Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2001, 17:44
Prince_AT
Prince_AT is offline
Ik heb het gevoel dat buffy een soap aan het worden is. Het gaat nu niet meer om het doden, maar om hun zelf. Vorige seizoenen, waren er the master, de burgemester, de rechter enz. Nu vermoord ze Dracula in één week. er is niet eens een to be continued bij dracula....
ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel!
__________________
2pac rulez, shit aan de rest | *directeur van Stalkers BV.* stalker huren? bel 0900-stalker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2001, 17:59
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
boeiuh, ik vind het nog leuk hoor...zolang spike mnaar in beeld komt
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 19:46
-R-
-R- is offline
Citaat:
bloem schreef:
boeiuh, ik vind het nog leuk hoor...zolang spike mnaar in beeld komt

Mmmmmmm ja
__________________
'Never give all of the heart...he that made this knows all the cost, for he gave all of his heart....and lost' - W.B.Yeats
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 07:32
Verwijderd
Kgeloof dat de Count juist wel terug komt nog.. en dan gaat ie voor Dawn.. maar da weet ik niet zeker meer aangezien ik de synopsis 2/3 maanden geleden heb gelezen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 10:19
euroshima
Avatar van euroshima
euroshima is offline
Citaat:
-R- schreef:
Citaat:
bloem schreef:
boeiuh, ik vind het nog leuk hoor...zolang spike mnaar in beeld komt

Mmmmmmm ja
Exactly my thoughts

__________________
I didn't do it. Nobody saw me. The sheep are lying.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 13:31
Eefie21
Eefie21 is offline
Zeker weten Spike is zoooo jammie.
__________________
*zucht* Ik ben verliefd.... Aaaaah wat nu???????
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 14:20
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
verschrikkelijk
en al zou ze elke week iemand vermoorden, das fijn maar dan niet elke week zo'n klein flut probleempje oplossen
het gaat alleen nog maar over haar persoonlijke probleempjes

en spike is kei mellig, 'k moet al lagen als ik eraan denk..
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 16:04
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
ik ben heel assertief geworden door buffy. Ik bezorgde eerst kranten s'ochtends, en toen was ik altijd bang als het donker was voor rare lui enzo. Toen als ik het niet vertrouwde ging ik me inbeelden dat ik buffy was, en deelde vervolgens om 5 uur sochtends wat karatetrappen uit midden op straat. Ik hoop niet dat iemand dat ooit gezien heeft.

Zo, waar dat op slaat weet ik niet, ik wou het gewoon even met jullie delen
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 18:03
Prince_AT
Prince_AT is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
verschrikkelijk
en al zou ze elke week iemand vermoorden, das fijn maar dan niet elke week zo'n klein flut probleempje oplossen
het gaat alleen nog maar over haar persoonlijke probleempjes

en spike is kei mellig, 'k moet al lagen als ik eraan denk..

Dat is precies wat ik ervan vind.
Behalve ddat over Spike dan!!!
__________________
2pac rulez, shit aan de rest | *directeur van Stalkers BV.* stalker huren? bel 0900-stalker
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 21:07
Angel-me
Angel-me is offline
Ik mis Angel in de serie Buffy eigenlijk... I know dat hij er al lang uit is, maar ik weet niet: was een leuke combi...

Verder vind ik het zeker nog zwaar kewl!!! Spike is gewoon bruut en Willow roeleert ook...

Conclusie: niet mee eens!
__________________
Face Your Fears - Je bent altijd sterker dan je denkt *for Dystopia*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 11:06
Gonne
Gonne is offline
Buffy rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz!!
__________________
Gonne
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 11:35
Prince_AT
Prince_AT is offline
Citaat:
Winner schreef:
ik ben heel assertief geworden door buffy. Ik bezorgde eerst kranten s'ochtends, en toen was ik altijd bang als het donker was voor rare lui enzo. Toen als ik het niet vertrouwde ging ik me inbeelden dat ik buffy was, en deelde vervolgens om 5 uur sochtends wat karatetrappen uit midden op straat. Ik hoop niet dat iemand dat ooit gezien heeft.

