Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Vorige keer werden de leukste eruit gezocht en alle ander commentaren kwamen in een spoiler onder de uitslag.
Oh oke. Hm. Dan moet ik er dus rekening mee houden dat ze sowieso allemaal te lezen zijn.
Advertentie
Oud 20-09-2010, 16:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat is toch helemaal niet leuk!
Het is inderdaad veel leuker als er motivatie bijstaat, maar het is niet zo erg als er één iemand eens iets zonder motivatie instuurt.

En @wheezle: Vorige keer waren er inderdaad ook een paar vragen over seks, maar geen enkele vraag was op deze manier geformuleerd. En ik heb gemerkt dat de meeste mensen wel van seks-gerelateerde vragen houden.

Maar, zoals ik het vorige spel ook al heb gezegd, suggesties over welke vragen je gesteld zou willen zien zijn altijd welkom!
En dan zeg ik het niet omdat ik zelf geen vragen kan bedenken, maar om iedereen een beetje tevreden te houden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Oh oke. Hm. Dan moet ik er dus rekening mee houden dat ze sowieso allemaal te lezen zijn.
Mensen die niet tegen een beetje commentaar kunnen moeten maar niet meespelen
Oud 20-09-2010, 16:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Mensen die niet tegen een beetje commentaar kunnen moeten maar niet meespelen
De regels laten het echter toe dat mensen die niet tegen commentaar kunnen zelf ook geen commentaar hoeven geven.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 16:39
Verwijderd
Ik zie dat in het vorige spel de lijstjes van iedereen gepost werden. Dat is toch niet nodig?
Ben je dat weer van plan Geel?
Zo ja, dan trek ik me denk ik terug. Ik vind het niet zo leuk dat mensen kunnen zien wat ik persoonlijk zelf heb gezegd.
Sorry dat ik zo moeilijk doe.
Oud 20-09-2010, 16:41
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik zie dat in het vorige spel de lijstjes van iedereen gepost werden. Dat is toch niet nodig?
Ben je dat weer van plan Geel?
Zo ja, dan trek ik me denk ik terug. Er zitten ook een aantal mensen bij de deelnemers die een beetje gevoelig liggen, en bladiebla.

Sorry dat ik zo moeilijk doe.
pm
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 16:41
Verwijderd
Oh dat vond ik juist het leukste van het hele spel Ik vond het juist supertof om te lezen wat mensen over me dachten, en hoe ontzettend fout ze het daarbij vaak hadden.
Oud 20-09-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Wel een lastige vraag, want ongeveer de helft van de deelnemers is niet echt sletterig! (van de rest weet ik het niet hoor )
Dat gaat je nog tegenvallen denk ik
Oud 20-09-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Oh dat vond ik juist het leukste van het hele spel Ik vond het juist supertof om te lezen wat mensen over me dachten, en hoe ontzettend fout ze het daarbij vaak hadden.
Ik ben gewoon niet geschikt voor dit spel denk ik.
Oud 20-09-2010, 16:43
Verwijderd
Ik trek me terug jongens, sorry!

Have fun nog ermee.
Oud 20-09-2010, 16:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Stefenootje heeft zig idd teruggetrokken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 16:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wait, worden álle commentaren genoemd?
Ik had eigenlijk ook verwacht de leukste. Zo is dat in dat programma ook.

Maar goed, ik stuur alsnog mijn antwoorden wel in hoor. Eerst eens nadenken, want ik vind het best een lastige.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-09-2010, 16:51
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Wait, worden álle commentaren genoemd?
Ik had eigenlijk ook verwacht de leukste. Zo is dat in dat programma ook.

