Oud 13-08-2010, 21:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee nog maagd.. Schaam me dood
Waarom schaam je je daar voor?
Ik vond jou wel een type om te verkondigen over echte liefde en pas seks hebben als je de ware tegenkomt en al die dingen.

Dat is trouwens ook een fantastische instelling. Alhoewel ik niet denk dat ik tot m'n ware wacht, want straks bestaat ie niet. Ik wacht gewoon tot een prima gozer. :'D

Zestien en nog maagd, dus.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 17:11
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik zou me echt niet schamen als ik maagd was, ook niet als ik 18 was of ouder.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 17:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zou me echt niet schamen als ik maagd was, ook niet als ik 18 was of ouder.
Nou ja, rond je 60e wordt het kritiek. Maar voorlopig kan ik me er nog niet echt voor schamen, nee.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:10
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ik zou me echt niet schamen als ik maagd was, ook niet als ik 18 was of ouder.
Inderdaad.
Ik zou er eerder trots op zijn, haha.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 00:31
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
40 year old virgin= not done
met 18 begrijp ik het nog wel.
14 was voor mij oud genoeg.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 00:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
40 year old virgin= not done
met 18 begrijp ik het nog wel.
14 was voor mij oud genoeg.
Die 'het is eigenlijk niet meer helemaal normaal, maar ik zie het bij godsgratie nog net door de vingers' is natuurlijk absoluut niet wat je bedoelde?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 11:12
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Die 'het is eigenlijk niet meer helemaal normaal, maar ik zie het bij godsgratie nog net door de vingers' is natuurlijk absoluut niet wat je bedoelde?
Nee, dat was niet wat ik bedoelde, in de cultuur waar wij dezer dagen in leven is het maagd-zijn iets wat zo snel mogelijk afgelopen zou moeten zijn. Waar ooit nog gewacht werd tot na het trouwen, is de maagdelijkheid meestal verloren na teveel drank.
Dit is gewoon een cultuursverschijnsel en is dus naar hedendaagse maatstaven not done. Uit onderzoeken is ook gebleken dat bij de meerderheid van de jongeren de eerste keer seks ruim voor het achttiende levensjaar was.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 12:13
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Trots zijn op je maagdelijkheid :') Kom op, houd een ander lekker voor de gek
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 12:48
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Trots zijn op je maagdelijkheid :') Kom op, houd een ander lekker voor de gek
Dude. Ik ben 16. Ik houd niemand voor de gek.
Als ik 30 zou zijn zou het inderdaad een ander verhaal zijn. Maar dat is niet zo. Dus.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 13:50
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Ik impliceer nergens dat je je voor maagdelijkheid hoort te schamen. Ik suggereer enkel dat ik 'trots' zijn overdreven vind. Zeker op je 16e, wanneer de helft van de jongeren nog de maagdelijke status bezit.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 14:23
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ik impliceer nergens dat je je voor maagdelijkheid hoort te schamen. Ik suggereer enkel dat ik 'trots' zijn overdreven vind. Zeker op je 16e, wanneer de helft van de jongeren nog de maagdelijke status bezit.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik er trots op ben.
Ik formuleerde enkel dat ik er nog eerder trots op zou zijn dan dat ik me ervoor zou schamen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 14:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je mag toch wel trots zijn dat je je maagdelijkheid niet te vroeg aan de verkeerde persoon bent verloren? :')
Dat je bijvoorbeeld niet op het <12 vakje hebt hoeven stemmen.

Nee, 't is echt niet dat ik rondloop als 'kijk mij eens maagd zijn!' en dat helemaal geweldig vind en het iedereen vertel, niet op die manier trots. Maar dat je gewoon blij bent/'t oké vindt dat je nog maagd bent en het dus niet te vroeg/met de verkeerde persoon hebt gedaan om 't kwijt te raken.

En jouw 'Trots zijn op je maagdelijkheid :') Kom op, houd een ander lekker voor de gek' klonk eigenlijk best als 'wie is er nou trots op maagd zijn, maagd zijn is zooooooo stom'. Dus het klonk wel alsof je het iets vond om voor te schamen, of in ieder geval totáál niet trots op te zijn. Vond ik wel, tenminste.

