Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2014, 21:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dames en heren, dit topic stamt uit 2005. Ik gok dat de TS inmiddels wel weet hoe het moet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 22:09
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dat advies van haar... 'zoveel mogelijk inproppen' 😂
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 14:43
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Jeeeezus wat een verschrikkelijke reacties...
die grappen daar heeft die jongen toch niets aan
Ik merk dat veel mannelijke reacties en grappen bij dit topic onwijs lomp en plat zijn, en begin mij zo toch af te vragen of jullie wel genoeg kennis/vaardigheid beheersen om een meisje goed te kunnen begeren ..

Als ik jou was zou ik op google afbeeldingen zoeken naar een plaatje waar je de hele vagina goed kunt zien.

[sorry, dit soort hyperlinks mag je niet plaatsen]

het gevoeligste plekje dat je kunt aanraken is de clitoris. Ga hier niet ruw mee om, maar streel het bijvoorbeeld voorzichting of duw er zachtjes tegen aan terwijl je een beetje met je hand trilt.
De hele rest van de vagina mag ook aageraakt worden, streel of masseer haar met vloeiende bewegingen.

Als je op zoek gaat naar het gaatje dat ze de vagina/vaginale opening noemen, is dit de plek waar de penis naar binnen zou gaan als je sex gaat hebben. Dit gaatje is voor de vrouw dus niet de nummer 1 plaats die voor orgasmes zal zorgen, de nummer 1 plaats en bij haar ook het lekkerste plekje is dus de clitoris. Maar de vaginale opening mag ook best aangeraakt worden. Als je bij haar naar 'binnen' wilt gaan moet je dus hier zijn. ga zachtjes met 1 vinger naar binnen (2kan ook wel) ga een stukje naar binnen en dan weer naar buiten, binnen, buiten, enz. ga dus niet helemaal met je vingers eruit, maar ga op en met je vingers. als je dieper met je vingers gaat voel je natuurlijk bij het begin van haar vaginale opening dat het strakker gaat zitten, ga niet te diep, maar als ze wil dat je dieper gaat zul je dat vast wel van haar horen.
kijk soms naar haar gezicht om te kijken of ze geniet, je kunt haar zwoel aankijken. laat haar vooral merken dat jij het geil vind om ook haar te plezieren!

Trillende bewegingen van buitenaf kunnen ook voor een orgasme zorgen. Als je je vingers dus tegen haar clitoris, of tegen een ander punt in haar hele vagina (haar kleine schaamlippen bijvoorbeeld) houdt, kun je een beetje trillt met je hand is dat heel lekker.

nog een punt over de clitoris. je kunt het zien als een soort langwerpig knopje dan aan het bovenste gedeelte een soort van naar buiten lijkt te komen, met het buitenste puntje aan de onderkant. Het meest uitstekende puntje is het allergevoeligst. hoe hoger je haar op haar clitoris aanraakt, hoe minder gevoelig. Ik zou tijdens het vingeren niet gelijk bij het puntje beginnen met trillende bewegingen, dit kan te gevoelig zijn en is niet subtiel. Je kunt wel met het gevoeligste puntjes spelen door het zachtjes aan te raken of te strelen. Als je je vinger aan de bovenkant van de clitoris legt, er een beetje tegenaan duwt en zachtjes trilt kun je steeds wat lager bewegen met je vinger. na een tijdje wanneer ze echt opgegeild is zal het ook zalig zijn als je vooral op het gevoeligste deel focust.

Dit is hoe het bij mij werkt, ik neem aan dat het bij de meeste vrouwen ongeveer hetzelfde is, precies weet ik dat natuurlijk niet. Ik kan je wel verzekeren dat je hier veel aan kunt hebben.

-Tips: Het is nooit zeker dat ze klaarkomt, dit is ook niet je grootste doel. Je wilt haar gewoon een fijn gevoel daarbeneden geven, bij meisjes gebeurt een orgasme niet heel makkelijk. Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als ze echt klaarkomt, maar wees niet teleurgesteld in haar of in jezelf als dit niet gebeurd. Mijn bedpartner kan onwijs lekkere dingen doen met zn handen, maar toch kom ik tijdens het vingeren bijna nooit klaar, maar betekent niet dat ik er niet enorm van geniet!
-Laat haar merken dat jij er zelf ook van geniet. Als zij ziet dat jij haar sexy vind voelt ze zich zelf ook zelfverzekerder en durft ze beter los te komen. voelt ze zich meer op haar gemak.
-Elk meisje werkt natuurlijk een beetje anders, en als je het ongemakkelijk vind om haar recht voor zn raap te vragen welke dingen zij lekker vind kun je het haar natuurlijk ook vragen terwijl je al bezig bent met vingeren.
-Het is de eerste paar keren altijd een beetje uitproberen, wees hier nier bang voor. Voor alles is een eerste keer, en er valt nog veel mooist te ontdekken op gebied van sex!

succes

Laatst gewijzigd op 07-07-2014 om 15:24. Reden: Hyperlink verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 14:44
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
ik zie nu pas dat het inderdaad erg lang geleden is hahaha, nou dan heeft iemand misschien nog iets aan mn uitleg ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 16:08
nattekut
nattekut is offline
Ik mag toch zelf weten wat ik fijn vind en ik ben een meisje en moet het dus wel weten
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Raarste plek waar je seks hebt gehad
Stefanie
195 05-06-2018 14:48
Seksualiteit Hoe moet je klaarkomen (meisje)
Anoniempjexx
25 15-03-2017 03:13
Seksualiteit [Help] Vingeren [Help]
AppelkeFop
25 24-04-2015 18:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Seksualiteit Vingeren...klaarkomen?!
mizz-unknown
48 15-08-2003 11:58
Seksualiteit Hoe lang duurt het gemiddeld voor dat een meisje klaarkomt als je haar vingerd?
Dr_Love
18 21-08-2002 20:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.