Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 09:39
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
postbank.... waardoor ik altijd 2 dagen langer moet wachten als men collega's op me salaris
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 13-08-2003 @ 14:40:


ik heb ABN Amro bank en ik heb nooit problemen met de bank gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:54
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
rabobank
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
BACOB, nog nooit problemen mee gehad (alleen gaan m'n bankkaarten wel snel stuk )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:34
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
FF kijke hoor

1 spaarrekening bij van lansschot bankiers

1 rendement rekening bij de Rabo

1 lopende rekeninh bij de rabo

van lansschot is heel goed, rabobank is matig en slecht omgeleid personeel
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:08
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 13-08-2003 @ 14:40:

ik heb ABN Amro bank en ik heb nooit problemen met de bank gehad.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Fortis
nope, geen problemen mee.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 13-08-2003 @ 15:24:
Rabobank. Ben er heel tevreden mee
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:55
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
De Postbank... goed
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-08-2003 @ 18:34:
Rabobank. Nooit problemen mee gehad, jij wel ekki?
ik wel .

Citaat:
gerwin schreef:
Wat was er dan mis met de Rabobank?
Het zijn nog grotere oplichters dan de andere banken. Ten eerste moet je betalen voor internetbankieren. Nouja, dat is dan nog niet zo heel boeiend, dat is maar eenmalig. Maar toch...

Wat het grootste 'probleem' was, is dat ik op een gegeven moment StuFi kreeg en ik dus een studentenrekening kon nemen daar. Alles best, dat wilde ik wel, de bank belde me er zelfs voor op of ik dat wilde. Dus ik naar de bank, maar ik kon toen ineens geen studentenrekening nemen, omdat ik volgens hun geen StuFi kreeg (VO18+ zou geen StuFi zijn, ofzoiets). Dus heb ik m'n rekening omgezet in een gewone rekening, dat zou me namelijk niets extra's kosten.

Vervolgens kreeg ik op een gegeven moment een rekening dat ik mijn pasje moest betalen. Terwijl ze hadden gezegd dat het niets zou kosten. Dus ik betaalde heel braaf dat rotpasje en heb meteen een Rabopas aangevraagd (want daar hoef je niet voor te betalen, maar daar kan je ook niet mee in het buitenland pinnen). Die zouden ze naar me opsturen en dergelijke.
Na een week of 4 kreeg ik een brief met m'n pincode. M'n pasje zou binnenkort naar me opgestuurd worden. Maar ik wachtte maar en wachtte maar, geen pinpas. Nouja, dan niet, dacht ik dus. DOM!!!! Ineens werd er weer geld van m'n rekening afgeschreven voor die rotpas, die ik NOOIT gebruikte en waarvan ik al had gezegd dat ik het niet meer wilde.

Ik ben toen naar de Rabobank geweest en die vertelden mij dat ik het geld voor het pasje terug zou krijgen (na heeeeeeeeeeeel veel gezeur trouwens, maar dat zal ik je besparen). En nu, een jaar later, heb ik nog steeds dat geld niet gezien. De rekening heb ik inmiddels opgeheven (dat heb ik toen direct gedaan).

Dat is een deel van mijn verhaal, maar er zijn nog meer van die irritante dingen gebeurd bij de Rabobank.

Vandaar dus.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:03
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
postbank

en ik ben er zwaar ontevreden over en ben te lui om van bank te wijzigen
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:07
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
ekki schreef op 26-08-2003 @ 17:39:


Wat het grootste 'probleem' was, is dat ik op een gegeven moment StuFi kreeg en ik dus een studentenrekening kon nemen daar. Alles best, dat wilde ik wel, de bank belde me er zelfs voor op of ik dat wilde. Dus ik naar de bank, maar ik kon toen ineens geen studentenrekening nemen, omdat ik volgens hun geen StuFi kreeg (VO18+ zou geen StuFi zijn, ofzoiets). Dus heb ik m'n rekening omgezet in een gewone rekening, dat zou me namelijk niets extra's kosten.

Zoiets had ik dus ook, wat een schijtbank. Ik krijg nog 10 euro van ze, wegens het feit dat ze girotel-abonnementsgeld hebben afgeschreven, terwijl ik dat niet hoef te betalen omdat ik toen student was.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:11
Eruantalon
Eruantalon is offline
ABN... problemen.... NEE!
Ik zat eerst bij de rabobank... problemen... JAA!!!
__________________
Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:43
the_republican
the_republican is offline
rabo- en postbank. Beide goed, rabo is het snelst met het bij- en afschrijven van stortingen en opnames. (Wordt meteen binnen enkele seconden verwerkt. bij de postbank duurt dat één werkdag.

