Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 13:41
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb zelf ook op een particuliere school gezeten en ik kreeg wel ov (ook stufi maar das wel afgeschaft nu)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 22:13
Verwijderd
wat is er mis met openbaar onderwijs? Als je ergens veel geld voor dokt is dat absoluut geen garantie dat het beter is
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:32
ronny
ronny is offline
Als je geen werk kan vinden binnen scholen, spw etc. dan zal je naar iets anders moeten zoeken.

Bijvoorbeeld de dichtstbijzijnde supermarkt. Die kunnen altijd wel vakkenvullers etc gebruiken. Betaald minder goed, maar je hoeft niet aan je spaarrekening te komen.
En ook niet hele dagen thuis te zitten. Je maakt me echt niet wijs dat er negens enigzins fatsoenlijk werk te vinden is.

Heb je al kaartjes opgehangen in supermarkten dat je werk zoekt? Alle Uitzendbureau's al bezocht?

Informeer anders ook eens via je ouders binnen de mode, of er nergens een job is in een zaak van dezelfde keten in de buurt. Je kent het soort winkel immers. De rayonmanager van de keten weet vast wel vacatures.

Dan praten er hier ook nog mensen over Nipo, heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens vele andere kan je dat ook makkelijk doen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:37
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Heb je al bij de THUISZORG gesolliciteerd. Volgens mij hebben ze daar altijd een chronisch tekort aan werknemers (alfahulpen enzo).

Nipo is inderdaad makkelijk, maar daar zijn wel voorwaarden aan verbonden (bijv. zowel internet als telefoonlijn (dus tegelijk kunnen internetten en telefoneren) en 18 zijn).

Maar hang inderdaad briefjes op en uitzendbureaus kunnen best wat voor je doen. Gewoon telefoonboek pakken en bedrijven af bellen. Ziekenhuizen hebben wel 'ns voedingsmedewerkers nodig. Je kunt ook in bejaardenhuizen werken, daar hebben ze ook vaak tekorten (niet altijd).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:00
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
ronny schreef op 08-10-2003 @ 17:32:
Als je geen werk kan vinden binnen scholen, spw etc. dan zal je naar iets anders moeten zoeken.

Bijvoorbeeld de dichtstbijzijnde supermarkt. Die kunnen altijd wel vakkenvullers etc gebruiken. Betaald minder goed, maar je hoeft niet aan je spaarrekening te komen.
En ook niet hele dagen thuis te zitten. Je maakt me echt niet wijs dat er negens enigzins fatsoenlijk werk te vinden is.

Heb je al kaartjes opgehangen in supermarkten dat je werk zoekt? Alle Uitzendbureau's al bezocht?

Informeer anders ook eens via je ouders binnen de mode, of er nergens een job is in een zaak van dezelfde keten in de buurt. Je kent het soort winkel immers. De rayonmanager van de keten weet vast wel vacatures.

Dan praten er hier ook nog mensen over Nipo, heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens vele andere kan je dat ook makkelijk doen.

ik kan je dat dus wel wijs maken, ik heb echt alle supermarkten gebeld en ik kon me oren zelf niet geloven maar zelfs daar hadden ze niemand nodig. Kassa zat vol, brood/kaas/vlees afdeling niemand nodig.......vakkenvullen zochten ze alleen jongens omdat t om bierkratten enzo ging.

ja en ik heb kledingaken gevraagd, videotheek, zelfs etos, kruidvat, ja sorry hoor......maar ze hebben echt nergens iemand nodig. ik geloof t ook niet maar tis wsel zo
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.