Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 11:46
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
Ik wil mijn volledige master internationaal recht in het buitenland gaan volgen, d.w.z. in VS of Engeland. De UU heeft hier echter weinig tot geen ervaringen mee. Heeft iemand hier al is iets dergelijks gedaan, lijkt me niet echt de juiste doelgroep doch wie weet, en kan mij een beetje vertellen wat de vereisten tot toelating zijn.

alvast bedankt!

p.s. begrijp dat dit per universiteit verschillend is doch het gaat mij er meer om een algemeen beeld te vormen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 12:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:57
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
prrr ta li loe schreef op 22-05-2006 @ 12:46 :
De UU heeft hier echter weinig tot geen ervaringen mee.
Dat lijkt me echt heel stug, het is alleen zo dat de UU er niet zoveel mee te maken heeft als jij een Master in het buitenland wil doen. Het is geen uitwisseling ofzo. Je moet je gewoon zelf orienteren op buitenlandse universiteiten en dan kijken wat voor informatie/papieren je daar voor nodig hebt en die dan opvragen bij de UU. De UU heeft een international office oid wat je daar bij kan helpen.

Als je komend jaar al in de VS aan een master wil beginnen gaat dat echter wel krap worden vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 10:06
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kan duur zijn.

Kheb wel paar adressen, dunno of je er rechten kan doen:

Goldsmiths College, University of London
Admissions Office
New Cross
London SE14 6NW
United Kingdm

Admissions@gold.ac.uk

Aston Business School
Aston University
Birmingham, UK
B4 7ET

abspg@aston.ac.uk
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 09:17
Joyceb
Joyceb is offline
Ful(l)bright geeft beursen uit voor graduate studenten die naar de VS willen en begeleiden je daar ook bij. Misschien is het een idee om daar te informeren.

Daarnaast.. zoeken! De UU heeft er idd vrij weinig mee te maken, maar volgens mij ligt er bij het studiepunt wel een erg dikke map met info. Ook kan je proberen of University Collge, die hier vaker mee te maken zal krijgen, nog info heeft. Daarvoor kan je terecht bij Marielle Hoff vermoed ik. Al weet ik niet of ze er zin in heeft aangezien je geen UCU student bent.

Oh ja, voor de UK moet je je voor 15 januari aanmelden bij UCAS (engelse IB-groep) voor undergraduates, denk dat dat ook kan gelden voor graduate studies. In iedergeval hebben ze hier veel meer info over studeren in Engeland.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren RA-accountant in het buitenland
ADO070
3 25-09-2012 19:22
Studeren Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4
Verwijderd
500 25-06-2010 15:44
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren Master Journalistiek aan de UvA
newmapsofhell
1 15-01-2009 10:53
Algemene schoolzaken HAVO-Universiteit
Pyromaniac
50 06-12-2005 23:01
Studeren Studeren in het buitenland?
ikkeleerlinge
15 02-12-2004 18:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.