Zo, waar dat op slaat weet ik niet, ik wou het gewoon even met jullie delen

OOH!!! dus jij bent die gozer die opeens midden in de straat in de lucht begon te schoppen!
__________________
2pac rulez, shit aan de rest | *directeur van Stalkers BV.* stalker huren? bel 0900-stalker
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:46
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Angel-me schreef:
Ik mis Angel in de serie Buffy eigenlijk... I know dat hij er al lang uit is, maar ik weet niet: was een leuke combi...

persies, angel moet gewoon trug..

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:47
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Prince_AT schreef:
OOH!!! dus jij bent die gozer die opeens midden in de straat in de lucht begon te schoppen!



__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 13:00
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
Citaat:
Angel-me schreef:
Ik mis Angel in de serie Buffy eigenlijk... I know dat hij er al lang uit is, maar ik weet niet: was een leuke combi...

persies, angel moet gewoon trug..

Vind ik ook, hij hoeft niet in elke aflevering mee te doen, maar dewoon af en toe. Het had gewoon wat die 2. Allebei apart vind ik het een stuk minder.

__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 14:19
euroshima
Avatar van euroshima
euroshima is offline
Citaat:
Breg schreef:
Vind ik ook, hij hoeft niet in elke aflevering mee te doen, maar dewoon af en toe. Het had gewoon wat die 2. Allebei apart vind ik het een stuk minder.

Er komen ook verschillende overlopende afleveringen. Dat Angel in Buffy meedoet en andersom. Dat wordt nog leuk!
__________________
I didn't do it. Nobody saw me. The sheep are lying.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 15:12
Anya
Anya is offline
Ik vind Buffy ook erg leuk, ik heb alleen een rothekel aan die Riley! Ik wordt echt ziek van dat sulletje!
Spike is te gek, en Angel moet echt terugkomen.
Ik ben het er wel mee eens, het moet een beetje minder soaperig worden.
__________________
The truth is out there... Trust no one
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 15:30
DeViLiShStaR
DeViLiShStaR is offline
beffy LOL!!!!
__________________
Don't Mess With Me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2001, 15:41
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Angel moet juist niet terug naar Buffy. Hij moet gewoon zijn eigen leven leiden, en eigen serie blijven houden, dan is ie veel beter af

Ik heb nu 3 afleveringen van de nieuwe seizoenen van beide series gezien, en ik moet zeggen dat die van Angel veel beter zijn. Naar Buffy kan ik ook wel kijken, is grappig, maar Angel heeft imo de veel betere verhaallijnen, betere sfeer (duister) & actie en ook nog de nodige humor (kijk maar naar de aflevering afgelopen woensdag; Angel met z'n roze helm )

Het zijn duidelijk 2 vershillende series, en mijn mening is dat Angel gewoon beter is.
Buffy is ook (nog) goed, maar het is mij een beetje gaan vervelen, seizoen 2 & 3 waren daarentegen wel zeer goed. Seizoen 4 viel mij 'n beetje tegen, en dit seizoen tot nu toe ook. Maar dat kan nog veranderen natuurlijk.

[spam] http://www.envy.nu/loseyoursoul [/spam]
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 18:55
Zotur
Zotur is offline
Ik ben het helemaal met CrredGirl eens. Angel is veel beter, veel leuker en veel cooler. De verhaallijnen zijn niet zo voorspelbaar, je hebt niet die irritante buffy, cordelia speelt erin, meer actie, gewoonweg beter!
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 07:57
Anya
Anya is offline
Ik ben het er ook mee eens, hoewel ik Angel wel bij Buffy vind passen is de serie van Angel beter... Buffy was eerst ook beter als nu, na een tijdje verloren de schrijvers hun inspiratie lijkt het wel..
__________________
The truth is out there... Trust no one
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 21:00
-R-
-R- is offline
Hihi, toch vind ik dat ze nu wel iets leuks hebben bedacht: Spike verliefd op Buffy
__________________
'Never give all of the heart...he that made this knows all the cost, for he gave all of his heart....and lost' - W.B.Yeats
Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 18:05
Anouxxx
Anouxxx is offline
Citaat:
-R- schreef:
Hihi, toch vind ik dat ze nu wel iets leuks hebben bedacht: Spike verliefd op Buffy