(Dat de helft van de jongeren dat nog is, is geen reden om er niet trots op te zijn. Je kunt ook trots zijn dat je het schooljaar gehaald hebt, ook al heeft 90% van je klas het ook gehaald.)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 14:43
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Je mag toch wel trots zijn dat je je maagdelijkheid niet te vroeg aan de verkeerde persoon bent verloren? :')
Dat je bijvoorbeeld niet op het <12 vakje hebt hoeven stemmen.

Nee, 't is echt niet dat ik rondloop als 'kijk mij eens maagd zijn!' en dat helemaal geweldig vind en het iedereen vertel, niet op die manier trots. Maar dat je gewoon blij bent/'t oké vindt dat je nog maagd bent en het dus niet te vroeg/met de verkeerde persoon hebt gedaan om 't kwijt te raken.

En jouw 'Trots zijn op je maagdelijkheid :') Kom op, houd een ander lekker voor de gek' klonk eigenlijk best als 'wie is er nou trots op maagd zijn, maagd zijn is zooooooo stom'. Dus het klonk wel alsof je het iets vond om voor te schamen, of in ieder geval totáál niet trots op te zijn. Vond ik wel, tenminste.

(Dat de helft van de jongeren dat nog is, is geen reden om er niet trots op te zijn. Je kunt ook trots zijn dat je het schooljaar gehaald hebt, ook al heeft 90% van je klas het ook gehaald.)
Precies! Jij weet het tenminste uitgebreid te redeneren.

En nu maar afwachten wat Henckje hierop te zeggen heeft.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:02
L-ianne84
Avatar van L-ianne84
L-ianne84 is offline
Ik ben 15 en ik heb nog geen seks gehad,
Alleen.. k ben het wel van plan, dat kan ook nog een hele tijd duren.
Maar.. heeft iemand een tip voor "de eerste keer"?
Iemand zei handdoeken gebruiken,
Maar, weet iemand verder ook iets wat handig kan zijn?
alvast Thanks dan (:
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik ben 15 en ik heb nog geen seks gehad,
Alleen.. k ben het wel van plan, dat kan ook nog een hele tijd duren.
Maar.. heeft iemand een tip voor "de eerste keer"?
Iemand zei handdoeken gebruiken,
Maar, weet iemand verder ook iets wat handig kan zijn?
alvast Thanks dan (:
Waarom handdoeken? Ik zou er niet vanuit gaan dat het bloed eruit stroomt.

Ehm, ervoor zorgen dat je geheel ontspannen bent, dingen niet gaan forceren - als het niet past is er altijd nog 'n morgen - zorgen dat je héél nat en geil en heet bent, zorgen dat je diegene volledig vertrouwd, zorgen dat het condoom er goed omheen zit of dat je op een andere manier beschermd bent tegen SOA's (elkaars eerste zijn óf hij heeft een SOA-test gedaan) en zwangerschap. Verder is het ook wel lekker als je je eigen lichaam al een beetje kent, en niet in één keer een overstap maakt van zoenen naar seks, als je volledig durft en wilt en als er niet elk moment iemand de kamer in kan stormen.

Maar dat zijn dus de clichédingen, uit eigen ervaring kan ik niet spreken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 23:54
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Waarom handdoeken? Ik zou er niet vanuit gaan dat het bloed eruit stroomt.

Ehm, ervoor zorgen dat je geheel ontspannen bent, dingen niet gaan forceren - als het niet past is er altijd nog 'n morgen - zorgen dat je héél nat en geil en heet bent, zorgen dat je diegene volledig vertrouwd, zorgen dat het condoom er goed omheen zit of dat je op een andere manier beschermd bent tegen SOA's (elkaars eerste zijn óf hij heeft een SOA-test gedaan) en zwangerschap. Verder is het ook wel lekker als je je eigen lichaam al een beetje kent, en niet in één keer een overstap maakt van zoenen naar seks, als je volledig durft en wilt en als er niet elk moment iemand de kamer in kan stormen.

