Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2004, 08:13
Verwijderd
@Daantje: Is faalangsttraining niet wat? Ik was ontzettend bang voor de examens en t heeft mij iig geholpen
Advertentie
Oud 11-11-2004, 09:46
Verwijderd
Ik wil niet verkouden worden
Oud 11-11-2004, 10:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En het zwiijgen gaat door...
Oud 11-11-2004, 10:46
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb gisteren een heel erg moeilijk confronterend (met mijn gedachten) gesprek gehad met een vriend van me.
Maartoch helpt het wel een beetje.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 11-11-2004, 10:46
Verwijderd
Ben te boos... Te boos om alles hier te zeggen.. Te boos om wat dan ook te doen.
En straks moet ik naar school. Met rode betraande ogen
Oud 11-11-2004, 11:02
Verwijderd
Waarom nou weer tot 16 november wachten, dat duurt nog zo lang. Hopelijk mag ik dan iig een andere plek gaan zoeken, want ik word hier helemaal niet goed van. Ik heb er gewoon geen zin meer in, nergens meer in. School is ook al zo stom, (veel te) weinig les, (veel te) weinig contacturen, (veel te) saaie vakken, enz.

Gister bij 12 blikjes Felix een gratis Poespasplanner gekregen voor 2005. De katten hebben weer eten (hadden ze al, maar nu nog meer voorraad ) en ik heb een niet-roze-agenda.

Iemand ervaring met het schrijven van preventieplannen? (Niet mbt brandbeveiliging ed, maar mbt jeugdcriminaliteit en dat soort dingen.)

Citaat:
Balance schreef op 10-11-2004 @ 11:17 :
IK WIL EEN STAGE!!!
Heb je al instanties gebeld/geschreven/gemaild/bezocht?
Oud 11-11-2004, 12:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-11-2004 @ 11:46 :

En straks moet ik naar school. Met rode betraande ogen
Ik ook
Ik heb helemaal opgezette ogen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 11-11-2004, 12:07
Verwijderd
heel hard aan het werk, vrijwilligers gingen ook weer goed, en nu hopen dat de rest van de dag ook leuk gaat. (lees: gezond).
vanavond sintmaartensnoepjes uitdelen aan lieve kleine kindjes met hun lampionnetjes.

en Lottekop, je moet NU toch écht online komen, want ik heb een fantastische foto van jou met feestmuts!!
(en stiekum ben je al mijn bureaublad)
Oud 11-11-2004, 13:01
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Elke keer wanneer mijn ouders iets niet naar hun zin is probeer ik er alles aan te doen om dat weer in orde te maken.

Maar vervolgens wordt dat terug in je gezicht gesmeten want dan is er wel iets anders waar ze over kunnen zeuren.

Mam begon meteen op me te schelden toen ik vanochtend beneden kwam, waarom is me nog steeds niet duidelijk..
Ik had niet eens de kans om goedemorgen te zeggen
Oud 11-11-2004, 14:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-11-2004 @ 09:13 :
@Daantje: Is faalangsttraining niet wat? Ik was ontzettend bang voor de examens en t heeft mij iig geholpen
Mja, ik heb zelf niet echt het idee dat het faalangst is. Meer dat ik door eerdere negatieve ervaringen nu al weer bang ben dat het misgaat. Ik wacht het denk ik nog even af, het zijn nu maar proefexamens en dan weet ik alvast hoe de echte examens in januari gaan. Ik heb ook echt geen flauw idee of ze hier op de uni nog faalangsttraining geven ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-11-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-11-2004 @ 15:33 :
Mja, ik heb zelf niet echt het idee dat het faalangst is. Meer dat ik door eerdere negatieve ervaringen nu al weer bang ben dat het misgaat. Ik wacht het denk ik nog even af, het zijn nu maar proefexamens en dan weet ik alvast hoe de echte examens in januari gaan. Ik heb ook echt geen flauw idee of ze hier op de uni nog faalangsttraining geven ofzo.
Anders zou ik toch andere hulp zoeken als ik jou was, 't is zonde als je door zo iets slechte cijfers haalt, terwijl je eigenlijk gewoon kunt. En dat is dan nog niet eens het enige (die cijfers), het gaat er ook om hoe je je er door gaat voelen ed.
Oud 11-11-2004, 14:42
Verwijderd
Kan iemand mijn rug er tussen uit halen ofzo? Dat kreng dat kwelt me al jaren, en ben er mee naar de dokter geweest enzo, naar fysio, cesartherapie, niets werkt. En het doet zoooo'n pijn...
Oud 11-11-2004, 14:50
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Grappig.. Ik kan uren zitten staren naar het cijfertje 17 naast mijn naam, ook al is mijn verjaardag al weer een paar weken geleden. Ik geloof het nog steeds niet, maar toch schijnt het zo te zijn

Vandaag weer een drempel genomen. Ik ben gewoon naar mijn economie examen gegaan, terwijl ik gisteravond nog huilend op de bank aan mijn moeder zei dat het echt niet ging en vroeg of ze me ziek wilde melden. En het was vrij makkelijk, het examen, en dat terwijl ik nauwelijks geleerd had!

