Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 21:25
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Of doe je er iets anders tegen?


En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?




Ik zat me even over het verschil tussen beide situaties te verwonderen.

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 21:29.
Advertentie
Oud 21-05-2003, 21:28
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Nee, ik denk het alleen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 21-05-2003, 21:32
Verwijderd
in beide gevallen zeg ik er iets van... echt waar
Oud 21-05-2003, 21:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?
Nee, daar doe ik echt niets tegen. Ik zie ook geen reden waarom iemand daar iets van zou moeten zeggen, maargoed. Zelf doe ik het ook regelmatig, maar soms wel met een krantje eronder.

Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?
Ja, zeker weten. Ik zou me zeker mengen in het gevecht teneinde een posing te doen om er een einde aan te maken.
Oud 21-05-2003, 21:34
Verwijderd
Bij die schoenen op de bank hangt het van het postuur van die persoon af . Als het een breedgeschouderde, gespierde, en bovendien nog agressief uitziende kerel is laat ik de bank mooi vies worden

Bij de 2e situatie laat ik natuurlijk niet zo'n kind in elkaar slaan, dan grijp ik natuurlijk in, vanzelfsprekend.
Oud 21-05-2003, 21:35
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 22:33:
Nee, daar doe ik echt niets tegen. Ik zie ook geen reden waarom iemand daar iets van zou moeten zeggen, maargoed. Zelf doe ik het ook regelmatig, maar soms wel met een krantje eronder.
Het vervuilen van zitruimte die niet van jou is en openbaar gebruikt zal gaan worden terwijl jouw vuil eropligt, door mensen die daar niet van gediend zijn, beschouw jij niet als verwerpelijk?
Oud 21-05-2003, 21:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-05-2003 @ 22:34:
Bij die schoenen op de bank hangt het van het postuur van die persoon af . Als het een breedgeschouderde, gespierde, en bovendien nog agressief uitziende kerel is laat ik de bank mooi vies worden
Nu snap ik waarom mensen nooit iets tegen me zeggen als ik mijn voeten op de treinzitting leg.
Oud 21-05-2003, 21:37
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Bij schoenen op de bank laat ik ze lekker gaan tenzij er n oude dame wil zitten.

En ik zeg er altijd wat van als er iemand in elkaar wordt geslagen.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Oud 21-05-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 22:35:
Nu snap ik waarom mensen nooit iets tegen me zeggen als ik mijn voeten op de treinzitting leg.
Oud 21-05-2003, 21:37
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:35:
Het vervuilen van zitruimte die niet van jou is en openbaar gebruikt zal gaan worden terwijl jouw vuil eropligt, door mensen die daar niet van gediend zijn, beschouw jij niet als verwerpelijk?
Nee, niet echt. In wezen is de trein een verschrikkelijk vuil en vies geheel en ik zie daarom niet in waarom een zitting iets anders teweeg zal brengen. Ook is het nog eens zo dat mensen hun voeten vaak op de rand van zitting zetten, waardoor er niets op de zitvlak van de zitting terecht komt.

Tuurlijk is het verwerpelijk, ben alleen een beetje recalcitrant bezig vandaag.
Oud 21-05-2003, 21:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
IK BEN die gene met de schoenen op de bank En dat in mekaar slaan... mja.. geen idee eigenlijk... Komt niet voor in twente
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-05-2003, 21:44
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 22:37:
Tuurlijk is het verwerpelijk, ben alleen een beetje recalcitrant bezig vandaag.
Trolls mogen niet op het forum.
Oud 21-05-2003, 21:44
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat eerste niet, mede omdat ik me er zelf ook redelijk vaak op betrap (maar dan wel als er genoeg ruimte is natuurlijk)

Het tweede wel.. ik zal ze wel eens laten zien hoe sterk ik ben
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 21-05-2003, 21:46
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
voeten op de bank --> zeg ik nooit wat van, doe het zelf ook (niet vieze schoenen)

iemand die in elkaar geslagen word --> zeg ik altijd wat van..
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 21-05-2003, 21:48
Thomas
Thomas is offline
Offtopic:
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:44:
Trolls mogen niet op het forum.
Misschien ben ik wel een ontzettende n00b, maar wat is een troll?
Oud 21-05-2003, 21:51
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
1e ja 2e nee
1e doe ik zelf ook 2e niet

simpel
Oud 21-05-2003, 22:01
BBEM
BBEM is offline
als ik het zielig vind voor diegene die een paar tikken krijg zal ik er wat van zeggen anders zal het me een worst wezen eigenlijk
__________________
/ 4AGE POWER \
Oud 21-05-2003, 22:59
Atje85
Atje85 is offline
Jij?
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 01:29
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
nee ik doe t zelf ook
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Oud 22-05-2003, 07:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Alleen bij bekenden...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-05-2003, 08:09
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
meestal zit ik zelf zo dus dan valt er nix van te zeggen...kheb vorige x wel een ventje geslagen...hij zat maar te klieren iedereen had er last van maar niemand zei er iets van...toen begon hij ook bij mij en toen werd ik boos....pats...
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Oud 22-05-2003, 10:57
Verwijderd
in beide gevallen zou ik iets doen.

