Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2009, 10:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Weet niet precies hoe ik moet inhaken in deze discussie, maar de meeste mensen vinden mensen geschikt die op henzelf lijken; het is makkelijker in te leven in hun argumenten en denken dat iemand met dezelfde eigenschappen geschikt is (dat betekent namelijk ook dat de werkgever zelf geschikt is, als een compliment met een boomerang-effect) Aangezien de meeste werkgevers man en blank zijn, vinden ze blanke mannen geschikter. Appeltje eitje.

Overigens schetst dat nu.nl artikel slechts in hoeverre de patriarchale samenleving is doorgedrongen in de gedachtenwereld.
etnciteit/religie en geslacht interesseert me echt geen f*** bij het bekijken van geschiktheid in een bestuur.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2009, 09:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
etnciteit/religie en geslacht interesseert me echt geen f*** bij het bekijken van geschiktheid in een bestuur.
poeee religie echt wel! religie aanhangen = tekort aan rationaliteit + per definitie bevooroordeeld zijn

etniciteit en geslacht hebben in de basis echter niets met deze zaken van doen, dus dat interesseert mij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 09:27
Verwijderd
Citaat:
poeee religie echt wel! religie aanhangen = tekort aan rationaliteit + per definitie bevooroordeeld zijn
Ik vind het juist irrationeel om religieuze mensen bij voorbaat te weren. Ik doe het als praktiserende moslim beter dan toch wel 90% van mijn studie-genoten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 09:38
Rationeel
Rationeel is offline
ow ik wil ook zeker niet zeggen dat je ze moet weren en ik heb er al helemaal niets op tegen, begrijp me niet verkeerd. maar als je het over bestuurlijke functies of (politiek) leiderschap hebt, moet je voor een zo neutraal mogelijke visie ongelovig zijn.

tenzij je het hebt over de voorzitter van de lokale kerkgemeenschap o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 09:50
Verwijderd
Citaat:
ow ik wil ook zeker niet zeggen dat je ze moet weren en ik heb er al helemaal niets op tegen, begrijp me niet verkeerd. maar als je het over bestuurlijke functies of (politiek) leiderschap hebt, moet je voor een zo neutraal mogelijke visie ongelovig zijn.
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 10:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind het juist irrationeel om religieuze mensen bij voorbaat te weren. Ik doe het als praktiserende moslim beter dan toch wel 90% van mijn studie-genoten.
Lekker selectief, over negatieve dingen altijd ontkennen dat religie een rol speelt, maar bij positieve dingen zou dat opeens niet zo zijn.

Over politiek leiderschap moet ik Rationeel sowieso gelijk geven. Religie kan bestuurlijk handelen veel te sterk negatief beïnvloeden. Kijk naar hoe de extreem-Christelijke visie van Rouvoet heeft geleid tot misstanden in de Jeugdzorg, oplopende tot het beschermen van aanranders en verkrachters van kinderen tegen strafvervolging.

Om nog maar te zwijgen van de afbraak van de grondrechten vanuit hun religieuze visie. Als het CDA alleen maar atheïsten zou bevatten, dan zou zonder enige twijfel het nog steeds illegaal zijn geweest voor ambtenaren om te discrimineren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom?
zoals ik al zei: als je op wat voor manier dan ook bevooroordeeld/beïnvloed bent zul je nooit neutraal kunnen besturen. ookal denk je misschien zelf van wel.



maarja, dat is de ideale wereld.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Lekker selectief, over negatieve dingen altijd ontkennen dat religie een rol speelt, maar bij positieve dingen zou dat opeens niet zo zijn.
Neehoor, als ik een atheist zou zijn geweest, zou ik waarschijnlijk precies dezelfde scores hebben gehaald

Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de afbraak van de grondrechten vanuit hun religieuze visie. Als het CDA alleen maar atheïsten zou bevatten, dan zou zonder enige twijfel het nog steeds illegaal zijn geweest voor ambtenaren om te discrimineren.
Waaruit blijkt dat atheisten minder zouden discrimineren?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 10:37
Verwijderd
Citaat:
zoals ik al zei: als je op wat voor manier dan ook bevooroordeeld/beïnvloed bent zul je nooit neutraal kunnen besturen. ookal denk je misschien zelf van wel.