Maar dat zijn dus de clichédingen, uit eigen ervaring kan ik niet spreken.
Handdoeken zijn alleen voor een 'Superman', maar dat moet je alleen doen met een one night stand. Condooms en geilheid heb je nodig, thats it.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 00:38
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ikke met 16,
ben nog steeds 16
en happy verliefd
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 14:00
Megan*
Avatar van Megan*
Megan* is offline
Ik was 14. de 1e keer was echt een ramp, maar gelukkig werd 't steeds beter.
en geen ramp i.v.m pijn want daar heb ik geen ervaring mee, eerder de spanning en alles.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:43
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
was 14
eerste keer goe mr 2e was veel betr!!!
(me tzelfde meiske)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom schaam je je daar voor?
Ik vond jou wel een type om te verkondigen over echte liefde en pas seks hebben als je de ware tegenkomt en al die dingen.

Dat is trouwens ook een fantastische instelling. Alhoewel ik niet denk dat ik tot m'n ware wacht, want straks bestaat ie niet. Ik wacht gewoon tot een prima gozer. :'D

Zestien en nog maagd, dus.
Naja iedereen in je omgeving heeft al ooit seks gehad... Ik nog niet.. nog nooit gezoend of wat.. Zal denk ik ook nooit een vriendin krijgen...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Naja iedereen in je omgeving heeft al ooit seks gehad... Ik nog niet.. nog nooit gezoend of wat.. Zal denk ik ook nooit een vriendin krijgen...
Met zo'n instelling niet nee! Kom op, je bent pas achttien, genoeg mensen die dan nog niet gezoend hebben. Seks is ook heus niet alles.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Met zo'n instelling niet nee! Kom op, je bent pas achttien, genoeg mensen die dan nog niet gezoend hebben. Seks is ook heus niet alles.
Ja oke.. Maarja meiden willen me niet heb ik het idee... Maarja ander topic Maar meiden willen wel wat ervaren jongens.Al mijn vrienden hebben al eens seks gehad en als ik als maagd er tussen loop lachen ze me uit.
En meiden willen altijd dat een jongen moet kunnen zoenen.. En dat kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 00:15
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ja oke.. Maarja meiden willen me niet heb ik het idee... Maarja ander topic Maar meiden willen wel wat ervaren jongens.Al mijn vrienden hebben al eens seks gehad en als ik als maagd er tussen loop lachen ze me uit.
En meiden willen altijd dat een jongen moet kunnen zoenen.. En dat kan ik niet.
Waar haal je deze informatie vandaan? Ik zou veel liever een jongen hebben die nog maagd is dan eentje die al 'wat ervaring' heeft.
En hoe weet je nou dat je niet kunt zoenen als je het nog nooit gedaan hebt?
Niet zo onzeker zijn over jezelf, want met zo'n instelling als deze zal het inderdaad nooit lukken! Positief denken, en vooral niet wanhopig op zoek gaan of denken 'als nu niet... dan nooit!'
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Juist.

Lijkt me juist vreselijk als ze gaan scheeuwen van de pijn. Zit er sowieso al wel in, met een omtrek van 17 cm. Ik zeg het je, iedereen wil graag een dikke lul hebben, maar er zitten meer nadelen als voordelen aan.

Denk maar aan het zwembad, moet ik altijd als ik uit het zwembad kom de handel even een beetje in een positie hangen dat het niet al te veel opvalt, en kan ik niet zomaar even relaxt weg lopen. Met gym moet je soms wel eens bank drukken, nou zo'n lange -(hoe moet ik het noemen, een drempel vorm zeg maar)- in je broek die omlaag loopt is dat echt geen feest.

Daarbij heb ik liever dat het meisje het fijn vind, als ik zelf. Maar met zo'n ding ben ik bang dat het alleen maar pijn doet en ongemakkelijk wordt


Ojha, ik heb nog geen seks gehad, om nog een schammele poging te doen om ontopic te blijven. Iig mag ze wel iets minder strak zijn, zodat ik ook pas.
stel je toch niet zo aan joh
ik heb zelf een slappe van 18CM, heb er nooit problemen mee en als je daar toch problemen mee hebt dan moet je gewoon goed ondergoed kopen.
En ach, het is onderdeel van de mannelijke anatomie, zo ben je gembouwd en wat kan jij er aan doen

hoewel ik het wel met de omtrek eens ben, je moet wel veel meer de tijd nemen met je meisje.

mijn eerste keer was dan ook geen ervaring om zeer memorabel te noemen
maar naderhand werd het wel veel en veel beter

Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
stel je toch niet zo aan joh
ik heb zelf een slappe van 18CM, en als je daar problemen mee hebt dan moet je gewoon goed ondergoed kopen.

hoewel ik het wel met de omtrek eens ben, je moet wel veel meer de tijd nemen met je meisje.

mijn eerste keer was dan ook geen ervaring om zeer memorabel te noemen
maar naderhand werd het wel veel en veel beter
HUH? Waar Quote je op?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
HUH? Waar Quote je op?
op pyro...
en t is zo, Bjorn borgies doen wonderen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Lekker rustig aan doen ook hoor! Geen dingen doen waarvan je later spijt krijgt.

