Oud 08-11-2004, 20:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hij was vol
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 08-11-2004, 20:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
@ zus en haar afval verhaal
Wat ben je toch naief. En wat zal je straks toch in een gat vallen als je erachter komt dat het jojo-effect zo'n effect heeft, dat je straks meer weegt dan voordat je ging afvallen... ik heb nu al medelijden met je, eerlijk waar.


@ Magic_STAR en haar kind verlangen
no offense, maar hoe wil je ooit voor een kind zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-11-2004, 20:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
@gothic:
wat een hoop commentaar weer
grapje, niet in de verdediging gaan
Oud 08-11-2004, 20:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-11-2004 @ 21:20 :
[B]@ Magic_STAR en haar kind verlangen
no offense, maar hoe wil je ooit voor een kind zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen?
Het was niet serieus bedoeld...? Ik droom ook wel van dingen die ik sowieso niet waar kan maken...
__________________
Oud 08-11-2004, 20:24
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg Gothic, en voel je ajb niet aangevallen. Maar ik dacht dat LJH bedoeld was om even je hart te luchten, zeggen wat je dwars zit. En niet om "commentaar" te leveren op de dingen die mensen hier replyen.
Oud 08-11-2004, 20:26
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 21:24 :
Sorry dat ik het zeg Gothic, en voel je ajb niet aangevallen. Maar ik dacht dat LJH bedoeld was om even je hart te luchten, zeggen wat je dwars zit. En niet om "commentaar" te leveren op de dingen die mensen hier replyen.
Natuurlijk mag je hier je hart luchten, maar je mag ook op elkaars dingen reageren.. dat lijkt mij tenminste wel logisch. Ik ben het wel met je eens dat Gothic nogal hard reageerde hoor, maar goed, dat terzijde.
Oud 08-11-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 08-11-2004 @ 21:26 :
Natuurlijk mag je hier je hart luchten, maar je mag ook op elkaars dingen reageren.. dat lijkt mij tenminste wel logisch.
ja tuurlijk, maar het moet niet te aanvallend worden. Maar goed, dit gaat wel weer offtopic nu he
Oud 08-11-2004, 20:30
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 21:27 :
ja tuurlijk, maar het moet niet te aanvallend worden. Maar goed, dit gaat wel weer offtopic nu he
Heb je gelijk in.. nou, even ontopic dan:

Waaaarom duurt een vreetbui bij mij altijd een paar dagen? Ik word er doodongelukkig van, echt waar. Niet zozeer van die vreetbuien, maar gewoon van dat hele eetgebeuren bij elkaar. Kunnen er dan nooit dagen zijn waarop ik niet zo met eten bezig ben? Kan ik dat niet gewoon tevreden zijn met mezelf? Waarom moet ik mezelf nou weer te dik vinden, ik weet dat ik dat niet ben. Alleen geloof ik dat niet, ik zie het niet zo. Bah bah bah, sorry, ik walg van mezelf.
Oud 08-11-2004, 20:31
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
yey, telefoon weer aan...

nu nog terug sms en...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 08-11-2004, 20:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 08-11-2004 @ 21:26 :
Ik ben het wel met je eens dat Gothic nogal hard reageerde hoor, maar goed, dat terzijde.
Niet mee eens

ontopic: oaah, maagkrampen..zoveel droppies had ik toch niet op
Oud 08-11-2004, 20:31
Verwijderd
Offtopic: sorry nog even weer offtopic, maar wat zijn hier veel mensen met eetproblemen en eetstoornissen zeg. Dat viel me even op.
Oud 08-11-2004, 20:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
gvd wat gaan we nu weer krijgen, iedereen checkt mij na, papa pas al, nu mijn ex weer en dan nog iemand... waar slaat dit nou weer op is er nog iets prive? En ook nog zonder reden maar omdat ze dat leuk vinden... of perongeluk jah omhoog... Ze hoeven niet allemaal te zien wat ik doe
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 08-11-2004, 20:49
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 08-11-2004 @ 21:31 :
yey, telefoon weer aan...