maarja, dat is de ideale wereld.
Neutraal besturen kan niet. Ook in de ideale wereld niet.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 12:19
Verwijderd
Je kan een computer alle macht geven
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 12:56
Rationeel
Rationeel is offline
HAL 9000
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 13:11
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Mooi, dan stoppen we hem in een grot en aanbidden we hem en zingen we hem toe

Daisy, Daisy, give me your answer, do,
I'm half crazy all for the love of you.

meh, must stop the 2001/ Planet of the Apes II referencing
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Waaruit blijkt dat atheisten minder zouden discrimineren?
Het aantal gevallen van religieuze discriminatie door atheïsten bedraagt nul, en de rest is ceteris paribus. Oftewel, per definitie minder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Het aantal gevallen van religieuze discriminatie door atheïsten bedraagt nul, en de rest is ceteris paribus. Oftewel, per definitie minder.
Je kan toch discrimineren op religieus - niet religieus. Wilders is zelf ook niet gelovig, maar discrimineert tussen moslims en andere gelovigen (sterker nog: hij is een voorstander van de joods-christelijke traditie). Dus niet religieus zijn, wil niet zeggen dat je niet een voorstander van religieuze discriminatie kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je kan toch discrimineren op religieus - niet religieus.
Dat kan je niet doen vanuit het atheïsme. Waarom zou je dat bovendien willen doen als alle geloven even grote onzin zijn? Zoiets doet men alleen als het ene geloof meer waard is dan het andere (omdat ze daar zelf in geloven)
Citaat:
Wilders is zelf ook niet gelovig
Je moet eens stoppen met dingen te roepen over Wilders die je helemaal niet kunt weten.
Citaat:
maar discrimineert tussen moslims en andere gelovigen
Hiervan is geen sprake. Je hebt deze discussie pas een keer of vijf verloren, dus leg je er eens bij neer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dat kan je niet doen vanuit het atheïsme. Waarom zou je dat bovendien willen doen als alle geloven even grote onzin zijn? Zoiets doet men alleen als het ene geloof meer waard is dan het andere (omdat ze daar zelf in geloven)
Zoiets kun je inderdaad niet doen vanuit het atheisme. Maar ik had het niet over de "ideologie", maar over de mensen.

Citaat:
Je moet eens stoppen met dingen te roepen over Wilders die je helemaal niet kunt weten.
In een interview gaf ie aan niet te geloven, maar dat is verder ook niet relevant, wil dit topic niet aan hem wijden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar ik had het niet over de "ideologie", maar over de mensen.
Dat beschouwde ik ceteris paribus, oftewel, dat is niet relevant.

Als we daarover al verbanden gaan leggen, dan zie je opmerken dat atheïsten over het algemeen hoger opgeleid zijn dan gelovigen, en meer ervaringen hebben vanuit verschillende invalshoeken, wat hen als persoon los van hun levensovertuiging minder geneigd maakt tot discriminatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ceteris paribus, oftewel, dat is niet relevant.
Natuurlijk is dat wel relevant, want atheisten kunnen net zo goed discrimineren (alle soorten van discriminatie, ook religieus). Jij gaf aan dat dat niet zo was.

Citaat:
Als we daarover al verbanden gaan leggen, dan zie je opmerken dat atheïsten over het algemeen hoger opgeleid zijn dan gelovigen, en meer ervaringen hebben vanuit verschillende invalshoeken, wat hen als persoon los van hun levensovertuiging minder geneigd maakt tot discriminatie.
Minder geneigd? of "Het aantal gevallen van religieuze discriminatie door atheïsten bedraagt nul" , want dat is mij niet helemaal duidelijk.

Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
poeee religie echt wel! religie aanhangen = tekort aan rationaliteit + per definitie bevooroordeeld zijn

etniciteit en geslacht hebben in de basis echter niets met deze zaken van doen, dus dat interesseert mij ook niet.
kwestie van open-mindedness als vereiste voor de bestuursfunctie zetten. Kan prima. Ik ben ook geen moslim, maar toch kan ik met menig moslim door 1 deur en een karwei samen opknappen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 16:49
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders

Tweederde van de ondervraagden ziet een toekomst voor zichzelf in Nederland. Daarbij valt op dat met name jonge moslims (73%) dit zo zien. De moslims ouder dan 35 jaar hebben minder vertrouwen: 43% ziet hier geen toekomst meer voor zichzelf.
Jammer, zie liever de jonge marrokanen die hier voor overlast zorgen vertrekken, dan de oudere moslims of de hoger opgeleide moslims. Maar ws zijn het juist deze laatste twee groepen die er het meest over denken weg te gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 03:45
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
"Wilders wil weg wegens moslims" huhuhuh
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 11:48
Verwijderd
Veel Marokkaanse jongeren: Nederland te soft

HILVERSUM (ANP) - Eenderde deel van de Nederlands-Marokkaanse jongeren vindt dat het Nederlandse rechtssysteem niet hard genoeg is tegen criminele leeftijdsgenoten. Dat blijkt uit een enquête van het televisieprogramma EénVandaag en Maroc.NL onder achthonderd jonge Marokkanen.

Volgens hen moeten raddraaiers in de eerste plaats door hun ouders worden aangepakt.

Uit het onderzoek blijkt verder dat 60 procent ermee zit dat veel leeftijdsgenoten van Marokkaanse afkomst met de politie in aanraking komen. Ze zijn daar ,,teleurgesteld en boos'' over. Bijna een op de vijf ondervraagden vindt dat jongeren met Marokkaanse wortels naar Marokko moeten worden teruggestuurd als ze hun crimineel gedrag blijven herhalen
----------------------------------------

Wilders zal wel niet willen reageren op dit bericht
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Da's vreemd, enerzijds pleiten voor hardere straffen, maar in de zin daarna stellen dat er geen straf moet zijn, en de ouders (die het over het algemeen een worst zal zijn) het maar moeten doen. Dat dachten ze in de jaren '70 ook, en kijk wat ervan gekomen is.

Wel grappig dat eenvijfde Wilders steunt in zijn voorstellen over het behandelen van Marokkaanse draaideurcriminelen. Zo zie je maar weer dat er altijd gemeenschappelijke standpunten zijn, ondanks dat bepaalde haatzaaiers net doen alsof Wilders tegen alle Moslims zou zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:29
Verwijderd
Natuurlijk is Wilders tegen alle moslims, hij is immers openlijk islamofoob. Dat sommige moslims het eens zijn met sommige van zijn standpunten doet daar niets aan af.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Da's vreemd, enerzijds pleiten voor hardere straffen, maar in de zin daarna stellen dat er geen straf moet zijn, en de ouders (die het over het algemeen een worst zal zijn) het maar moeten doen. Dat dachten ze in de jaren '70 ook, en kijk wat ervan gekomen is.

Wel grappig dat eenvijfde Wilders steunt in zijn voorstellen over het behandelen van Marokkaanse draaideurcriminelen. Zo zie je maar weer dat er altijd gemeenschappelijke standpunten zijn, ondanks dat bepaalde haatzaaiers net doen alsof Wilders tegen alle Moslims zou zijn.
En nu begin jij moslims en marokkanen ook door elkaar te gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natuurlijk is Wilders tegen alle moslims, hij is immers openlijk islamofoob. Dat sommige moslims het eens zijn met sommige van zijn standpunten doet daar niets aan af.
Lol. Tegen een deel van een doctrine of gehele doctrine zijn is niet hetzelfde als alle volgers ervan haten.

Of haat jij alle individuele economen, alle individuele aanhangers van partijen die economisch rechtser zijn, enzovoort? Je ziet dat het niet zo werkt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Lol. Tegen een deel van een doctrine of gehele doctrine zijn is niet hetzelfde als alle volgers ervan haten.

Of haat jij alle individuele economen, alle individuele aanhangers van partijen die economisch rechtser zijn, enzovoort? Je ziet dat het niet zo werkt.
Okay, dus jij bent fascistofoob maar je keurt fascisten goed?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Lol. Tegen een deel van een doctrine of gehele doctrine zijn is niet hetzelfde als alle volgers ervan haten.