Wat ben ik ook een ezel af en toe
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 11-11-2004, 14:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sjesus.

Volgende week ANW-tentamen, idioom Duits (200 woorden), compleet betoog voor Nederland inleveren, eigen partij schrijven voor Muziek en Engels leestoets die ik voor wil bereiden.

Pff.... En ik dacht dat ik van het weekend eens lekker kon luieren.
Oud 11-11-2004, 15:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-11-2004 @ 15:39 :
Anders zou ik toch andere hulp zoeken als ik jou was, 't is zonde als je door zo iets slechte cijfers haalt, terwijl je eigenlijk gewoon kunt. En dat is dan nog niet eens het enige (die cijfers), het gaat er ook om hoe je je er door gaat voelen ed.
Idd, het is niet zo dat mijn cijfers er echt onder lijden, althans dat idee heb ik niet. Het is meer dat ik me gewoon heel erg verrot voel. Ik ben een keer echt ziek geweest van de stress.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-11-2004, 15:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb gewoon een 9 en een 8.4 voor Engels

En ik heb zin om vanavond trainen te geven aan de 9 jarigen en zelf ook te trainen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 11-11-2004, 15:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 11-11-2004 @ 16:19 :
Ik heb gewoon een 9 en een 8.4 voor Engels

En ik heb zin om vanavond trainen te geven aan de 9 jarigen en zelf ook te trainen
meestal hebben 9 jarigen zin om te kloten, te kletsen ... weet je nog wel hoe je zelf toen was ... En al die meisjes zijn zeker allemaal verliefd op Jochem
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-11-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 11-11-2004 @ 13:07 :
en Lottekop, je moet NU toch écht online komen, want ik heb een fantastische foto van jou met feestmuts!!
(en stiekum ben je al mijn bureaublad)
Ja, ben ik er, ben jij er niet. *ernstig afvraagt waar in vredesnaam die foto dan vandaan komt*

Tging wel vandaag. Ik ben alleen zo moe. Morgen naar Oma. Ik heb er vrij voor gekregen voor school. Godzijdank. Nougoed. Geoefend vanmiddag ging wel oke. Nog net beslist dat Em en ik op GGC The last day gaan zingen. Om Vera toch weer te ''herdenken''. Moeilijk hoor. En ik moet vanavond naar pianoles. En ik ben zo moe.

Laat je hoofd niet hangen, ook al heb je verdriet
De wereld is zo slecht nog niet, het is wat jij erin ziet
Kijk maar om je heen, ik wijs je de weg
Je bent niet alleen
Oud 11-11-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-11-2004 @ 15:33 :
Mja, ik heb zelf niet echt het idee dat het faalangst is. Meer dat ik door eerdere negatieve ervaringen nu al weer bang ben dat het misgaat. Ik wacht het denk ik nog even af, het zijn nu maar proefexamens en dan weet ik alvast hoe de echte examens in januari gaan. Ik heb ook echt geen flauw idee of ze hier op de uni nog faalangsttraining geven ofzo.
Ik had ook geen faalangst hoor. Niet echt.. Maar het heeft me wel heel erg geholpen
Oud 11-11-2004, 17:31
Verwijderd
alweer een wegraking gehad... wat is dat toch? wat gebeurt er met me? volgens mij word ik echt gek.
Oud 11-11-2004, 17:33
elledc
elledc is offline
Ik twijfel na wat mijn vriend gezegd heeft. Ik ben bang de leegte te moeten zien en te vallen in een diepe put.
Oud 11-11-2004, 18:29
Verwijderd
het mag het mag! we gaan elkaar zien!
Oud 11-11-2004, 18:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
net een pm verstuurd, k hoop dat ze hem goed opvat

*knuff* voor iedereen die het nodig heeft, speciaal voor loontjuh
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-11-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 11-11-2004 @ 19:50 :
net een pm verstuurd, k hoop dat ze hem goed opvat

