Oud 23-04-2003, 15:11
carla-tje
carla-tje is offline
Ik vroeg me af of de kenners onder jullie een truukje hebben om een man snel te laten klaarkomen als jullie aan het neuken zijn. Sommige dagen doet mijn vriendje er langer over dan anders, en dan zie ik hem echt zwoegen om er te komen... uit medelijden zou ik dan graag 'iets' doen om hem over het randje te helpen, maar bestaat zoiets wel?
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:15
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Surfen naar www.wehkamp.nl en dan in het linker menuutje gaan naar "Nieuw Hoofd"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:17
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 23-04-2003 @ 16:11:
maar bestaat zoiets wel?
Ja! En ik heb het zelf uitgevonden! (per ongeluk)

Niet lachen, maar je moet gewoon je onderbroek aanhouden! Niet zo'n tanga of g-string niemendalletje, maar een échte goedzittende sloggi. Ik heb ooit 'ns een vriendje gehad die nooit klaarkwam bij het penetreren, tot we het in de winderkoude in een klein tentje deden en ik mijn kleren grotendeels aanhield. Was na een minuut al raak, tot onze grote verbazing!

Wat bleek nu: de wrijving van het randje van m'n onderbroek tegen zijn penis gaf blijkbaar een extra stimulans! Probeer het eens uit zou ik zeggen... ik heb het ook bij een later vriendje getest, en die vond het ook extra stimulerend.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:26
poesiefox
poesiefox is offline
Wat dacht je van je benen bij elkaar houden. Als je op je rug onder hem ligt, legt jij je benen gestrekt tussen de zijne. Hij krijgt dan veel meer wrijving, en voor jou is het ook lekker, omdat je schaamlippen en clitoris meer voelen. Plezier voor twee.

Maar hij moet natuurlijk gewoon minder rukken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:29
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Evito schreef op 23-04-2003 @ 16:15:
Surfen naar www.wehkamp.nl en dan in het linker menuutje gaan naar "Nieuw Hoofd"
Kan ze meteen uit het menu "Nieuwe Hersens" een set voor jou bestellen. En als ze toch bezig is, kan "Gevoel voor Humor" ook wel op jouw bestellijst.

Hem sneller laten klaarkomen? Bij mij werkt het altijd wel als ze me een beetje 'naar mijn orgasme toe praat'. Dus een beetje 'dirty talk', maar wel op een lieve manier. (Ik heb een hekel aan échte dirty talk, dat werkt niet bij mij)
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Whuzz schreef op 23-04-2003 @ 16:29:
Kan ze meteen uit het menu "Nieuwe Hersens" een set voor jou bestellen. En als ze toch bezig is, kan "Gevoel voor Humor" ook wel op jouw bestellijst.

Hem sneller laten klaarkomen? Bij mij werkt het altijd wel als ze me een beetje 'naar mijn orgasme toe praat'. Dus een beetje 'dirty talk', maar wel op een lieve manier. (Ik heb een hekel aan échte dirty talk, dat werkt niet bij mij)

Precies, nieuw hoofd, wat denkt-ie wel. Nergens voor nodig, daar kun je toch gewoon een theedoek overheen leggen?

Je mag zo'n nieuw hoofd bij wehkamp namelijk niet ruilen. Ik heb het ook geprobeerd, en nou zit ik hier aan vast. Of liever gezegd, het zit aan mij vast.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:41
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-04-2003 @ 16:26:
Maar hij moet natuurlijk gewoon minder rukken.



hmm ja ik heb het probleem dat ik gewoon supersnel klaarkom, maar ik heb het trukkje onder de knie om mijn orgasme een degelijke poos uit te stellen dus dat is wel mooi meegenomen
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 23-04-2003 @ 16:41:



hmm ja ik heb het probleem dat ik gewoon supersnel klaarkom, maar ik heb het trukkje onder de knie om mijn orgasme een degelijke poos uit te stellen dus dat is wel mooi meegenomen
Deel dat even met de rest van het supersnelle forum.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:56
b-z
Avatar van b-z
b-z is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 23-04-2003 @ 16:11:
Ik vroeg me af of de kenners onder jullie een truukje hebben om een man snel te laten klaarkomen als jullie aan het neuken zijn. Sommige dagen doet mijn vriendje er langer over dan anders, en dan zie ik hem echt zwoegen om er te komen... uit medelijden zou ik dan graag 'iets' doen om hem over het randje te helpen, maar bestaat zoiets wel?
beter je best doen
__________________
B-Z de muggenterrorist, een gevreesde held in strijd tegen de jeuk!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:26
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-04-2003 @ 16:45:
Deel dat even met de rest van het supersnelle forum.
dat is al honderd keer besproken
bekkenbodemspieren aanspannen net voor de ejaculatie, eigenlijk stel je dus de ejaculatie uit en niet het orgasme, dus je hebt het gevoel wel maar de troep niet
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:08
Drizzt
Drizzt is offline
Bekkenbodemspieren aanspannen is idd eeeeeeerrrrrg lekker! Als ik zelf niks doe en zij het alleen aanspant kan dat al genoeg zijn, zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-04-2003 @ 16:40:
Precies, nieuw hoofd, wat denkt-ie wel. Nergens voor nodig, daar kun je toch gewoon een theedoek overheen leggen?.
een papieren zak kan ook helpen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:50
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ritmisch samentrekken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:49
Verwijderd
Hoesten of lachen dan trekken vanzelf de spieren in je vagina krachtig samen... maar ja, om nu altijd te hoesten of lachen tijdens de sex, dat is ook weer zo wat. Ik wil 't eigenlijk ook wel weten, soms duurt het me iets te lang voordat m'n vriend klaarkomt... en ja, dan veranderen we al van standje zodat mijn benen meer bij elkaar zitten, en ik doe ook sneller en wilder, en ik concentreer me op hem ipv op mezelf...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:10
annnn
annnn is offline
Citaat:
Whuzz schreef op 23-04-2003 @ 16:29:
Kan ze meteen uit het menu "Nieuwe Hersens" een set voor jou bestellen. En als ze toch bezig is, kan "Gevoel voor Humor" ook wel op jouw bestellijst.

Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:14
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-04-2003 @ 16:40:
Precies, nieuw hoofd, wat denkt-ie wel. Nergens voor nodig, daar kun je toch gewoon een theedoek overheen leggen?

Je mag zo'n nieuw hoofd bij wehkamp namelijk niet ruilen. Ik heb het ook geprobeerd, en nou zit ik hier aan vast. Of liever gezegd, het zit aan mij vast.
tja met sperma erop mogen ze hem niet terugnemen he
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:13
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
steek je vinger in zn kont
(nee maar als jullie al aan dat soort dingen toe zijn: het werkt wel degelijk)
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:17
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Nog sneller

*Keek van de week Volgens hem Volgens haar: 'Een muggenprik duurt nog langer'*

Moest ik even hard om lachen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:18
Thomas
Thomas is offline
Daar zijn geen trucs voor, je zult het helemaal zelf moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Skinless schreef op 23-04-2003 @ 21:14:
tja met sperma erop mogen ze hem niet terugnemen he

Karnemelk ook niet.


Maar ontopic: leg je hand om de schacht, terwijl hij met zijn eikel in je zit, en trek de huid naar zijn buik toe. Daardoor komt zijn eikel onder spanning te staan en voelt hij het heel goed. Dan is het met een paar bewegingen bekeken. Even oefenen met vasthouden natuurlijk, als je te wild beweegt, kun je hem niet vasthouden. Is ook meer een methode voor als je zelf boven zit en zelf beweegt. Je pakt hem dan vast met je hand achter je rug.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.