Maar goed, ik stuur alsnog mijn antwoorden wel in hoor. Eerst eens nadenken, want ik vind het best een lastige.
De 'leukste' commentaar (het is maar of jullie mijn selectie leuk vinden ) wordt gepost bij de definitieve top-10. De rest wordt onder een spoiler gepost. Om een idee te krijgen kun je in het vorige topic kijken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 17:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
uhm... psst... de ranking moet je naar mij pm'men ;x
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
KNIP
Ze moeten per pm prutser, nu beinvloed je iedereen!
Oud 20-09-2010, 17:08
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
ja, lekker ben je sann quote zijn post even
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ze moeten per pm prutser, nu beinvloed je iedereen!
oh verwijder bitte sehr <3
Oud 20-09-2010, 17:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
oh verwijder bitte sehr <3
Done.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-09-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Haha boeiend. Zul je zien dat ik alleen de nummer 10 goed heb.
Die heeft iedereen goed
Oud 20-09-2010, 17:11
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Die heeft iedereen goed
het was niet zo bedoeld hoor!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
het was niet zo bedoeld hoor!
ik vind het niet erg
Oud 20-09-2010, 18:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Oh nu heb ik die post niet gezien * zeur * achja maakt me niet uit.
Ik wist niet dat het gepubliceerd zou worden dus ik heb mijn antwoorden niet al te subtiel opgeschreven haha Ik zal er de volgende keer dan maar op letten dat de antwoorden bekend zullen worden gemaakt
Ik ga dit hard verliezen ben ik bang xD
Oud 20-09-2010, 18:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh nu heb ik die post niet gezien * zeur * achja maakt me niet uit.
Ik wist niet dat het gepubliceerd zou worden dus ik heb mijn antwoorden niet al te subtiel opgeschreven haha Ik zal er de volgende keer dan maar op letten dat de antwoorden bekend zullen worden gemaakt
Ik ga dit hard verliezen ben ik bang xD
Iedereen maakt een kans om te winnen, , want de uiteindelijke top-10 is meestal redelijk afwijkend van wat men denkt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 18:16
Verwijderd
ik vind dat de uiteindelijke lijstjes anoniem erop moeten staan
Oud 20-09-2010, 18:17
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
ik vind dat de uiteindelijke lijstjes anoniem erop moeten staan
De uiteindelijke lijstjes? Of bedoel je de persoonlijke lijstjes?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 18:44
Verwijderd
Ik niet Dat gebeurt bij het gewone programma toch ook niet? Eerlijkheid is juist wat dit spel zo leuk maakt!
Oud 20-09-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik niet Dat gebeurt bij het gewone programma toch ook niet? Eerlijkheid is juist wat dit spel zo leuk maakt!
Oud 20-09-2010, 18:54
Verwijderd
En ik bedoel dus zowel de uiteindelijke áls de persoonlijke lijstjes!
Oud 20-09-2010, 18:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
En ik bedoel dus zowel de uiteindelijke áls de persoonlijke lijstjes!
Je hebt je PM naar iedereen gestuurd! Ik heb 'm expres niet gelezen, ik ga ervanuit dat de rest deze ook niet zal lezen
Oud 20-09-2010, 18:56
Verwijderd
Perongeluk beantwoord allen gedaan?
Oud 20-09-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Je hebt je PM naar iedereen gestuurd! Ik heb 'm expres niet gelezen, ik ga ervanuit dat de rest deze ook niet zal lezen
Oooooh, wat stom
Ik zal even een pm erachteraan sturen dat ze de vorige NIET moeten lezen
Oud 20-09-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Perongeluk beantwoord allen gedaan?
Nee, ik heb een voor een alle namen uit zitten typen, geen idee waarom
Oud 20-09-2010, 19:11
Verwijderd
Niet zo aangebrand!
Oud 20-09-2010, 19:13
Verwijderd
Ach, ik ben niet aangebrand hoor Ik had gewoon zin om even flauw terug te doen
Oud 20-09-2010, 19:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, ik heb een voor een alle namen uit zitten typen, geen idee waarom


Ik heb hem wel gelezen!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 20-09-2010, 19:17
Verwijderd
Jaaaa, maar jíj mag dat
Oud 20-09-2010, 19:35
Verwijderd
oh ik was misschien wel erg grof dan, vergeleken met absinthe ;d;::
Oud 20-09-2010, 20:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik niet Dat gebeurt bij het gewone programma toch ook niet? Eerlijkheid is juist wat dit spel zo leuk maakt!
Bij het gewone programma hoor je in elk geval niet 'persoon A uit het publiek heeft het volgende lijstje met de volgende commentaren opgegeven: (..)'