Ja dat vind ik ook wel humor!!! hopelijk gaan ze dat verder uitbreiden ! zou een leuk koppel zijn
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 13:41
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anouxxx schreef:
Ja dat vind ik ook wel humor!!! hopelijk gaan ze dat verder uitbreiden ! zou een leuk koppel zijn
Ja daar wacht ik ook al tijden op. Maar ik ben duz niet de enige die SPIKE goddelijk vind?? Koelie! Maar spike is toch niet vlieft op Buffy?!? It was just a nightmare
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 14:59
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ja daar wacht ik ook al tijden op. Maar ik ben duz niet de enige die SPIKE goddelijk vind?? Koelie! Maar spike is toch niet vlieft op Buffy?!? It was just a nightmare

nee, het was een voorspellende droom/ natte droom

dat was leuk toen Spike en Buffy gingen trouwen

Riley moet idd oprotten

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2001, 15:45
euroshima
Avatar van euroshima
euroshima is offline
Spike is veel leuker voor Buffy dan die saaie Riley! En voor mij ook!!
__________________
I didn't do it. Nobody saw me. The sheep are lying.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 20:51
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
nee, het was een voorspellende droom/ natte droom

dat was leuk toen Spike en Buffy gingen trouwen

Riley moet idd oprotten

Ahh kijk, een voorspellende droom....what has she got that I don't have?!?!
Maar ik gloof dat Spike's oude liefde Darla weer terug komt, duz dan is de kans helemaal klein dat Spike en Buffy wat krijgen

Die aflevering van Spike en Buffy die gingen trouwen heb ik weer gemist gloof ik

En Riley gaat dit seizoen dood, so won't worry
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 15:06
i_love_scotty
i_love_scotty is offline
gimme Oz!!!jammer dat hij er niet meer bij is.

THE MOFFATTS ROCK!!!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 17:45
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
i_love_scotty schreef:
gimme Oz!!!jammer dat hij er niet meer bij is.
Ja inderdaad!! Oz iz zuperlieieiieief!!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 18:32
Anouxxx
Anouxxx is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ahh kijk, een voorspellende droom....what has she got that I don't have?!?!
Maar ik gloof dat Spike's oude liefde Darla weer terug komt, duz dan is de kans helemaal klein dat Spike en Buffy wat krijgen

Die aflevering van Spike en Buffy die gingen trouwen heb ik weer gemist gloof ik

En Riley gaat dit seizoen dood, so won't worry


gaat riley dood? dat vin ik nie leuk riley iz ook cute maarr idd me = ook een james marsters fan he's damn sexy!!! *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 19:35
*lotus*
*lotus* is offline
Ik is ook James Marsters fan! Maarre.. Spike & Buffy vind ik geen leuke combi.. Ik ben nogal Buffy fan en heb dus allang al op internet gekeken wat er allemaal gaat gebeuren, en ik vind ut allemaal maar niks. Riley gaat niet dood trouwens, hij gaat alleen weg. En S/B wordt GEEN koppel.. gelukkig, naar mijn mening.

> Bloem: Maar ik gloof dat Spike's oude liefde Darla weer terug komt

Spike's oude liefde Darla? Darla is de sire van Angel en komt in Angel terug.. Drusilla komt wel terug -- eventjes..

Ik vind trouwens Dawn erg leuk! En Spike natuurlijk, maar niet als ie verliefd is op Buffy want ik heb de transcripts gezien en 't is eg walgelijk.. maar ja, ik ben zeker de enige Willow/Spike fan hier?

~indra
__________________
¤º°`°º¤ø i have a photographic memory! .... i just don't have film.. ¤º°`°º¤ø
Met citaat reageren
Oud 04-07-2001, 22:05
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
*lotus* schreef:
Ik is ook James Marsters fan!

join the club

Maarre.. Spike & Buffy vind ik geen leuke combi.. Ik ben nogal Buffy fan en heb dus allang al op internet gekeken wat er allemaal gaat gebeuren, en ik vind ut allemaal maar niks. Riley gaat niet dood trouwens, hij gaat alleen weg.

Is dat zo? Owww..hmmmz d8 dat ie dood ging....wat ben ik weer goed geinformeerd

En S/B wordt GEEN koppel.. gelukkig, naar mijn mening.