nu nog terug sms en...
ik duim voor je
__________________
Dare to fly!
Oud 08-11-2004, 21:27
Verwijderd
Ik word er echt zo ziek van, pfff hoe moeilijk kan een mens doen. Mag ik niet in mijn planning krassen. Wat maakt het nou uit als er een paar hokjes blauw zijn, het word er echt niet onduidelijker op hoor
Verder weet ik niet zo goed wat ik moet denken, of hopen. Ik denk teveel en hoop ook teveel, maar ik weet heel goed dat als ik dat doe er niets van terecht komt en ik me alleen maar ongelukkiger erdoor ga voelen. Hij is leuk en lief, maar hmpf alsof het ooit gaat werken, nouja dat weet hij zelf ook wel waarom
Oud 08-11-2004, 21:29
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-11-2004 @ 21:20 :
@ Magic_STAR en haar kind verlangen
no offense, maar hoe wil je ooit voor een kind zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen? [/B]
Dat is wel een 'offense', niet dat dat niet mag hoor, daar niet van.

Ontopic:
Gelukkig heeft ze toch voor mij gekozen
Oud 08-11-2004, 21:52
Verwijderd
M'n hoofd lijkt net een informatiemachine ofzo.
Oud 08-11-2004, 22:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 21:24 :
Sorry dat ik het zeg Gothic, en voel je ajb niet aangevallen. Maar ik dacht dat LJH bedoeld was om even je hart te luchten, zeggen wat je dwars zit. En niet om "commentaar" te leveren op de dingen die mensen hier replyen.
Sommige mensen zijn bezig hun leven te verpesten, zijn gevaarlijk bezig voor hun gezondheid en dat weten ze dondersgoed, dus als ze daar niets over willen horen, moeten ze dat ook vooral hier niet posten... Zie het als bezorgdheid. Ik heb een vriendin kapot zien gaan, kliniek in en uit omdat ze een eetstoornis had en dat wens je zelfs je ergste vijand niet. Mensen hebben mij ooit wakker geschud en daar was ik toen niet blij mee, maar achteraf wel. Misschien willen mensen dit niet horen, de waarheid ís confronterend, maar wie weet dat er ergens een gedachte komt die ziet dat het niet meer zo kan en daardoor misschien actie onderneemt...

Dan vinden mensen me maar hard of onaardig. Als er iemand mee 'gered' wordt, is dat het hoe dan ook waard.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-11-2004, 22:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah... Ik wou dat m'n tentamens al achter de rug waren. Ik kan geen antieke Griek of klassieke Romein meer zien!

En vandaag ook nog ruzie gehad op het werk. Begint die 'baas'van me me uit te schelden. Kolere-wijf.
Ads door Google
Oud 08-11-2004, 22:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-11-2004 @ 23:03 :
Sommige mensen zijn bezig hun leven te verpesten, zijn gevaarlijk bezig voor hun gezondheid en dat weten ze dondersgoed, dus als ze daar niets over willen horen, moeten ze dat ook vooral hier niet posten... Zie het als bezorgdheid. Ik heb een vriendin kapot zien gaan, kliniek in en uit omdat ze een eetstoornis had en dat wens je zelfs je ergste vijand niet. Mensen hebben mij ooit wakker geschud en daar was ik toen niet blij mee, maar achteraf wel. Misschien willen mensen dit niet horen, de waarheid ís confronterend, maar wie weet dat er ergens een gedachte komt die ziet dat het niet meer zo kan en daardoor misschien actie onderneemt...

Dan vinden mensen me maar hard of onaardig. Als er iemand mee 'gered' wordt, is dat het hoe dan ook waard.
Maar net als Magic_STAR, die hoeft niet wakker te worden geschud over dat ze geen kind kan opvoeden. Ze zegt zelf nog 'terug naar de realiteit' waarmee ze duidelijk aangeeft dat het geen serieuze gedachtes waren.