Verder heb ik een rekening bij de abn gehad, maar dat is niks... Alles duurt lang, en alles kost weer wat...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 16:50
Verwijderd
Niemand SNS?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:20
beestje
beestje is offline
De ABN Amro en ik ben er eigenlijk wel gewoon tevreden over
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 05-09-2003 @ 17:50:
Niemand SNS?
gehad, maar die beviel me niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:36
Thomas
Thomas is offline
PB. Niets anders nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:14
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
fortis bank en abn amro bank, geen probleem
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:24
Ambrosia
Ambrosia is offline
Dexia; en nog nooit problemen mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:58
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
is dexia belgië?
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:20
Verwijderd
Postbank.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:01
Ambrosia
Ambrosia is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 10-09-2003 @ 19:58:
is dexia belgië?
ja!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:00
Verwijderd
Postbank.
Overschrijvingen duren wel erg lang en je afschriften lopen ook altijd achter, maar verder ben ik tevreden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:36
coffee_mug
Avatar van coffee_mug
coffee_mug is offline
Postbank. geen problemen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:16
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 14-08-2003 @ 20:43:
Ik WAS bij de Rabobank, ben ik snel weggegaan, shitbank, geen goed woord voor over.
Zit nu bij de ABN voor m'n lopende rekening (studentenrekening) en bij de ASN voor spaarrekening. ASN is een beetje traag enzo (dat wist ik) en het duurde ongeveer een jaar voor ik daar eindelijk via internet kon overboeken, maar verder is het wel ok. Het is maar een spaarrekening, ik doe er toch vrij weinig mee.
ABN is op zich best, krijg tenminste gratis internetbankieren (nadeel van i'netbankieren van ABN is dat je maar 3 maanden ofzo terug kan gaan in je overzicht) en gratis pasjes enzo.
Maarja, een bank blijft een bank: het blijft allemaal geldklopperij (jammer genoeg is er geen alternatief, om nou al het geld in een oude sok te stoppen vind ik ook geen goed plan geloof ik (al zou het nu wel kunnen, ik heb toch bijna geen geld ), overigens MOET je ook een bank hebben, anders kan je geeneens loon krijgen tegenwoordig (wat overigens ook logisch is)).
mag ik vragen wat er mis is met de service van de rabobank??
ik heb nl abn en rabobank..
vind zelf de rabobank eigenlijk fijner omdat ik er ook rood kan staan en dan ook een flink bedrag (niet dat dat noodzakelijk is maar tis soms wel fijn als het ff financieel tegenzit)
en de eisen zijn gewoon minder hoog dan bij de abn amro..
daar had ik nl ook een krediet aangevraagd en toen na 1,5mnd mijn salaris nog niet gestort was is dit meteen geweigerd (dit ging overigens maar om een krediet van 300 euro)
bij de rabobank krijg je min een krediet van 2500 euro...
(en nej dat gebruik ik heus niet helemaal maar de rente is wel veel lager en das ook wel lekker natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-09-2003 @ 16:16:
mag ik vragen wat er mis is met de service van de rabobank??
ik heb nl abn en rabobank..
vind zelf de rabobank eigenlijk fijner omdat ik er ook rood kan staan en dan ook een flink bedrag (niet dat dat noodzakelijk is maar tis soms wel fijn als het ff financieel tegenzit)
en de eisen zijn gewoon minder hoog dan bij de abn amro..
daar had ik nl ook een krediet aangevraagd en toen na 1,5mnd mijn salaris nog niet gestort was is dit meteen geweigerd (dit ging overigens maar om een krediet van 300 euro)
bij de rabobank krijg je min een krediet van 2500 euro...
(en nej dat gebruik ik heus niet helemaal maar de rente is wel veel lager en das ook wel lekker natuurlijk
kijk even naar de post van mij op deze pagina, gepost op 26-08-2003 @ 17:39.

overigens kan ik tot 1000 euro rood staan bij de ABN, maar ik heb ervoor gekozen dat ik maar 300 euro rood kan staan.

Bovendien vind ik de service bij de Rabo ook bijster slecht, omdat je daar binnenkomt en dan eerst zo'n 5-10 minuten staat te wachten tot er 'ns iemand in dat kantoor verschijnt. Het lijken wel ambtenaren.
Nouja, bij de ABN (in de stad dan) staat er altijd een hele lange rij. Maar ik weet niet hoe dat is bij de Rabo in de stad.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 24-09-2003 @ 17:40:
kijk even naar de post van mij op deze pagina, gepost op 26-08-2003 @ 17:39.

overigens kan ik tot 1000 euro rood staan bij de ABN, maar ik heb ervoor gekozen dat ik maar 300 euro rood kan staan.

