Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2004, 22:30
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
iemand hier die dit doet? binnenkort vanplan dr mee te starten.. dus vroeg me ff af
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2004, 17:33
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik doe het niet, maar heb het ooit gedaan. 1 keer. Niet in Nederland. Dus ik denk dat je daar niks mee kan.
Ik dacht dat je het op Texel kan doen, een collega van me is daar ooit geweest. Het is erg leuk om te doen, maar reteduur vandaar dat het voor mij bij 1 keer is gebleven.
Wil je je instructors diploma halen?
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:50
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
k zit ff te kijken wat k wil gaan doen, iig eerst een tandemsprong en daarna denk k iets van AFF als k dr mee door wil gaan

/me quotes:

Accelerated Freefall opleiding
AFF is een modern opleidingsprogramma met individuele instructie en snelle leerresultaten. Direct na de grondinstructie maak je al een lange vrije val, waarbij je zelfstandig je square opentrekt. Tijdens de vrije val wordt je door twee instructeurs vastgehouden, zij helpen met de juiste lichaamshouding en corrigeren wanneer dat nodig zou zijn. Met 10 AFF sprongen kun je net zover komen als met ongeveer 35 sprongen na de opleiding voor het SL-brevet. Vooral wanneer je zeker weet dat je wilt doorgaan met parachutespringen is het een ideale methode. Na het behalen van de 7 AFF levels krijg je het AFF brevet. Hierna kun je doorgaan voor het A-brevet. Daar staat tegenover dat de kosten aanzienlijk hoger zijn. Inclusief de zeven sprongen moet je rekenen op ongeveer € 1300. Dit lijkt veel, maar in vergelijking met het doorlopen van de normale weg (SL-brevet en 35 sprongen) ben je net zoveel kwijt, alleen zit je veel sneller op een hoger niveau.


t kan idd op texel maar ook in zeeland en nog wat verschillende plaatsen in nl, zag ze naar beneden komen vanaf n zeilboot bij loosdrecht.. had gelijk zoiets van ik wil oooooook....
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Extreme Sporten
MrKwantos
8 20-08-2009 21:29
Liefde & Relatie Als hij of zij...
Black Sugar
8 01-03-2002 15:44
Seksualiteit waar zou je nog wel eens sex willen hebben
mainsupreme
30 11-01-2002 20:44
Drugs & Alcohol ziek van drugs of alcohol? geen behandeling
de abt van sion
17 02-01-2002 00:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.