*knuff* voor iedereen die het nodig heeft, speciaal voor loontjuh
dank je wel
zou nu weer zo kunnen huilen, terwijl ik helemaal niet echt meer verdrietig ben ofzo
de tranen kunnen zo weer opkomen. moet moeite doen om ze tegen te houden. mn ogen branden nu de hele dag
Oud 11-11-2004, 19:15
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
sommige mensen wordt je zo moe van, laat me nou eens lekker met rust!!!

ja jij!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-11-2004, 19:38
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
kut.. ze weet het... en ze is nog steeds bij hem.......
ze haat me, dat moet... ik begrijp het ook wel... ik ben een trut.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 11-11-2004, 19:38
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
dat viel te verwachten. auw. heel auw.

waar is de bowl baan als je hem nodig hebt?
Oud 11-11-2004, 19:48
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-11-2004 @ 20:11 :
dank je wel
zou nu weer zo kunnen huilen, terwijl ik helemaal niet echt meer verdrietig ben ofzo
de tranen kunnen zo weer opkomen. moet moeite doen om ze tegen te houden. mn ogen branden nu de hele dag
uhuh, stilletjes ben je er denk ik nogsteeds heel erg mee bezig
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-11-2004, 19:57
Verwijderd
mijn huiswerk niet gemaakt.... ik kan me weer es niet concentreren... ben zo bang dat ik school niet aan kan.
Oud 11-11-2004, 20:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 11-11-2004 @ 20:57 :
mijn huiswerk niet gemaakt.... ik kan me weer es niet concentreren... ben zo bang dat ik school niet aan kan.
Het is toch niet vreemd dat dat nog niet meteen lukt Ik denk dat je het rustig aan moet doen. als je nou al begint met stressen, hou je het idd niet lang vol.... Probeer het nou maar rustig. Huiswerk komt later wel, je bent bij de lessen en steekt re toch iets van op? Ze zullen het op school wel begrijpen. *geeft een hele dikke knuf*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-11-2004, 20:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik droom te veel, veel te veel. Prefereer dromen boven huiswerk maken Oeps, mja, in het weekend dan hard gaan werken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-11-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 11-11-2004 @ 20:48 :
uhuh, stilletjes ben je er denk ik nogsteeds heel erg mee bezig
ik denk dat jij t over iets anders hebt?
Oud 11-11-2004, 20:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, een hardstyle-maatje gevonden. Eindelijk iemand uit mijn omgeving die net zo'n fan is van hardstyle als ik! Whoehoe! En ze is nog super aardig ook en zit in de parallel-klas!
Oud 11-11-2004, 20:30
angel--1987
angel--1987 is offline
pff....waarom voel k me zo verdrietig laatste dagen...
overdag druk ik het weg en doe ik vrolijk...
maar eenmaal in me bed komen de tranen...
en dan willen me ouders dat ik opener naar ze doe, hoe kan dat nou als ze genoeg andere dingen aan hun kop hebben...
ik weet t allemaal niet meer...
al het verdriet komt weer boven....
__________________
life goes on
Oud 11-11-2004, 20:32
Verwijderd
En dan wordt je ineens bedrogen waar je bij staat.
Oud 11-11-2004, 20:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
LOL, iemand dacht al jaren dat ik met nare man gezoend had

Net voor het eerst en alleen en in het donker auto gereden, maar het ging wel goed . Training was lekker, heerlijk geroddeld over FA ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-11-2004, 21:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-11-2004 @ 21:09 :
ik denk dat jij t over iets anders hebt?
eigenlijk had ik het nergens over, t was in z'n algemeen bedoelt in de zin van er is "iets" waar je mee bezig bent
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-11-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 11-11-2004 @ 22:24 :
eigenlijk had ik het nergens over, t was in z'n algemeen bedoelt in de zin van er is "iets" waar je mee bezig bent
ke.. je bent lief
en hup nu je bed in jongedame
Oud 11-11-2004, 22:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-11-2004 @ 21:56 :
heerlijk geroddeld over FA ...



edit: ontopic:

brr moe en rare topics: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1010944 kijken wat voor een gezeik ik krijg van de filosofie posers

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 22:21.
Oud 11-11-2004, 22:34
bradio8
bradio8 is offline
hmm na een half uur typen aan een verhaal waar ik zo ongeveer al mn gevoelens heb ingelegd zegt het forum dat ik niet geldig ingelogd ben en is dat verhaaltje dat zo belangrijk voor me was nu weg. dat is best wel balen als je er bij opteld wat ik nu voel. blurry, laten we het daar op houden. en voor mij is het de wereld.
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 12-11-2004, 05:42
zus
Avatar van zus
zus is offline
Kut kut kut, ik heb dus gesprek gehad en daarna alles aan m'n moeder geschreven. Ik zou mailen met diegene waarmee ik gesprek heb gehad als ik het had verteld. Stuur ik een mailtje, is dat het adres niet, maar ik weet de nieuwe niet En ik wil zoiets niet aan de telefoon vertellen, want ik haat bellen..

