Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 20:33
joehoe19
Avatar van joehoe19
joehoe19 is offline
Haay!

Is de studie gezondheidswetenschappen een bètastudie?? Ik wil namelijk uiteindelijk de master forensic science doen, maar daarvoor moet je dus een bachelor in een bètastudie zijn.... Maar ik kan dus helemaal nergens een duidelijk overzicht vinden van bètastudies (behalve dan bij de UvA maar die opleidingen lijken me niet egt leuk). Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!

XxX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2006, 10:37
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Bij de VU valt gezondheidswetenschappen onder medische en bewegingswetenschappen (volgens algemene info boekje), hieronder valt ook geneeskunde, dus ik zou zeggen dat ze beide geen betastudies zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 11:04
Verwijderd
Ik zou gewoon eventjes de studieadviseur ofzo van die master mailen en vragen met welke studies je toegelaten wordt tot die Master.

We kunnen hier namelijk wel wat gokken, maar daar schiet je verder niets mee op.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 17:25
Yellow Angel
Yellow Angel is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-06-2006 @ 12:04 :
Ik zou gewoon eventjes de studieadviseur ofzo van die master mailen en vragen met welke studies je toegelaten wordt tot die Master.

We kunnen hier namelijk wel wat gokken, maar daar schiet je verder niets mee op.
http://studiegids.uva.nl/web/sgs/en/d/259.html

Voor het geval je een naam zoekt van iemand die er verantwoordelijk voor is.
__________________
als een gele engel, zwevend op een groen tapijt van zwarte parels...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 21:54
Joyceb
Joyceb is offline
Je kan ook naar de toelatingseisen kijken.

Volgens mij kan je gezondheidswetenschappen met alle profiellen doen, dus dan is het denk ik minder beta dan een studie waar ze NG/NT voor vragen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:00
joehoe19
Avatar van joehoe19
joehoe19 is offline
ja bedankt... Ik had al gemaild naar die mensen maar kreeg maar geen antwoord terug... toen hebbik maar gebeld en het is idd geen betastudie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.