Ontopic: Wauw, ik heb mezelf vandaag gedwongen om anderhalf hoofdstuk te lezen en het is me bijna gelukt. Nog maar 6 blz en dan zit het er EIN-DE-LIJK op! Morgen weer..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-11-2004, 07:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wil eens dat die ene kabouter eens kapt met alles wat ik nodig heb te verstoppen. Ik moest nu weer zoeken naar mijn wiskunde boek, maar weet je? Ik geef het gewoon op. Dan toch geen wiskunde. Ik word er zo moe van dat echt álles wat ik nodig heb weg is.


Kut kabouter
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 08:01
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
diezelfde kabouter heeft mijn discipline zoekgemaakt.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 09-11-2004, 08:43
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-11-2004 @ 21:20 :
@ Magic_STAR en haar kind verlangen
no offense, maar hoe wil je ooit voor een kind zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen?
Ja, I know... zal ook zeker geen kind op de wereld willen brengen als ikzelf niet voor 250% alles op orde heb in mijn leven. En momenteel zit ik op -50%. Ik kan de druk van school niet aan, hoewel er niks mis is met mijn intelligentie ( ) en dit is jammer want ik had graag mijn vwo-diploma willen halen die ik toch wel verdiend heb na al die jaren dat ik me voor de volle 100% heb ingezet. Ook op deze school zijn de docenten goed te spreken over me, maar ik merk dat ik 'problemen' heb en dit ervoor zorgt dat ik niet altijd goed functioneer. Stom!
Gelukkig zijn mijn ouders er nog wel voor me.... ze hebben het ook niet makkelijk gehad met de situatie, maar beseffen zo langzamerhand dat het geen kwestie is van 'gewoon' ff doorzetten.
Toch zet ik wel door, maar op mijn manier. Ik zal vaker naar de sportschool gaan, al is het alleen maar om de deur uit te moeten, te ontspannen en om mijn eigen ding te doen. Daarnaast zoek ik een baantje, maar waar? Nou, eerst maar ff rustig afwachten. Ik zal ook nog een gesprek krijgen op school denk ik....
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 09-11-2004, 09:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 09-11-2004 @ 09:43 :
Ja, I know... zal ook zeker geen kind op de wereld willen brengen als ikzelf niet voor 250% alles op orde heb in mijn leven. En momenteel zit ik op -50%. Ik kan de druk van school niet aan, hoewel er niks mis is met mijn intelligentie ( ) en dit is jammer want ik had graag mijn vwo-diploma willen halen die ik toch wel verdiend heb na al die jaren dat ik me voor de volle 100% heb ingezet. Ook op deze school zijn de docenten goed te spreken over me, maar ik merk dat ik 'problemen' heb en dit ervoor zorgt dat ik niet altijd goed functioneer. Stom!
Gelukkig zijn mijn ouders er nog wel voor me.... ze hebben het ook niet makkelijk gehad met de situatie, maar beseffen zo langzamerhand dat het geen kwestie is van 'gewoon' ff doorzetten.
Toch zet ik wel door, maar op mijn manier. Ik zal vaker naar de sportschool gaan, al is het alleen maar om de deur uit te moeten, te ontspannen en om mijn eigen ding te doen. Daarnaast zoek ik een baantje, maar waar? Nou, eerst maar ff rustig afwachten. Ik zal ook nog een gesprek krijgen op school denk ik....
moet je alleen je examens nog dit jaar? zo ja, kun je niet hulp krijgen voor faalangst of wat er ook misgaat? Of dat je thuis het afmaakt en alleen nog voor je examens naar school gaat? Of dat je niet alle examens dit jaar doet?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-11-2004, 09:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik kreeg net zo'n enorme lullige opmerkingen naar mijn hoofd van mijn vrienden en waarom? omdat ik zei dat ik honger had jah stik *boos is*
pff ik ben zo snel aangebrand de laatste tijd, k ben enorm moe de laatste tijd en ik weet niet wat ik heb...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 09-11-2004, 09:58
nijs
Avatar van nijs
nijs is offline
Alweer voor 1 uurtje naar school gegaan.. Nu lekker thuis de hele dag
Advertentie
Oud 09-11-2004, 13:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ben helemaal gestresst, moe, op en verdrietig. Weet niet waarvan, maar het is vast omdat ik zo slecht slapa laatste tijd.