in de trein zou ik er gewoon wat van zeggen, en dan moet ie zelf maar weten of ie wat veranderd, maar als iemand in elkaar wordt geslagen grijp ik wel in
Oud 22-05-2003, 11:13
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 22-05-2003 @ 08:31:
Alleen bij bekenden...
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 22-05-2003, 11:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?
Nee, boeit me niet.
Citaat:
En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?
Ja, als 'ie wil vechten moet 'ie dat dan maar eens met mij doen en niet met iemand van vijf jaar jonger.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 22-05-2003, 11:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik niet. Als er alle plaats is dan vind ik dat dat mag. Ik zelf deed het toevallig gister nog. Kwam net de conducteur binnen, slechte timing dus. "In de toekomst kost dat € 24, jongeman." Bleef dus alleen bij een waarschuwing. By the way, meestal zit ik bijna nooit zo in de trein dus het was bijna toeval dat-ie me betrapte
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 22-05-2003, 12:01
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Die gasten die met hun schoenen op de banken gaan zitten mogen van mij best een dikke bekeuring krijgen(60 euro vind ik wel redelijk).

Asociaal gedrag mag nooit gedoogd worden.

Bij dat tweede punt zou ik hooguit de ruziende mensen uit elkaar proberen te halen.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 22-05-2003, 12:12
Ode
Ode is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?


En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?




Ik zat me even over het verschil tussen beide situaties te verwonderen.
Vuile schoenen ope en treinzitting. Ze doen maar. Ik kijk alleen wel waar ik ga zitten.

Als iemand van welke leeftijd dan ook iemand van welke leeftijd in elkaar slaat dan zeg ik daar iets van en als ze niet luisteren spring er boven op. Maar hou wel mijn ogen dicht voor het geval ik ook een knal krijg.
Oud 22-05-2003, 15:20
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Boogie schreef op 21-05-2003 @ 22:28:
Nee, ik denk het alleen
Oud 22-05-2003, 15:21
Verwijderd
1 keer gezien, legde toen een krantje onder z'n poten.... Hij zei nog 'dank je' maar 't was een stom jong (heel aso, had z'n discman later ook super hard aanstaan, aan de andere kant van de coupé vroegen mensen zich nog af waar die muziek vandaan kwam...)...
Oud 22-05-2003, 15:22
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
als iemand die ik ken het doet, wordt ik boos. Anders zeg ik er niks van
Oud 22-05-2003, 17:11
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-05-2003 @ 22:34:
Bij die schoenen op de bank hangt het van het postuur van die persoon af . Als het een breedgeschouderde, gespierde, en bovendien nog agressief uitziende kerel is laat ik de bank mooi vies worden

Bij de 2e situatie laat ik natuurlijk niet zo'n kind in elkaar slaan, dan grijp ik natuurlijk in, vanzelfsprekend.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 22-05-2003, 17:18
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dat eerste niet. Ik ga geen problemen zoeken waar die er niet zijn.

Dat tweede denk ik wel, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Er zullen niet veel mensen zijn die zeggen dat ze dat ongestoord voorbij laten gaan, maar of al die anderen ook ingrijpen.. Ligt ook een beetje aan de situatie. Stukje kansberekening.
Oud 22-05-2003, 21:23
PV
PV is offline
als iemand vuile schoenen op een bus of treinzitting legt -> nee

als iemand een kind in elkaar slaat, kweenie als t heel ernstig is wel, als t bloed eruit komt ofzo.. iig 112 bellen

ow w8, 5 jaar JONGER ipv 5 jaar..

euhm nee dan niet denk ik. 112 bellen kan nog, maar ik ga niet mn eigen leven riskeren op die manier

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 21:25.
Oud 22-05-2003, 22:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik leg m'n voeten zelf ook vaak op de bank neer.... als iemand daar wil zitten haal ik ze eraf.... als niemand er last van heeft dan niet....

en als er iemand in elkaar geslagen word die 5 jaar jonger is dan zijn belager..... dan zeg ik er niet alleen wat van.... dan doe ik er ook wat aan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-05-2003, 23:03
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
birthmark schreef op 22-mei-2003 @ 23:44:
en als er iemand in elkaar geslagen word die 5 jaar jonger is dan zijn belager..... dan zeg ik er niet alleen wat van.... dan doe ik er ook wat aan
Hm

Beschouw dit is als een poll. Trek de conclusie: 80% van de Nederlandse jongeren zouden vechtende leeftijdsgenoten uit elkaar halen.

RIGHT

Ik weet niet precies hoe oud jullie zijn en waar jullie wonen, maar als ik in utrecht een 'link' figuur zie meppen, weet ik nog niet of ik er wat van zal zeggen. Ertussen springen denk ik niet. Kans is tegenwoordig vrij groot dat ie een mes pakt. En ook al weet ik dat ik 10x sneller kan rennen.... neej.

