Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 22:22
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Je ziet veel topics over oppassen... Maar nu is er eentje over op gepast worden! Tot hoe oud had jij een oppas en hoe moeilijk maakte jij het hem/haar? (ik heb die van mij vroeger bijna tot waanzin gedreven door haar te dwingen 7 potjes mens-erger-je-niet achter elkaar te spelen )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 22:24
Verwijderd
Volgens mij was ik altijd heel lief
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:24
Verwijderd
Ik bond ze altijd naakt, gekneveld en ondersteboven aan het plafond vast.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:24
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Tot mijn 10e ofzo, maar alleen als mijn ouders tot laat wegbleven. Het was gelukkig een nogal milde oppas. Ik was alleel meestal vervelend als ik naar bed moest, meestal ging ik dan ook een uur later naar bed dan gepland.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:25
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
'k Heb maar één of twee keer een oppas gehad en het was mijn nicht. 'k Was een engeltje, want ze geloofde dat we cola, chips en snoepjes aan volenté mochten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:31
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb nog nooit een oppas gehad, mijn ouders bleven gewoon thuis voor mij. Als er al iemand op me paste was het mijn oma, als die er toevallig toch was.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:34
*Shorty*
Avatar van *Shorty*
*Shorty* is offline
Ik was (en ben) natuurlijk echt een schatje, al had ik wel een heeeeeele grote hekel aan de baby van mijn oppas Zal wel jaloezie geweest zijn fzow
__________________
is ook
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:36
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
k was n verschrikkelijk kind om op te passen...maar we hadden dan ook een verschrikkelijke oppas!
soms kwam "hij" en soms zn zus...beiden verschrikkelijke kneuzen..zaten ze de hele avond op de bank puzzeltjes op te lossen... moesten we op bed, gingen we niet, zei hij:

IN JE NEST!!!

schreeuwden mijn zus en ik in koor: KAN NIET..WE ZIJN GEEN VOGELTJES!!!

hij: IN JE KOFFER
wij: KAN NIET WE ZIJN GEEN KLEREN!

__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 06:05
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik was wel gewoon heel leif en beleefd. Maar ik voel het niet echt als oppas maar als kennis ofzo.. Ik heb nog contact met haar..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 06:07
Verwijderd
Ik tot mijn 12e ofzo, mijn broertje en ik hadden altijd ruzie

en toen ik 15 was heb ik zelf regelmatig opgepast. Later bleek die kleuter autistisch te zijn. Maar ik had verder geen problemen met het knulletje
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 06:48
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik heb nooit een oppas gehad. M'n moeder was er bijna altijd
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 06:51
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 09-04-2004 @ 07:48 :
Ik heb nooit een oppas gehad. M'n moeder was er bijna altijd
echte moederliefde..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:00
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 08-04-2004 @ 23:25 :
volenté
Wasdat?