Ik heb het ook eens met iemand gedaan, waarvan ik nu achteraf denk: "Had ik dat eigenlijk maar niet gedaan." Nu niks meer aan te doen.
dat is waar, maar ik had toen der tijd het gevoel ok, nu of nooit
wat achteraf helemaal niet zo bleek te zijn (laatbloeier )
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 21:10
urjenn
urjenn is offline
ben net 15
nog niet ontmaagd
wel een vriendin
zij is wel ontmaagd
we gaan het binnenkort wel doen want laatst deed ze me toch eens geil
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 21:11
brandonalbers
brandonalbers is offline
ik ben 14 jaar
nog nooit gedaan
ik wil wel proberen

geef mij a.u.b
tips hoe ik moet beginnen met een meisje
ik heb een vriendin
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 00:49
m-
m- is offline
ik ben 14 jaar en ik heb bijna een jaar een relatie met mijn vriend,
hij wil het graag met me doen, maar ik weet niet of ik dat wel wil.
ik denk als ik het niet doe hij dat niet leuk vind, maar ik wil ook niks tegen mijn wil doen,
is het nog jong als je 14 bent?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 10:55
Verwijderd
Vind ik wel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 12:30
Verwijderd
Ja, zeker als je mensen op internet dat voor je laat bepalen. Ik vind 18 een normalere leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:58
Verwijderd
Ik ben 14 ook nog niet gezoend of seks
gehad, ook nog nooit echt verliefd geweest.
(zal altijd maagd blijven (sterrenbeeld dan))
Ik heb er nu nog geen behoefte aan ik wacht wel tot ik echt verliefd ben en zelf dan wil ik het wel zeker weten

Oh ja ik vind het ook belangrijk da het niet iets is om een relatie te verbreken. En verder vind ik het ook belangrijk dat we het dan allebei willen.

Trouwens (noem me maar ouderwets) maar ik vind het belachelijk die leeftijden waarop mensen ontmaagd worden

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 17:00. Reden: Toevoegingen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:43
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Ik ben 14 ook nog niet gezoend of seks
gehad, ook nog nooit echt verliefd geweest.
(zal altijd maagd blijven (sterrenbeeld dan))
Ik heb er nu nog geen behoefte aan ik wacht wel tot ik echt verliefd ben en zelf dan wil ik het wel zeker weten

Oh ja ik vind het ook belangrijk da het niet iets is om een relatie te verbreken. En verder vind ik het ook belangrijk dat we het dan allebei willen.

Trouwens (noem me maar ouderwets) maar ik vind het belachelijk die leeftijden waarop mensen ontmaagd worden
Je hebt 100% gelijk
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Trouwens (noem me maar ouderwets) maar ik vind het belachelijk die leeftijden waarop mensen ontmaagd worden
Hmm, dat snap ik dan weer niet. Het is niet een natuurlijke wet ofzo dat mensen pas vanaf hun 18e ontmaagd kunnen worden, en als mensen het lekker vinden en er mee denken om te gaan: Waarom niet?
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:54
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Hmm, dat snap ik dan weer niet. Het is niet een natuurlijke wet ofzo dat mensen pas vanaf hun 18e ontmaagd kunnen worden, en als mensen het lekker vinden en er mee denken om te gaan: Waarom niet?
Omdat ze totaal geen idee hebben wat het werkelijk is.
als ze het te vroeg doen kan het op ten duur problemen veroorzaken.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:00
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Omdat ze totaal geen idee hebben wat het werkelijk is.
als ze het te vroeg doen kan het op ten duur problemen veroorzaken.
Dan blijf ik vinden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn en dat ze maar van hun fouten moeten leren Ik vind het maar niks dat er voor je bepaald word wanneer zoiets normaal is, juist dan word het iets stiekems en stiekeme dingen worden in mijn beleving leuker gevonden op die leeftijd. Het is dan eerder een uitdaging dan een ervaring voor die jonge mensen.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:01
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Maar na de daad worden ze niet beloont.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:12
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline

Breezers!

