Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 18:53
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
wie past hier op en hoeveel verdien je?
__________________
hm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 18:57
Verwijderd
Ik.
Soms 5 euro voor 2 uur, soms 8 voor 2 uurtjes, soms 10 voor 3 uurtjes, ligt eraan bij wie ik oppas (verschillende mensen enzo).
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:58
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Redman schreef:
Ik.
Soms 5 euro voor 2 uur, soms 8 voor 2 uurtjes, soms 10 voor 3 uurtjes, ligt eraan bij wie ik oppas (verschillende mensen enzo).
Ja dat heb ik ook.. maar ik pas nogal veel op dus ik wil het vergelijken met andere mensen..

Ik verdien per uur 3 euro
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:05
Verwijderd
ikke.
bij de een 2,50 per uur, bij de ander 12 euro per avond
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:55
Verwijderd
Bij de één 2,50 per uur, bij de ander 10 euro (meestal voor 3 uur, soms voor 2 soms voor 4).
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:02
Verwijderd
En als jullie moeten oppassen, is er daar dan veel te eten/drinken?

Bij m'n ene oppasadres staat er altijd een gebakje o.i.d. voor me klaar en veel chips, cola etc.
Bij m'n andere oppasadres staan er meestal maar een beperkt aantal blikjes cola in de koelkast (omdat ze dat zelf niet drinken), een klein koekje en een zak chips. Bij die mensen durf ik ook niet zo snel iets te eten. Dan valt het meteen zo op als je die zak chips helemaal op hebt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:07
Mariebel
Mariebel is offline
Ik pas af en toe op bij mijn buren. Krijg ongeveer 2 euro 50 per uur, maar als het op 7,50 uitkomt wordt het dus meestal 10 euro Als ik daar kom staat er echt vanalles voor me klaar. Ze komt 2 dagen vantevoren vragen wat ik wil hebben. En wat ik noem staat voor me klaar en als ik nix zegt dan vraagt ze mn moeder en staat er alsnog een fles amaretto. Verder mag ik uit de voorraadkast en koelkast halen wat ik maar hebben wil
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:14
flamez
flamez is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
wie past hier op en hoeveel verdien je?
6 euro per uur
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:22
Thomas
Thomas is offline
Ik pas niet op.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 06:02
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
kimmieee schreef:
En als jullie moeten oppassen, is er daar dan veel te eten/drinken?

Bij m'n ene oppasadres staat er altijd een gebakje o.i.d. voor me klaar en veel chips, cola etc.
Bij m'n andere oppasadres staan er meestal maar een beperkt aantal blikjes cola in de koelkast (omdat ze dat zelf niet drinken), een klein koekje en een zak chips. Bij die mensen durf ik ook niet zo snel iets te eten. Dan valt het meteen zo op als je die zak chips helemaal op hebt
Ligt eraan waar ik oppas.. maar meestal staan er wel 2 zakken chips en een fles cola klaar