Of haat jij alle individuele economen, alle individuele aanhangers van partijen die economisch rechtser zijn, enzovoort? Je ziet dat het niet zo werkt.
Islamofobie is ook niet hetzelfde als alle moslims haten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Da's vreemd, enerzijds pleiten voor hardere straffen, maar in de zin daarna stellen dat er geen straf moet zijn, en de ouders (die het over het algemeen een worst zal zijn) het maar moeten doen. Dat dachten ze in de jaren '70 ook, en kijk wat ervan gekomen is.

Wel grappig dat eenvijfde Wilders steunt in zijn voorstellen over het behandelen van Marokkaanse draaideurcriminelen. Zo zie je maar weer dat er altijd gemeenschappelijke standpunten zijn, ondanks dat bepaalde haatzaaiers net doen alsof Wilders tegen alle Moslims zou zijn.
Natuurlijk moeten de raddraaiers eerst door hun ouders worden aangepakt. Als mjn broertje op straat zou klieren zouden mijn ouders toch de eerste moeten zijn die daar wat tegen zouden moeten doen en niet de politie?

Wilders utopie is een land zonder moslims. Enough said.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natuurlijk moeten de raddraaiers eerst door hun ouders worden aangepakt. Als mjn broertje op straat zou klieren zouden mijn ouders toch de eerste moeten zijn die daar wat tegen zouden moeten doen en niet de politie?
En wat als de ouders het niet kan schelen, of het zelfs bewust prima vinden, zoals meestal het geval is bij ontspoorde Marokkaanse jongeren?

Die wijsheid is ten slotte pas een jaar of twintig oud. Het mag als een gepasseerd station beschouwd worden.
Citaat:
Wilders utopie is een land zonder moslims. Enough said.
En zodra dat meer wordt dan jouw fantasie, kunnen we daar de meest boeiende discussies over hebben. Tot die tijd doe ik niet mee in bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten door mee te gaan in de anti-Wilders hetze.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
En wat als de ouders het niet kan schelen, of het zelfs bewust prima vinden, zoals meestal het geval is bij ontspoorde Marokkaanse jongeren?

Die wijsheid is ten slotte pas een jaar of twintig oud. Het mag als een gepasseerd station beschouwd worden.
Ik weet niet of dat het geval is. Kan er dus niets over zeggen. Maar het blijft een logische redenering: eerst moeten de ouders hun kind op het rechte pad houden, als dat dan niet lukt moet de overheid zich ermee bemoeien.

Citaat:
En zodra dat meer wordt dan jouw fantasie, kunnen we daar de meest boeiende discussies over hebben. Tot die tijd doe ik niet mee in bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten door mee te gaan in de anti-Wilders hetze.
Je lijkt Wilders wel, die denkt ook door alles en iedereen gedemoniseerd te worden - terwijl hij de enige is die iets heeft tegen een bevolkingsgroep.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik weet niet of dat het geval is. Kan er dus niets over zeggen. Maar het blijft een logische redenering: eerst moeten de ouders hun kind op het rechte pad houden, als dat dan niet lukt moet de overheid zich ermee bemoeien.
En zoals gezegd zijn de ouders al decennia een gepasseerd station wat betreft de problemen die we vandaag hebben. Zelfs maatregelen als de ouders straffen als hun nalatigheid leidt tot problemen met hun kroost, in vorm van het korten van uitkeringen e.d., is iets dat we al jaren kennen. Vandaar mijn verbazing dat zoveel jonge Marokkanen een dermate achterhaald denkbeeld aanhangen.