Ik vind het uiteindelijk geen ramp als mijn naam bij mijn commentaren staat. Zolang alle deelnemers maar goed beseffen dat het spelletje gebaseerd is op vooroordelen en dat sommige opmerkingen zelfs nergens op gebaseerd zijn, bijvoorbeeld omdat je iemand (op een bepaald onderwerp) nauwelijks kent. Maar ik kan me ook voorstellen dat anderen het prima vinden om commentaren te leveren, maar het niet zo leuk vinden dat er dan bij komt te staan wíe dat heeft gezegd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-09-2010, 20:22
Verwijderd
Mij maakt het écht helemaal niks uit.
Ik denk wat ik denk, en dat zeg ik dan ook gewoon. Dus van mij mag mijn naam er wel bij.
Oud 20-09-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
oh ik was misschien wel erg grof dan, vergeleken met absinthe ;d;::
Je had het helemaal niet mogen lezen

En grof hoort erbij joh!
Oud 20-09-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Bij het gewone programma hoor je in elk geval niet 'persoon A uit het publiek heeft het volgende lijstje met de volgende commentaren opgegeven: (..)'

Ik vind het uiteindelijk geen ramp als mijn naam bij mijn commentaren staat. Zolang alle deelnemers maar goed beseffen dat het spelletje gebaseerd is op vooroordelen en dat sommige opmerkingen zelfs nergens op gebaseerd zijn, bijvoorbeeld omdat je iemand (op een bepaald onderwerp) nauwelijks kent. Maar ik kan me ook voorstellen dat anderen het prima vinden om commentaren te leveren, maar het niet zo leuk vinden dat er dan bij komt te staan wíe dat heeft gezegd.
Klopt, maar ze hebben het er wel over en ze laten niet alles geheim, zoals wel zou zijn als je alle lijstjes anoniem post.

En ik ga ervanuit dat mensen wel begrijpen dat ze de commentaren met een korreltje zout moeten nemen
Oud 21-09-2010, 11:11
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mijn ranking is verstuurd. En ik kan jullie vast vertellen dat ik kei- en keihard ben. Mijn naam is niet voor niets Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 21-09-2010, 15:01
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
God, ik moet wel veel lezen als ik de leukste commentaar eruit wil halen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-09-2010, 15:29
Verwijderd
oke, tering kutspel ik maak even snel alleen een ranking, want ik heb het eigenlijk veel te druk om te forumen ;p
Oud 21-09-2010, 15:34
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
oke, tering kutspel ik maak even snel alleen een ranking, want ik heb het eigenlijk veel te druk om te forumen ;p
Als je denkt dat je in de toekomst ook niet veel tijd zal hebben om te forumen, dan is het niet erg/misschien beter om je af te melden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 21-09-2010 om 16:09.
Oud 21-09-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Als je denkt dat je in de toekomst ook niet veel tijd zal hebben om te forumen, dan is het neit erg/misschien beter om je af te melden.
Babs en WT zijn de personen met de meeste vooroordelen in de lijst
Oud 21-09-2010, 15:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Babs en WT zijn de personen met de meeste vooroordelen in de lijst
Dan moeten ze wel tijd hebben om hun vooroordelen te spuien.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-09-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dan moeten ze wel tijd hebben om hun vooroordelen te spuien.
Ik bedoelde dat er over hun juist de meeste vooroordelen rondgaan denk ik Maar je hebt ook wel gelijk hoor ik ga me er niet mee bemoeien!
Oud 21-09-2010, 15:42
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik bedoelde dat er over hun juist de meeste vooroordelen rondgaan denk ik Maar je hebt ook wel gelijk hoor ik ga me er niet mee bemoeien!
Ow zo,
Ja, nee, ja.
Je mag je er best mee bemoeien hoor!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-09-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Babs en WT zijn de personen met de meeste vooroordelen in de lijst
Ahw Liz je bent lief
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 12:43
De Kantine Deadlock is DK'ers aan het versaaien #1134
Verwijderd
500 24-09-2010 19:28
De Kantine Lekker onsaaidig zijn tegen elkaar! #1010
Verwijderd
500 16-06-2010 23:32
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
De Kantine Gaat niemand de volgende Saai openen? #21
Little Phoebe
500 16-05-2010 22:08
De Kantine Wat saai zeg #976a, deel 1.01, subsectie alfa, paragraaf I-A (45.332.12Z)
Verwijderd
500 01-05-2010 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.