Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 21:31
lizet
Avatar van lizet
lizet is offline
doe je toegepaste communicatie wetenschappen in enschede of communicatie wetenschappen in nijmegen?
zoja, waarom heb je daar voor gekozen, en heb je ook overwogen de andere opleiding te doen?
Ik denk namelijk al een hele tijd na over CW in nijmegen, maar nu ben ik op de site van Universiteit Twente en TCW lijkt me toch ook wel erg leuk..
__________________
Carpe Diem!
Advertentie
Oud 21-10-2004, 21:58
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
S&S --> Studiekeuze
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 23-10-2004, 14:16
Verwijderd
TCW leek mij in eerste instantie ook een leuke studie, maar nadat ik hoorde dat je na je Master nauwelijks aan werk kunt komen, omdat het toch een luxe voor bedrijven is, ben ik gauw iets anders gaan studeren.
Oud 24-10-2004, 12:46
lizet
Avatar van lizet
lizet is offline
en wat studeer je nu dan?
__________________
Carpe Diem!
Oud 24-10-2004, 15:21
Verwijderd
je mag mij ook op de hoogte houden, ik zit nu in 5vwo, maar overweeg om CW, CIW of TCW te doen. TCW kan volgens mij alleen in Enschede, daar ben ik ook op alg. vl-dag geweest, (cw en ciw ga ik in november heen) maar een reactie van iem die het studeert kan geen kwaad, ben benieuwd.
zie trouwens ook mijn topic CW/CIW
Oud 24-10-2004, 22:57
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
cw in nijmegen:

omdat het me interessant leek en omdat het een brede studie is, en ik toen nog niet wist wat ik wilde, ik wilde een beetje van alles wat.
in nijmegen en niet in enschede omdat nijmegen me gewoon meer aansprak dan enschede qua stad.. gezelliger etc., leukere universiteit, meer bekenden.
en omdat de studie in nijmegen me wat leuker leek, iets breder, iets minder op de praktische kant gericht, iets socialer gericht.
Oud 05-11-2004, 09:10
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Enschede is wel een TU. Dan zou ik voor Nijmegen gaan
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 05-11-2004, 09:54
noodlle
noodlle is offline
Ik wil ook CW in Nijmegen of misschien Amsterdam gaan doen, Ga morgen naar de opendag van Nijmegen. Het lijkt mij echt wel een leuke studie alleen hoor ik van veel mensen dat het best wel simpel is en je er weinig mee kan. Maar ja ik heb echt geen idee wat ik anders zou willen. De mensen die het doen wat vinden jullie er van? En wat vinden jullie van de stad waar jullie het doen?
Oud 07-11-2004, 10:50
Verwijderd
Misschien ben ik je gister dan wel onbewust tegengekomen , ik vond zelf gister ciw-bc leuker overkomen dan cw, maar dat verschilt natuurlijk per persoon, succes!
Oud 08-11-2004, 13:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
El Kim schreef op 05-11-2004 @ 10:10 :
Enschede is wel een TU. Dan zou ik voor Nijmegen gaan
Fucking vooroordeel, daarom zit ik volgend jaar met 90% jongens opgescheept. En de meisjes die er dan zijn doen allemaal industrial design. Word je op een gegeven moment ook ziek van...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 15:16
noodlle
noodlle is offline
Ja misschien zijn we elkaar idd wel onbewust tegen gekomen. Ik ben niet bij de voorlichting van ciw geweest, omdat ik las dat je er een hele taal bij moet doen en dat wil ik liever niet. Maar ciw lijkt me verder wel leuker dan cw (ik kreeg niet echt hoogte van wat je nou precies leerde) en nu ben ik dus tussen bedrijfswetenschappen, communicatiewetenschappen en communicatie en informatie wetenschappen aan het twijfelen (alleen wil ik eigenlijk echt geen taal doen.)
__________________
Hoezo compromis, heb ik het mis dan
Oud 12-05-2006, 16:59
sissisissi
sissisissi is offline
Citaat:
El Kim schreef op 05-11-2004 @ 10:10 :
Enschede is wel een TU. Dan zou ik voor Nijmegen gaan
Onzin, zoals hierboven mij ook al gezegd wordt. Enschede was idd een TU, maar heeft inmiddels een heleboel sociale studies.

Bij mij op 't decanaat roepen ze allemaal heel hard: "Als je dan zo nodig communicatie wil gaan doen, ga dan naar Enschede". De beroepsvooruitzichten voor communicatie zijn nl. vrij slecht en in Enschede schijnt het dan toch wat praktijkgerichter te zijn. Maar goed, dat heb ik ook maar van horen zeggen - ik hoop dat je er iets aan hebt, iig.

Voor de stad hoef je het iig niet te doen; Nijmegen en Enschede zijn allebei gezellig =).
Oud 12-05-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
sissisissi schreef op 12-05-2006 @ 17:59 :
Onzin, zoals hierboven mij ook al gezegd wordt. Enschede was idd een TU, maar heeft inmiddels een heleboel sociale studies.

Bij mij op 't decanaat roepen ze allemaal heel hard: "Als je dan zo nodig communicatie wil gaan doen, ga dan naar Enschede". De beroepsvooruitzichten voor communicatie zijn nl. vrij slecht en in Enschede schijnt het dan toch wat praktijkgerichter te zijn. Maar goed, dat heb ik ook maar van horen zeggen - ik hoop dat je er iets aan hebt, iig.

Voor de stad hoef je het iig niet te doen; Nijmegen en Enschede zijn allebei gezellig =).
Ik denk dat de topic starter al wel een keuze heeft gemaakt, dit topic komt uit 2004
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Communicatiewetenschappen vs. Communicatie&Informatiewetenschappen
Verwijderd
17 13-11-2004 09:11
Algemene schoolzaken Toegepaste Communicatie Wetenschap
Snufje
10 07-12-2002 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.