij weinig of geen seks wil is natuurlijk prima, hoef je niet eens per se een reden voor te hebben, dat je niet wil is genoeg. Maar diepgang krijg je door goede communicatie, niet door geheelonthouding. Heeft je libido niks mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 09:35
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Ook humor, elkaar plagen, respect voor elkaars "minpunten". Zorgzaam maar idd zeker niet te klef. Geen verplichtingen qua elke dag hartjes appen of knuffelen/zoenen. Gemeenschappelijke interesses en als mijn vriendje van heel veel sex houdt, zou dat echt mijn laatste probleem zijn . Dat is alleen maar fijn zolang hij respecteert dat jij er niet altijd zin in hebt. Maar als jij dus wel zin hebt, is de kans groot dat hij het ook wil. Fijn toch
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Verhalen & Gedichten Vervolgverhaal: Moordzaken
Vlooienband
14 31-01-2003 20:15
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.