En nu?
__________________
Dare to fly!
Oud 12-11-2004, 06:01
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Brr, ik ben laat vandaag.
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-11-2004 @ 23:13 :



edit: ontopic:

brr moe en rare topics: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1010944 kijken wat voor een gezeik ik krijg van de filosofie posers
<3
__________________
Drie.
Oud 12-11-2004, 07:02
Verwijderd
lul..waarom moest je nou bellen?

damn ik voel me zo kut

en straks een wiskunde toets

sla me maar dood,das makkelijker dan deze dag doorkomen..
Oud 12-11-2004, 07:38
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
Het is ontzettend koud buiten. Ik wil niet naar school. Voor één keer wilde ik dat ik een eigen leraar had die gewoon hier kwam. Brrr, ik krijg het al koud bij het idee dat ik zo naar buiten moet.

Het wordt sowieso een saaie dag, hopelijk is E. weer beter... En hopelijk valt sk uit, en als dat niet uitvalt dan moet m'n nederlands juffie wel weer beter zijn.

BAH.
Oud 12-11-2004, 07:50
Verwijderd
Waarom is het toch zo moeilijk om gewoon uit geslapen te raken. Nog even en ik slaap tijdens de lessen, zo'n zombie voel ik me.
Oud 12-11-2004, 10:43
Jalissa
Avatar van Jalissa
Jalissa is offline
Ik merk dat ik me (weer) steeds meer af- en opsluit, ik zit hele dagen binnen, zie hele dagen niemand, spreek hele dagen niemand. Ergens vind ik het niet erg, maar aan de andere kant toch ook weer wel een beetje. Mensen denken dat het goed gaat of mensen vergeten me of misschien heeft het een andere reden. Niemand die me uit zichzelf aandacht geeft. Niemand die me uit zichzelf vraagt hoe het met me gaat en die het antwoord dan ook echt wat uit maakt. Er is ook geen reden me dat te vragen/te geven.

Ik vind mezelf niet zielig: het zijn meer constateringen dan dat ik er werkelijk me zit, geloof ik. Ik vraag me zoveel dingen af, maar ik weet de antwoorden niet. Ik wil zoveel zeggen, maar ik heb er de woorden niet voor. En hoe langer ik alleen ben, hoe langer ik niks zeg, hoe erger dat wordt.
Oud 12-11-2004, 11:24
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
gaap.. ik zal blij zijn als het 2 uur is. kan ik weer naar buiten en eindelijk naar mijn echte huis toe en thee drinken met mijn mama en met haar praten over fijne en minder fijne gebeurtenissen in mijn leventje. en fijn buiten zijn, schaapjes aaien en kippen voeren. gewoon even fijn niets.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Oud 12-11-2004, 11:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Wauw! Ik heb mijn eigen caafjes mogen enten van de DA! En ik scheen een mooie vaste hand te hebben. Denk dat ik maar geneeskunde in Tsjechië ga studeren. Naja, over 10 dagen moet ik ze weer enten. Hopelijk schreeuwt Nicky dan niet weer alles bij elkaar.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-11-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 12-11-2004 @ 12:26 :
Wauw! Ik heb mijn eigen caafjes mogen enten van de DA! En ik scheen een mooie vaste hand te hebben. Denk dat ik maar geneeskunde in Tsjechië ga studeren. Naja, over 10 dagen moet ik ze weer enten. Hopelijk schreeuwt Nicky dan niet weer alles bij elkaar.
Heeft de drogist daar wat over te zeggen? (Ik snap je wel. )

Aan geneeskunde heb je niks als je dierenarts wilt worden, dan moet je diergeneeskunde doen. Wel bij blijven.
Oud 12-11-2004, 11:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 12-11-2004 @ 12:26 :
Denk dat ik maar geneeskunde in Tsjechië ga studeren.
.

Waag het niet he , wie weet wat we dan weer in ons team krijgen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #23!
Verwijderd
489 27-03-2005 19:37
De Kantine Doen jullie aan LiveJournal? ;p
Verwijderd
114 16-03-2005 17:50
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.