Bovendien vind ik de service bij de Rabo ook bijster slecht, omdat je daar binnenkomt en dan eerst zo'n 5-10 minuten staat te wachten tot er 'ns iemand in dat kantoor verschijnt. Het lijken wel ambtenaren.
Nouja, bij de ABN (in de stad dan) staat er altijd een hele lange rij. Maar ik weet niet hoe dat is bij de Rabo in de stad.
nog niks van gemerkt maar dat kan nog komen
ik vind het overigens hier bij de grote abn in de stad wel altijd druk maar rabo ben k alleen nog bij t kaskantoor geweest en daar is het niet druk...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:46
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Rabobank...mwa

Ik vind het balen dat je als je een studentenrekening hebt (wat ik dus heb) bij de RABO, je niet mag kiezen welke bedrag je rood wilt staan: of het is helemaal niks roodstaan, of meteen 1000 euro....ik zou liever 100 euro willen want ik heb dus ongeveer een half jaar geleden laten veranderen dat ik rood kon staan en ik stond toen steeds verder en verder in het rood (terwijl ik iemand was die tegen rood staan was)....nu heb ik het maar teruggedraaid naar niks rood staan, maar dit is wel eens onhandig...vooral nu mijn saldo tussen de 0 en de 40 blijft zweven is dit niet handig (moet je ineens pakketten (die te laat geleverd zijn) op school kopen met je collegekaart-->die moet je dus eerst opwaarderen (contant betalen kan niet op onze school) blijkt dat dat niet kan want je hebt nog maar 10 euro op je rekening en je moet er bijv. 12 euro hebben...dan is het lastig) .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:49
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oja, ook een nadeel van de RABO: ze hebben volgens mij niet zoveel pinautomaten (ABN en postbank lijken veel beter te zijn vertegenwoordigt) en bij automaten van andere banken kan ik mn saldo niet checken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:57
Verwijderd
SNS, ABNAMRO en Postbank.

Over alle 3 wel tevreden. Je moet gewoon goed opletten dat ze niet zomaar geld van je rekening afschrijven voor een pasje o.i.d. en er rekening mee houden dat over het algemeen bij alle banken domme mutsen werken
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:18
checko
Avatar van checko
checko is offline
postbank.....enne ook nog een rekening bij iets van spaarbeleg geloof ik.....
ben er wel tevreden mee hoor...de bank althans...met m'n rekening, of beter, wat daar op staat wat minder..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Postbank (gaat het geld vanaf), ABN AMRO (komt m'n salaris op binnen, en is ook m'n betaalrekening), en Rabobank (Hypotheek + huisdepot).

Edit: ow ja, spaarrekening bij spaarbeleg.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 05:49
Verwijderd
postbank
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 08:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Chimera schreef op 26-09-2003 @ 23:56:
Postbank (gaat het geld vanaf)
Komt daar ook geld op? Anders is het ook zo sneu .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:14
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Postbank

Alleen jammer dat ik maar eens in de twee weken afschrift krijg
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:26
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Betaalrekening:
Generale Bank (wat nu fortis heet)
Spaarrekening:
SNS Bank (hoge rente op de internetspaarrekening'
Voor Belgische betalingen (daar hebben wij nogal wat familie wonen, en dus ook wel de nodige dingen te regelen':
BACOB
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 06:55
Verwijderd
Rabobank
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:23
alibabwe
alibabwe is offline
rabobank gewoon prettig inet bankieren en fijne internetspaarrekening
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 17:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ekki schreef op 27-09-2003 @ 09:08:
Komt daar ook geld op? Anders is het ook zo sneu .
Hehe. Yup, ik schrijf maandelijks meteen nadat m'n salaris binnenkomt een bedrag over op die rekening. Boekhoudtechnisch erg handig, weet ik zeker dat ik genoeg geld heb voor de vaste lasten (schoolgeld, hypotheekrente, etc.).
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:01
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Rabobank.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:07
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
miro schreef op 13-08-2003 @ 14:41:
Postbank


ja hoor
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:57
-Daniël-
Avatar van -Daniël-
-Daniël- is offline
Rabobank en Fortis
__________________
http://www.06ringtones.nl Voor al je ringtones, logo's en meer!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:24
Thompie
Avatar van Thompie
Thompie is offline
Nu: Rabobank -> nog nooit problemen mee gehad

Had eerst ook nog een rekening van de Postbank, was 3x niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle nieuw
Verwijderd
500 25-12-2006 11:59
De Kantine Bij welke bank(en) heb je een rekening?
Verwijderd
64 25-04-2006 15:31
De Kantine Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic.
Verwijderd
499 12-07-2003 12:51
Lifestyle Wat is je nieuwste aanwinst (deel 1039³)
cha0s
249 22-04-2003 17:55
Muziek Van welke band heb je 3 of meer cds en waarom
Dy|_uCK
124 12-08-2002 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.