En vanavond moet ik examen doen voor de oranje band van karate
__________________
Tsja
Oud 09-11-2004, 15:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
YEEEEE ik had een 7 voor m'n essay ...

als ik nou een 6,5 haal voor de volgende essay, heb ik het vak ook nog gehaald, dat zou wel lekker zijn...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-11-2004, 16:14
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-11-2004 @ 10:25 :
moet je alleen je examens nog dit jaar? zo ja, kun je niet hulp krijgen voor faalangst of wat er ook misgaat? Of dat je thuis het afmaakt en alleen nog voor je examens naar school gaat? Of dat je niet alle examens dit jaar doet?
SE (schoolexamens) en aan het eind van het jaar CE (centraalexamen), dit volgende jaar op precies dezelfde manier. Ik doe dus Volwassenonderwijs en rond dit jaar een aantal vakken af en volgend jaar de rest.
Ik zou faalangsttraining krijgen, maar deze training wordt gegeven op hetzelfde moment als de begeleiding die ik zou krijgen voor problemen van psychische aard (groepsbegeleiding, met mensen die allemaal met de psychiatrie in aanraking zijn geweest, extra steun). Verder weet ik het niet... Ik maak deze week 2 examens niet, omdat ik het niet aankan. Ik weet ff niet wat ik moet doen.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 09-11-2004, 16:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 09-11-2004 @ 17:14 :
SE (schoolexamens) en aan het eind van het jaar CE (centraalexamen), dit volgende jaar op precies dezelfde manier. Ik doe dus Volwassenonderwijs en rond dit jaar een aantal vakken af en volgend jaar de rest.
Ik zou faalangsttraining krijgen, maar deze training wordt gegeven op hetzelfde moment als de begeleiding die ik zou krijgen voor problemen van psychische aard (groepsbegeleiding, met mensen die allemaal met de psychiatrie in aanraking zijn geweest, extra steun). Verder weet ik het niet... Ik maak deze week 2 examens niet, omdat ik het niet aankan. Ik weet ff niet wat ik moet doen.
en je kunt die examens niet gewoon proberen? Als je ze niet maakt heb je bij wijze van spreken een 0, terwijl als je hem maakt je al een 1 hebt... je kunt die druk niet van je afzetten en kijken waar het schip strandt? Lukt het niet, dan bevestigt het alleen maar iets wat je al wist, lukt het wel, verbaas je jezelf en dat geeft misschien weer wat kracht...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-11-2004, 16:39
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Maurice schreef op 09-11-2004 @ 09:01 :
diezelfde kabouter heeft mijn discipline zoekgemaakt.
Als ik m zie, dan sla ik m neer
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 16:44
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 09-11-2004 @ 17:14 :
SE (schoolexamens) en aan het eind van het jaar CE (centraalexamen), dit volgende jaar op precies dezelfde manier. Ik doe dus Volwassenonderwijs en rond dit jaar een aantal vakken af en volgend jaar de rest.
Ik zou faalangsttraining krijgen, maar deze training wordt gegeven op hetzelfde moment als de begeleiding die ik zou krijgen voor problemen van psychische aard (groepsbegeleiding, met mensen die allemaal met de psychiatrie in aanraking zijn geweest, extra steun). Verder weet ik het niet... Ik maak deze week 2 examens niet, omdat ik het niet aankan. Ik weet ff niet wat ik moet doen.
Ik heb ze afgelopen week ook gemaakt. Ik heb ook volwassenonderwijs en bij mij zijn de cijfers prima uitgevallen. Alleen ben er zelf niet tevreden mee

Ook ik durfde ze niet, ook ik dacht ooit dat ik het niet aan kon, maar weet je? Als je ze niet maakt, dan stel je het uit. Als je die tentamens niet maakt, dan kun je je certificaat op dat vak wel vergeten.
Ik heb gewoon geleerd en gedaan.
Als je bij voorbaat al zegt dat het niet gaat lukken, kom je te kort aan jezelf. Het zou zonde zijn.

