Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 15:57
Verwijderd
Citaat:
soldaat schreef op 17-09-2005 @ 16:28 :
Voor de mensen die beweren dat christen mogen zondigen.

Het Boek-vertaling
1 Johannes 3:8

Maar wie blijft zondigen, bewijst daarmee dat hij bij de duivel hoort, die nadat hij voor het eerst gezondigd had, altijd is blijven zondigen. Maar de Zoon van God is gekomen om aan de aktiviteiten van de duivel een einde te maken.


En er is nog een tekst maar die moet ik nog vinden.
Dus mogen we niet zondigen en gaan we allemaal naar de hel, aangezien iedereen minstens tweemaal zondigt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 19:04
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-09-2005 @ 11:10 :
nee, nu wordt ie mooi, omdat jouw standpunt gebakken lucht met een mooie strik erom is heb ik een gebrek aan inzicht?
Bewijs aangeboden krijgen en niet accepteren betekent niet dat ik gebakken lucht verkoop, ook niet dat jij een gebrek aan inzicht hebt want je kunt geen inzicht krijgen als je je ogen sluit voor bewijzen.
Maar het geeft wel aan op wat voor waarde ik jou mening dan ook moet inschatten. Vooringenomen, eenzijdige mening die dingen uitsluit die er wel zijn. Maar ja, daar zul je door je ogen te sluiten voor bewijzen nooit achter (willen) komen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:08
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-09-2005 @ 14:05 :
Laat hem toch, hij wil gewoon niet inzien dat de paarse kabouters onze wereld uit een drol geschapen hebben.
Wie wil er nou niet inzien. De kans is er maar wil niet aangenomen worden. Medische rapporten leggen klaar enz. enz.
Maar goed, dan niet.
Troouwens dat van die paarse kabouters is niet waar want iets is uit niets ontstaan, tenzij er iets eeuwigs is.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:28
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 17-09-2005 @ 20:08 :
Wie wil er nou niet inzien. De kans is er maar wil niet aangenomen worden. Medische rapporten leggen klaar enz. enz.
Maar goed, dan niet.
Kom maar op met de onafhankelijke onderzoeken die jouw stelling bevestigen.

Citaat:
Trouwens dat van die paarse kabouters is niet waar want iets is uit niets ontstaan, tenzij er iets eeuwigs is.
Ik denk dat Meph doelde op het feit dat de hypothese dat god de aarde heeft geschapen niet beter of betrouwbaarder is dan de hypothese dat paarse kabouters de aarde hebben geschapen uit een drol. Beide hypothesen worden namelijk niet door empirie ondersteund.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 17-09-2005 @ 20:08 :
Wie wil er nou niet inzien. De kans is er maar wil niet aangenomen worden. Medische rapporten leggen klaar enz. enz.
Dat blijf je beweren, terwijl ik werkelijk nog geen enkele bron heb gezien.


(die mislukte evangelist uit een eerdere thread beantwoord ook geen mail bijvoorbeeld)

Je liegt trouwens dat je barst als je hebt over medische rapporten, dat is vertrouwelijke informatie, je kan daar onmogelijk zonder instemming van arts en patient de hand op leggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:49
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-09-2005 @ 21:31 :
Dat blijf je beweren, terwijl ik werkelijk nog geen enkele bron heb gezien.


(die mislukte evangelist uit een eerdere thread beantwoord ook geen mail bijvoorbeeld)

Je liegt trouwens dat je barst als je hebt over medische rapporten, dat is vertrouwelijke informatie, je kan daar onmogelijk zonder instemming van arts en patient de hand op leggen.
Je hebt de bron nooit willen zien.
Verder jammer van de toonzetting. Ik vraag me werkelijk af wie onwaarheden spuit op deze forums.
Slaap lekker
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 17-09-2005 @ 20:08 :
Wie wil er nou niet inzien. De kans is er maar wil niet aangenomen worden. Medische rapporten leggen klaar enz. enz.

Volgens mij heb ik daar ook nog steeds geen controleerbare bron voor gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat vinden jullie hiervan....????
lorrdof
30 31-03-2004 23:09
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan?
Some
7 24-07-2003 08:27
Lifestyle wat vinden jullie hiervan?
Aguy
12 05-07-2003 18:50
Seksualiteit Meiden wat vinden jullie van gebeft worden?
Some
103 03-06-2003 09:52
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan??
diamondvoodoo
12 29-08-2002 18:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is?
Nieuwe Nationale Partij
89 21-01-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.