Ik was niet zo heel vervelend... Toen ik klein was paste de buurjongen wel eens op, maar daar weet ik niks meer van. Daarna zijn mijn ouders vrijwel altijd thuis geweest en nog later toen ik een jaar of 10 was kwam er wel eens een meisje uit de buurt oppassen en nog iemand anders in de vakanties. Die uit de buurt moest altijd hw maken, dus moesten we lief zijn van m'n ouders en dat waren we dan dus ook. We mochten altijd langer opblijven, enz. dus dan was het vaak al goed. (Ik was op een gegeven moment ook zo oud dat ik gewoon wachtte tot m'n ouders thuis kwamen - meestal zo rond 22.00 uur oid.) Die van de vakanties was , gingen we altijd leuke dingen mee doen enzo. Tot dat ik een jaar of 15 was (oid) hebben we een oppas gehad, omdat ik nog twee jongere zusjes heb en mijn ouders niet wilden dat ik voor oppas moest spelen. Wel tof van ze. (Als wij een oppas niet leuk vonden, dan 'namen' mijn ouders haar niet 'aan'. Ze lieten haar eerst een keer op bezoek komen en als wij dan zeiden dat we haar niet wilden, dan zochten ze gewoon weer verder. )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:40
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Meestal was mijn oma oppas. We wonen toch in hetzelfde dorp. Ik geloof wel dat er eens een keertje iemand anders is geweest, maar daar kan ik me niet veel van herinneren.
Ze kwam bij ons oppassen of we gingen gewoon daar logeren. Iig vond ik het altijd leuk. Oma wou altijd lekker lang voorlezen en heeft dat ook altijd gedaan (ook toen we een jaar of 12 waren ) Van oma mochten we altijd vanalles, maar meestal waren we ook wel lief. Ik heb er hele goede herinneringen aan
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:43
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb nooit een oppas gehad.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:48
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb een oudere broer en zus die op mij pasten, dus ik kan nix doen of het werd wel tegen mn ouders gezegd Was ook niet nodig, was in die tijd echt ontzettend lief en braaf.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:49
Lionheart
Ik heb nooit een oppas gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:29
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Volgens mij werd ik best wel als een leuk kereltje gezien en ik zag haar een beetje als mijn grote zus. Ik herinner me ook wel dat zij echt bezig was mij een beetje op te voeden. Verder herinner ik mij bar weinig van die tijd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2004, 08:34
Verwijderd
Ik heb geloof ik tot een jaar of 10 een oppas gehad. Ik was altijd heel lief , mijn broertje iets minder, maar die valt ook wel mee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:36
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-04-2004 @ 23:24 :
Ik bond ze altijd naakt, gekneveld en ondersteboven aan het plafond vast.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:36
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Bij mij heette het niets voor niets oppassen....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:42
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb maar heel kort een oppas gehad, maar volgens mij ging dat altijd wel prima.. ik heb wel een keer met een punaise in dr been geprikt, omdat ik wou weten hoe ze daarop zou reageren, maar verder was ik altijd heel lief.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:43
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Mijn oma was altijd mijn oppas en ik was altijd heel lief (en dat ben ik nu uiteraard nog steeds )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:48
Verwijderd
ik heb nooit een oppas gehad...

Als mn ouders al ens wegmoesten 's avonds lagen wij al in bed, en kregen de buren een babyfoon
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb nooit een echte oppas gehad, de beste vriendin van mn moeder lette wel ns op mij. Die beschouwde mij als haar eigen kind en ik, ik vond t geweldig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 08:58
M@ngo
Avatar van M@ngo
M@ngo is offline
ik was altijd heel lief, en deed nog liever om langer te mogen opblijven...
nu pas ik zelf op en heb alleen maar lieve kinderen (zeker ook omdat ze langer op willen blijven)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:09
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-04-2004 @ 23:31 :
Ik heb nog nooit een oppas gehad, mijn ouders bleven gewoon thuis voor mij. Als er al iemand op me paste was het mijn oma, als die er toevallig toch was.
Hier ook en dan was ik meestal wel lief
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:15
zwoesj
zwoesj is offline
Dat heb ik allemaal verdrongen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:19
the spongeman
Avatar van the spongeman
the spongeman is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-04-2004 @ 23:31 :
Als er al iemand op me paste was het mijn oma, als die er toevallig toch was.
je had dus wel een oppas
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:20
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik heb denk ik tot ongeveer mijn 11e af en toe een oppas gehad. Daarna paste ik zelf op mezelf en mijn jongere broertje en zusjes...
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:22
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-04-2004 @ 23:24 :
Volgens mij was ik altijd heel lief
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:30
Laďs
Laďs is offline
Tot mijn 11de of zo.
ik was altijd hyperactief.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:39
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
ikkeuh tot mn 10e geloof ik
daarna kwam ze alleen nog voor mn zusje want dies 4,5 jaar jonger dan ik

ik vond dr altijd wel aardig, heb er meerdere gehad trouwens, vond ze allemaal wel aardig

