Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 14:44
Bl0ndje
Bl0ndje is offline
Hoi,
Ik scheer 2/3 x per maand mijn bikini-lijn... ik doe dat zo weinig omdat het elke keer geirriteerd is en er rode bultjes komen.
Het doet pijn als mijn broek erlangs schuurt en je ziet het heel goed als ik alleen een string aan heb. Ik schaam me hiervoor, en omdat ik een vriend heb en dat een reden is waarom ik niet verder wil ook al vind hij het vast niet erg en omdat het met zwemmen heel erg te zien is. Ik ga in de zomer elke dag zwemmen,vooral op vakantie...
Alle andere meisje hebbendat niet alsik bij hetzwembad ben..
Hoe kan ik die bulten voorkomen en een mooie gladde bikini-lijn krijgen??

bedankt!
__________________
.*Je hebt iemand nodig stil en oprecht die als het nodig is voor je bidt of voor je vecht!*.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Veel smeren na het scheren: met een dikke creme zonder parfum en alcohol enzo. Bijvoorbeeld zo'n blauwe niveapot, zwitsal of sudocrem.
Gewoon 2x per dag smeren.

En soms als je vaker scheert (voordat de bultjes komen), voorkom je het probleem Sowieso wordt 't minder als je het vaker hebt gedaan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:17
Poesket
Poesket is offline
Ik scheer het vrij vaak. Paar keer per week Maar heb de uitslag ook en das echt kut. Minder scheren is geen oplossing want het groeit zo snel en vind het toch verzorgder staan. Na 1dag zie je al lange stoppels (gewoon haren dus)
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:19
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Er zijn al heel veel topics geweest over het scheren van je biniki-lijn. Als je even kijkt onder het knopje zoeken bovenaan dan vind je een heleboel andere topics.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:27
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Als ik als jongen even mag 'storen'. Mijn vriendin heeft daar ook last van. En ik heb liever dat ze eventjes rode pukkeltjes heeft (want na wat creme smeren trekt het weer weg). Dan dat ik me daar toch een bos zie. Stoppels --> ook erg vervelend. Vooral als je haar oraal gaat bevredigen.
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:42
Verwijderd
Bij mij irriteert scheren ook ontzettend, maar als ik ontharingscreme gebruik heb ik daar geen last van. Het is wel iets duurder dan scheren, en je mag het absoluut niet gebruiken op een huid met rode vlekjes, pukkeltjes, wondjes, zonnebrand etc, dus voor je het gebruikt zul je wel moeten wachten tot de bultjes over zijn. Maar misschien helpt dat bij jou ook wel, je zou het eens kunnen proberen .
En hoe dan ook na het ontharen altijd iets vettigs zonder parfum erop smeren, zoals naturel bodylotion of niveacreme of baby-olie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:43
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wat ook helpt is misschien een scheergel gaan gebruiken/ een andere proberen. Ik heb nu satin care van gilette en die is echt fijn. Verder meteen na het scheren een creme aanbrengen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:44
Verwijderd
harsen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:44
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
harsen?
Oh help, dat nooit meer. Bij mij ging dat bloeden (van die veet wax strips) en 2 dagen later had ik nog bultjes. Bovendien vond ik het ook veel te pijnlijk.

Ik doe het met een scheerapparaat. Want met gewoon scheermesje (en schuim) gaat het eigenlijk altijd irriteren. Ik zorg ervoor dat m'n huid goed droog is (anders is het wat stroever). Dan doe ik er talkpoeder op, voor m'n gevoel kalmeert dat wat. En dan scheren met scheerapparaat. Gaat eigenlijk altijd prima, soms wat geirriteerde plekjes/bultjes, maar ik denk dat ik die altijd wel zal houden. Enige nadeel is dat het met scheermesje gladder wordt en dat de haartjes toch vrij snel weer terugkomen.

Verder helpen goede cremes en dergelijke altijd wel (wat Roos ook zei).

Misschien heb je 'snijdend' ondergoed? Ik heb ook een paar strings die wat snijden in m'n huid, erg vervelend (die dingen doe ik dus ook niet meer aan).
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 12-04-2004 @ 17:44 :
harsen?
Oh help, dat nooit meer. Bij mij ging dat bloeden (van die veet wax strips) en 2 dagen later had ik nog bultjes. Bovendien vond ik het ook veel te pijnlijk.
Ohja, dat heb ik ook eens geprobeerd, bij mij ging 't ook bloeden, en het hielp nauwelijks, de helft van de haartjes zat er nog, de rest was er met huid en al af gegaan

En ja, ondergoed dat erg strak zit is ook lastig, omdat het elastiek dan langs je bikinilijn schuurt. Je zou anders ook (eventueel speciaal voor na het scheren) een meisjesboxertje kunnen kopen (hema heeft hele zachte), dan zit er zeker geen naad op de plek van je bikinilijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:23
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Als ik dit allemaal lees... rrrrr Grootste respect voor jullie dames hoor. Precies als met het epileren van je benen met zo'n epileer apparaat.

M'n vriendin zette die laatst voor de gein een even op m'n hand.
Allemachtig wat doet dat een pijn zeg. (op m'n benen heeft helemaal geen zin want dan loopt dat ding gewoon vast ).

Begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom jullie het zwakke geslacht genoemt worden.


Greetzzz,



Uriël
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:35
Zonne
Zonne is offline
Ik heb d'r een hekel aan om mijn bikini-lijn bij te werken maar ben te ijdel om het te laten groeien.
Ongeveer twee keer per maand scheer ik het bij en voor de rest neem ik maar de moeite om het te epileren want dan heb je namelijk minder veel last van stoppeltjes, gejeuk en meer van die nare dingen. De pijn valt nog wel mee vind ik, het is alleen een hele klus, al die kleine haartjes
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid scheren doet pijn
groovy
54 08-11-2005 10:44
Lichaam & Gezondheid ontharingscrème
¥
23 24-04-2004 18:31
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar vraagje.....
x-ViXeN-x
51 24-08-2003 20:29
Lichaam & Gezondheid Hoe scheer jij je bikini lijn?
sweet dreams
53 06-05-2003 16:36
Lichaam & Gezondheid Het grote scheertopic!
Fallon17
61 22-04-2003 10:57
Lichaam & Gezondheid bikini lijn
Evelientjuh
15 13-11-2002 17:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.