Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 20:43
Verwijderd
Hey ik ben 18 jaar, en ik zit op school en doe dit nog wel 3 jaar, om hopelijk fysio te worden of masseur.
Toch wil ik wat extra's verdienen, om uit te gaan enzovoort, nu ben ik niet zo'n mazzelpik of zoekwonder in het werk, dus had ik een vraag, of jullie nog goede ideeën hadden voor een bijbaantje in de avonduren of weekend, wat het meest in trek is, wat goed verdiend enzovoort.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 22:32
PV
PV is offline
ga langs bij een uitzendbureau, loop eens rond in de winkelstraten, pluis kranten uit.. een beetje moeite mag je wel doen hoor. Moeten wij jou een baantje bezorgen??
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:46
Verwijderd
ja
nee tuurlijk nie,doe ik ook wel, maar mijn vraag is ook een beetje wat jullie zoal voor werk hebben n aje schooltijd
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:36
Verwijderd
Na mijn schooltijd heb ik geen werk, ik verdien meer dan 250 eurootjes per maand.

Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:48
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
horeca
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:34
PV
PV is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 17-10-2004 @ 00:46 :
ja
nee tuurlijk nie,doe ik ook wel, maar mijn vraag is ook een beetje wat jullie zoal voor werk hebben n aje schooltijd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=360690

Tadaaa
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:55
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Wat dacht je van een callcenter? Ik werk bijvoorbeeld twee avonden in de week van 17:00 tot 21:00 uur en verdien 7 Euro p/u.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:42
Verwijderd
callcenter he, je bedoeld mensen te woord staan?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 03:08
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Nee, mensen producten aansmeren en aan de hand van je resultaten comissie krijgen. Althans, zo staat het in mijn woordenboek.
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 19-10-2004 @ 04:08 :
Nee, mensen producten aansmeren en aan de hand van je resultaten comissie krijgen. Althans, zo staat het in mijn woordenboek.
Dan zou ik dat woordenboek maar eens weggooien.
Je hebt ook callcenters waar ze telefoontjes van anderen beantwoorden, zoals klantenservices dat ook wel doen. Dat heeft niks met aansmeren te maken.
Ook heb je callcenters die enkel bellen om enquetes af te nemen. Ook geen aansmeren dus.
Verder heb je callcenters die alleen mensen bellen die al hebben aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn, waardoor ik het woord 'aansmeren' ook niet meer zou willen gebruiken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.