Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 23:46
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Okay. Het Belgisch volleyball volg ik redelijk. Al enkele jaren is Maaseik Europese top. De afgelopen tijd is Roeselare daar ook bij gekomen, en vorige seizoen won Roeselare de Europese Beker der Bekerwinnaars. Dit jaar spelen beide clubs in de CL van het volleyball, later meer over die resultaten.
Maar het systeem van competitie in Nederland is volgens mij anders dan in Belgie. Daarom zoek ik iemand, of meerdere mensen die mij het volleybal in Nederland kunnen uitleggen. Volgens mij werkt het met regio's ed. Alvast bedankt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 07:51
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Volgens mij is er gewoon 1 competitie en aan het einde van het seizoen spelen ze play-offs ..

Zoiets dacht ik ..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Volgens mij is de hoogste afdeling gewoon landelijk ingedeeld hoor. Daaronder is het in regio's.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 10:45
svenleuk
svenleuk is offline
jah de erediviesie volleybal in nederland is landelijk, de 1ste divisie is regionaal(in 2en gedeeld) en de rest weet ik niet, ikzelf speel ook volleybal en mijn vader heeft eredivisie gespeeld en heeft in jong oranje gezeten, ikzelf wil wel een x eredivisie spelen volleybal is de sport
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:47
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Volleybal werkt hier in Nederland idd met regios.
En dan een soort piramide-systeem. Dus je hebt 1 Eredivisie, daaronder zitten 2 1e divisies, Noord en Zuid. Daaronder kom je in 4 2e Divisies, dan worden Noord en Zuid opgesplitst in Oost en West. Daaronder weer 8 3e Divisies, weer opgedeeld naar regio. Daaronder zitten nog Promotieklasse en de 1e tm 4e klasse, ook naar regio ingedeeld, in principe geldt daar weer hetzelfde, zolang er genoeg klasses zijn.
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 22:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
thanx Kez.

Hoe zit het met de Nederlandse ploegen in Europa? Nederland heeft/had toch goede spelers?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 09:31
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
thanx Kez.

Hoe zit het met de Nederlandse ploegen in Europa? Nederland heeft/had toch goede spelers?
Ze hebben(nou ja, vooral hadden) wel goeie spelers, maar die speelden allemaal in het buitenland. Vooral Italie, maar ook Spanje en Belgie waren populair. Er is een tijd geweest dat geen enkele international in de Nederlandse competitie speelde. Nu spelen er wel wat meer (ex-)internationals in de Nederlandse competitie en ik heb het idee dat ze wat sterker worden internationaal, maar echt geweldig is het nog niet.
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.