> Bloem: Maar ik gloof dat Spike's oude liefde Darla weer terug komt

Spike's oude liefde Darla? Darla is de sire van Angel en komt in Angel terug.. Drusilla komt wel terug -- eventjes..


Sorrie....ik bedoelde idd Drusilla

Ik vind trouwens Dawn erg leuk! En Spike natuurlijk, maar niet als ie verliefd is op Buffy want ik heb de transcripts gezien en 't is eg walgelijk..


Neej man, errug koel!! "Ik heb je nooit gemogen en je haar zit stom" whahah...wat schattig

maar ja, ik ben zeker de enige Willow/Spike fan hier?

Nopezzzz!!!!!
[/B]
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-07-2001, 22:17
Prince_AT
Prince_AT is offline
dawn blijkt nie de zusje van buffy te zijn, maar een ding om het kwaad mee af te weren of zow iets!
__________________
2pac rulez, shit aan de rest | *directeur van Stalkers BV.* stalker huren? bel 0900-stalker
Met citaat reageren
Oud 05-07-2001, 11:46
Anouxxx
Anouxxx is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ahh kijk, een voorspellende droom....what has she got that I don't have?!?!
Maar ik gloof dat Spike's oude liefde Darla weer terug komt, duz dan is de kans helemaal klein dat Spike en Buffy wat krijgen

Die aflevering van Spike en Buffy die gingen trouwen heb ik weer gemist gloof ik

En Riley gaat dit seizoen dood, so won't worry

Waarom verklap je nou alles? nou vin ik het nie leuk meer om te kijkuh

maar die opmerking van spike von ik wel cool trouwens ' en je haar zit stom' ik moes ech lachuh!!! lol!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2001, 15:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anouxxx schreef:
Waarom verklap je nou alles? nou vin ik het nie leuk meer om te kijkuh

sollie...maar er klopt toch nix van

maar die opmerking van spike von ik wel cool trouwens ' en je haar zit stom' ik moes ech lachuh!!! lol!

ik ook!! waz echt heel errug koelie...ik vinnum wel leuk als hij vlieft is haha
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 09:42
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
gimme Oz!!!jammer dat hij er niet meer bij is.
ik vin ook dat ie terug moet komen! hij als vriendje van Willow en die andere als gewone vriendin.

maar die opmerking van spike von ik wel cool trouwens ' en je haar zit stom'
whuhahahahahaha ik von um zo leuk!!

dawn blijkt nie de zusje van buffy te zijn, maar een ding om het kwaad mee af te weren of zow iets!
dat van dat niet zusje wisten we al maar dat ze nou ineens de sleutel tegen het kwaad is had ik ook niet verwacht, ik zat al te wachten tot ze in een demon veranderde maja
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2001, 21:51
Anouxxx
Anouxxx is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
hier ben ik het helemaal mee eens! (wat hierboven staat als antwoord duz)

Met citaat reageren
Oud 10-07-2001, 10:47
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
bloem schreef:
boeiuh, ik vind het nog leuk hoor...zolang spike mnaar in beeld komt


idem...

en het was effe iets minder, maar nu vind ik het toch weer heel cool worden, de verhaallijn loopt weer door enzo alleen ze moeten even leuke slecht nieuwe mensen erin krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 00:59
GRRR#666
GRRR#666 is offline
hmm ja ik kijk ook voor spike :roloog:

buffy is idd beetje saai geworden, maja gewoon mute tv, muziek on, inetten en af en toe kijken als buffy of willow in beeld komen
__________________
// the freaks come out at night
Met citaat reageren
Oud 16-07-2001, 18:30
Anya
Anya is offline
Drusilla is echt te gek, dat vind ik ook.
Maar gaat Riley weg? Gelukkig!!!!!

Maar ik heb een paar afleveringen gemist, hoe zit dat nou met Dawn? Ik weet dat ze niet echt Buffy's zusje is, maar hoe is ze de serie in gekomen, hoe zit dat verhaal? Ik snap er namelijk helemaal niets van, ik wist nooit dat Buffy een zusje had.
__________________
The truth is out there... Trust no one
Met citaat reageren
Oud 16-07-2001, 21:22
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Anya schreef:
Drusilla is echt te gek, dat vind ik ook.
Maar gaat Riley weg? Gelukkig!!!!!