maar een oppas kan alleen maar meevallen als je mijn stiefmoeder gewend bent
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:43
Verwijderd
ik vind zo ook altijd wel aardig..
alleen hun vonden mij nogal vervelend want ik was altijd superdruk en wilde nooit naar bed
dan moesten ze me altijd eerst pakken en dan ging ik rondjes door het huis rennen..
maar ik heb niet lang oppas gehad want me zus paste meestal op en die was egt goud want het maakte haar nix uit wat ik deed als ik maar mn mond hield tegen mama
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:45
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 10:43 :
ik vind zo ook altijd wel aardig..
alleen hun vonden mij nogal vervelend want ik was altijd superdruk en wilde nooit naar bed
dan moesten ze me altijd eerst pakken en dan ging ik rondjes door het huis rennen..
maar ik heb niet lang oppas gehad want me zus paste meestal op en die was egt goud want het maakte haar nix uit wat ik deed als ik maar mn mond hield tegen mama
jij komt vast uit het westland
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:47
Verwijderd
haha jahh.. hoe weet jij dat??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2004, 10:02
Verwijderd
Ik heb nooit een echte oppas gehad. Als me ouders weggingen en ze bleven een nachtje weg is er in een begin nog wel een keer een nicht met haar vriend gebleven om op te passen. Ik was heel lief toen, 'k vond het veel te leuk dat mijn ouders er een nachtje niet waren .
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:08
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 08:00 :
Wasdat?
A volenté was misschreven, 't is ŕ volonté.

Het betekent zoveel je maar wil.

Vb. chocolade aan volonté, chocolade zoveel je wil.

't Is eigenlijk Frans, maar wordt wel veel gebruikt langs onze kanten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:16
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik was wel lief. Wij hadden 4 jaar lang dezelfde oppas, een oudere dame, onwijs aardig.........helaas hield ze ermee op omdat ze last had van dr rug. Wat daarna allemaal kwam was een ramp En dat vond ik nog niet eens, maar vooral mijn moeder. We hadden ook n oppas, een meisje van 20, die was ook onwijs aardig.......
Mijn zusje was erg, want die wilde dat mijn moeder haar in bed legde en eten gaf enzo, en als mn moeder dr dus niet was, moest ik t doen, want de oppas vond ze eng
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:17
Verwijderd
kan me eigenlijk de laatste keer dat er op mij is gepast niet herinneren. Maar ik zal vast heel lief zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:19
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
I was her worst nightmare Ik heb met tomaten en yoghurt naar dr lopen gooien een een keer met opzet over dr heen gekotst.. en dat is nog niet alles..
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb nooit een oppas gehad, mijn moeder was alijd thuis.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Tot een jaar of 8 nog echt een oppas. Van m'n 9e tot m'n 11e vroeg ik nog wel eens of het buurmeisje op mocht passen, puur voor de gezelligheid als ik een hele dag alleen moest zijn.
En ik was altijd lief voor hen en zij voor mij
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:51
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Quiana schreef op 09-04-2004 @ 08:43 :
Ik heb nooit een oppas gehad.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:57
Thomas
Thomas is offline
Ik heb nooit een oppas gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:00
Verwijderd
ik dacht altijd dat oppassen het leuk vonden als ik heel vaak naar beneden kwam en met ze ging praten...ging ik vragen of ze veel huiswerk hadden enzo. ze kregen me amper in bed, tenminste ik bleef dr niet in
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:00
wazzup007
Avatar van wazzup007
wazzup007 is offline
Citaat:
Thomas liet een scheetje op 09-04-2004 @ 12:57 :
Ik heb nooit een oppas gehad.
__________________
wicked
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:08
Verwijderd
ik was heel makkelijk en heel lief. voor zover ik het me kan herinneren. ik was iig geen jengelend, vervelend, tijdrekkend kind.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:13
morango
Avatar van morango
morango is offline
ik heb niet vaak een oppas gehad, maar de keren dát k er een had was ik volgens mij echt zo'n kutkind; wilde niet naar bed, huilen, krijsen, irriteren enz.
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:22
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb niet vaak een oppas gehad, meestal bleef een van mijn ouders thuis en anders paste mijn broer op. Maar ik was meestal wel lief en schattig denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.