Maar bij 1tje staat er dan een koektrommel en daar durf ik ook niet alles uit te eten
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:53
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik pas bij 3 verschillende gezinnen op (samen met m'n zus)
*Bij de eerste verdien ik 5 euro per avond, maar daar ligt errug veel snoep en chips en breezers.................
*bij de tweede verdien ik 2,5 euro per uur, daar ligt bijna geen snoep en koek en chips, enz.................
*bij de derde verdien ik 2,5 euro per uur en daar ligt ook best veel lekkers.
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:01
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb 3 oppasadressen. Bij 2 ervan.. moet ik dan vanaf ong 8 uur 's avonds oppassen.. en dan blijven slapen. Daar verdien ik 25 euro. Bij mijn andere oppasadres verdien ik 4 euro per uur, maar als het maar 1 uurtje is, krijg ik 8 euro.. omdat het best ver is.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=339207
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:07
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik pas soms op via de oppascentrale en vrijwel altijd op een ander adres.
Ik moet in ieder geval 3,50 euro per uur krijgen + reiskosten. Maar wat ik daadwerkelijk krijg hangt van de mensen af. Soms is 't precies wat ik ook hoor te verdienen, maar meestal is 't wel wat meer.
Ik heb ook eens 100 euro gekregen voor 9,5 uur oppassen tot middernacht. Da's écht slapend rijk worden.
Bij de meesten is er veel te eten: chips, snoep, koek, etc. Meestal mag ik alles gewoon uit de (koel)kast halen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik pas af en toe op mijn buurmeisjes. Ik verdien €2,50 per uur, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Er staat altijd wel wat eten klaar, meestal eet ik dan wat chips met de oudste (als de jongste dus in bed ligt) en verder eigenlijk niet. Ik mag pakken waar ik zin in heb, maar meestal heb ik ook niet zoveel trek.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:07
Alet
Alet is offline
Ik pas bij meerdere gezinnen op, bij de één verdien in 5 euro in het uur, bij de andere moet ik het doen met 3,50. Ik vind het allebei wel prima, het stelt immers niet zoveel voor.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik pas wel 's op, dan krijg ik +/- €3,75 per uur.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:15
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb opgepast maar ik doe t niet meer, ik vond dat ik te weinig geld kreeg voor t werk (huilende, uit bed vallende, niet naar bed willende, knoeiende kinderen) Het verschilde heel erg per adres. Bij adressen waarbij de kinderen lief waren kom ik wel af en toe nog. Meestal verdiende ik zon 10 euro per avond. 20 uur tot 00 uur ongeveer. Kan dr niks aan doen maar dat vind ik toch veel te weinig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2003, 09:28
Alet
Alet is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik heb opgepast maar ik doe t niet meer, ik vond dat ik te weinig geld kreeg voor t werk (huilende, uit bed vallende, niet naar bed willende, knoeiende kinderen) Het verschilde heel erg per adres. Bij adressen waarbij de kinderen lief waren kom ik wel af en toe nog. Meestal verdiende ik zon 10 euro per avond. 20 uur tot 00 uur ongeveer. Kan dr niks aan doen maar dat vind ik toch veel te weinig.
Als ik jou was zou ik gewoon meer vragen Mensen schreeuwen tegenwoordig om oppas toch?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:46
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ik verdien 3 euro per uur. ik hoef ze niet in bed te leggen, ze slapen altijd al
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:02
lief_meisje_123
Avatar van lief_meisje_123
lief_meisje_123 is offline
Ik verdien meestal 2.50 per uur. En dat vind ik niet erg, ik vind het wel leuk om op te passen. Bij iedereen staat altijd wel iets lekkers om samen met de kinderen te eten en ik mag altijd chips ofzo pakken en drinken ook maar dat doe ik eigenlijk nooit, kheb nooit zo'n trek meer en anders eet ik thuis wel weer!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 13:56
noodlle
noodlle is offline
Ik pas elke zaterdag ochtend van 9 tot 2 op en daar krijg ik 11,25 euro voor. Dat is dus 2,25 per uur. Dit is best weinig maar het is laatst al verhoogd, omdat ik dat had gevraagd (vond ik heel erg eng). Maar ze eten daar op zaterdag tussen de middag altijd friet en dat krijg ik dan ook, met iets er bij. Toch is het best weinig omdat ik de hele tijd met de kinderen bezig moet zijn (een tweeling van nu bijna 3). Maar ik vind het niet heel vervelend om te doen en als ik niet kan dan hoef ik ook niet. Dus blijf ik er nog wel een tijdje werken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:37
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
bij de buurjongetjes soms: €5,- per uur.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:43
feline
feline is offline
Ik heb op het moment ongeveer 8/9 oppasadressen. Daar verdien ik tussen de 3,50 en 5 euro per uur mee. Bij de meeste ervan is er ook genoeg te eten en te drinken.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:25
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
woow, veel van jullie verdienen best veel!
ik krijg €2,50 per uur en dat vind ik goed. Ik ga ook niet opeens om meer geld vragen bij mensen waar ik al lang oppas en waar ik eigenlijk de hele avond alleen maar tv zit te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 21:00
Verwijderd
ik pas eigenlijk alleen op bij 1 gezin dat ik ondertussen nu wel ken. ze zijn nederlands maar wonen in indonesie, dus zo vaak kan ik niet oppassen.
tis best leuk met die kinders.
ik verdien dan 15 euro per avond (vind ik nog best veel), en ik hoef bijna niks te doen. zit meestal zo'n 3 uur lang tv te kijken en chips te eten
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:12
Verwijderd
Ik pas nu nooit meer op, maar toen ik dat nog wel deed (is al lang geleden, 2 of 3 jaar denk ik) kreeg ik meestal tussen de 15 en 25 gulden voor een avond, en soms zat daar slapen bij..
Dr staan wel altijd een hoop soorten chips en drinken, en ze zeiden ook altijd: 'als je meer wil of wat anders, dan mag je gewoon uit de kast daar pakken.' Maar dat deed ik nooit, vond ik altijd een beetje stom..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 09:08
feline
feline is offline
Bij een van mijn oppasfamilies verzorg ik vaak samen met mijn zus de verjaardagspartijtjes van de kinderen, dan kregen we allebei aan het eind van de middag 100 gulden voor alleen maar dingen die we leuk vonden.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:33
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
bij eentje: overdag €6 savonds €3
bij de andere: €2,50 overdag en savonds

dussssss... en dat ongeveer 6 uur per week ofzo, verdient leuk bij
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Oppassen
Feer
8 10-02-2012 18:17
Werk, Geld & Recht een weekend oppassen
patricia353
12 12-08-2009 12:10
Werk, Geld & Recht [PGB] Oppas
Mariposa
12 13-05-2008 07:29
Werk, Geld & Recht Oppassen, verantwoordelijkheid?
Stefanie
10 09-05-2007 17:10
De Kantine oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie?
SuperSanne
61 09-04-2004 19:40
De Kantine Oppassen
CobainMeisje
50 31-08-2002 07:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.