Men mag toch ook gerust de wenkbrauwen optrekken als ik bij mijn volle verstand zou betogen dat kinderen slaan met mattenkloppers 'zoals vroegah' een oplossing is voor crimineel gedrag?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:57
Verwijderd
Ik vind de meeste Marokkaanse probleemjongeren nog niet zo verloren, dat de ouders daar niets meer aan zouden kunnen doen eigenlijk. Maar de overheid zou de ouders misschien dmv sociaal helpers moeten aansporen, er mee te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 22:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind de meeste Marokkaanse probleemjongeren nog niet zo verloren, dat de ouders daar niets meer aan zouden kunnen doen eigenlijk. Maar de overheid zou de ouders misschien dmv sociaal helpers moeten aansporen, er mee te beginnen.
En wat doet je vermoeden dat dat nu opeens wel zou werken? Het is al vriendelijk gevraagd, en ook straffen van de ouders blijkt geen grote verbetering te brengen.

Er bovenop zitten en harder straffen blijkt echter wel te werken. Zie de verbeteringen in Kanaleneiland bijvoorbeeld.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 22:09
Verwijderd
Citaat:
En wat doet je vermoeden dat dat nu opeens wel zou werken? Het is al vriendelijk gevraagd, en ook straffen van de ouders blijkt geen grote verbetering te brengen.

Er bovenop zitten en harder straffen blijkt echter wel te werken. Zie de verbeteringen in Kanaleneiland bijvoorbeeld.
Nee het is nooit vriendelijk gevraagd. Het is tot Pim Fortuyn negeert en/of ontkend door de bestaande partijen (ja ja ook door de VVD). En vervolgens is het fout om "politiek correct" te zijn, en stellen we hele extreme maatregelen voor.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 16:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik spreek het gelukkig nog. Heb een redelijk Amsterdams accent in mijn tongval.

Hier in Amsterdam ziet het letterlijk en figuurlijk ZWART van de mensen. Overal waar je kijkt zijn zwarte, licht getinten en gekleurden. Je wordt er doodziek van. Soms ben je gewoon de enige Nederlander die in de straat loopt. Misschien moeilijk voor te stellen, voor idioten die nog in een blank en veilig dorp leven en de multicultuur een warm hart toedragen, maar dit gebeurt straks ook in jouw straat.
Gast, ik woon in het centrum van Amsterdam. De aanhang van Wilders komt juist vooral uit die dorpjes waar ze nog nooit een allochtoon gezien hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 16:47
Verwijderd
Ik ben benieuwd wanneer het hier in het centrum van Den Haag gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 16:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee het is nooit vriendelijk gevraagd.
Onwaar. Tig vriendelijke verzoeken en miljarden euro's subsidie zijn er verspild aan allerlei projecten om niet-westerse allochtonen te integreren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Onwaar. Tig vriendelijke verzoeken en miljarden euro's subsidie zijn er verspild aan allerlei projecten om niet-westerse allochtonen te integreren.
bron?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 16:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
bron?
Je vraagt nu serieus of er projecten voor integratie zijn geweest. Da's vragen naar de bekende weg.

Dan volstaat ook een algemene verwijzing:
http://www.google.nl/#hl=nl&q=projec...575a2f8f3b2b71

Plus een site die tal van al dan niet volslagen nutteloze initiatieven beheert:
http://www.integratie.net/
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Je vraagt nu serieus of er projecten voor integratie zijn geweest. Da's vragen naar de bekende weg.

Dan volstaat ook een algemene verwijzing:
http://www.google.nl/#hl=nl&q=projec...575a2f8f3b2b71

Plus een site die tal van al dan niet volslagen nutteloze initiatieven beheert:
http://www.integratie.net/
Waaruit blijkt uit deze links dat dat het geval is? De inburgeringscursus werd pas in 1999 aan nieuwe Nederlanders aanboden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 22:17
yayminay
yayminay is offline
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders

oke, ik stem op geert.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 06:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
etnciteit/religie en geslacht interesseert me echt geen f*** bij het bekijken van geschiktheid in een bestuur.
Sorry, gemist.

Ik bedoelde dat het hebben van dezelfde oppervlakkige eigenschappen (zoals een cultureel kader en een bepaalde sociale positie) het makkelijker maken om je in te leven in een sollicitant; het is dus meer een indirecte onderbewuste beinvloeding dan een directe en bewuste.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Discrimatie in eigen land.
Artic King
129 01-10-2007 22:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 25-02-2006 22:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokko is een tweede Thailand
Aeries
57 17-08-2005 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.