Als ik in een kleine stad / dorp ben waar ik verder nooit kom, durf ik denk ik eerder (ja klinkt misschien raar). Ook als het figuur breed is, maar minder 'dreigend' 1 uit de ogen kijkt zal ik eerder wat durven doen. Ik ben niet zo bang klappen te krijgen, wel om neergestoken te worden.

Waarom zouden dingen gebeuren als in Venlo, als er zoveel 'helden' in Nederland lopen? Nou ok, misschien een beetje ver doorgetrokken, maar wat zouden jullie in een dergelijk geval gedaan hebben?
En wat als er niet 20 mensen stonden, maar 1tje? Of 100?


1: Ik weet niet of jullie het opvalt, maar je kan al snel aan iemands blik zijn intensie zien (of is intensie niet het goede woord). Je ziet dit vaak bij 'hanggroep_ik-val-jou-lastig_jongeren'.
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 22-05-2003, 23:08
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 $ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?
Ja, reclame spotje maken.

Jos zit in de trein
Jos is moe
Jos legt zijn voeten op de bank
Zijn schoenen zitten ooonder de hondenpoep
Mies wil gaan zitten
Er is geen plaats voor Mies
Jos zijn voeten liggen er toch?
Ja Jos, laat ze maar lekker rusten
Die voeten van jou hebben het zwaar te verduren.
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Ads door Google
Oud 23-05-2003, 11:39
Pla
Pla is offline
Nee, ik kijk alleen afkeurend.

edit: ALS ik er iets van zeg, dan ben ik ten eerste niet alleen..
En ten tweede, dan vormt diegene die die 5 jaar jongere slaat geen bedreiging voor mij..
__________________
duss..

Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 11:43.
Oud 23-05-2003, 12:05
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?


En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?

vuile schoenen interesseren me niks, zolang het niet mijn plaats is

en in andere geval sla ik weer die jongen van mijn leeftijd in elkaar, of hou ik hem vast ofzo, zodat dat jongetje van 5 jaar jonger hem kan slaan.
Oud 23-05-2003, 13:08
Verwijderd
Ik ben zo iemand die haar schoenen op de treinzitting doet

maar heel af en toe hoor, en alleen als het niet druk is

Hm en als iemand in elkaar geslagen wordt..ik denk dat ik niets durf te doen, uit angst om zelf geslagen te worden. *zwak*
Oud 23-05-2003, 14:34
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?
ehm, hehe.. ben zelf vaak degene die z'n modderkisten lekker op de tegenoverliggende bank legt.


Citaat:
En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?
ligt aan de personen en de situatie... als die persoon het ernaar gemaakt heeft is 't z'n eigen schuld, maar als 't random violence is help ik.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-05-2003, 18:07
Verwijderd
Nee ik ben zelf zo'n persoon
Oud 23-05-2003, 19:56
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
als 't niemand stoort niet....

bij vechten wel....
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Oud 23-05-2003, 19:57
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Nee, ik betaal toch geen belasting. Shit. De NS is geprivatiseerd. KUT.
Oud 23-05-2003, 20:04
lil devil
Avatar van lil devil
lil devil is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 21-05-2003 @ 22:25:
Of doe je er iets anders tegen?


En als iemand van jouw leeftijd (in z'n eentje) iemand van bijv. vijf jaar jonger in elkaar slaat, zeg jij daar dan iets van?




Ik zat me even over het verschil tussen beide situaties te verwonderen.
Nou van die schoenen dat weet ik niet hoor, als ze bv. in de bus in mn nek steken vind ik dat niet echt bevordelijk nee...
Maar van dat tweede voorbeeld zou ik zeker wat zeggen ja.
Oud 24-05-2003, 01:57
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ja als ik eenmaal thuis ben...
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 24-05-2003, 07:50
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Hangt eraf wat voor iemand het is. Maar meestal kijk ik alleen wat minderwaardig dan naar zo iemand. Ik ga geen ruzie zoeken met enge, asociale mensen. (Dat is mijn mening over zoiemand)
Als iemand in elkaar geslagen wordt, dan bel ik wel als ik een hoek om ben de politie ofzo, en onthoud de kenmerken van de daders en het slachtoffer niet alleen laten... ehm... Hangt eraf of de dader weg is enzo. Als het kleine kindjes zijn die elkaar slaan zeg ik er wel wat van. Anders niet.
Oud 24-05-2003, 09:29
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
neej, ik zeg er nix van. boeit niet.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 24-05-2003, 09:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Vieze schoenen op de leuning leggen nee.
Jongetje slaan ja.
__________________
Drie.
Oud 28-01-2006, 15:02
Terpstra
Terpstra is offline
Schoenen op de bank:

Als het even kan zeg ik er wat van.
Al is het alleen maar om de geweldige reacties.

Meestal maak ik een dealtje met die persoon:

"Als jij je schoenen van de bank haalt...
dan sla ik je niet in elkaar."

Draadjes van irrie walkmans knip ik gewoon door.

Als ik getuige ben van een jochie dat in elkaar
wordt geslagen grijp ik in.
(Tenzij hij met zijn schoenen op de bank zat.)
Oud 28-01-2006, 15:06
Verwijderd
Een interessante up.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.