Oké, laten we deze discussie weer afronden
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:17
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:

Breezers!

Oké, laten we deze discussie weer afronden

nog deze dan,
wil jij zeggen dat jij in ruil voor seks een 13jarige een breezertje geeft?
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat snap ik dan weer niet. Het is niet een natuurlijke wet ofzo dat mensen pas vanaf hun 18e ontmaagd kunnen worden, en als mensen het lekker vinden en er mee denken om te gaan: Waarom niet?
Ik heb er ook totaal geen problemen mee hoor dat bedoelde ik ook niet... Ik bedoelde gewoon dat ik het echt raar vind, het mag gewoon hoor! Ik bedoel ze gaan hun gang maar ik zou er zelf alleen niet voor kiezen. Het is ook hun verantwoordelijkheid.
(daar heb je dus gelijk in en heb ik het waarschijnlijk niet goed verwoord)

Ik ben het wel weer met deadlytown eens dat het miss gevolgen heeft... (ik kan me voorstellen dat mensen door een puberlichaam dat soort keuzes maken waar ze later, niet echt spijt van hebben ofzo maar eerder iets van had ik nog maar wat gewacht)

Maar dat is dan ook weer hun verantwoordelijkheid om dat op te lossen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:49
blueberry55
blueberry55 is offline
Citaat:
Ik was 14 toen ik ontmaagd werd. Misschien wat jong, maar ach. Als je er zelf achter staat, dan maakt het wat mij betreft niet echt uit hoe oud je bent. Mits je weet waar je precies mee bezig bent dan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 15:51
tessaa!!
tessaa!! is offline
ik ben 15 jaar en ik heb het nog niet gedaan
ik heb geen vriend en ik wil er wel heel graag 1
maar als ik hem egt vertrouw en en van hem hou dan doe ik het pas

kusss tessa
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Verstandig.

Was ik zelf ook zo'n beetje van plan. Of nou ja, bén. :')
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:40
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Zie mijn post: 14, maarja, in staat van minder bewustzijn (dronken) vind ik niet mee tellen, hoe denken jullie daarover?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 10:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk dat ontmaagden, ontmaagden is. En ik denk dat die discussie hier niet hoort, dus áls je dat wilt weten, zou ik er een nieuw topic over openen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 22:12
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Seks is seks,
ontmaagden is ontmaagden.

Ikzelf heb wel in zekere zin seks gehad maar nooit HET.

En ik ben blij dat ik het niet op mn 14de heb gedaan trouwens, ookal was ik toen echt van:
NEUKU NEUKU NEUKU!
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 22:35
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Seks is seks,
ontmaagden is ontmaagden.

Ikzelf heb wel in zekere zin seks gehad maar nooit HET.

En ik ben blij dat ik het niet op mn 14de heb gedaan trouwens, ookal was ik toen echt van:
NEUKU NEUKU NEUKU!

Nu mag je.

al hoe wel 16jaar best jong is.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 08:19
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Nu mag je.

al hoe wel 16jaar best jong is.
Ja, maar dat is van deze tijd
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is van deze tijd
Dude, ik was 15.
Het was een lege en onhandige ervaring.
Je kan beter naar liefde zoeken en een werkelijk intieme ervaring opdoen waarbij je niet alleen je lichaam geeft maar ook je ziel als alleen maar een keertje sex.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seks op vakantie
KROtv
4 04-04-2012 20:29
Seksualiteit hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc.
Verwijderd
1 22-04-2010 17:14
Seksualiteit Verantwoordelijkheid anticonceptie
Thee Muts
98 05-11-2006 12:45
Seksualiteit Welke plaatsen heb jij seks gehad?
Verwijderd
66 13-04-2005 11:59
Seksualiteit Seks hebben zonder te willen
Evil creature
19 22-04-2003 08:50
Seksualiteit Enquete voor wiskunde over seks
ActaniA
47 10-03-2003 08:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.