Ik heb het gevoel dat je nu zegt dat je het niet aan kan omdat je die training niet hebt gehad. Misschien moet je iedereen, vooral jezelf, laten zien dat je ook zonder kunt!
En geloof me, die tentamens stellen maar weinig voor. Gewoon leren en het lukt vast wel. Ik ben ook heel onzeker, ik heb ook een blackout gehad tijdens mn tentamen wiskunde, maar ik heb het wel gedaan!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 17:58
Verwijderd
AAAAAAAAARGH

Ik HAAT mijn broertje echt zo erg (hij mij ook, maaar goed) hij is zo onvolwassen, egoistisch en nog veel meer. Bah. Hij laat mij helemaal doordraaien, heb zonet een kom met noedels op de grond stukgegooid. Ik kan dit zo niet langer. Ik probeer met te beheersen, maar als je de hele tijd uitgelachten en bekritiseerd wordt gaat dat ook niet langer meer. Er is ook gewoon niet met hem te praten, hij wil ook niet luisteren.
Oud 09-11-2004, 18:10
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-11-2004 @ 17:44 :
Ook ik durfde ze niet, ook ik dacht ooit dat ik het niet aan kon, maar weet je? Als je ze niet maakt, dan stel je het uit. Als je die tentamens niet maakt, dan kun je je certificaat op dat vak wel vergeten.
Ik heb gewoon geleerd en gedaan.
Als je bij voorbaat al zegt dat het niet gaat lukken, kom je te kort aan jezelf. Het zou zonde zijn.
Ik wist dat ik ze gewoon moest maken no matter what, maar ik kon het echt niet.... naar buiten gaan was al te moeilijk. Ik heb geprobeerd te leren, maar doordat ik zo'n angst heb voor die toets raakte ik in paniek en ben helemaal gestopt met leren en besloot te stoppen zodat de spanningen zouden minderen, maar ik ben alleen maar teleurgesteld in mezelf en twijfel aan alles!
Sh*t, waar ben ik toch mee bezig? Keer op keer verpest ik de kansen die ik krijg,...
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 09-11-2004, 18:46
Verwijderd
dus zo voelt jaloersheid
Oud 09-11-2004, 18:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 09-11-2004 @ 19:10 :
Ik wist dat ik ze gewoon moest maken no matter what, maar ik kon het echt niet.... naar buiten gaan was al te moeilijk. Ik heb geprobeerd te leren, maar doordat ik zo'n angst heb voor die toets raakte ik in paniek en ben helemaal gestopt met leren en besloot te stoppen zodat de spanningen zouden minderen, maar ik ben alleen maar teleurgesteld in mezelf en twijfel aan alles!
Sh*t, waar ben ik toch mee bezig? Keer op keer verpest ik de kansen die ik krijg,...
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je toch de deur was uitgegaan en die toetsen was gaan maken? Waar ben je bang voor?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-11-2004, 18:53
Verwijderd
mn tentamen was heeeeeeel moeilijk
Ads door Google
Oud 09-11-2004, 18:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
5,8 voor een tentamen, waarvoor ik maar iets minder dan 4 uurtjes heb geleerd. Niet gek.
Oud 09-11-2004, 19:38
Verwijderd
vandaag ging school beter. morgen heb ik al een dagje vrij, dat vind ik wel fijn want danheb ik iets meer tijd om dingen uit te werken.

