Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 09:43
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wie heeft dit werk gedaan of doet dit werk??
heb er n sollicitatie lopen namelijk en ben benieuwd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2003, 10:37
beestje
beestje is offline
ik doe het nog steeds (nog 1 weekje) en het bevalt wel... voor mij houdt het gewoon in bij die oude mensen een beetje poetsen en vooral veel met ze praten... over van alles en nog wat

het is nu niet bepaald mijn droombaan, maar echt verkeerd vind ik het niet
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:23
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik doe dat en ik heb er een vreselijke hekel aan. schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:00
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
bij mijn vakbaantje heb ik dat ook gedaan (bej.tehuis in de woningen van de ouderen oa) en daar vond ik het niet erg.. heb er nu ook nu ook n oproepcontract zodat ik de komende maanden in elk geval de gaten daar op kan vullen (die hadden ze nogal wat) en ik heb nog niks vast dus heb n oproepcontract voor n jaar+ nipo dan en heb sollicitatie lopen bij thebe voor thuishulp a omdat het goed verdient en omdat het goed te combineren is met nipo maar vraag me af of het echt zo leuk en simpel is als iedereen zegt, want bij mn vakbaantje was t echt leuk maar bij de thuiszorg lijkt me toch wel wat harder aanpoten...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 15:58
Thomas
Thomas is offline
Het is geen leuke baan, maar het betaald meestal redelijk goed. Dat is ook de enige reden waarom veel mensen als thuishulp gaan werken. Het werk bestaat natuurlijk alleen maar uit schoonmaken en poetsen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 19:48
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik heb ook wel 'ns gekookt voor mensen of gewandeld met mensen. dus niet alleen schoonmaken. dat zijn wel de leukere dingen. maar komen helaas niet zo vaak voor.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 21:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik zie wel misschien gaat t wel helemaal neit door en heb ik voorlopig alleen nipo en oproepcontract bij dat bejaardentehuis maar goed nipo is zoveel inplannen als je zelf wilt en als je er op tijd bij bent kun je genoeg werken dus is niet erg voor een tijdje..
en de komende 2mnd kan ik in elk geval vooruit omdat ik genoeg moet invallen in dat bejaardentehuis dus...
maar goed thuiszorg verdient ook weer goed dus hoop wel stiekem dat het doorgaat en bevalt dan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 09:38
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
je kan ook mensen helpen met de persoonlijke verzorging maar dan moet je wel een opleiding doen die met zorg te maken heeft
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 10:09
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
op dit moment doe ik dat niet, maar bij dat bejaardentehuis waar ik nu n oproepcontract heb gekregen zeiden ze al: misschien dat er straks wel een vaste vacature openstaat of dat je n opleiding bij ons kunt volgen (dan betalen hun die) want ze zijn keitevreden.. en ik moet zeggen wat ik daar zie qua zorg zou ik best willen of anders activiteitenbegeleider misschien... had er nog nooit over nagedacht dat t iets voor mij zou zijn.. maar kben echt heel lief met die oudjes en kvind het daar echt heel leuk werken...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 23:32
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Dat heb ik vorig jaar 4mnd gedaan en ik vond het altijd wel relaxed.. beetje het social life uithangen voor die mensen (koekjes eten/ thee drinken én natuurlijk televisie kijken) en simpel huishoudwerk verrichten... En dat voor €7,77 per uur

Nu ben ik sindskort Alfa Hulp. Das echt relaxed want dat betaalt gewoon €10,13 Ik word rijjjjjk
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Sangria schreef op 22-09-2003 @ 00:32:
Dat heb ik vorig jaar 4mnd gedaan en ik vond het altijd wel relaxed.. beetje het social life uithangen voor die mensen (koekjes eten/ thee drinken én natuurlijk televisie kijken) en simpel huishoudwerk verrichten... En dat voor €7,77 per uur

Nu ben ik sindskort Alfa Hulp. Das echt relaxed want dat betaalt gewoon €10,13 Ik word rijjjjjk
ik had in de eerste instantie ook op alfahulp gereageerd omdat daar een advertentie van in de krant stond maar omdat ik best bereid ben meer te werken werd me geadviseerd om op thuishulp A te reageren.. ik begreep ook dat je het dan gestort krijgt en bij alfa hulp contant van de klant..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:13
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-09-2003 @ 12:08:
ik had in de eerste instantie ook op alfahulp gereageerd omdat daar een advertentie van in de krant stond maar omdat ik best bereid ben meer te werken werd me geadviseerd om op thuishulp A te reageren.. ik begreep ook dat je het dan gestort krijgt en bij alfa hulp contant van de klant..
Ja klopt, nóg een motivatie om het meteen uit te geven

En als Alfahulp werk je idd max. 12 uur terwijl ik vorige jaar fulltime als Thuishulp A gewerkt heb. Nouja, da's ook 'maar' 32uur maximaal (anders wordt het lichamelijk te zwaar). Maar zoveel tijd heb ik toch niet, dus dit is voor mij aantrekkelijker
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:47
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah maar ik had gehoord dat je dan achteraf nog wel belasting over dat loon moet betalen
weet niet of dat klopt?? maar ik zou dan liever gestort krijgen en dat ze belasting meteen inhouden anders gaat t wel weer ergens anders aan op bij mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Thuiszorg
charlieangel
29 11-09-2006 15:44
Werk, Geld & Recht HOe oud?, wat doe je?, wat verdien je?
G.T.C.
499 11-04-2006 15:01
Werk, Geld & Recht Werk
Verwijderd
18 16-03-2005 21:39
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 12:27
Werk, Geld & Recht Wat verdien je daar?
Verwijderd
131 01-05-2004 18:32
Werk, Geld & Recht werken bij NIPO
MissBi@tch
223 16-04-2004 12:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.