Maar ik heb een paar afleveringen gemist, hoe zit dat nou met Dawn? Ik weet dat ze niet echt Buffy's zusje is, maar hoe is ze de serie in gekomen, hoe zit dat verhaal? Ik snap er namelijk helemaal niets van, ik wist nooit dat Buffy een zusje had.
ik weet ook niet hoe het precies zit, maar volgens mij is Dawn idd nog nooit daarvoor te spraken gekomen.

En ik wee nietof het hier al er ergens staat, maar over een tijdje komt Angel weer ff terug (een gastrol). Alleen jammer dat het nu alweer tijdelijk gestopt is.

__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
ik weet ook niet hoe het precies zit, maar volgens mij is Dawn idd nog nooit daarvoor te spraken gekomen.

En ik wee nietof het hier al er ergens staat, maar over een tijdje komt Angel weer ff terug (een gastrol). Alleen jammer dat het nu alweer tijdelijk gestopt is.

mama Buffy gaat dood en Angel komt langs.. Riley gaat idd dood en Dawn gaat occult doen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 16:16
IJsbar
IJsbar is offline
Citaat:
euroshima schreef:
Exactly my thoughts

And mine
Met citaat reageren
Oud 18-07-2001, 12:57
**AnnE**
**AnnE** is offline
Ik vindt het ook niet meer zoveel aan.Die stomme riley en die initaitive(of hoe je het ook mag schrijven,ik weet het niet meer,maar je begrijpt toch wel wak bedoel)Buffy moet gewoon vampiertjes afmaken en niet de ene helft van het programma praten over problemen en de andere helft problemen hebben.Maar(net als vele anderen)kijk ik het nog wel want.......=>SPIKE !!!!!!!!
__________________
How could the one I gave my heart to,break my heart so bad....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2001, 12:48
Slashy
Slashy is offline
Ik kijk er nog steeds elke dag naar, en ben een hele grote fan. Voor iedereen die klaagde over Riley en die sh!t, maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2001, 20:21
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Slashy schreef:
Ik kijk er nog steeds elke dag naar, en ben een hele grote fan. Voor iedereen die klaagde over Riley en die sh!t, maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed.
elke dag? daz knap als het 1 x per week komt.... Of heb je het allemaal op video ofzow

__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 29-07-2001, 17:17
TheOnlyMe
TheOnlyMe is offline
Citaat:
Eefie21 schreef:
Zeker weten Spike is zoooo jammie.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..
hij is zo koetsjie!!!!!!!!

....stephy....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2001, 17:20
TheOnlyMe
TheOnlyMe is offline
ik vind ook wel dat buffy iets teveel problemen heeft en ze is eigenlijk nooit echt meer zo happy ofzo.
ik vind er een beetje een depresief tintje aan zitten, maar dat heb ik best wel een tijdje.
maar ik kijk het toch nog wel hoor......
maar ANGEL rules!!!!!!!!!!!!! das ook weer wa volwassener vin'k ik.

...stephy....
Met citaat reageren
Oud 01-08-2001, 08:53
Slashy
Slashy is offline
Citaat:
bloem schreef:
Of heb je het allemaal op video ofzow
Precies. Knap geraden. Ik heb vanaf seizoen 2 bijna alles van Buffy op video.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2001, 20:36
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Slashy schreef:
Precies. Knap geraden. Ik heb vanaf seizoen 2 bijna alles van Buffy op video.
waar woon je? dan kom ik een keer langs

__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Buffy fans: stel je hier voor!
x-spekkie-x
90 21-10-2003 14:49
Films, TV & Radio Buffy & Angel dag - From Beneath You...
x-spekkie-x
43 20-06-2003 18:38
Films, TV & Radio Buffy-topic
x-spekkie-x
500 10-04-2003 16:48
Films, TV & Radio Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed
Verwijderd
58 13-04-2002 10:40
Films, TV & Radio Buffy - the musical? (you got to be kidding me)..
BillyFish
31 11-03-2002 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.