ben vandaag nog in de kliniek geweest. had een gesprek daar, dat was wel ok, en daarna heb ik nog mijn spulletjes ingepakt en meegenomen. het leven thuis kan weer beginnen! stiekempjes ben ik heel bang dat het mis gaat maar dat zeg ik niet, bang dat het dan ook uitkomt, bang dat mensen gaan zeggen *zie je wel! je had gewoon tot het einde moeten blijven!* alsof dat wat uitgemaakt had, die 2 weken...
Oud 09-11-2004, 19:55
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Mijn vriend (3,5 jaar) wil een pauze omdat hij niet meer weet of hij van me houdt. Hij zegt dat hij het niet meer aankan dat ik zo veel en snel van stemming wissel...dat hij er aan kapot gaat :/ en dat snap ik wel...ik probeerde er eerst zelf uit te komen, wat dus niet gelukt is. Morgen ga ik naar het secretariaat van mn opleiding om een afspraak te maken met de schoolpsycholoog. Ik weet niet of het nog zin heeft voor de relatie, maar voor mezelf iig wel. Hoop ik. Hij is al twee maanden aan het twijfelen zegt hij en zegt het nu pas :/
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 09-11-2004, 20:53
Verwijderd
Ik wist niet dat het zo moeilijk was. En ik vraag me af of ik het goed gedaan heb. Alleen zal ik dat nooit weten. Pff...ben een beetje van slag hierdoor....

Het afscheid nemen.

Maar ik heb wel al mn tentamens gehaald (toen we eindelijk op school waren na twee uur vertraging!!)
Oud 09-11-2004, 20:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
*Zucht* Moest dat nou...?
Oud 09-11-2004, 21:03
Verwijderd
schokkende dingen vandaag..

en ik vind het belachelijk dat de AH 3 breezers voor minder dan 3 euro verkoopt...dat is echt ' '

Oud 09-11-2004, 21:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 09-11-2004 @ 19:10 :
Ik wist dat ik ze gewoon moest maken no matter what, maar ik kon het echt niet.... naar buiten gaan was al te moeilijk. Ik heb geprobeerd te leren, maar doordat ik zo'n angst heb voor die toets raakte ik in paniek en ben helemaal gestopt met leren en besloot te stoppen zodat de spanningen zouden minderen, maar ik ben alleen maar teleurgesteld in mezelf en twijfel aan alles!
Sh*t, waar ben ik toch mee bezig? Keer op keer verpest ik de kansen die ik krijg,...
Je verpest je niet. Waarschijnlijk heb je de tijd nodig. Ik was misschien net iets te enthousiast bij mijn vorige replay.

Ik vraag me af he? Is het wel faalangst? Het klinkt nogal wat ernstiger. Heb je niet iets op school meegemaakt? Een traumatisch iets met een toets of zo? ik vind dit eerder echte angst dan faalangst zeg maar.

Maarja, wie ben ik
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 21:20
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 09-11-2004 @ 22:03 :
schokkende dingen vandaag..

en ik vind het belachelijk dat de AH 3 breezers voor minder dan 3 euro verkoopt...dat is echt ' '

al die kleine kleutertjes die daar heen racen op hun opoefiets
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 09-11-2004 @ 22:20 :
al die kleine kleutertjes die daar heen racen op hun opoefiets
ook

maar het ging me eerder om dat ik mezelf niet in kon houden terwijl ik dat wel moet doen...
Oud 09-11-2004, 21:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 09-11-2004 @ 22:31 :
ook

maar het ging me eerder om dat ik mezelf niet in kon houden terwijl ik dat wel moet doen...
ik doelde ook op jouw
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-11-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 09-11-2004 @ 22:47 :
ik doelde ook op jouw
Oud 09-11-2004, 23:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Loneliness.
Oud 09-11-2004, 23:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh help, had ik toch niet beter die andere studie moeten doen?
ja nee ja nee...
twijfel alom
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 06:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wat nu?

Het regent en is koud, bah.
__________________
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #23!
Verwijderd
489 27-03-2005 19:37
De Kantine Doen jullie aan LiveJournal? ;p
Verwijderd
114 16-03-2005 17:50
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.